Kilka słów - życie prywatne

Monday, March 24, 2014

Cześć. Niedawno przebudziłam się z drzemki. Przespałam trochę więcej czasu niż sobie to zaplanowałam, ale przynajmniej odpoczęłam. Jedynie co mnie wytrąciło z równowagi to wiadomość jaka na mnie czekała po przebudzeniu. Niestety po przebudzeniu również złapał mnie silny ból gardła. Już wczoraj czułam, że coś mi będzie, mimo to zajadałam się lodami. A co tam! Myślałam chyba zbyt optymistycznie. Dzisiaj miałam dzień wolny mimo to wstałam o godzinie 7, ponieważ obiecałam Bartkowi, że pójdę z nim pozałatwiać parę spraw. Potem poszliśmy do mnie, więc dzień spędziliśmy w swoim towarzystwie. ;) Dzisiaj mija nam także 3 miesiące bycia razem. Większość z Was myśli, że jesteśmy już ze sobą bardzo długo. Wiem to ponieważ już wiele miesięcy temu wypisywaliście komentarze na ten temat. Za dużo zdradzać nie będę, ale poznaliśmy się 9 sierpnia. Od tamtego czasu jesteśmy w pewien sposób nierozłączni. Z początku było to zwykłe kolegowanie się, ale ja osobiście bez chociażby pisania z Bartkiem nie mogłam wytrzymać. Zawsze miałam z nim milion tematów do rozmów. Szybko się przed nim otworzyłam, bo odczułam to, że jest zdecydowanie inny niż reszta. W późniejszym etapie z okazywaniem uczuć się nie spieszyliśmy przez to też nie prędko się zdecydowaliśmy na związek. Woleliśmy się lepiej poznać i wiedzieć na czym stoimy. Oboje chcieliśmy by był to poważny związek. Cel osiągnięty. Nadal się poznajemy, choć śmiało mogę przyznać, że Bartek zna mnie lepiej niż ja sama. Mimo, że dopiero minęły 3 miesiące bycia razem, to mamy ze sobą wiele wspaniałych wspomnień i wiemy, że będzie ich nieskończenie wiele. ;) Nie wiem czemu postanowiłam ujawnić trochę informacji o moim życiu prywatnym. Zazwyczaj tego nie robię. Mam nadzieję, że Bartek nie będzie miał mi za złe, bo robię to bez jego zgody, hihi. ;) Jedyne co jeszcze mogę powiedzieć, to fakt, że to Bartek jest niestety/stety liderem tego związku, ma na mnie duży wpływ, choć uważam, że jest to obustronne, oraz jest na pewno bardziej odpowiedzialną osobą ode mnie, więc wszystkie sprawy załatwia on sam, tak samo było w Warszawie. Zapewnił mi bezpieczeństwo oraz pilnował całego porządku, byśmy się nie zgubili, byśmy się wyrabiali na czas wszędzie itd. Bo jeśli chodzi o mnie, to jest to zdecydowanie moja słaba strona. On o tym doskonale wie i czasem się wkurza, ale mimo wszystko staram się pomagać jak tylko mogę i On to docenia. 
Poniższe zdjęcia są z sesji dola sklepu cayman, natomiast postanowiłam przedstawić przy okazji torebkę, którą mam od pewnego czasu. Jestem w niej naprawdę zakochana. Jest rewelacyjna! A dbam o nią jak o bobasa, haha! :) Jest ona ze strony verostilo.com.  Jej cena wynosi 159zł. Uważam, że jak na torebkę jest ona naprawdę znośna, tym bardziej, jeśli jest ona takiego wykonania. Jestem z niej naprawdę zadowolona i nie prędko odstawię ją na bok. ;) Naprawdę polecam! Dokładny link - KLIK.
 bluza, jeansy, okulary - cayman | workery - ibuciki.pl | torebka - verostilo.com

Jeżeli macie jakieś pytania, na które mogę odpowiedzieć, zadawajcie je w komentarzach. Tam też otrzymacie odpowiedź. ;) 
Miłego wieczoru! :)
_____________________________________________________
Jeżeli kogoś z Was interesuje konto na instragram prowadzone przeze mnie i Bartka, to zapraszam do obserwowania. :)
INSTAGRAM

