Nowy telefon - Instagram

Saturday, March 29, 2014

Cześć misie! Jakiś czas temu wróciłam do domu. Byłam na kolejnej sesji dla sklepu cayman. Nie wiem jak ona wypadła, ponieważ mój humor prawdę mówiąc jest w kratkę. Miejmy nadzieję, że mimo moich humorków sesja wypadła dobrze. Jeśli ktoś z Was obserwuje mnie na instagramie, to zauważył, że w końcu mam nowy telefon i w końcu mogę dodawać systematycznie zdjęcia na instagrama! Już z tego korzystam, co z resztą widać. Telefon jest naprawdę świetny. Z początku zastanawiałam się nad huawei ascend g510, ale gdy poszłam do salonu pan pracujący tam na samo dzień dobry skreślił ten telefon, mówił że są naprawdę felerne i ze tylko ładnie wyglądają. Fakt ładny był, bo był cały biały jak śnieżek, a od zawsze chciałam mieć biały telefon, ale posłuchałam go i postawiłam na jakość. Później miałam do wyboru Alcatela one touch idol lub ten sam ale mini. Wybór był trudny. Tamten miał 5 calowy ekran, ten mój obecny ma 4,3 mimo to wybrałam ten zgrabniejszy model. Na dodatek jest on bardzo cieniutki i lekki, a tamten był masywny, gruby dosyć a co za tym idzie ciężki. Jestem póki co zadowolona z tego telefonu, a przodem szczerze mówiąc przypomina mi Iphona, tylko nie ma guziczka. Haha. Tył za to jest zupełnie inny, ale to nie chodzi o porównywanie żadne. Niebawem i tak planuję dokupić jakieś fajne obudowy. :) Polecam. :)
I zapraszam do obserwowania! Systematyczne posty! :)

Buziaki! :*:*:*:*

You Might Also Like

86 KOMENTARZE

  1. Śliczny telefon to dobrze, że będziesz częściej dawała zdjęcia na instagrama ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Śliczny telefon i oczywiście śledzę cię na Instagramie i bardzo cieszyłabym gdybyś ty też mi dała follow, skakałabym jak głupia XDD
      3ma się cieplutko, uwielbiam twój blog!

      Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
    2. Oj tak, na instagramie jesteś teraz caly czas :P

      niuulka-photo-fashion.blogspot.com

      Delete
  2. Obserwuje , obserwuje :*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja mam telefon huawei, tylko nie ten model, o którym piszesz i też nie mogłabym go polecić ;c
    Miejmy nadzieję, że ten Twój będzie się dobrze sprawował :)

    ReplyDelete
  4. Też miała problem z wybraniem telefonu, ale ja z mojego nie jestem zadowolona , chociaż mam go rok. :(
    Zapraszam do mnie:
    zuuzolek.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. A gdzie kupiłaś tę kurtkę, którą masz na ostatnim zdjęciu z Weroniką? :) Jest śliczna!

    ReplyDelete
  6. Przyznam, jest świetny. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Tylko guziczek, masz rację. Haha. Bardzo fajny wydaje się być ten telefon, więc już jest w moich must have ;)

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. gratuluję dobrego wyboru. jestem przekonana, że sesja wyszła świetnie! a na ig telefon już oczywiście widziałam ;)

    maja-maaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. sliczny telefonik ::)
    www.klaudmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nie miałam go i nie wiem czy jest dobry, ale wygląda bardzo ładnie i mieści się zapewne w kieszeni, nie tak jak inne telefony wielkie jak "grzmoty". miłego użytkowania ;)
    alexa-wikto.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetny telefon! *.*
    Ja mam iPhone'a 5c i jestem w nim zakochana. Jest świetny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mam iphone'a 5c! uwielbiam go:D

      Delete
  12. Sama miałam huaweia, tylko że ascend g300 i przez prawie rok sprawował się bardzo dobrze:)
    Prawie rok bo po kilku większych upadkach nie wytrzymał upadku na płytki i pęk mi ekran :c

    ReplyDelete
  13. Nie polecam telefonu.
    O ile wiem model "mini' też nie ma ściąganej obudowy.
    Ja mam "ultra' i jeżeli popsuje Ci się wejście do ładowarki to po telefonie.
    Dużym plusem w tym telefonie jest ekran,który bardzo trudno porysować,pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. Tak, zauważyłam go już wcześniej na Instagramie, jednakże teraz widzę, że jest naprawdę ładny! Oby dobrze się sprawdzał i szybko nie popsuł! :)

