Wielkie NIC

Tuesday, March 04, 2014

Cześć misie! Zauważyliście, że z dnia na dzień liczba obserwatorów strasznie rośnie? Jestem naprawdę przeszczęśliwa, że tak się toczy to wszystko. Chciałabym Was również poinformować, że na blogu będzie ciężko ze zdjęciami, ponieważ moja ukochana Pani fotograf jest kaleką i ma założony gips na dwa tygodnie. Z gipsem na ręce za bardzo zdjęć się zrobić nie da. Mam nadzieję, że coś wymyślę, że znajdę kogoś kto mi zrobi zdjęcia stylizacji, bo mam Wam do przedstawienia kilka nowości! Jak Wam mija dzisiejszy dzień? Ja jak zwykle spóźniłam się na pierwszą lekcję, a lekcje minęły całkiem sprawnie, tym bardziej, że nie było dwóch ostatnich lekcji, więc ze szkoły wracałam już po 12. Poszłam też z Adą w pewne miejsce coś zobaczyć, a potem przyszłam do domu coś zjeść. Przy okazji oczywiście oglądałam "Trudne sprawy". Jest to moja taka norma. Szczególnie po lekcjach i w weekendy, kiedy leci dosłownie jeden wielki maraton na każdym kanale, mieszający się z "Dlaczego Ja?", "Ukrytą prawdą", "Szpitalem". Niby są to głupoty, ale z nudów uwielbiam oglądać ten jeden wielki kicz. Czasem można się pośmiać, ale też boli głowa od ich ciągłych wrzasków..  Wracając do tematu. Przed 15 poszłam się spotkać z Bartkiem, a o 16 zasuwałam na wolontariat. Przy okazji Ariel (nasz opiekun) poprosił mnie też o wywiad do miejskiej gazetki. Czemu nie? Bardzo chętnie. Także Pan z "Gazety pomorskiej" poprosił mnie o artykuł. Zostawię sobie te gazetki na pamiątkę, ponieważ kto wie za jaki czas skończy się moja 'kadencja'.. Nie planuję na razie odejścia z blogosfery, ale kto wie jak życie się potoczy, a w razie czego będę miała kilka fajnych pamiątek! :)
Nie wiem czy ktoś z Was śledzi mojego facebooka blogowego? Zamieściłam tam informacje o sprzedaży mojego voucheru do apart, ze względu na to, że chciałabym kupić telefon, a taka ekskluzywna biżuteria do szczęścia nie jest mi potrzebna. Oczywiście jestem skłonna dogadać się co do ceny. Wydaje mi się, że nie byłoby żadnych problemów. Bon o wartości 1000zł, a kupić możecie o wiele taniej. Jeśli jest ktoś z Was chętny lub znacie osobę chętną na ten voucher, pytania proszę kierować na meila: jessikachincza@o2.pl 
Jest to okazja, tym bardziej, że nikt nie sprzedaje takiego voucheru z tego co patrzyłam. 
*Planuję także wprowadzić kilka zmian na bloga, wydaje mi się, że będą one odczuwalne, a przede wszystkim korzystne. 3majcie się ciepło kochani Lecę pobuszować trochę na tumblerze, weheartit, instagramie, facebooku i youtubie. Haha. Takie tam 'nic'. ;) I udanego tygodnia! ;)
Mam nadzieję, że niedługo uda mi się wpaść do Was z jakąś normalną notką. Btw. na zdjęciach wspaniała koszula z sheinside.com, którą zobaczycie niebawem. :)

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. Jednym słowem dzień był udany :) Czekam na zmiany!
    Blog♡

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Czekam na zmiany :)

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia są prześliczne:) Pozdrawiam ciepło <3

    ReplyDelete
  4. czekam na zmiany:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Czekam na nowe zdjęcia!
    Ślicznaa jesteś!

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. U mnie dzień strasznie w szkole się dłużył, ale też było okej..:)

    ReplyDelete
  7. zdrówka dla koleżanki :)

    ReplyDelete
  8. Haha, też lubię oglądać te głupoty i nienormalne wręcz sytuacje w Trudnych Sprawach, Dlaczego ja itp.. :)

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Życzę zdrowia Weronice (chociaż nwm czy to coś teraz da xD) Na pewno znajdziesz kogoś w roli fotografa ;) Jeszcze jeszcze taka opcja w aparacie, że samo Ci zdjęcia robi co kilka sekund ;)

    ReplyDelete
  10. Też lubię, z nudów pooglądać te głupoty ;D haha ;D No, ciekawe czy te zmiany będą ciekawe ;) z pewnością!
    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zainteresowanie wzroslo po nagrodzie dlatego rosnie liczb obserwatorow :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Mi szybko w szkole dzień minął , całe szczęście ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. uu szkoda, ze ma złamaną rękę, mam nadzieje, ze kogoś znajdziesz do zdjeć bo to zawsze urozmaica blog.

