Moja lista "Must have"

Sunday, March 09, 2014

Dzień dobry! Ah jak przyjemnie, haha. Chodzi mi oczywiście o wspaniałą pogodę jaką mamy za oknem. Nie wiem czy u wszystkich, bo pogody nie oglądam, ale z tego co widzę po innych blogach to większość z Was jest rozpieszczana przez słoneczko. Mimo tej wspaniałej pogody dzisiejszy dzień spędzę w domu. Mam trochę spraw do załatwienie na internecie. Może się wydawać to banalne, ale nie jest. Wysłanie tysięcy meili, odpowiedzenie na milion pytań, to nie lada wyzwanie, do tego obiecałam w szkole, że przygotuję wydruki mojego bloga, ponieważ zostałam o to poproszona. Chyba jest to związane z dniami otwartymi, które będą jakoś w tym tygodniu. Aha no i fajnie widzieć, że w tym roku szkoła ma prawdziwy baner informujący o dniach otwartych, a nie kawał obdartego prześcieradła, jak to było w zeszłym roku. Widzę kochana szkoło, że w tym roku z kasą lepiej, to może lepiej zainwestować w jakieś fajniejsze nagrody z konkursów? Mimo, że nie biorę nigdy w nich udziału, to orientuję się jakie to "cenne" są nagrody, a przygotowania do konkursów zajmują komuś wiele czasu. Nevermind, chcę już jak najszybciej opuścić tę szkołę. Przetrwać te 3 miesiące i arrivederci! 
 Jeszcze wspomnienia z Warszawy! :(

Powracając do tematu notki, to dzisiaj chcę Wam przedstawić moją listę 'Must have' na wiosnę. Z pewnością 3/4 z tego nie uda mi się zrealizować, ale mam nadzieję, że chociaż coś z listy trafi w moje ręce.  Do tej listy wykorzystam moje ulubione sklepy, a także przypadkowe. :) I nie. Nie jest to forma reklamy dla firm, po prostu uważam, że raz na rok (w znaczeniu dosłownym), mogę coś takiego zrobić. Tym bardziej teraz, gdy nie mam totalnie zdjęć. Chcę już by Weronika była wstanie normalnie funkcjonować, bo bez jej zdjęć czuje się okropnie. Przez to zaniedbuję w pewien sposób bloga, bo nie chce mi się wierzyć, że interesują Was co chwilę zdjęcia z domu, albo telefonu.
Zacznijmy od mojej ulubionej stronki, czyli od sheinside.com. Są to rzeczy które bardzo mi się podobają i może uda mi się niektóre z nich nabyć. ;)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Następnie przejdźmy do rzeczy ogólnych. Poniższa lista jest bardziej dokładna. Ponieważ te rzeczy chcę już od dłuższego czasu, a powyższa lista, to są takie ciuszki, które mi się po prostu spodobały. :) 
 
Linków dokładnych niestety nie mam, bo wyszukiwałam te rzeczy częściowo w google i sama nie orientuję się, gdzie mogłabym dostać niektóre z nich.
Jak Wam mija niedziela? Czy Wy też macie swoje listy "Must have"? ;)

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. moja lista must have na wiosnę wygląda podobnie ;)
    :**

    ReplyDelete
  2. Świetny post, faktycznie pogoda rozpieszcza :) Must have podobny do mojego :3

    ReplyDelete
  3. Ja również dzisiaj mimo wspaniałej pogody czas spędzam w domu. :D
    Ja swojej listy must have typowej nie mam, ale są jakieś tam rzeczy, które chciałabym mieć ;D

    ReplyDelete
  4. Spodobały mi się te rzeczy :) Można powiedzieć, że ja mam podobną listę, ale musiałabym do tego sporo rzeczy dodać. Mogę wiedzieć, czy konkurs na te buty z Gabi jest nadal aktualny, bo miały być dzisiaj wyniki? :*
    Blog♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będą wyniki dzisiaj ;) Wieczorkiem. ;) Albo może nawet późnym wieczorkiem haha ;) Ale na pewno będą.

