Sesja dla sklepu Cayman

Saturday, March 22, 2014

Witam ponownie. Sesja wypaliła i minęła przyjemnie, jednakże zajęła ona więcej czasu niż podejrzewałam. Mimo to, nie żałuję tego wyjścia. Dzień przynajmniej jakoś mi minął i nie zmarnowałam go na leżeniu z laptopem. Z początku byłam dosyć spięta i przemiła Pani fotograf mogła mieć co do mnie mieszane uczucia. Mimo to uważam, że dałam radę, z resztą wydaje mi się, że każde początki są trudne. Właśnie czytałam Greya, choć idzie mi to jakby w zwolnionym tempie. Jestem znudzona, bo czekam po prostu na rozkręcenie się akcji! Moje czytanie przerwał dźwięk nowego meila. W nagłówku widniał temat "Zdjęcia", zatem od razu kliknęłam przycisk tworzenia nowego posta. Wydaje mi się, że zaczynam pisać w taki sposób, jakbym pisała książkę. Kurde! Czyżby tak działała na mnie ta powieść? Sesja była robiona dla sklepu "Cayman" w celu przedstawienia nowej kolekcji. Ciekawe doświadczenie. ;)
Jak na pierwszą sesję uważam, że nie jest najgorzej, aczkolwiek czuję, że mogłam wypaść lepiej. W sumie nic nie szkodzi. Dzień minął sympatycznie. Ze zdjęć również jako tako jestem zadowolona. Jutro wpadnę do Was również ze zdjęciami z sesji, w celu przedstawienia moich nowych bucików, które udało mi się zaprezentować przy okazji. ;) Dobrej nocy życzę! Oraz zapytam, jak Wam podobają się zdjęcia? ;) 

Zachęcam również do polubienia fanpage'a caymana. Niebawem odżyje, ponieważ dołącza na niego nowa adminka. ;)  - Nie, nie ja. Ale moja pani fotograf. ;) 

You Might Also Like

99 KOMENTARZE

  1. Śliczne zdjęcia :)

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ Zapraszam :)

    ReplyDelete
  2. Ta brązowa torebka po prostu genialna. *o*

    ReplyDelete
  3. Świetna sesja! :)
    Bardzo pasuje ci kolor miętowy, ta torebka jest idealna *.*
    Ciekawe doświadczenie z taką sesją ;)

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjecia <3
    Czekam na wiecej :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jakie śliczne zdjęcia <3

    happiness-29.blogspot. com

    ReplyDelete
  6. Ostatnie zdjęcie jest takie cudowne, prześlicznie wyglądasz w tak spiętych włosach, nie mogę się napatrzeć, aż ustawiłam na tapetę w telefonie! :( ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojeju ♥ I dziękuję za miłe słowa! :*

      Delete
  7. czy trylogia o Greyu to aby napewno książka dla ciebie w tym wieku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wydaje mi się by była tu postawiona bariera wiekowa. Jeśli ktoś czuje się dojrzały na tyle by przeczytać tę książkę i się w nią wdrążyć to dlaczego nie? Ja wiem co w niej jest zawarte po części i nie wydaje mi się by znajdowało się tam coś nieludzkiego. ;)

      Delete
  8. Powinnaś być mega zadowolona z tej sesji, bo zdjęcia wyszły świetnie! Mi osobiście podobają się bardzo, a ty jesteś bardzo ładna! Szczególnie podoba mi się stylizacja na ostatnich zdjęciach! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia wyszły niesamowicie !!! Mi osobiście najbardziej podoba się to zdjęcia jak jesteś taka wesoła ! Pięknie !!