    ReplyDelete
  15. Telefon wygląda naprawdę na rewelacyjny. Mam nadzieję,że tak też się sprawdza ;)

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Też mam Alcatel One Touch Idol. Pamiętam, jak pisałaś o swoim HTC Wildfire S (miałam ten sam, lecz biały). Teraz przeniosłam się na Alacatel i ty również (przypadek?). Korzystam ze swojego telefonu od ponad miesiąca i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie zawiesza się, jest leciutki i ładnie się prezentuje - tobie również życzę owocnego użytkowania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To super! ;) Dzieki za opinię. ;* Tobie również miłego użytkowania. ;)

      Delete
  17. bardzo ładny telefon:) bede zaglądać na twojego instagrama;)
    zapraszam

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetny telefon, oby służył jak najdłużej! :)
    sylwkaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Fajny się wydaje ten telefon. :)
    Obserwuję Cię na instagramie, nawet poserduszkowałaś mi dziś jedno zdjęcie, haha. :D

    •́ ω •̀ nataliaa-blog.blogspot.com •́ ω •̀

    ReplyDelete
  20. Piękny telefon, też bym taki chciała :D

    ReplyDelete
  21. też mam Alcatela i nawet fajnie się sprawuje :)

    ReplyDelete
  22. PRZECUDOWNY BLOG...
    KC KC KC ♥

    http://livia-liviaa.blogspot.com/ --------WPADNIJ JEŚLI CHCESZ

    BUZIAKI!

    ReplyDelete
  23. nie lepiej ci było wziąć jakiegoś Sony lub Samsung? np. Sony xperia mają dużo fajnych modeli , a Alcatel to taka dziwna firma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałam sony xperie J ale ma ją mój chłopak i w sumie pomyślałam, po co mi dwa te same telefony :D
      Gdy pani w salonie kilka dni przed przedłużeniem umowy spytała sie mnie czy Samsungi mnie interesują, to powiedziałam nie, nie, nie. Jestem wrogo nastawiona na nie. Mimo, ze to znana firma, to nie jestem co do nich przekonana. ;) Alcatel firma stara jak świat też już :D Bo pamietam taki czarno biały, ale ponoć alcatele są robione naprawde solidnie i są bardzo zachwalane. ;)

      Delete
  24. A jesli mozna wiedziec numer masz ten sam? ;) Jak mi sie ten telefon spodobal ale niedawno mialam kupiony nowy i w sumie szkoda bo jakbym miala decydowac teraz to bym ten wybrala ;)

    ReplyDelete
  25. ładny telefon :* ja dostałam w grudniu nowy :*

    Buziaki
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Śliczny telefon <3
    Już idę zobaczyć twojego instagrama *-*

    http://adaaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładny i elegancki telefon!
    lovebooks777.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ale ładny!
    Będę wpadać na twojego instagrama! :)

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetny telefon, życzę miłego użytkowania :)

    ReplyDelete
  30. zgrabnie wygląda!
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Swietny telefon, widziała już na ista. :)
    Ja również ostatnio dostałam nowy telefon!

    Pozdrawiam,
    monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. masz świetny telefon :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Fajny telefon! Ma przednią kamerkę? :)

    trusiolog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Myślałam, że to Iphone. Dobry zakup. ;)
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Fajny telefon ;)

    ReplyDelete
  36. Ładny telefon :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Telefon robi wrażenie! Ja natomiast zawsze idę w kierunku tych najbardziej znanych firm, co oznacza, że w mojej historii telefonów dominował samsung. Kiedyś przyjdzie czas na zmiany, ale puki co jestem zadowolona! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Śliczny ten telefon! Mam nadzieję, zę będzie Ci długi służył ;d
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Daj znać koniecznie za jakiś czas czy sie tak dobrze sprawuje jak teraz! :)
    Ma kamerkę z przodu to jest już fajny xd hahaha

    ReplyDelete
  40. super telefon :) insta uzależnia :P

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/ zapraszam :*

    ReplyDelete
  41. Przydał mi się ten post, bo niedługo będę zmieniać telefon i nie mam zielonego pojęcia jaki wziąć, więc może zdecyduję się na ten! Wygląda na bardzo fajny :)

    http://idols-fashion-my-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Telefon wygląda świetnie.Oby służył Ci długo! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. świetnie wygląda! :) nigdy o nim nie słyszałam ;p

    nicolla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Świetny telefon!
    wiktoria-wikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Świetny ten telefon <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Hahaha rzeczywiście trochę podobny do iPhona!

