NIE BIJ MNIE, KOCHAJ MNIE!

Wednesday, April 16, 2014

Cześć! Od dzisiaj zaczynamy małą przerwę, a więc wydaje mi się, że codziennie znajdę czas, by tu napisać. Niedawno wróciłam z terenu, ponieważ razem z wolontariatem przygotowaliśmy akcję "misiową" - "Nie bij mnie, kochaj mnie". Mam nadzieję, że każdy z Was, choć raz słyszał o tej akcji, organizowanej przez Jurka Owsiaka. Zachęcajcie również swoje miasta do wzięcia udziału. Nasze małe miasteczko zebrało aż 300 misiów, które zostały rozłożone w całym mieście. Mamy nadzieję, że takie akcje dadzą do myślenia dorosłym, by nie stosować przemocy wobec bezbronnych, niewinnych dzieci. Osobiście bardzo się cieszę, że mogłam w jakiś sposób pomóc. I choć wróciłam styrana, głodna, to stwierdzam, że było warto. :)
Specjalnie dla Was mimo wielkich worów z misiami, postanowiłam robić zdjęcia by dodać na bloga. Wiem, że ostatnio trochę Was zaniedbałam, dlatego staram się jakoś odpłacić. 
Plakietki przy misiach, były kolorowane przez dzieci w wieku przedszkolnym, a więc nawet Ci mali byli włączeni w akcję! :) Miłego dnia! Oraz udanej przerwy świątecznej! :)

A co Wy myślicie na temat przemocy wobec dzieci, oraz o takich akcjach? 
Czy są one Waszym zdaniem potrzebne? :)
________________________________________________________________________
*Aha! I informuję Was, że przez okoły 3 tygodnie mój instagram nie będzie używany, ponieważ oddałam do naprawy telefon.. :( Mimo wszystko zachęcam do obserwowania! :)

You Might Also Like

71 KOMENTARZE

  1. Przemoc wobec dzieci jest straszna. Nie rozumiem, jak można je bić. Dobrze, że takie akcje istnieję, choć nie wiem, czy zawsze pomagają...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie słyszałam o tej akcji! :(

      Mogę prosić o JEDEN klik w najnowszym poście? Dla Ciebie to chwilka, dla mnie coś bardzo ważnego! <3
      nikoletta-blog.blogspot.com

      Delete
    2. @Nikoletta te kilka ciuchów są dla Ciebie tak ważne?

      Delete
    3. @Cathen Przecież jeśli nie chcesz to nie musisz mi pomagac :)

      Delete
  2. piękna akcja Jessika, bardzo słodkie i kochane ze nawet dzieciaczki sie włączają :)

    ReplyDelete
  3. To bardzo fajna akcja, kiedyś o niej słyszałam, chciałabym wziąć w niej udział. :)
    Jak dla mnie przemoc nic nie rozwiązuję.
    Dobrze, że dodajesz takie posty, bo są one potrzebne, wielu ludzi niestety ma problem z tym o czym mowa w tej akcji. :/

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ciekawa akcja! :)
    Szczerze powiem, że nigdy o niej nie słyszałam. + napisałam do Ciebie na fb.

    ReplyDelete
  5. Fajnie że bierzesz udział w takich akcjach. ;) Nie rozumiem, jak można uderzyć własne dziecko, to straszne...

    ReplyDelete
  6. Nie słyszałam o takiej akcji, ale fajny pomysł. Dobrze, że w niej bierzesz udział <3

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Słyszałam o tej akcji , fajnie ze pomogłas :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja nie słyszałam o tym, ale to może być coś fajnego, przede wszystkim pomagacie- to jest najlepsze :)

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Według mnie to przydatna i godna poparcia akcja.
    Świetny wygląd bloga :)

    ReplyDelete
  10. Świetna akcja! ;D

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Słyszałam w telewizji o tej akcji. Podziwiam Cię, że tak we wszystko się angażujesz. ♥

    ReplyDelete
  12. Super akcja, fajnie, że tak wiele osób się w nią angażuje!

    ReplyDelete
  13. Ja nie słyszałam o takiej akcji, ale fajnie, że coś takiego istnieje. :)

    ANOTHER-MY-DAY.BLOGSPOT.COM
    ANOTHER-MY-DAY.BLOGSPOT.COM
    ANOTHER-MY-DAY.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  14. Dzieci są często całkiem bezbronne, a niektórzy ludzie nie pamiętają, że one też mają swoje prawa. Ta akcja jest świetna. Miło uczestniczyć w czymś takim.

    alexa-wikto.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Taka akcja to świetny pomysł :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. nie słyszałam wcześniej o tej akcji,
    ale uważam,że jest genialnym pomysłem,
    w moim mieście też powinni zrobić coś takiego ;)
    bardzo miło z Twojej strony,że zaangażowałaś się w taką akcję i chciałaś pomóc innym ;>

    ReplyDelete
  17. Świetnie, że tak pomagasz, jesteś naprawdę kochana :)
    A co do tej akcji to naprawdę genialny pomysł i popieram jak najbardziej ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Nie słyszłam powiem szczerze :) ale na pewno zapoznam się z jej programem :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Przemoc wobec dzieci jest straszna i nigdy nie moge przejść koło tego obojętnie jak niektórzy ludzie ;/

    http://www.ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Widać,że masz dobre serducho.Dobrze,że powstają takie akcje.Sama chciałabym być w wolontariacie,ale tutaj takich rzeczy nie ma niestety.Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  21. bardzo fajna akacja ! nie rozumiem jak można bić dzieci.