    Tak nawisem mówiąc, gdy zobaczyłam, że znów dodałaś posta pomyślałam sobie, że inne sławne blogerki w tym czasie gdy ty dodasz 4 posty one dodają jeden, więc widać, że piszesz tego bloga z wielkim oddaniem i całkowicie dla nas <3

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Według mnie ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach :) Chociaż Tobie we wszystkim ładnie ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: KLIK

    ReplyDelete
  11. Wyszłaś rewelacyjnie, jesteś urodzoną modelką! Ta pierwsza bluza jest świetna :D

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Na pierwszy raz jest na prawde bosko :3

    Buziaki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ale śliczne zdjęcia :* czekam na więcej :D

    http://chaselie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia moim zdaniem wyszły bardzo fajnie :)

    ReplyDelete
  15. Jeju, dlaczego Ty musisz byc taka piękna? ;c Zdjęcia wyszła bardzo fajnie, uwielbiam patrzec na Ciebie w roli modelki ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Dziękuję ;* Mam nadzieję, że częściej będą pojawiać się jakieś sesje. ;) Zobaczymy. ;)

      Delete
  16. Zdjęcia są naprawdę bardzo dobre ! :)

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia!!! Byłaby z Ciebie dobra modelka!

    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jak na pierwszy raz to na prawde genialnie! Zazdroszczę ;)

    alexa-wikto.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Podoba mi sie ta bluza na pierwszych zdjeciach :-).
    Ale ogólnie sesja wyszla ci cudownie!! Czekam na wiecej!
    wiktoria-wikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Według mnie wyszłaś idealnie! :)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Zdjęcia bardzo mi się podobają, gratuluję!
    Masz jakieś zdjęcie, gdzie dokładnie widać tą fryzurę z ostatniego zdjęcia? Na przykład od tyłu? :) Jest cudna!

    ReplyDelete
  22. Jaka śliczna , na wszystkich zdjęciach prze pięknie ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ciekawe doświadczenie :) Dałaś radę ;)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjecia <3 jestes bardzo ladna !

    http://raspbberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Włosy bardzo szybko Ci odrastają :D

    ReplyDelete
  26. sesja wyszła cudownie *.*

    ReplyDelete
  27. Boska torebka ^^
    Sesja wyszła ci świetnie !

    Zapraszam do mnie:
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Cudownie wyszłaś! ♥
    Mimo tego, że jest to pierwsza Twoja sesja, to na prawdę zdjęcia są świetne! :))

    ReplyDelete
  29. no bardzo ładnie wyglądasz :))

    ReplyDelete
  30. Ślicznie wyglądasz! ;)
    Zawsze jak czytam książki to inaczej mi się pisze na blogu. Tak jak napisałaś-coś w stylu powieści ;)


    www.wkraateczke.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Przepiekne zdjecia! ;)))


    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Mam 16 lat, tak samo jak Ty, ale w sumie też chciałabym przeczytać Greya..Nic co ludzkie nie jest mi obce, hah ^^
    Świetna ta sesja :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Niesamowite, jak na taką pierwszą sesję wyglądasz przepiękne! Mi również podoba się najbardziej to ostatnie zdjęcie :) Powiedz mi, jak Ty to robisz, że jesteś taka piękna? :*

    ReplyDelete
  34. Jak na pierwszy raz jest naprawdę świetnie! *.* Cudne zdjęcia! ^^

    ReplyDelete
  35. świetnie wyszła ta sesja! :)
    ♚ blog

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia! ;)

    swiatwobiektywiecanona.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia :3
    Kocham twojego bloga <3

    http://adaaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Jeejku, wygladasz slicznie w spietych włosach! Tak dojrzalej :D

    ReplyDelete
  39. Przepiękne zdjęcia! :D

    ReplyDelete
  40. Zdjęcia są super ;))
    Ciuchy są mega
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. świetnie wyglądasz, a upięcie włosów na ostatnich dwóch zdjęciach dodaje ci uroku ♥

    marcziii.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Jak na pierwszą sesję mogę powiedzieć tyle, że zdjęcia są rewelacyjne!
    XOXO

    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Zdjęcia piękne <3
    Bardzo podoba mi się ta czarna torebka :)
    camille-and-camille.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Wyszłaś świetnie!
    Torebka jest przecudna ♥

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Fajna sesja.
    i świetnie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    ReplyDelete
  46. Brązowa torebka niebo :O zapraszam!

    ReplyDelete
  47. Cudowne zdjęcia, wyszłaś na nich jak prawdziwa modelka <3

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Wspaniala sesja, moim zdaniem wyszlas dobrze. Ja pamietam moja pierwsza sesja co prawda mialam 11 lat ale z cala pewnoscia wyszlam gorzej niz ty ! Piekne se te ubrania chyba zaraz przejze ten sklep sczzegolnie torby przypadly mi do gusty. Jaka ty chudziutka O.o haaha


    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z Holandii

    ReplyDelete
  49. Ślicznie wyglądasz! Bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach :)
    Blog!

