Pierwsze wyjście na działkę

Wednesday, March 26, 2014

Cześć wszystkim! Przepraszam, że wczoraj do Was nie wpadłam. Cały dzień leniuchowałam i czytałam Greya. Dzisiaj natomiast obudziłam się o 9. Byłam umówiona na wyjście z Weroniką, które niestety w poniedziałek nie wypaliło. Akurat dzisiaj pogoda dopisała, bo wczoraj było biało.. nie za ciekawy widok wiosną. Z Werr postanowiłyśmy wyjść na działkę. Pierwszy raz po nowym roku. To była dobra decyzja. Trochę posiedziałyśmy, porobiłyśmy kilka zdjęć, choć nie ukrywam, że nie miałam w ogóle na to ochoty, dodatkowo wyglądam dzisiaj naprawdę niewyjściowo jeśli chodzi o moją twarz, ale wydaje mi się, że każdy ma takie swoje dni. Haha. Właściwie jakiś czas temu dopiero wróciłyśmy. Ehh tak trudno mi w to uwierzyć, że jutro szkoła. Na szczęście tylko dwa dni i wolne. Plany na weekend już po części mam. W sobotę idę wziąć prawdopodobnie nowy telefon, a potem idę znowu na sesję dla sklepu cayman. Mamy całkiem fajny projekt w planach, ale to dosyć odległe plany. ;) Tym razem zabieram również Weronikę. Będzie to jej sesja próbna, ale na pewno obie będziemy współpracować z caymanem. ;) Przynajmniej mam taką nadzieję, że Weronika również zostanie zaakceptowana.
Pamiętacie bluzę z pandą prawda? ;) Pojawiła się kilka notek wstecz. Dzisiaj również nie miałam ochoty się stroić, zatem włożyłam na siebie bluzę ze sklepu Mr. Gugu. Obie z bluz są bardzo wygodne i przyjemne w noszeniu, ponieważ w środku mają delikatniutki puszek. Bluza jednak sama w sobie nie jest gruba, ale piszę o tym ponieważ jak dla mnie jest to na plus. Przydadzą się na wiosenną pogodę. Dokładny link do tej bluzy. KLIK. Naszyjnik natomiast, który widzicie jest ze strony naszyjnikimie.pl. Pokazywałam już go na blogu, ale wspomnę jeszcze raz, ponieważ załatwiłam dla Was rabat 10% na zakupy! Wystarczy, że przy zamówieniu wpiszecie kod:
JESSIKI
Jest on ze srebra, a więc się nie niszczy. Noszę go zawsze. Tak jakby Bartek był zawsze przy mnie. :)
Dokładny link do naszyjnika: KLIK. Tak w ogóle z Weroniką mamy całkiem fajne plany związane z działką, ale to dopiero na przyszłą sobotę. Oby wypaliło i co najważniejsze, żeby pogoda nam nie sknociła planów! :) 3majcie się, papa! :*

You Might Also Like

64 KOMENTARZE

  1. Świetne są te bluzy. Strasznie mimsi podobają, lecz jak dla mnie za drogie ;c

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Śliczna bluza :)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Strasznie podobają mi się twoje włosy. Są ślicznie ścięte. ♥
    Też mam takie dni, kiedy wyglądam zupełnie niewyjściowo i wtedy zazwyczaj siedzę cały dzień w domu. ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia wyszły dobrze, nawet bardzo dobrze! :))
    Ja niestety cały czas musze chodzić do szkoły, a tam odliczam ile zostało lekcji do konca... Powodzenia!

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczna ta bluza którą masz na sobie. :-)
    Chciałabym współpracować z jakąś firmą np. Sheinside ,ale nie mam tego czego oczekują. :(
    wiktoria-wikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja rekolekcje mam za dwa tygodnie :) Głupoty piszesz, bo świetnie wyglądasz!
    Blog♡

    ReplyDelete
  7. jesteś bardzo ładna ;) a po jaki telefon idziesz ? zajrzyj też do nas dopiero zaczęłyśmy :) http://agataroksanabasia.blogspot.com/



    .
    Friends forever !
    agataroksanabasia.blogspot.com



    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to nie wiem jeszcze dokładnie. ;) Mam jeden na oku, ale zobaczymy w sobotę. ;)

      Delete
  8. ale twoje posty są nudne -.- Ciągle się powtarzasz...
    Czemu cały czas piszesz ";)" lub ":)" - takiego postu nie warto czytać.
    Nie możesz się trochę ograniczyć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To tego nie czytaj. :)
      Nie potrzebuję pseudo czytelników. ;) Cześć.

