Aktywnie spedzony czas!

Monday, April 21, 2014

Cześć misie! Jak tam u Was? Jak mijają święta? Mam nadzieję, że miło, w przyjemnej atmosferze! :) Ja osobiście dzisiaj spędziłam bardzo aktywnie czas. Spotkałam się po sąsiedzku z koleżanką Weroniką z którą najpierw wyszłyśmy na pogaduchy i zdjęcia, a gdy zrobiło się zimniej postanowiłyśmy wyjść na rolki. Ahh nawet nie wiecie jak dawno nie byłam, pamiętam, że ostatnio było to z Adą, gdy u mnie nocowała, czyli baaardzo długi czas temu.. Rolki mnie totalnie wykończyły, ale mimo wszystko wróciłam do domu zadowolona! Otarłyśmy się raz o wybicie zębów co najmniej lub kto wie jakby to mogło się dla nas skończyć, ale po wszystkim śmiałyśmy się i nie potrafiłyśmy się opanować. Spotkałyśmy też kolegę z psem, więc wróciłyśmy oślinione i brudne. Dawno nie spędziłam tak fajnie czasu! Jutro chciałabym powtórkę, aczkolwiek chyba warto przypomnieć sobie chociaż cokolwiek na testy.. Trzeba jakoś przebrnąć te 3 dni i z głowy. Tak naprawdę wcale nie czuję stresu, choć pewnie dopiero poczuję go w nocy z wtorku na środę.. Btw. tak strasznie brakuje mi telefonu, brak instagrama mnie dobija i ogólnie ten szybki kontakt. Przez to znów zaczęłam przebywać częściej na laptopie.. Oby jak najszybciej mi go naprawili..


Kurtka - sheinside.com | okulary - giantvintage.com | bluzka - sheinside.com | spodnie - zlz.com | workery - ibuciki.pl
3majcie się cieplutko! :) Widzimy się jutro. ;*

You Might Also Like

61 KOMENTARZE

  1. Ja dzisiaj też jeździłam na rolkach. :)
    Miłej nauki życzę i żebyś szybko odzyskała telefon
    Ładne zdjęcia
    tyglysia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja dzisiaj idę na rolki :) Powodzenia na testach! :)

      nikoletta-blog.blogspot.com

      Delete
  2. Śliczne zdięcia i ładny outfit:)
    Zapraszam do nas

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. jak ja dawno nie bylam na rolkach :c nie stresuj sie testami, wcale nie sa takie straszne :)

    ReplyDelete
  4. Te zdjęcia na stadionie są super :3
    Kurcze narobiłaś mi ochoty na wyjście na rolki ale jest już ciemno haha.

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetne! :) bardzo ładny outfit :)

    ReplyDelete
  6. Fajne zdjęcia :D Mi święta mijają w gronie rodzinny :)

    http://madziowyswiat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Z chęcią bym wyszła na rolki ale mi się popsuły :(

    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Boziu dawno nie byłam na rolkach :( Zdjęcia super :D

    its-okey-baby.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ślicznie wyglądasz :) Ja na rolkach byłam kilka tygodni temu.
    Blog♡

    ReplyDelete
  10. Ja właśnie jeździłam na rolkach :) śliczne zdjęcia


    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  11. Śliczna jesteś <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Po zimie zaczęłam codziennie jeździć na rolkach, a teraz już z 2 tygodnie nie byłam, więc chyba po testach się wybiore :D
    Współczuje Ci, że nie masz telefonu, ja bym chyba nie wytrzymała :O
    Śliczne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia ^^ Ja dostałam rolki na święta :> Powodzenia na testach <3

    ReplyDelete
  14. mnie już zaczął brać stres na testy:<

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia. Ślicznie wyglądasz :)
    Łał jakie niesamowite okulary. Co powiesz na wspólną obserwację?
    Ja już obserwuje teraz czekam na rewanż :* http://moment-foor-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. To fajnie że aktywnie spędzasz wolny czas :)
    ja ostatnio na rolkach byłam 2 tyg temu :p

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. okulary są boskie. :o

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. heh też będę miała teraz egzaminy i również się nimi za bardzo nie stresuję ;d

    http://laristalife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja również uwielbiam rolki! Jeszcze jakiś czas temu (mam na myśli kilka lat) chodziłam jeździć na nich cały czas. Czasem nawet każdego dnia! A teraz nie zdarza się to tak często. Chociaż to pewnie dla tego, że w mojej okolicy nie ma na to miejsca :(

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam jeździć na rolkach! Niestety jeżdżę na nich bardzo rzadko :c

    fallinlovewithdiy.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Cudownie wyglądasz Jess! *.*
    Promieniejsz w oczach ;)

    ReplyDelete
  22. Ja święta spędziłam z najbliższymi osobami :) Zdjęcia są przeurocze!
    Blog-klik

    ReplyDelete
  23. Ja bardzo dawno nie byłam na rolkach,a szkoda.Uwielbiam to szaleństwo na ośmiu kółkach!

