Co słychać? | #Instadruk

Thursday, April 10, 2014

Witajcie kochani! :) Postanowiłam do Was zajrzeć, mimo że mam masę rzeczy do zrobienia. Postaram się przywrócić wszystko do porządku. Dostaję masę mali z żalem, że już nie piszę tak często. Absolutnie Was rozumiem. Przepraszam i wkrótce się to zmieni! Co u Was słychać? Chętnie się dowiem. U mnie różnie to bywa i wiele mam na głowie, ale jakoś daję radę. Muszę się Wam pochwalić, bo wczoraj oglądałam wspaniały film, na dodatek trafiłam na niego w TV. Nosił tytuł "Bez mojej zgody". Jest to dramat, opowiada on o dziewczynie chorej na raka. Pewnie sobie myślicie bla, bla, bla milion takich samych filmów. Nie! Ten opowiadał naprawdę o wspaniałej historii. Nie dosyć, że jest on do przemyśleń, to jeszcze została przedstawiona nietypowa miłość i to było coś naprawdę niesamowitego, ponieważ również jej chłopak był śmiertelnie chory. Nie chcę zdradzać więcej. W każdym razie szczerze polecam! Na pewno łezkę uronicie. Żeby tylko! Sama nie wytrzymałam i uroniłam kilka łez, gdyby nie moje powstrzymywanie się miała bym w pokoju basen. Poważnie.. A dzisiaj po przyjściu ze szkoły czekała na mnie niespodzianka od firmy instadruk.pl. Otrzymałam magnesy, oraz kod rabatowy. Dostałam to ze względu na moją wygraną w blogu roku 2013. Firma chciała mi osobiście pogratulować i naprawdę się ucieszyłam, że ktoś docenia to wszystko.  Co do magnesików, to na razie nie zdecydowałam się na rozdzielenie ich, haha. :)
Wielkie dzięki instadruk!

Mam do Was również wielką prośbę! Otóż liczę na Wasze głosy na honorowego Hakowicza w akcji "Mam haka na raka". Na wygraną zdecydowanie zasługuje dady Ariel, który organizuje również wszystkie ważne akcje w moim mieście, zbiórki itd. Tak. Mowa tu m.in o wolontariacie. Jest to nasz opiekun i naprawdę prosimy o głosy. Nie ma nic prostszego! Wystarczy wejść w ten link - mamhakanaraka.pl/honours-voting w okienku z wyszukiwaniem wpisać ARIEL STAWSKI, następnie podać maila i potwierdzić Wasz głos w otrzymanej wiadomości. Daję słowo, że zajmie Wam to minutkę, może dwie. Zatem liczymy na Was! Z góry dzięki! 
Ahhh aparat taki nierozruszany! Nie mam pojęcia kiedy ostatnio robiłam nim zdjęcia! Czas to zmienić! I bardzo, bardzo się cieszę, że dla Was napisałam! 3majcie się cieplutko!
Przypominam o obserwowaniu mnie na instagramie, gdzie będziecie na bieżąco! :)

You Might Also Like

71 KOMENTARZE

  1. Replies
    1. Świetne te magnesy! Oglądałam ten film, jest świetny :')

      nikoletta-blog.blogspot.com

      Delete
  2. Och, ten film "Bez mojej zgody" był naprawdę piękny. Popłakałam się w dwóch momentach ;-;

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Również czasami mam chwile kiedy trudno jest mi pogodzić obowiązki z przyjemnościami :) O ja, świetnie to wygląda!
    Blog♡

    ReplyDelete
  4. U mnie tydzień bardzo cieżki ;/ Piękna ♥

    ReplyDelete
  5. Kocham "Bez mojej zgody", oglądałam 10 razy, a i tak za każdym razem chce mi się płakać. Śliczne magnesiki, a co do akcji już klikam i głosuję. Fajnie, że promujesz takie rzeczy na swoim blogu. Chyba wspomnę o tym u siebie :)

    pinkk-rainbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Cudowne magnesy!
    Btw. Zagłosowałam :)

    ReplyDelete
  7. zaglosowalam :) sliczne zdjecia ;)

    ReplyDelete
  8. Jakie fajne, śliczna ;*

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Fajny ten film! ;) Śliczne zdjęcia!