      Delete
  9. oo, zazdroszczę ładnej pogody. U mnie od wczoraj jest ponuro :(


    www.wkraateczke.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. genialna jest ta bluza :)
    www.adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kochana :0 nie narzekaj. wygladasz cudownie nawet jak sie nie ogarniesz. Uwielbiam czytac twoje notki i ogladac zdjecia. na wszystkich wygladasz pieknie ;* :)
    wiczi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Śliczna bluza <3 ;) Dziękuję za rabacik ;D
    http://natalla-blog.blogspot.com

    POKLIKASZ U MNIE W LINKI SHEINSIDE.COM? PROSZĘ! BARDZO MI NA TYM ZALEŻY! PROSZĘ, TAKŻE O SZCZEROŚĆ GDYŻ STARAM SIĘ O WSPÓŁPRACĘ! nie założyłam bloga tylko dla współprac! :)

    ReplyDelete
  13. Znowu świetny post :) Cieszę się, że miło spędziłaś czas. Masz już jakiś wybrany telefon jeśli można wiedzieć ? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałabym Huawei g510 chyba. ;)
      Ale to się jeszcze okaże. ;)

      Delete
  14. jesteś taka śliczna ... zazdroszczę ^^
    szalonazduna23.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ślicznie wyglądasz mimo wszystko! :)
    Jeśli chodzi o telefony Huawei to nie polecam. Moja kuzynka miała już 2 i się jej szybko zepsuły. Ja mam wolne do końca tygodnia o zazdroszczę Ci pogody u mnie taka ulewa, że ulice pływają ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. A za to ja słyszałam dobre opinie na ich temat. :) Przemyślę jeszcze. ;)

      Delete
  16. U mnie dzisiaj była lepsza pogoda niż wczoraj, chociaż na tą wczorajszą też nie narzekam :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia...bluza rewelacyjna.Trzymam kciuki za udaną sesję:)

    Buziaki
    muszesandmuszes.blogspot.cim

    ReplyDelete
  18. ślicznie wyglądasz! :)

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Strasznie podoba mi się naszyjnik ^u^

    Mój blog. *klik*

    ReplyDelete
  20. ślicznie wyglądasz :) bardzo ładna bluza :)

    ReplyDelete
  21. Śliczna stylizacja,piękne zdjęcia,aż nie mogę oczu oderwać!Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  22. Śliczna zieleń wokół Ciebie na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  23. Te bluzy są na prawdę świetne! Sama chciałabym sobie taką sprawić, ale jak dla mnie są one trochę za drogie. :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Oo ten naszyjnik jest świetny, też bym taki chciała *__*
    Fajnie Ci z tymi sesjami :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. jestem ciekawa tego planu ;))
    śliczne zdjęcia <3
    bluza jest boska *.*
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Super post!
    liwerlu.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Zazdroszczę sesji. Na pewno zostanie zaakceptowana przez sklep . Świetna bluza.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Chciałabym mieć działkę i do tego taką piękną ♥
    Ślicznotka *.*
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja mam codziennie niewyjściową twarz :D (takie pocieszenie!) Na zdjęciach wyglądasz ślicznie ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Super bluza, a wisiorek jest przeuroczy :)

    + Zapraszam na konkurs z BABY LIPS ->http://lady-hard.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach! ;*
    Czemu masz tyle dni wolnego? ;(

    ReplyDelete
  32. jak zwykle prześliczne zdjęcia <3


    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Piękna Jessika <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ale Ci zazdroszczę paru dni wolnych,moja mała przerwa będzie dopiero na święta ...
    Piękny jest ten naszyjnik <333

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Śliczne zdjęcia <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja nie jeżdżę na działki. :)

    •́ ω •̀ nataliaa-blog.blogspot.com •́ ω •̀

    ReplyDelete
  37. cieplutko :3 tez leniuchuję hah :p

    http://chilloutandawesome.blogspot.com
    zapraszam :*

    ReplyDelete
  38. ładna bluza :)
    www.blog017.blogspot.com ♥
    obserwuję :)

    ReplyDelete
  39. Ja mam dopiero wolne w połowie kwietnia :/ Zazdroszczę!
    Smiletooliwia.blogspot.com - KLIK ♥

    ReplyDelete
  40. Zazdroszczę, ja mam rekolekcje dopiero za dwa tygodnie :(
    Jejku, często przymierzam się do zakupu tej bluzy, ale jakoś mi nie po drodze - patrzę na tą cenę i zwlekam dalej :D

    Pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
  41. ładne zdiecia;) bardzo mi sie podoba ta bluza
    zapraszam

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Zareklamowała Cię

    ReplyDelete
  43. świetny blog !! ;)))


    http://naataliiiiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Świetnie wyglądasz!
    Ja właśnie teraz miałam rekolekcje :)

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Śliczne zdjęcia! I naprawdę fajna bluza :)

    Zapraszam do siebie
    http://lottiee-lifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Bardzo ladne zdjecia!
    szkoda, ze u mnie nie ma rekolekcji..:c

    ReplyDelete
  47. Z iloma firmami współpracujesz? Jakimi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na blogach w pasku bocznym znajdziesz współprace. U mnie również.
      Współpracuję z sheinside.com ;)

      Delete
  48. http://ask.fm/Olusia8000/answer/109971689222
    ona:)

    ReplyDelete
  49. Supcio bluza :)
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/
    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  50. Świetna bluza :)
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Mam o tyle przyjemne położenie,że mam duży ogród i aby poleniuchować na kocyku nie muszę za daleko się wybierać.Wystarczy,że wyjdę na zewnątrz.Czekam aż na dworze będzie jeszcze cieplej,a przede wszystkim przestanie wiać i zrobię sobie niewielką serię czytelniczą na świeżym powietrzu.

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Ja lubię w lato spędzać czas na działce u mojej cioci. Śliczne zdjęcia, szczególnie pierwsze! :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*