    ReplyDelete
  22. Widziałam dzisiaj na mieście miśki i zastanawiałam się o co chodzi ;3
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    >Mój blog!<

    ReplyDelete
  23. Nie słyszałam o takiej akcji, ale dzięki Tobie juz o niej wiem! :) Fajnie, że włączasz się w takie akcje i wolontariaty. A co do przemocy wobec dzieci, to coś strasznego. Aż brak słów, jak tak można!

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetna akcja. Ja uważam że przemoc wobec dzieci jest straszna...
    Pozdrawiam :*
    tyglysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Nie słyszałam nigdy o tej akcji. Fajnie, że udzielasz się w takich akcjach :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :KLIK

    ReplyDelete
  26. Baardzo dobry pomysł! Plus ode mnie! :)

    ReplyDelete
  27. Fajnie że mogłaś wziąć udział w takiej akcji u mnie niestety nie była ona organizowana :)

    ReplyDelete
  28. Takie akcje to naprawdę świetny pomysł. Fajnie, że nawet małe dzieci w wieku przedszkolnym także są włączane w takie akcje ;)
    Blog!♥

    ReplyDelete
  29. Dziś słyszałam o tej akcji w telewizji i pomyślałam, że fajnie byłoby wziąć w niej udział. Wchodzę tutaj i już widzę Ciebie z misiem w ręku. ;) Fajnie, że włączasz się w takie akcje. :)

    ReplyDelete
  30. Takie akcje są wspaniałe i bardzo potrzebne !!! Fajnie, że tak pomagasz ludziom. Ja mam zamiar po egzaminach włączyć się w lokalny wolontariat i pomagać innym ;)

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. jakie fajne *o*
    www.blog017.blogspot.com ☻

    ReplyDelete
  32. Musze przyznać, że świetna akcja! Bardzo mi sie podoba! :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Twierdzę, że to bardzo fajna akcja! Może bynajmniej w szkole byśmy co podobnego zorganizowali? Nie wiem :)

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Słyszałam o tej akcji, ale nigdy nie miałam okazji brać udziału.~

    ✿nataliaa-blog.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  35. oo, jaka słodka. Mega zdjęcia ps. prostujesz włosy? ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Świetny pomysł! :)

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Mi się podoba taki pomysł, aczkolwiek nigdy nie słyszałam o takiej akcji xD :)

    ReplyDelete
  38. a ja idąc do szkoły zastanawiałam się dlaczego miś leży na ławce hahaha :)

    ReplyDelete
  39. Nie słyszałam o tej akcji, ale chciałabym kiedyś wziąć w takim czymś udział :) Fajnie, że mogłaś i chciałaś pomóc!
    Blog♡

    ReplyDelete
  40. To cudowny pomysł!Niestety nigdy o nim nie słyszałam i żałuję,że mieszkam w maleńkiej miejscowości gdzie nie ma wolontariatu,a do miasta nie mam łatwego dostępu.Chętnie bym pomogła w takiej akcji!

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. slyszalam kiedys o tej akcji, super sprawa :)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  42. nie słyszałam o tej akcji, ale bardzo fajny pomysl!

    ReplyDelete
  43. piękna akcja. :o

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej akcji, ale bardzo mi się spodobała :)
    Przemoc wobec dzieci to coś strasznego! :o

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. u nas dzisiaj też były roznoszone misie. Miałam brać udział w akcji, ale niestety byłam trochę zajęta. Mimo to z chęcią oddałam trochę pluszaków mojej znajomej, która podjechała po nie w poniedziałek ;D

    ReplyDelete
  46. świetna akcja ! uwielbiam takie akcje i właśnie zastanawiam się czy nie zapisać sie do PCK w moim mieście ! Masz dobre serce, uwielbiam Cię ! <3

    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Fajny pomysł z tą akcją, myślę, że są one potrzebne, takie, i w jakiejkolwiek innej sprawie uświadamiają innym, co robią źle. Świetnie że się zaangażowałaś :)

    olllie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. ojejku, mega urocze!
    Wspaniała akcja i cudowny pomysł. To miłe z Twojej strony, że angażujesz się w takie akcje ♥

    Pozdrawiam ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. U nas niestety nie prowadzą takich akcji :(
    Słodziaśne misiaki <3

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Cudowny post i czekam na kolejny! :) Będę tu zaglądać dużo częściej <3 Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Fajny pomysł. :)
    Wesołych Świąt. :)))
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. piękne są te misie :) dobry pomysł z takimi akcjami. Wcześniej o tej akcji nie słyszałam.
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Cudowna akcja :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Bardzo dobrze, że pomagasz, bo każda pomoc w końcu to znak zainteresowania, pomocy - naprawdę bardzo dobrze robisz Jessiko ♥
    U mnie niestety taka akcja nie została zorganizowana
    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Niesamowita akcja, żałuję, że w mojej okolicy nie ma czegoś takiego :(

    ReplyDelete
  56. Słyszałam już o tej akcji! Moim zdaniem to jest świetny pomysł i mam nadzieję, że nie jednemu daje do myślenia! Warto organizować takie akcje ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. a co jak spadnie deszcz? misie będą takie pfee ;/

    ReplyDelete
  58. U nas w szkole też była ta akcja! :3

    Pozdrawiam <3
    Mój blog [KLIK]

    ReplyDelete
  59. To okrutne, że można bić niewinne dzieciątka. c; Jestem jak najbardziej przeciw takim postępowaniem, ale jak najbardziej "za" takim akcjom jak Wasza. :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Super akcja :) też brałam udział w różnych akcjach z wolontariatu, ale nigdy w takiej. czas to zmienić.
    + meeega zdjęcia ❤

    http://sumcia.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*