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. U mnie tak samo tydzień jest bardzo ciężki. Fajna paczuszka, na jak coś zagłosowałam :)

    ReplyDelete
  11. Nawet nie wiesz jak się dziś ucieszyłam, gdy zobaczyłam, że lubisz moje zdjęcia na instagramie! :D

    ReplyDelete
  12. Nie oglądałam jeszcze tego filmu,ale z chęcią go zobaczę,bo dużo osób właśnie mówiło,że jest naprawdę dobry i
    rzeczywiście bardzo miły gest ze strony tej firmy,życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga ;D

    ReplyDelete
  13. Ooo, jestem twoją rówieśniczką i może zainteresuje cię mój blog? Są tam ciekawe outfity --------------> inspire-someone.blogspot.com Zapraszam :D

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia :)
    Z apewnością zaglosuje i serio fajnie,że znowu coś napisałaś :)
    A te zdjęcia z Instadruk są boskie *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super post;)
    zapraszam do mnie:
    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia! :)

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. świetne magnesy! Oglądałam ten film i bardzo mi się podobał, ale jeszcze bardziej polecam książkę o tym samym tytule - ganialna! :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: KLIK

    ReplyDelete
  18. Sama chętnie bym dostała taką paczuszkę! :)
    + Zagłosuje ;*

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. No tak, troszkę szkoda, że nie piszesz już codziennie, bo masz naprawdę ciekawe posty, bardzo je lubię czytać. No ale rozumiem oczywiście brak czasu czy też zdjęć, albo jeszcze czegoś innego. ;)
    O tym filmie słyszałam, ale jakoś nie miałam jak go obejrzeć, mimo że opis mnie bardzo zaciekawił. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Przeczytaj książkę, zakończenie w filmie jest zmienione o.180 stopni a przy książce plakalam jeszcze więcej. Polecam też,, krucha jak lód" również autorstwa Jodi Picoult :)))) daj znać czy ci się podobają jeśli przeczytasz :))

    ReplyDelete
  22. Jeej, też oglądałam ten film, co prawda nie cały, ale i tak bym się rozpłakała.
    Z pewnością zagłosuję! :)

    Zapraszam do mnie: http://bluue-lemon.blogspot.com/

    A tak wogóle to uwielbiam twojego bloga ;)

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. Jejku, cieszę się, że mimo to, iż jesteś zabiegana znajdujesz czas by naskrobać od czasu do czasu to i owo. ;)
    Zagłosowałam. Oby Wam się udało!

    ReplyDelete
  25. Oglądałam już wiele razy ten film i jest na prawdę wspaniały ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Nie oglądałam tego filmu, ale najdwidzoczniej jest świetny, więc obejrzę, a ogólnie to naprawdę za tobą tęsknie Jessiko, gdyż w postach (ogólnie na blogu) jesteś sobą, piszesz z sercem - druga Łucja :)
    Czekam na następny post - kocham cię...
    xoxo,
    Natalia ♥

    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Co do filmu, to zdecydowanie lepsza jest książka. Najpierw ją przeczytałam i zalewałam się łzami, a potem obejrzałam film i zdecydowanie zakonczenie było gorsze.

    ReplyDelete
  28. kochana ♥
    nie mam pojęcia kiedy skończę rysunek, buziaczki :*

    zuuziaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Oglądałam ten film-świetny jest♥

    ReplyDelete
  30. Ja o filmie dowiedziałam się przypadkiem, kiedy ciocia pożyczyła mi książkę, na podstawie której powstał film :) Więcej płakałam na książce, bo miała całkowicie inne zakończenie (gorsze moim zdaniem), ale film też mi się spodobał :) :> Zagłosował :> Śliczne zdjęcia ^^ Mam nadzieję, że będziesz wpadała tutaj częściej

    ReplyDelete
  31. Oglądałam i ten film jest świetny! <3
    Śliczny naszyjnik. :)

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Nigdy nie oglądałam tego filmu ale zawsze mnie interesował :)
    Bardzo fajne są te magnesy, i zdjęcia na nich też ;)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Gratuluję :) Słyszałam o tym filmie :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Oglądałam ten film ! Jest genialny, sama ryczałam oglądając go. Także basenik był ....
    Zagłosowalam, mam nadzieję, że chociaż trochę pomogę :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko Jessiko ! <3

    ReplyDelete
  35. ale slodkie magnesiki :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Od razu spodobały mi się te cuda, które robi instadruk. Ich plakaty są bardzo ładne i przywołują masę wspomnień! Na ostatnich zdjęciach masz przecudny sweterek. Widziałam taki na sheinside, zgadłam? ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ale świetne te magnesy!Zazdroszczę :D Ja też ostatnio mam pełno na głowie,ale jakoś trzeba dać radę ;) ! Ten film oglądałam i rozryczałam się jak małe dziecko :x

    ReplyDelete
  38. nie lubie dramatow, wole sie smiac niz plakac :D

    ReplyDelete
  39. Jak zwykle piękna i ślicznie ubrana!
    Świetnie to wyszło ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, jeśli poklikasz w czerwone linki w poście, masz szansę na wygraną 4 bransoletek :)

    ReplyDelete
  40. o oglądałam ten film i również z trudem się nie poryczałam no ale na końcu mi się nie udało płakałam jak dzieciak ,

    ReplyDelete
  41. Świetny film, na prawdę serdecznie każdemu można polecić, ale z ręką na sercu muszę przyznać, że książka jest milion razy lepsza z zupełnie innym zakończeniem :)

    ReplyDelete
  42. Na insta od dawna Cie obserwuje, a zaczęłam krzyczeć kiedy zobaczyłam Twoje polubienia, pod moimi zdjęciami! Aww... <3
    Świetne magnesy!

