Urocza panda - Mr.GUGU

Sunday, March 23, 2014

Cześć! Również niedzieli postanowiłam nie marnować. Spotkałam się dzisiaj z Weroniką i pstryknęłyśmy sobie nawzajem kilka zdjęć. Nie byłyśmy ze sobą długo, ale jutro zaplanowałyśmy cały dzień dla siebie, ponieważ mamy rekolekcje, a więc do środy pełen chill out. Wydaje mi się, że blog w końcu odżyje, chociaż przez ten czas wolny nie pozwolę by panowała tu nuda! Dzisiaj po przebudzeniu pierwsze za co złapałam to była książka, ponieważ cały czas znajduje inne zajęcie i książka idzie na bok, a nie chcę jej zbyt długo przetrzymywać, bo nie jest ona moja, oraz chcę już przejść do rozwinięcia się akcji. No w sumie to telefon jest zawsze pierwszą rzeczą, którą mam w rękach po przebudzeniu, a dzisiaj to nawet miałam go obwiązanego wokół szyi wraz z ładowarką. Tak. Bardzo bezpiecznie spałam... Jak niedziela to i zazwyczaj u mnie luźny strój, ponieważ zazwyczaj leżę cały dzień w domu i nic nie robię. Czasem można sobie pozwolić na luźny niedopracowany do perfekcji strój. Choć mimo wszystko w eleganckich rzeczach czuję się pewniej. 
 
 Jessice zimno :(
Bluza pochodzi z nowo odkrytego przeze mnie sklepu internetowego - mrgugu.pl. Mają naprawdę fajne ciuszki. Bardzo oryginalne to na pewno! Ja zamówiłam sobie dwie bluzy, bo brakuje mi takich rzeczy w mojej szafie a szczególnie bluza z pandą sprawiła, że musiałam się do niej uśmiechnąć i powiedzieć: będziesz moja! Jest naprawdę urocza. I jest idealna na jakieś luźne wyjścia, do tego krótkie białe trampki i perfect! :)
Jej cena to 179 zł, ale wydaje mi się, że jest tego warta. Co do rozmiaru to dla drobnych dziewczyn polecam wziąć rozmiar xs, ponieważ bluzy wiadomo są luźniejsze, ale moja xs wypada na mnie idealnie, jedynie mogą Was zmylić odstające rękawy na zdjęciu. To tylko przez podciągnięcie ich pojawił się taki efekt. ;) Kurcze jest naprawdę słodka! A tutaj macie dokładniejszy link - KLIK.  
A Wy lubicie tego typu ubrania? ;)

Z okazji urodzin Weroniki zróbmy jej małą niespodziankę! Zaobserwujcie jej bloga! :) forever-young--life.blogspot.com! :)

You Might Also Like

81 KOMENTARZE

  1. Jakie świetne! <3

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Śliczna bluza, przesłodka panda! :)

      niuulka-photo-fashion.blogspot.com

      Delete
  2. Bardzo fajna bluza :) Zapraszam do siebie :)

    http://raspbberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja nie lubię wydawać pieniędzy na tak drogie ubrania, wolę na razie odkładać na inne rzeczy :)
    Ładnie Ci w spiętych włosach :)

    ReplyDelete
  4. Cudna bluza. Jak człowiek moze być tak ładny i fotogeniczny na raz ja sie pytam xD
    alexa-wikto.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. śliczna bluza ☺ udanej niedzieli

    fromerly.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetna ta bluza :3 Późno macie te rekolekcje,my już mieliśmy niestety :x :D

    ReplyDelete
  7. Naprawdę bezpiecznie spałaś Jess xd Swietna bluza! Ja już wcześniej wiedziałam o tym sklepie, jest mega, a te bluzy w 3d!!! <3

    ReplyDelete
  8. przepiękna jest! :)
    bardzo lubię takie bluzy! :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ładna bluza ;*

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetna bluza! *.*
    Jednakże nie wydałabym tyle na nią. Wolę sobie kupić jakieś buty albo coś :D
    My w tym tygodniu mamy w poniedziałek wycieczkę, wtorek, środa, czwartek rekolekcje, a w piątek luźne lekcje więc cały tydzień nie idę do szkoły, nie mam ochoty :D

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyglądasz !
    Ładna bluza ;)

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. śliczna bluza

    pamietnikaszuli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Śliczna bluza :>

    http://cherryx-fresh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ta bluza rzeczywiście jest mega słodka <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. `ale jesteś fotogeniczna. :c

    ReplyDelete
  16. Prześliczna bluza *-*

    ReplyDelete
  17. Śliczna ta bluza ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. jejku ta bluza jest przeurocza ! :)

    ReplyDelete
  19. Świetny blog i posty! Widać że wkładasz tu dużo pracy:))
    Zamieszczasz świetne zdjęcia, co bardzo lubię.
    ZAPRASZAM DO MNIE, jeżeli Ci się spodoba miło by było gdybyś zaobserwowała, staram się o współprace :c
    Skomentujesz mojego nowego posta? Proooszę, to ważne! :) --> MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  20. śliczna bluza ♥ zazdroszczę rekolekcji- ja mam chyba dopiero za tydzień :(

    marcziii.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. bardzo ładnie wyglądasz. ;)

