Wiosenny kożuszek

Wednesday, March 12, 2014

Cześć misie! Dzisiejszy dzień na całe szczęście minął mi lepiej, choć był to trochę zalatany dzień. Po szkole spotkałam się z Bartkiem. Trochę posiedzieliśmy sobie na słoneczku. Wracając do domu zorientowałam się, że nie mam telefonu. Przeszukałam torebkę, a telefonu jak nie ma to nie ma. Zadzwoniłam od razu do Bartka, który kazał mi iść do parku w którym siedzieliśmy na samym początku. Szłam bez nadziei, bo po około godzinie wiadomo, że zdążyło przewinąć się tam wiele osób. Tym bardziej w taki słoneczny dzień. Nie dowierzałam kiedy on tam sobie po prostu leżał tak jak go położyłam. Odetchnęłam z ulgą. A to wszystko wina płaszcza, który dzisiaj miałam ubrany, ponieważ nie posiada on kieszeni! Z parku poszłam prosto do domu na obiad. Wypiłam jeszcze herbatkę, przeczesałam włosy i musiałam iść na miasto, by załatwić kilka spraw. Oczywiście w pewne miejsce się spóźniłam, bo myślałam, że zamykają o 18, ale niestety. Aha! Dostałam też dzisiaj wczoraj(?) zamówioną torebkę. Jest rewelacyjna, naprawdę! Moja stara torebka już ledwo zipie i zmiana była w tym przypadku konieczna. Zaraz przepakuję do niej rzeczy. Pokażę Wam ją niebawem. Myślę, że powinna Wam się spodobać. Na dodatek jej cena jest bardzo korzystna.
 
 

Jutro natomiast zapowiada się super dzień! Są targi na hali oraz idziemy na dni otwarte do pewnej szkoły. Super! A na targach będzie też okazja by każdą ze szkół wypytać o wszystkie możliwe szczegóły, choć w moim przypadku wybór już zapadł i powiem szczerze, że to nie jest ta szkoła o której kiedyś wspominałam, że NA PEWNO DO NIEJ IDĘ. Haha. Zmieniałam często zdanie, ale teraz nie mam już nad czym się zastanawiać. Idę do technikum gdzie chodzi Bartek, żeby być jeszcze ten rok z nim. To nic, że krótki rok, bo będzie on już w klasie maturalnej, aczkolwiek bardzo się cieszę! :* C do jutrzejszego dnia, to minie on błyskawicznie. Lekcji nie będzie hmm i takie dni odpowiadają mi najbardziej.
Zdjęcia zostały zrobione wczoraj, co widać po koszuli oraz tej samej fryzurze, aczkolwiek chciałam przedstawić te rzeczy osobno. :) (Btw. siedzenie na brudnym  parapecie w czarnych spodniach to naprawdę poświęcenie!) Ten kożuszek jest świetny! Taki cieplutki i bardzo przyjemny w dotyku! :) Widać także buty lity, które miałam ubrane na gali! Mam z nimi trochę nieprzyjemne wspomnienia. Po 8h chodzenia w nich płakałam z bólu, tym bardziej, że do obcasów przyzwyczajona nie jestem. Zwykle stawiam na wygodę. Dokładny link do kożuszka - KLIK. Ubrania z sheinside.com są bezkonkurencyjne. Jeżeli macie możliwość zamawiania z tej strony, to naprawdę bardzo polecam! ;) Nigdy się nie zawiodłam. :) Lity natomiast są ze sklepu ibuciki.pl. A co do tej strony to jest to moja ulubiona stronka z butami. Już od ponad roku, a może nawet dwóch lat zamawiam stamtąd obuwie. Zamówiłam już 6 par butów łącznie z tego sklepu. Zaznaczę tylko, że żadne buty jeszcze mi się nie rozwaliły mimo częstego użytkowania, a poza tym naprawdę opłaca się, bo ceny są serio niskie. Nie piszę tego w celu reklamy. Nikt mi za to nie płaci. Chcę Was po prostu naprowadzić do fajnych sieciówek, z których ja korzystam i jestem zadowolona. 3majcie się ciepło. Buziaczki! :*:*:* Miłego wieczoru.