You Might Also Like

92 KOMENTARZE

  1. Jeśli to nie jest tajemnica- skąd bierzesz pieniądze na te ubrania, torebki? to jest w ramach współpracy?

    ReplyDelete
  2. przepiękna jest ta torba ♥
    www.adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mam nadzieję, że gardło prędko wyzdrowieje ;* Piękna ! <3

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetny look!
    Jak dla mnie to jesteście taką idealną parą :)

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wytrwałości :*
    http://princess-polinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja od zawsze trzymam kciuki za Wasz związek i dalej będę trzymać! ;*
    Jesteście naprawdę piękną i jak widać kochającą się parą :)

    Jak się pzonaliście? Ile lat Bartek jest starszy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poznaliśmy się w dosyć specyficzny sposób, przez facebooka ale również aska. Hmm.. To była też ciekawa z tym historia, może kiedyś powiem na ten temat więcej. Z Bartkiem uważamy jednak, że tego dnia nic nie działo się przypadkiem. Tak po prostu musiało być. :)

      Delete
    2. hahaa, tez poznalam sie z chłopakiem przez internet, a jestesmy razem juz 1,5 roku, a bylam na poczatku dosc specyficznie nastawiona do poznawania sie przez internet :D

      Delete
    3. Teraz wiem, że internet to wcale nie takie zło! Haha :) ;* Dużo szczęścia życzę. :)

      Delete
    4. ile lat ma Bartek ?

      Delete
  7. Śliczne zdjęcia :)
    Szczęścia kochana :)

    ReplyDelete
  8. Cudownie mieć takiego chłopaka!
    http://smiletooliwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jakie śliczne zdjęcia!

    swiatwobiektywiecanona.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. śliczny strój i torebka :) fajnie, że masz kogoś takiego obok siebie i że tak się uzupełniacie :)

    ReplyDelete
  11. świetna ta torebka.
    życzę szczęścia i wytrwałości w związku : )

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Czy macie za sobą jakieś doznania erotyczne, czy jesteście na etapie całowania?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widzę ciekawość zżera, jednakże nie odpowiadam na pytania takie osobiste. :) Bez przesady. :)

      Delete
  13. Ja jakoś po moim 'związku' w 4 klasie podstawówki, hahaha już jakoś mniej wierzę w przyjaźń damsko-męską, widzisz Wy też zaczeliście od kolegowania, jednak jest to teraz coś więcej. Mam nadzieję, że będziecie ze sobą jeszcze bardzo długo, a nawet do końca swoich lat- jeśli Wam się ułoży. Ogółem słodko razem wyglądacie :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. słodko :) jakbym troszkę czytała o mnie i moim skarbie ;) śliczna torebka kupię taką do liceum :3

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/
    nowy :*

    ReplyDelete
  15. Życzę szczęścia z chłopakiem ;) Śliczna torebka :)

    ReplyDelete
  16. Z moim też jest ciekawa historia, bo przez rok był moim najlepszym przyjacielem :p Od 7 miesięcu jesteśmy razem, a przyjaźń damsko-męską chyba wsadziłam między mity, choć ty tylko taka moja subiektywna opinia :) A co ty o tym sądzisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem tego zdania co Ty. ;) Przyjaźń damsko-męska nie istnieje i nawet ktoś kto tak nie uważa mógłby sie wykłócać to wiem swoje. Zawsze ktoś darzy drugą osobę silniejszym uczucie, tylko nie zawsze zbierają się na odwagę, by o tym mówić, stąd też niektórym się wydaje, że mają super wspaniałego przyjaciela, bądź przyjaciółkę, a tak naprawdę skrycie się ktoś w kimś podkochuje. A może nawet oboje. ;)

      Delete
    2. Dokładnie ;) Nie życzę wytrwałości, ale miłości, bo kiedy się kocha to o wytrwałość nie trudno :)

      Delete
  17. Widzę, że bardzo rozsądnie podchodzicie do bycia razem. Nie martw się, opowiedziałaś tyle na ile mogłaś sobie pozwolić. Nie uważam żebyś napisała zbyt dużo, więc Bartek nie powinien się gniewać. :)
    Cudna torba! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piekne zdjęcia ♡

    blue-skyyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. dawno już mi się tak dobrze nie czytało twojego postu tak jak tego :)) pozdrowienia dla Bartka
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjecia. :-)
    wiktoria-wikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja swojego męża też poznałam przez internet ;P
    A torebka jest obłędna! :)