      Delete
  5. Słodziaki ;3
    Ja również mam listę i znajdują się na niej buty XD

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Warszawa... chyba mam podobne wspomnienia, też związane z chłopakiem...
    A lista świetna, podobna do mojej troszkę;D

    ReplyDelete
  7. faktycznie wszyscy jestesmy bardzo rozpieszczani ostatnio przez pogode;)
    buziaki

    ReplyDelete
  8. Również mam taką listę <3

    maggiee-blog.blogspot.com


    p.s-zdjęcie urocze :***

    ReplyDelete
  9. świetna lista <3

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. W Bydgoszczy są takie trampki w Auchan po niskiej cenie :D

    ReplyDelete
  11. Piękne rzeczy! Może i ja zrobię podobną listę :D

    ReplyDelete
  12. Jeszcze nie tak dokładne jak Twoja, ale już mam parę rzeczy na oku. Super lista! :)


    http://melancholy-october.blogspot.com/2014/03/maroon-black-and-gold.html

    ReplyDelete
  13. Ślicznee są te rzeczy!
    Ja właśnie muszę zrobić moją listę "must have" :)

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Też ostatnio myślę nad zrobieniem takiej listy. Interesujący post :)
    http://nelka-neelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. kiedy wyniki konkursu na vansy i conversy?

    ReplyDelete
  16. Najbardziej spodobała mi się ta bluzka nr. 8 *.* jest piękna i trampki nr. 7 :3

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. boskie rzeczy ♥
    też muszę zastanowić się nad paroma ciuchami na wiosnę ;)

    ReplyDelete
  18. spódniczkę taką to na allegro widziałąm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat właśnie znalazłam ją w pewnym sklepie internetowym za niską cenę, więc do mnie idzie :3

      Delete
  19. Moja klasa na dni otwarte szkoły musi robić różnego rodzaju gazetki i plakaty zapraszające ;))

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. obecnie się uczę, więc nie za ciekawe zajęcie ;)
    słodziaki z Was :D

    http://chaselie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Właśnie kupiłam sobie te okulary (nr 13) :)

    ReplyDelete
  22. Ja chce jak najszybciej skończyć gimnazjum lecz zostały mi jeszcze 2 lata ://
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jej na Twojej liście jest dużo rzeczy i wszystkie świetne, ale trochę nie w moim stylu
    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Fajne ciuszki ^^
    U mnie tez cieplutko :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Mamy podobne must have :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  26. Takie kolorowe tenisówki też muszę sobie kupić.

    ReplyDelete
  27. Ciekawy post i fajne lista ; )
    Obserwujemy, ja już.?

    ReplyDelete
  28. MAm nadzieję, ze uda Ci się to wsyzstko zakupic xd

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Bluzka z numerem osiem podoba mi się już od jakiegoś czasu, jest niesamowita :)
    Też mam nadzieję, że Weronika szybko będzie dostępna :)

    ReplyDelete
  30. Super lista! ;)
    http://fifthavenueblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. http://www.sheinside.com/ znasz podobna strone tylko ze polska?

    ReplyDelete
  32. Nie chce Cie urazić ale czy nawet w poście "must have" musisz dodać zdjęcie z chłopakiem? to już naprawdę staje się nudne. Tak jakbyś chciała pochwalić się, że masz chłopaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałam dodać zdjecie nieba, aczkolwiek było one banalnie błękitne, więc postanowiłam dodać coś z instagrama. Tam miałam tylko zdjecia z Bartkiem. :) Planowałam poczekać na zachód słońca i wtedy podmienić zdjęcia, aczkolwiek 'zaspałam'. Więc w tym przypadku miało to służyć za ubarwienie notki, by nie było tak pusto, że sama lista must have, bo przecież najpierw wspominałam o czymś innym, więc mogłam zastosować taki podział. :) Jeśli Weronika nie będzie jęczała na ból ręki, to nie będziesz musiała się bidulko męczyć z naszymi wspólnymi zdjęciami. -,- Pozdrawiam.