You Might Also Like

99 KOMENTARZE

  1. Super wyglądasz, świetny płaszczyk! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kożuszek jest bardzo ładny! Podoba mi się :)

      http://camille-and-camille.blogspot.com/

      Delete
  2. świetny kożuszek ;) Bardzo ładnie ci w nim ;)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. prześliczny jest ten kożuszek *.*

    ReplyDelete
  4. Tyle czasu na obcasach - ja bym umierała z bólu ;o Zgubiony telefon i od razu panika, zawsze tak jest ;o Całe szczęscie, że się znalazł :) Kurtka jest cudowna <3
    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prawdę mówiąc, przyjęłam to na spokojnie :D

      Delete
    2. W takim razie podziwiam Twoje ,,stalowe nerwy" ! :)
      Kiedy mi zginął telefon( jak sie potem okazało- został skradziony) aż się rozpłakałam :)
      blackberrydots.blogspot.com

      Delete
  5. Super stylizacja! Niezła przygoda z tym telefonem,haha :)

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia :)
    ładny kożuszek.

    ReplyDelete
  7. Fajnie, zę telefon się znalazł xd Płaszczyk piękny ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. śliczny kożuszek! ;)

    ReplyDelete
  9. tez kiedyś zapomniałam telefonu z parku hah boże jaki stres :///
    sliczny kożuszek :*

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Haha, oj ta zamyślona Jess <3 Śliczny kożuszek!

    ReplyDelete
  11. Śliczne buty, kożuszek... :) A telefon także zgubiłam ale sie nie znalazł haha XD


    zapraszam --> emily-emmily.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądasz! :))

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. A z jakiego telefonu zadzwoniłaś, skoro zgubiłaś? :) Nie bierz tego jako hejt :* Ale dobrze, że się znalazł :)

    ReplyDelete
  14. Fajnie że będziecie się z Bartkiem widzieć w szkole chociaż przez rok :) Śliczny kożuszek :)

    happiness-29.blogspot. com

    ReplyDelete
  15. Kurtka ładna,ale buty są cudne *__*
    Ja na szczęście nigdy nie zgubiłam telefonu, nawet na chwilę :)

    ReplyDelete
  16. śliczny kożuszek ♥
    dobrze, że znalazłaś telefon- ja kiedy go zostawię nie tam gdzie powinien być, to od razu panikuję, nie wiem dlaczego
    ładne zdjęcia :) też nie jestem przyzwyczajona do obcasów ;)

    http://marcziii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. pójście do danej szkoły przez chłopaka to raczej nie jest dobry pomysł...chciałabym się mylić, ale pewnie będziesz tego załować, bo np. profil nie będzie taki, jaki ci pasuje, będzie ciężko czy cokolwiek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale w tej szkole mam profil, który mi odpowiada. ;) Z resztą to jedyne duże technikum w moim mieście. ;) Żałować na pewno nie będę. ;* Poza tym tę szkołę mam pod nosem, więc są same plusy. ;>

      Delete
    2. ja uważam jak wyżej :D że kierowanie się do szkoły "bo chłopak" to trochę głupie posunięcie, ale to Twój wybór, powodzenia na testach :* jaki profil klasy? :D

      Delete
    3. Poszłabym tu czy tak czy siak. ;) Bo to jedyna szkola, gdzie mam jakiś wybór. :)

      Delete
  18. śliczny kożuszek :))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. też miałam taką akcje z telefonem i go nie znalazłam, okazało się że mama szła koło tej ławki i zauważyła że to mój telefon i wzięła ze sobą :D
    +cudowny kożuszek !
    http://lifemizip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Śliczny ten kożuszek. Pięknie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  21. Pięęękny ten kożuszek ♥ *.*

    http://aleksandra-blog.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepło :>

    ReplyDelete
  22. Też poszukuje fajnej torby. Czekam aż nam ją pokażesz:)