    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    ReplyDelete
  47. Ładnie telefon. Moja przyjaciółka ma Alcatel One Touch Idol, mówi, że dobrze jej się sprawuje i zawsze wspomina, że nie wymieniłaby go na żaden inny telefon ;D

    ReplyDelete
  48. Może zrobisz posta o ulubionych aplikacjach na androida :D? Zawsze z takich postów wychwytuje mnóstwo ciekawych propozycji o których wcześniej nie słyszałam (sama ostatnio wrzuciłam takiego na mojego bloga- pachnie-wiosna.blogspot.com ) :))
    Bell :)

    ReplyDelete
  49. ładnie wygląda, mi bardzo podobają się takie cienkie telefony z dużym ekranem :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. śliczny telefon!
    http://simplecurls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Fajny telefon. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Ale świetny telefon <333

    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. tez ostatnio zakupilam nowy telefon :D

    ReplyDelete
  54. Ja mam one touch idol i jestem bardzo zadowolona :-)

    ReplyDelete
  55. Ja na święta dostałam Alcatela, ale hello kitty- myślałam, że umrę jak go zobaczyłam, niestety muszę się z nim pomęczyć jeszcze rok. Wiesz, może tw będzie dobry- ale mam kilka koleżanek w klasie i też mają alcatele, Klaudia ma ten co Ty tylko nie mini. Każda z nas na nie narzeka, pierwsze około pół roku będzie się sprawował dobrze. Po czasie będzie Ci się strasznie zawieszał, będziesz musiała klikać na przycisk zablokuj i tak robić po 15 razy, żeby przestał się zawieszać. Może i Twój taki nie będzie, jednak właśnie dużo słyszałam o alcatelach i z tych wszystkich może jedna czwarta była z nich zadowolona. Jednak mam nadzieję, że będzie ok:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Ekran telefonu jest naprawdę świetny ;o Telefon bardzo zgrabny i widać, że dopracowany w każdym calu :) Myślę, że będzie ci służył ;)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ale kombinujesz z tymi telefonami.Zamiast zaoszczędzić trochę więcej i kupić coś lepszego to kupujesz jakieś gówna.550 - Samsung Galaxy Core [Plus] , 1000- S3,S4,S4 mini 1200 - Apple

    ReplyDelete
    Replies
    1. To fakt. Samo gówno kupujesz, a potem zdziwiona, że się zepsuło.

      Delete
    2. Mam telefon na abonament. Przyszedł czas na wymianę to wymieniłam. Ten telefon jest naprawdę świetny, nie uważam, że to gówno. Opinii złych o nim też nie słyszałam. ;)
      Żaden telefon mi sie nigdy nie zepsuł. No dobra felerna była nokia c3, ale później zginęła śmiercią tragiczną. Już dawno, dawno temu. ;)

      Delete
  58. Masz wersje duo na dwie karty sim ?

    ReplyDelete
  59. Ale świetny *__*
    Faktycznie wygląda jak Iphone :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Zazdroszczę Ci telefonu *.*
    Ja nowy dostanę najprawdopodobniej dopiero we wrześniu na urodziny :( To straszny grat i ciągle się psuje...

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. niedługo ja swój zmieniam, więc zastanowię się nad tym :D

    ReplyDelete
  62. Miałem ten model tylko ten większy i wcale nie był ciężki. Był lekki i zgrabny. Pozdrawiam :).

    deesignyourlife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moim zdaniem był ciężki i niezgrabny. ;) Al'a tablet. Ten jest naprawdę bardzo cieniutki i zgrabny. ;;)

      Delete
  63. Mi się podoba ten model :) :>

    ReplyDelete
  64. Bardzo fajny telefon :)

    http://think-poositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Ja mam Alcatel One Touch Idol ale nie mini ;) Ja go każdemu mogę z czystym sumieniem polecić! 8) POZDRAWIAM!

    ReplyDelete
  66. Nom piękny telefon :D przyda się na nowy rok szkolny ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*