      Delete
  33. Świetna lista. ! Powodzenia, mam nadzieję, że uda Ci się zakupić rzeczy z tej listy ♥

    ReplyDelete
  34. moja jest nieco zróznicowana :D

    ReplyDelete
  35. Ja też bardzo chciałabym mieć conversy :)

    http://think-poositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Powodzenia w realizacji listy ;)

    happiness-29.blogspot. com

    ReplyDelete
  37. Świetna lista must have;)

    ReplyDelete
  38. Kiedy będą wyniki konkursu z vansami ?
    szalonazduna23.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Część z tych rzeczy sama chciałabym zakupić. Oczywiście zawsze w mojej głowie jest coś czego potrzebuję i zacięcie poszukuję. :)

    http://wat3rcolor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Świetna lista, uwielbiam większość z tych rzeczy :)

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  41. Fajna lista, najbardziej podoba mi się ta jaskrawa spódniczka ;)

    Zapraszam na mojego bloga!

    ReplyDelete
  42. Ta neonowa spódniczka jest boska <3

    ReplyDelete
  43. Hmmm...masz fajny gust ♥
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Niektóre rzeczy z tej listy bardzo mi się spodobały. Ja nie mam jeszcze swojej listy ,,Must have" ale napewno byłaby u mnie przydatna, zważywszy na to, że ja jak jestem na zakupach to często kupuję to co wpadnie mi w oko nie myśląc o tym, że np. jest zima, a ja kupuję bluzkę z krótkim rękawem :D

    ReplyDelete
  45. Moja lista Must Have jest równie długa jak Twoja, hehe ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. czekam na zdjęcia jakiś stylizacji :)
    też na mojej liście MH znajdują się białe krótkie conversy :)

    ReplyDelete
  47. moja lista wygląda prawie że identycznie różni się może 3-4 rzeczami ;D

    ReplyDelete
  48. Moja lista must have na wiosnę to marynarka w ciepłym, wiosennym kolorze, nowa para conversów (tym razem w kolorze czarnym) oraz mam w planach napełnić trochę mój kuferek na biżuterię ;)


    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. 10 i 5 na pierwszym zdjęciu <3

    cherryx-fresh.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. tak samo jak w mojej liście znajdują się okulary <3

    mój blog-klik ♥

    ReplyDelete
  51. u nas też piękna, słoneczna niedziela. nawet na zdjęciach, zapraszamy! <3
    Conversy zawsze na topie, dobry wybór. :)

    xoxo A.

    ReplyDelete
  52. Ja muszę zakupić sobie vansy bądz krótkie conversy:)
    Mam jakąś listę must have na blogu ale nwm czy ją zrealizuję. Ja dzień spędziłam na zdjęciach i z przyjaciółką!:)

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Jestem w trakcie kompletowania mojej listy 'MUST HAVE'.
    Zapraszam do mnie zanetasthoughts.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Widzę, że niektóre rzeczy z twojej listy znajdują się również na mojej liście :)
    Masz świetny gust :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Cześć Jess! Od dawien dawna śledzę twoją aktywność w blogosferze i chciałam ci pogratulować wygranej w BR w swojej kategorii. Gdy tak czytałam twoje relacje z rozdania i samego wyjazdu do stolicy zrozumiałam, że marzenia się spełniają. To jest w tym wszystkim najpiękniejsze. Dzięki wierze w czytelników osiągnęłaś to wszystko. Gratuluję.

    Z niecierpliwością czekam na jakiś poradnik dotyczący prowadzenia bloga. Sama chciałabym się podszkolić w pisaniu.

    Pozdrawiam :*

    orasey.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. oj mam tego sporo :P

    http://withmyownfeather.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Świetne rzeczy ;)
    Nr. 1 znajdziesz na allegro, a nr. 6 w New Yorker ;)

    ReplyDelete
  58. Ja właśnie mam kilka rzeczy, które chcę kupić, ale takowej listy jak Ty przygotowanej nie posiadam :) :>

    ReplyDelete
  59. spódniczkę (1) widziałam ostatnio w sklepie w podziemiach w Wawie :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*