    ReplyDelete
  23. Śliczna stylizacja :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jak ja nie czuję telefonu w kieszeni od razu panikuję haha, jakaś fobia :o
    Śliczny kożuszek :)
    My dziś mieliśmy takie targi ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetny kożuszek*_*

    ReplyDelete
  26. śliczny jest ten kożuszek :)

    http://aboutweronicaslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Weź choć raz bądź bez makijażu, z nim wyglądasz obrzydliwe

    ReplyDelete
  28. Świetny kożuszek, stale na taki poluję :)

    ReplyDelete
  29. piękny kozuch ,ale buty jeszcze ładniejsze ^^

    Buziaki!
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Świetny kożuszek! I dziękujemy za poświęcenie siedzenia na parapecie hihi :*

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ten kożuszek to rewelacja <3
    http://nelka-neelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ślicznie! Koszula i lity są rewelacyjne :)
    Blog♡

    ReplyDelete
  33. na jaki wybierasz się profil? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze wspomnę na blogu. :)
      Na razie nieważne. ;)

      Delete
    2. czemu robisz z tego taką tajemnicę? ;/

      Delete
    3. Bo póki co to są wstępne plany. :)
      Na pewno idę do tej szkoły, aczkolwiek nie wiem czy na ten profil. Napisze na pewno jeszcze jak będę pewna. ;)

      Delete
  34. Śliczny kożuszek ^^ Ja dzisiaj zostawiłam teczkę plastyczną w autobusie, ale na szczęście szybko zadzwoniłam do mamy i babcia mi ją odebrała xD ;D

    ReplyDelete
  35. Śliczny kożuszek!

    http://cherryx-fresh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. mam podobny kożuszek! jejku :)

    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    ReplyDelete
  37. cudownie wygladasz;) buziaki

    ReplyDelete
  38. I buty i kożuszek są bardzo ładne ;)
    Jaki profil w technikum ? ;>

    ReplyDelete
  39. śliczne masz włosy!
    Naturalnie takie proste?? :)

    ReplyDelete
  40. Prześlicznie wyglądasz! Dobrze, że znalazłaś ten telefon.. Chociaż nie każdy miałby to samo szczęście ;)

    +wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. naprawde szczescie z tym telefonem :o

    ReplyDelete
  42. Dobrze, że telefon się znalazł! Ja prawie wszystkie telefony gubiłam po dwóch miesiącach, teraz ten jeden akurat wytrzymał rok co jest bardzo dziwne:) Miłego dnia na targach i dniach otwartych! Śliczne ostatnie zdjęcie.

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    https://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Świetna stylizacja, a kożuszek cudowny! :)
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ładny kożuszek. Faktycznie minusem jest fakt, że nie ma kieszeni. Dobrze, że znalazłaś telefon! :))

    Pozdrawiam,
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. śliczny kożuszek :D
    wiktoria-wikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Śliczny ten kożuch ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Całe szczęście, że telefon się znalazł :) Ta fryzurka bardzo ci pasuje!

    Zapraszam
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  48. Śliczny kożuszek <3

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Bardzo fajnie wyglądasz ;*

    ReplyDelete
  50. Śliczny ten kożuszek! :) Rozjaśniałaś czymś włosy? Jak tak to można widzieć czym ;D
    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Szczęście że znalazłaś telefon ;)
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/2014/03/come-back-with-new-ideas.html

    ReplyDelete
  52. U mnie teraz w szkole są warsztaty także nie mam lekcji:) Śliczne zdjęcia!
    http://weekly-marika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Strasznie podobają mi się kurtki czy płaszczyki z kożuszkiem. Twój jest piękny!