    ReplyDelete
  22. świetnie wyglądasz. Ostatnio przeglądałam sobie bluzy od Mr.Gugu i ta z pandą też przypadła mi do gustu ;) Zastanawiam się nad jej zakupem, ale wszystkie są piękne i mam mały dylemat ;p



    www.wkraateczke.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. jeju , jaka ty śliczna ! <3 zazdroszczę urody <333

    tala-talaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bluza rzeczywiście jest niesamowita, jednak zdecydowanie za droga ;)

    ReplyDelete
  25. Genialna jest ta bluza <3

    ReplyDelete
  26. jest świetna kocham takie bluzy :*

    Buziaki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Cudowna bluza ♥
    jednak dla mnie trochę za droga :/

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Również nie mam kiedy przeczytać mojej książki. Zawsze coś staje na drodze.
    Bluzka przeurocza,ale moim zdaniem za droga.
    Smiletooliwia.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. świetna bluza :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ślicznie wyglądasz w tej bluzie :)
    Blog♡

    ReplyDelete
  31. Mam dwa pytania ;)
    1. Nie idziesz na rekolekcje?
    2. Jakiego telefonu teraz używasz? Bo już się pogubiłem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie idę. ;)
      Htc wildfire, ale za moment zmieniam. ;)

      Delete
    2. A na jaki zmieniasz?

      Delete
    3. Jeszcze nie wiem, ale od kwietnia będę mogła przedłużyć umowę po prostu, więc wtedy wybiorę jakiś telefon. ;)

      Delete
  32. cudowna bluzka, jeszcze że kocham pandy *.*

    ReplyDelete
  33. Ładna jest ta bluza, ale dla mnie zdecydowanie za droga^^
    Blog!

    ReplyDelete
  34. ja osobiście nie lubię bluz z takiego śliskiego materiału a po zdjęciach się wydaje , że taka jest :) ogólnie do mnie nie przemawia
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Jeju jaka urocza bluza, chyba muszę zamówić coś z tej strony :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Jaka świetna bluza *.*

    ReplyDelete
  37. Urocza bluza:)
    http://weekly-marika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Słodziaśna jest ta bluza <3

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ta bluza jest mega urocza! Ogólnie uwielbiam bluzy i mam ich bardzo dużo, jednak z pandą jeszcze nie zakupiłam... Czas to zmienić :D

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Świetna bluza. Ja mam bluzę z Loveit Shop i jest to moja ulubiona bluza, jest piękna i wykonana z świetnego materiału. :)

    ReplyDelete
  41. Może i panda jest słodka, ale jedyny jej minus to, że jest droga. Normlanie w cenie kurtki. Czy w tym sklepie kupujesz ubrania?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Cudowna jest ta bluza, najładniejsze to przedostatnie zdjęcie *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Śliczna bluza *o* Zakochałam się?

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. mi by było szkoda tyle kasy na bluze, chociaz naprawde jest urocza :D jestem po prostu zbyt oszczedna xD

    ReplyDelete
  45. slicznie :* hah z tym te,telefonem to nieźle :3

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/
    zapraszam nowy :*

    ReplyDelete
  46. Faktycznie urocza :)
    http://lady-hard.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Uwielbiam takie bluzy ! Sama dziś kupiłam taką z trampkami w podobnym stylu... ale 3 razy tańszą. xD
    Pandy są takie słodkie, a jeśli chodzi o książki, to ja muszę ograniczyć czas na ich czytanie, bo jak zacznę to nie mogę się oderwać ;)
    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. śliczna bluza :)
    jak zawsze pięknie wychodzisz na zdjęciach :D :)
    u mnie tak samo rekolekcje na horyzoncie :)
    pozdrowionka:*
    zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Cudowna bluza! Kocham pandy <3
    No i oczywiście obserwuję bloga Twojej przyjaciółki :)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Już kiedyś odwiedziłam ten sklep i ich rzeczy bardzo mi się spodobały. Jedyne co mnie odpycha to cena tych ubrań :(

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. genialna bluza, jaka szkoda że jej cena troche wysoka:// za to na Tobie wygląda świetnie! :))
    xoxo
    http://viictoria-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie
    mystersdaria.blogspot.com
    Obserwujemy? ;) Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :* .

    ReplyDelete
  53. Tak,, urocza ta bluza! :) Na tym drugim zdjęciu wyszłaś bardzo poważnie, tak mi się przynajmniej wydaje :)

    ReplyDelete
  54. Super bluza ! http://czezza.blogspot.com : )

    ReplyDelete
  55. Bluza jest słodka i urocza. Cena trochę odstrasza , ale sądzę , że czasami warto tyle wydać. Śliczne zdjęcia.
    BLOG

    ReplyDelete
  56. Mi bardziej pasuje elegancki look, jednak tobie pasuje każdy ;3 Miałaś bardzo niebezpieczną nockę :D

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. cudowna bluza! <3

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. świetna bluza. super w niej wyglądasz : P
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Też czasem budzę się z ładowarką wokół szyi ;D
    Bluza jest urocza. Cena troszkę duża, ale czasem można wydać tyle na coś porządnego.

    ReplyDelete
  60. Bluza jest cudowna!

    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    ReplyDelete
  61. Ta bluza jest boska <3 !

    ReplyDelete
  62. Śliczna bluza ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  63. Rzeczy stamtąd są śliczne, ale strasznie drogie.Zawsze mi się wydawało,że te bluzy są takie wielkie , a ta wręcz przeciwnie- wyszczupla. Chyba,że to Ty po prostu tak na nie działasz :D

    http://sumcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. ps kocham ten uśmiech <3

    http://sumcia.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*