Koszula z łańcuszkiem - sheinside

Tuesday, March 11, 2014

Cześć. Jak tam u Was? U mnie kolejny nieprzyjemny dzień. Tzn. po części. Spędziłam dzisiaj fajny czas z Adą, potem spotkałam się z Bartkiem, a następnie przyszłam do Weroniki. Nienawidzę pisać z czyjegoś laptopa, aczkolwiek dla Was wszystko! :* Przy okazji poprosiłam o zdjęcia, bo na pewno się stęskniliście za zdjęciami ze stylizacjami. ;) Jak dobrze jest mieć swojego prywatnego fotografa! Ah tak! Chciałabym Was serdecznie zaprosić do obserwacji bloga Werr. forever-young--life.blogspot.com 
Koszula to mój nowy nabytek z sheinside.com! Uwielbiam ją naprawdę jest świetna! :) KLIK. Mam Wam jeszcze do pokazania świetną wiosenną kurteczkę, również z sheinside.com. Przedstawię ją Wam jutro. :* Za 4 dni będzie 3 lata mojego bloga! Nie mogę w to uwierzyć. Super sprawa. 3 lata razem! Na dodatek osiągnęłam taki wielki sukces, jakim jest wygrana w konkursie Bloga Roku 2013! Nie potrafię opisać tego wszystkiego słowami. Na pewno więcej dowiecie się w 15 marca. Tymczasem trzymajcie się ciepło. Kocham Was. :**

You Might Also Like

75 KOMENTARZE

  1. sliczna koszula :)


    obserwuję
    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. super blog:)


      ZAPRASZAM DO MNIE:)
      jest konkurs! do wygrania wianek i kosmetyki:)
      jasia-jasiaa.blogspot.com

      Delete
  2. zapraszam * haha :)


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jakie chude rączki ;c
    Chciałabym zobaczyć cię bez kresek :D
    A no i gratuluję tyle czasu tutaaj ! :*

    emiliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczna <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jakie piękne zdjęcia! Koszula jest śliczna. :)

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Haha, masz takie samo krzesło jak my ;)
    Pięknie wyszłaś na ostatnim zdjęciu! :*

    ReplyDelete
  7. Dziękuję że prowadzisz tego bloga , bo nie wiem co bym bez niego zrobila ! uwielbiam Ciebie i kocham czytać twojego bloga <3

    ReplyDelete
  8. Śliczna jesteś!
    Cudnaa koszula!
    3 lata twojego bloga <3

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ślicznie wyglądasz! koszula jest cudna *_*

    ReplyDelete
  10. wygrana w konkursie blog roku 2013? chyba w kategorii...

    ReplyDelete
  11. Świetna stylizacja! ♥

    ReplyDelete
  12. Koszula śliczna, a prywatny fotograf zawsze w modzie ;DD

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. bardzo fajna koszula, ale mi by chyba niestety nie pasowala :c

    ReplyDelete
  14. świetna koszula! ♥ nie mogę doczekać się zdjęć kurtki :)
    już 3 lata- gratuluję wytrwałości i dziękuję, za pasję, z którą piszesz ♥

    marcziii.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Koszulę uwielbiam! Sama ostatnio miałam na nią oko:D
    swietny make up, okoo<3

    ReplyDelete
  16. Oj już sie nie mogę doczekać tego posta z kurtką...ślicznie wyszłaś,ja też mam swojego prywatnego fotografa hha...^^

    Buziaki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Koszula jest śliczna jak jej właścicielka ♥
    Już nie mogę doczekać się 15 marca, czuję, że masz dla nas jakiś specjalny pościk (a przynajmniej mam nadzieję).

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Śliczna ta koszula *.* tak jak ty :> No no 3 lata ^^

    http://xyma-xymaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ta koszula jest piękna! Bardzo podoba mi się wzór :) Wiem jak to jest nie mieć kogoś kto może robić ci zdjęcia. Czujesz się wtedy jak bez ręki.. ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga przez tak długi okres, a koszula naprawdę świetna :)

    ReplyDelete
  21. śliczna jest ta koszula! :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Śliczna koszula *.* <33333333
    Zapraszam do mnie :
    kasiahola.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Koszula jest przepiękna! *.*

    ReplyDelete
  24. Czegos byś nie założyła wyglądasz świetnie. W końcu ładnemu we wszystkim ładnie ;)
    alexa-wikto.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo fajna ta koszula! Ojej, to super :)
    Blog♡

    ReplyDelete
  26. Świetna ta koszula!

    cherryx-fresh.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładna koszula :D To będzie można życzyć 'Wszystkiego najlepszego i sto lat' :D

    ReplyDelete
  28. bardzo ladne zdjecia;) i sliczna koszula!