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Na pewno szybko ci go naprawią. Swietne zdjęcia ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. świetny blog ! pisz cześcieeeeeeej <3

    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Wkrótce mam egzamin, więc rozpoczęłam siedzenie w książkach, ale... jutro dzień zakupów :D

    ReplyDelete
  27. nie pamiętam kiedy na rolkach jeździłam ;)

    ReplyDelete
  28. fajnie tak spędzić czas na dworku :) ładny strój :*

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/
    słoneczny post zapraszam :*

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjecia!
    Podobają mi sie bardzo okulary. :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. świetne zdjęcia ! cudownie wyglądasz :):*
    http://klaudiaxo.blogspot.com/ - dopiero zaczynam :) w zasadzie dzięki Tobie, bo zmotywowałaś mnie do zalozenia bloga.

    ReplyDelete
  31. Świetne zdjęcia!
    Bardzo ładnie Ci w tych okularach. :)
    Ja uwielbiam jeździć na rolkach.

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. masz takie szczupłe nogi *_*
    www.blog017.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  33. Ja też święta spędziłam bardzo aktywnie w towarzystwie przyjaciół, czyli najlepiej. Wiem co to brak telefonu dlatego mam nadzieję, że szybko go naprawią :)

    ReplyDelete
  34. powodzenia na testach !

    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    ReplyDelete
  35. Rolki świetna sprawa :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  36. świetne okulary :))

    seebil.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ja też dziś aktywnie spędziłam czas tylko biegając przez płoty przed kolegami goniącymi nas z wodą..
    Pomimo, że wróciłam do domu mokra jak kaczka warto było.
    Śliczną masz kurteczkę, zdjęcia wyszły ładnie!

    xoxo, Zuza :)
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. ale fajnie,uwielbiam jazdę na rolkach ;**
    piękne zdjęcia,ślicznie wyszłaś i bardzo podoba mi się twoja kurteczka i buty <3

    ReplyDelete
  39. Ładne okulary! :)
    Uwielbiam jeździć na rolkach, choć ostatnio byłam na nich dość dawno temu, będę musiała ponownie je odkurzyć w przerwie majowej. Powodzenia na egzaminach :)

    ReplyDelete
  40. Bardzo dobrze, że spędziłaś aktywnie czas, ja również jeździłam na rolkach tyle, że obok mnie biegną pies xd
    Śliczny outfit kochana :)
    xoxo ♥

    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. śliczne zdjęcia, ja dzisiaj idę an rolki :)

    http://aboutweronicaslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. widzę, że świetnie spędziłaś czas ;) mam nadzieję, że testy pójdą ci dobrze :p

    ReplyDelete
  43. Wybierasz się do liceum, czy technikum ? :)

    ReplyDelete
  44. Śliczna kurtka :) Ja właśnie zaczynam powtórki do egzaminów ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :KLIK

    ReplyDelete
  45. Cudownie wyglądasz! *.*
    Ja przeczytam sobie dzisiaj tylko kilka tematów z historii na jutrzejszą część humanistyczną i to będzie na koniec moich dzisiejszych powtórek do egzaminów. Mam tylko nadzieję, że nic jakoś specjalnie mnie nie zaskoczy- grunt, że będą pytania "a,b,c,d" ;)
    Ja święta spędziłam w rodzinnym gronie w domu cioci.
    Ja też dawno nie byłam na rolkach i bardzo chciałabym się dzisiaj na nie wybrać, o ile będzie z kim :D
    Mam nadzieję, że szybko naprawią Twój telefon i już niedługo wrócisz na instagram'a ,
    Buziaki ;*

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Super okulary ;) Życzę miłej nauki

    Mój blog

    ReplyDelete
  47. Trzymam za ciebie kciuki na egzaminach :)

    ReplyDelete
  48. Powodzenia na egzaminach ;) Fajne okulary :p

    juliabloger.blogspot.com <-- Kliknij ;)

    ReplyDelete
  49. piękna jesteś! powodzenia! :)

    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Super zdjęcia, boski styl. :D Powodzenia ;)
    http://reason--of--death.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Ja na rolkach nie jeździłam już baardzo dawno. Brakuje mi tego. Powodzenia na testach.:)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Ile razy ja próbowałam nauczyć się jeździć na rolkach... i nici z tego :/
    Powodzenia na testach :* Trzymam kciuki!
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  53. Śliczna jak zawsze ! ;)
    Powodzenia na testach ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. ja też rolki na nogach miałam zeszłej wiosny :/ ale najwyższy czas zacząć kolejny aktywny sezon rolkowy ;)
    Wygladasz ślicznie i te okulary są mega


    http://sumcia.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*