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. No to kolejne gratulacje, że ludzie zaczęli cię doceniać ;) Widać, że kochasz to co robisz i za to cię podziwiam ;)
    śliczne zdjęcia ;)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Świetne te magnesy *.*
    Twoja wygrana w Blogu Roku robi naprawdę duże wrażenie, podziwiam cię ;-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    troche-nieba.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. To chyba obejrzę ten film :) ,a te magnesy ... CUDNE!
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Hahah fajny mix:))
    I ostatnie fotoooo<3

    ReplyDelete
  47. Świetne magnesy :)
    Ja tego filmu jeszcze nie oglądałam
    tyglysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Super te magnesy :D wgl super blog
    zapraszam do mnie
    sweetstories.blog.com

    ReplyDelete
  49. świetny prezent :) Zadzroszcze <3

    ReplyDelete
  50. Świetne magnesiki ;)

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Jejku, cudownie... Naprawdę świetny upominek! *,* I też czekam na więcej postów, kocham ten blog! :D
    Pozdrawiam ;)
    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Tez ogladalam twn film . Faktycznie byl niesamowity! Jejka slodkie te magnesy ♡

    ReplyDelete
  53. Cieszę się,że udało Ci się coś napisać,chcoiaż pewnie masz teraz pełno obowiązków szkolnych,ja też ;)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Zazdroszczę takich ślicznych zdjęć <33


    http://justamymessymind.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Też oglądałam ten film. Przyznam, że w pewnych momentach nawet płakałam... Bardzo udany film :) A co do magnesików, to bardzo fajne!

    ReplyDelete
  56. świetne magnesy :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Prześliczne zdjęcia : )!
    Zapraszam:
    http://mystersdaria.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięcze ; ) .

    ReplyDelete
  58. Prześliczne zdjęcia : )!
    Zapraszam:
    http://mystersdaria.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięcze ; ) .

    ReplyDelete
  59. Nie oglądałam tego filmu, ale z chęcią to zmienię :)
    Śliczne zdjęcia.

    wyrazamsiebie.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Zaglądam na twojego bloga praktycznie od początku, i mam jakieś takie wrażenie że po wygranej usiadłaś na laurach. Nie mówię tu o staraniu się. Wcześniej było jakoś tak milej, przyjemniej, była taka luźniejsza atmosfera i było to czuć w twoich postach. A teraz coraz bardziej wydaje mi się że blog zamienia się w coraz większą reklamę, tylko ten cayman i tylko jakieś linki. Rozumiem że chcesz mieć jakieś korzyści ale już bez przesady, jakoś wcześniej dawałaś bez tego radę. W każdym bądź radzie życzę ci powodzenia w dalszym pisaniu i miłej nocy.

    pozdrawiam Asia

    ReplyDelete
  61. świetne zdjęcia i na pewno super pamiątka! :)

    ReplyDelete
  62. Aaale fajnie. Kolejna fajna blogowiczka z kujawsko-pomorskiego. Nie mam tak daleko do Swiecia.:)
    Gratulacje wygranej. Miły prezent. Oczywiście będę wpadać częściej. :)

    ReplyDelete
  63. Moja mama czytała kiedyś książkę "Bez mojej zgody" i mi o niej opowiadała. Oglądając telewizję zobaczyłam reklamę pewnego filmu i skojarzyłam, że to ta sama historia. Naprawdę świetny, choć książka kończy się nieco dramatyczniej i zupełnie nieoczekiwanie(bo śmiercią innej osoby).
    Fajne te zdjęcia. ;)

    ReplyDelete
  64. Jeśli podobał Ci się film polecam przeczytanie książki o tym samym tytule:)

    ReplyDelete
  65. Super prezent ! Jesteś taka i fotogeniczna, potrafisz pisać- świetna z Ciebie blogerka :)

    http://sumcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. great issues altogether, you simply received
    a logo new reader. What would you recommend about your submit that
    you just made a few days ago? Any positive?

    Also visit my webpage - segregatory

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*