    ReplyDelete
  29. Gartuluję osiągnięć ;) Wyglądasz cudnie w tej koszuli, a włosy - cudo ♥


    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Pięknisia <3
    http://smiletooliwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. A ja 13 marca będę obchodziła rok bloga. Świetna jest ta koszula!

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. śliczna koszula :) ja nie dawno miałam rok bloga.

    ReplyDelete
  33. Śliczna ta koszula :) Jejku, sporo już blogujesz. :)


    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. wow, to już 3 lata i ten sukces, bardzo gratuluję, śliczna koszula ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Śliczna koszula <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  36. Śliczna koszula *.*

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Koszula śliczna! Na prawdę te trzy lata bloga mega szybko minęły i jestem dumna z tego, że tyle osiągnęłaś:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Prześlicznie wyglądasz, bardzo ładna koszula!
    Gratuluję po raz setnyy!! ;**

    ReplyDelete
  39. śliczna koszula :)

    http://aboutweronicaslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Zapomniałam dodać, że bardzo Ci urosły włosy i ślicznie tutaj wyglądają ;)

    ReplyDelete
  41. śliczna koszula ;d no 3 lata to dużo ;) Ja w tym roku będę świętować pierwsze urodziny :)
    Wygranej gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ładniutkie zdjęcia :D
    śliczna koszula <33
    wiktoria-wikaa.blogspt.com

    ReplyDelete
  43. Jest naprawdę bardzo ładna. Też bym taką chciała!!


    jusiathebest.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. prześliczna i elegancka.Cudny makijaż oczu.Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  45. W sumie, też nie lubię pisać z nieswojego laptopa. :d Śliczna koszula + bardzo podoba mi się Twoja fryzura

    ReplyDelete
  46. wzór na koszuli jest cudny :) bardzo fajnie skrojona. na pewno warto ją zakupić :) prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) wyświetlają się na stronie głównej. pozostacsoba.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. 3 lata, a trudno uwierzyć ;o Koszula jest naprawdę oryginalna :) Robisz przewspaniałe kreski :) Zazdrościć takiego fotografa ;)
    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Zdjecia sa swietne ;) fajna koszula!

    ReplyDelete
  49. Świetna koszula, szukam takiej, ale jakoś nie mogę kupić nic fajnego
    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. prześliczna koszula i idealny wzór!
    pasuje do ciebie ;)


    ♥♥♥ ZAPRASZAM NA KONKURS U MNIE NA BLOGU ♥♥♥

    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  51. Swietna koszula ;)

    http://raspbberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. koszula jest na prawdę wspaniała :o

    ReplyDelete
  53. Idealne kreski jak zawsze. *.*

    ReplyDelete
  54. gratuluje! U mnie już minęło 3 lata, też jestem w szoku jak to zleciało ;)
    Piękny makijaż i boska koszula ;)

    ReplyDelete
  55. przepiękny makijaż!

    ReplyDelete
  56. Śliczna koszula *.* a z resztą na tobie wszystko na pewno ślicznie wygląda. No i wielkie gratulacje że tak długo już prowadzisz swojego bloga :D

    ReplyDelete
  57. Ładna koszula i przepiękna Jessika :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Świetna koszula - black&white lubię najbardziej. :) No i muszę się pochwalić, że mam taki sam fotel! :D
    Bedę wpadał częściej. :)

    http://jezykszyderczy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Bardzo ładna koszula, nie mogę się doczekać 15 marca w takim razie <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. śliczna koszula *O*
    zapraszam:
    karolalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. piękna koszula :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Jakie śliczne włosy i fryzura *.* Na najwyższym poziomie - super wyglądasz.

    ReplyDelete
  63. Uroczy kożuszek, a ty jesteś przepiękna :)

    ReplyDelete
  64. cudowna koszula!

    creamones.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. świetne zdjęcia, świetny blog ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*