    ReplyDelete
  50. Pięknie wyszły te zdjęcia! Ja też czułabym się skrępowana na początku^^
    Blog♡

    ReplyDelete
  51. Świetnie wyszłaś :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. dwie ostatnie fotki świetne :)

    ReplyDelete
  53. ślicznie wyglądasz :**

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. wow! zazdroszczę! zdjęcia super :)

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Dwa pierwsze i dwa ostatnie zdjęcia są boskie. Gratuluję! :D

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Przepiękne zdjęcia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Zawsze to jakieś nowe doświadczenie, świetnie!!

    Mój blog ;) *klik*

    ReplyDelete
  58. Ślicznie! Modelka z Ciebie ;) ;D
    http://natalla-blog.blogspot.com

    POKLIKASZ U MNIE W LINKI SHEINSIDE.COM? DZIĘKUJĘ!

    ReplyDelete
  59. te zdjęcia są boskie ! *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Świetne zdjęcia!
    Śliczna jesteś :)

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Piękne zdjęcia. Szczerze mówiąc jakoś nigdy nie byłam przekonana do tego sklepu, mam chyba jedną bluzkę i leży gdzieś na dnie szafy. Zawsze go omijałam szerokim łukiem, jakoś nie przyciągał mnie do siebie. Może powinnam to zmienić i tak w końcu zajrzeć :P

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Matko!!!!!!!!! JAK IDEALNIE!!
    <3
    <3
    A te ostatnie zdjęcie! OMG
    cudnie
    *.*

    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Mogłabym te zdjęcia zobaczyć na stronie sklepu i przykułyby moją uwagę :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Zdjęcia cudowne! <3
    Bluza z pierwszego zdjęcia bardzo przypadła mi do gustu. :)

    http://soylena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Super wyszło! :)
    Cudna z Ciebie modelka!

    •́ ω •̀ NATALIAA-BLOG.BLOGSPOT.COM •́ ω •̀

    ReplyDelete
  66. pierwsze dwa zdjęcia są boskie! ;3

    ReplyDelete
  67. Cudowne zdjecia, super wyszla sesja! :D

    ReplyDelete
  68. świetne zdjęcia!

    seebil.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Ładna sesja :))
    http://blog017.blogspot.com/2014/03/moje-wosy-pielegnacja-kilka-faktow.html

    ReplyDelete
  70. podoba mi się :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  71. świetny blog ! ;)

    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. zazdroszczę. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Gratuluję sesji, jak na początek jest dobrze i tego się trzymaj! Czytasz 50 twarzy Grey'a?
    Ja obecnie czytam fanfiction na podstawie tej powieści więc też jestem w to wkręcona.
    Czekam cały czas aż w bibliotece będzie dostępny pierwszy tom ;)
    pozdrawiam x
    ☼ http://empire-ofstyle.blogspot.com/ ☼

    ReplyDelete
  74. piekne zdjecia I ciuszki :)

    ReplyDelete
  75. Pasują Ci spięte włosy ;)

    ReplyDelete
  76. Wypadłaś fantastycznie ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Zdjęcia prześliczne, a ty na dodatek tak ładnie wyglądasz w spiętych włosach :O

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Zdjęcia są prześliczne. ;> Pasujesz do roli modelki :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. To musiało być świetne doświadczenie ♥
    http://carollyns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Pierwsze zdjęcia podobają mi się najbardziej. Gdybym zajmowała się fotografią i miała lepszy sprzęt byłabyś moją pierwszą modelką :D

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. piękne zdjecia. Gratuluje osiągnieć w blogowaniu : )

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. super, podoba mi się ta torebka beżowo czarna :)

    ReplyDelete
  83. 1, 2, 4 zdjęcie są przecudne! *.*
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  84. To musiało być na prawdę ciekawe przeżycie uczestniczyć w sesji sklepu :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Cudowne te zdjęcia pod każdym względem <3

    ReplyDelete
  86. we wszystkich ubraniach świetnie wyglądasz :)
    zbyt idealna Jessika - jak zawsze

    http://sumcia.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*