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Ja dzisiaj też chwilę posiedziałam z przyjaciółmi na świeżym powietrzu bo jak tu nie korzystać z tak pięknej pogody ;)
    Ciszę się, że telefon się znalazł, ja jakiś rok temu pisząc sms'a wypuściłam telefon z ręki i wpadł do stawu ...
    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Śliczna Jessika <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. na jaki profil masz zamaiar iść? :)))
    wierna czytelniczka :*

    ReplyDelete
  57. Świetny kożuszek, jak i zdjęcia. Ale zdecydowanie powinnaś robić mniejsze kreski, bo jesteś prze śliczna w mniejszych. Bardzo podoba mi się twój blog, wiesz czego chcesz, wiesz jak trafić do czytelnika. Osiągnięcia już są, jestem pełna podziwu :)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    http://laluvugrl.blogspot.com/
    http://laluvugrl.blogspot.com/
    http://laluvugrl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. świetny kożuszek <3
    haha, moje obydwie ulubione torebki są jakoś tam poprute bądź rozwalone xD


    my-world-by-sophie.blogspot.com

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Kożuszek śliczny i taki właśnie fajny. Wydaje mi się, że do takie codziennego ubrania nadawałby się idealnie!

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Śliczny outfit :)
    www.blog017.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  61. O do technikum!teraz więkość ludzi chodzi do lo co moim zdaniem jest totalną głupotom.może jest się w niej rok dłużej,ale bynajmniej ma się zawód.bo jak ktos nie zda matury to nic mu po tym lo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie z tego co słyszałam teraz jest wielki niż w LO. Więc młodzież w końcu decyduje o szkole z głową. ;)

      Delete
    2. nie powiedziałabym, jest duża część osób, które idą do lo, bo nie martwią się o to czy zdadzą maturę, tylko chcą jak najlepiej. są osoby, które wybierają się na medycynę, prawo, architekturę, inne kierunki politechniczn itp. gdzie po technikum szanse na dostanie się są bardzo małe, więc nie uogólniałabym tak na Waszym miejscu :)

      Delete
  62. pytanie niezwiązane z notką, ale jaki masz laptop? :3

    ReplyDelete
  63. Ślicznie wyglądasz! :)
    Ja jeszcze nie wiem czy idę do liceum czy do technikum. Babcia z mamą polecają LO, a ty jak uważasz? Możesz coś bliżej powiedzieć? :)

    ReplyDelete
  64. świetne zdjęcia :)

    seebil.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. ALE masz te OCZY aaaahhhh :P
    przenikliwe.
    Loook świetny, z tymże pewnie kurteczka jest ze skóry... wchodziłam w link, ale nie kapuję co to znaczy a jest późno i nie chce mi się sprawdzać. Nie znam się na tym. :)
    Pozdrawiam!!!
    A u mnie nowe zdjęcia z ESKAPADY i NIESPODZIANKA od eska.pl !!!! :D
    https://www.made-by-niko.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Jessika, jestem twoim fanem, uwielbiam czytać twojego bloga. Chciałbym cie kiedyś spotkać i " strzelić" sobie fotkę.

    Kocham !

    ReplyDelete
  67. Jessika, jestem twoim fanem, uwielbiam czytać twojego bloga. Chciałbym cie kiedyś spotkać i " strzelić" sobie fotkę.

    Kocham !

    ReplyDelete
  68. Zapraszam do wypełnienia ankiety o chilijskim winie Porta: http://ankieta.winoporta.pl/. Najciekawsze opinie zostaną nagrodzone opisywanym winem.

    ReplyDelete
  69. Uwielbiam takie kożuszki! :)'

    •́ ω •̀ NATALIAA-BLOG.BLOGSPOT.COM •́ ω •̀

    ReplyDelete
  70. zdjęcia piękne :)
    http://rikkowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. śliczny kożuszek :))
    P.S Też sądzę, że siedzenie na parapecie to nie lada wyzwanie !
    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. ślicznie wyglądasz, dobrze ze telefon nie zaginął ;)

    Pozdrawiam :)
    Anru

    ReplyDelete
  73. fajnie, że miło spędziłaś dzień ;D
    śliczny ten kożuszek <3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. You look fabulous, my dear *_*

    Wish you a wonderful weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  75. świetny kożuszek .

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  76. Okropnie będzie przetrwać Ci bez faceta w szkole. Wiem po sobie, bo mój ma mature za miesiąc a mi zostały jeszcze dwa lata w tej szkole.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*