    ReplyDelete
  14. Ja tez czasami lubię popatrzeć na seriale typu 'Dlaczego ja?' ;D

    ReplyDelete
  15. Czekam na zmiany!!
    Śliczna koszula ;))
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jest okey ..trzeba znaleźć fotografa <33
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Zdrowia dla koleżanki ;)
    Zazdroszczę, że po 12 skoczyłaś lekcje ;p
    Gratuluję tylu obserwatorów! ;3

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym! ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Oj mam nadzieję, że kogos znajdziesz xD Śliczna ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Cieszę się że obserwatorów przybywa :)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia.
    Czekam na zmiany.

    alexa-wikto.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Czekamy na zmianę

    Pozdrawiam:*
    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Haha, też uwielbiam oglądać Trudne sprawy, Ukrytą Prawdę, Wawę non stop i te sprawy. Tak głupie programy, a jednak sporo osób je ogląda :D

    ReplyDelete
  23. Zdrówka dla fotografki, oby szybko się polepszyło.
    Też czasami lubię pozamulać przy 'Trudnych Sprawach' i tego typu serialach, haha
    Bardzo ładna koszula, czekam na pełną stylizację:)
    Takie wycinki z gazet to na pewno świetna pamiątka :)

    Pozdrawiam,

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. I tak masz zawsze świetne zdjęcia więc się nie przejmuj <3

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Zdrówka dla Werki ode mnie :D
    Ja zdecydowanie najbardziej lubię ukrytą prawdę xD

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcia !♥

    ReplyDelete
  27. życzę zmiany na lepsze :)
    te seriale oglądam, choć wiem że to strata czasu :)

    ReplyDelete
  28. Cudo <3
    rin-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. uwielbiam te seriale :3


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/
    zapraszam :*

    ReplyDelete
  30. Piękna jesteś !!!
    Kiedyś z nudów obejrzałam z 4 odc Pamiętników z Wakacji pod rząd xD


    ZAPRASZAM!
    my-world-by-sophie.blogspot.com/
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. bedę szukac kogos chetnego..c:
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Tez ogladam te durne seriale zawsze po szkole xd wg mnie nie maja one zadnej wartosci ale zawsze lepsze to niz uczenie sie :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Na tyle ile mogę tę koszulę zobaczyć, muszę stwierdzić, że jest cudna! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. haha, jak jestem u kuzynki to ogladam te oglupiajace seriale :D

    ReplyDelete
  35. Cudowne zdjęcia :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. 3maj się również :D
    wiktoria=wikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ja też oglądam te kicze, szczególnie wtedy kiedy jestem chora ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ja także wróciłam dziś o 12. Super zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  39. Śliczna ♥
    www.blog017.blogspot.com
    obserwuję ♥

    ReplyDelete
  40. Też lubie oglądać Trudne Sprawy i Dlaczego ja :)

    ReplyDelete
  41. Też z nudów lubię oglądać te seriale, z moim rodzeństwem zawsze mamy ubaw xD
    Ps. Gratuluję nagrody bloga roku !

    ReplyDelete
  42. Właśnie czytałam u Weroniki, że ta łamaga zrobiła coś z ręką :P Super, że dzięki wygranej coraz więcej osób Cię czyta <3

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. ale chyba teraz nie ma już Trudnych Spraw..?

    ReplyDelete
  44. Gratuluję takiej liczby obserwatorów ! :)

    ReplyDelete
  45. Już nie mogę się doczekać tych zmian na blogu! :) Prześliczna koszula na zdjęciach.

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  46. A spróbuj mi tylko odejść z blogosfery ! :D
    Zdrowia dla Weroniki!

    ReplyDelete
  47. ładna jesteś , i jeszcze raz gratuluje z wygranej blog roku 2013 bo dopiero teraz mogę Ci to powiedzieć ;)


    zapraszam do mnie
    ja-i-pamietnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Szkoda mi Wery! ;C

    a zdjęcia u cb super
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. pozdrów fotografkę ode mnie :*

    Pozdrawiam serdecznie
    Anru :)

    ReplyDelete
  50. Jaka śliczna *--*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Twój blog jest super! Naprawdę zasłużył na wygraną w tej kategorii :) A co do tego "trudnosprawowego maratonu", to mam tak samo: irytuje mnie ilość tych programów, a często i tak z nudów oglądam XD Zwłaszcza teraz, gdy jestem chory...

    Moj nowy blog, serdecznie zapraszam :)

    ReplyDelete
  52. Fajny post ;)

    http://raspbberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Gratuluję tak ogromnej liczby obserwatorów ;3
    Sliczna <3

    ReplyDelete
  54. Cudowne są twoje oczy *-*

    zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ja również oglądam "Trudne sprawy", "dlaczego ja" i "ukryta prawda". Haha
    Śliczne zdjęcia <33

    http://cherryx-fresh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Śliczna jesteś :)


    www-girlrauhlll.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Biedna Wera, koszula jest śliczna.
    Adzia-Nika.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Ja też lubię sobie pooglądać trudne sprawy itp. haha <3
    Na pewno znajdziesz kogoś w zastępstwie do zdjęć, a Weronikę pozdrów od czytelników !

    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Biedna Wercia.
    natalia-lena.blogspot.com ZAPRASZAM!!!! NOWY POST - WYWIAD Z LUCY

    ReplyDelete
  60. uwielbiam cię!

    zapraszam do konkursu
    olciaqq.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. gratulacje wygranej i tak dalej, bo zasłużyłaś, ale popracuj trochę nad notkami, mi osobiście nieprzyjemnie się czyta, trochę się czepiam, ale no ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*