    ReplyDelete
  22. Ja swojego męża też poznałam przez internet ;P
    A torebka jest obłędna! :))

    ReplyDelete
  23. Szczęścia i wytrwałości życzę :)) Piękna z Was para!
    Świetne fotki ;>

    ReplyDelete
  24. Jeżeli dla niektórych 3 miesiące to bardzo długo (+- 2) to 28 to chyba cała wieczność. ;) (staż moich znajomych)

    Ja tam w przyjaźń damsko-męską wierzę. Dlaczego? Od kilku lat znam się z pewnym chłopakiem. Może mi powiedzieć wszystko i vice versa. Kiedy poznał dziewczynę i się w niej zakochał to mu pomogłam, tak samo on mnie. Oboje jesteśmy w udanych związkach i mimo pewnej zazdrości drugich połówek dalej się przyjaźnimy.
    Dlatego przyjaźń damsko-męska jest możliwa. ;)

    Pozdrowienia dla Bartka. Życzę Wam jak najdłuższego stażu.

    C.

    ReplyDelete
  25. Dużo szczęścia i miłości Wam życzę!Świetna torba;)

    ReplyDelete
  26. Świetny post, bardzo wciagajacy. Nie wiem dlaczego, ale mi też się wydawało ze jesteście dłuższej. :) no cóż, życzę powodzenia!

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ptzyjaźń damsko-męska zdecydowanie na TAK! mam jednego przyjaciela, z którym znam się już 5 lat (a może nawet więcej) i jakoś nigdy nie doszło między nami do niezręcznej sytuacji w kwestii miłości czy zakochania...

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Szczęścia z Bartkiem :) Śliczna torebka ;)

    happiness-29.blogspot. com

    ReplyDelete
  29. Faktycznie bardzo fajna ta torebka. :)

    ReplyDelete
  30. Bardzo ciekawy post, życzę szczęścia:) Śliczna torebka
    http://weekly-marika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Śliczna <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Śliczna torebka ^^ Co do Twojego życia prywatnego w 100 % zadowoliłam się informacjami, które tutaj napisałaś ;) Życzę Wam szczęścia razem <3

    ReplyDelete
  33. Jeju! To wszystko co napisałaś jest takie kochane!
    Najdłuższych chwil z Bartkiem! :*

    ReplyDelete
  34. Świetna torebka ! <3

    http://raspbberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Prześlicznie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  36. śliczna *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Aż mi się sama twarz uśmiecha jak czytam takie rzeczy! Mam nadzieję, że i ja poznam tak świetnego faceta ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. W sumie racja, też mi się wydawało, że jesteś z Bartkiem o wiele dłużej, ale jakby nie patrzeć nie to się liczy, najważniejsze byście byli ze sobą nadal i nigdy nie rozstali :)
    Tego Wam życzę.
    Świetne zdjęcia. Szczerze to wyglądasz na jakieś 17-18 lat ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Życzę szczęścia w związku :)
    Torebka i zdjęcia są śliczne <3
    camille-and-camille.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Też bym chciała takie drzemki, brakuje mi tego straaasznie, ale niestety jakoś ja nie potrafię spać w dzień (choć są wyjątki ;p) ;/. Czemu dziś miałaś wolne? Też się właśnie dziś źle czułam, ale mam tyle odrabiania teraz przed egzaminami, że to jest magia, dlatego staram się nie opuszczać ;p.

    ReplyDelete
  41. Pytanie nie zwiazane z notka ale chcialam sie zapytac czy jesli chce nawiazac wspolprace musze pisac po angielsku? Bo az tak angola nie umiem ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak do firmy zagranicznej to tak. ;)

      Delete
  42. Chce Ciebie spotkac ;) Moze kiedys jakies spotkanie czytelnikow? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaram sie na wakacje cos wymyślić, jeśli byliby chętni. ;)

      Delete
  43. Wiesz moze czy cayman ma sklep internetowy? Pidobaja mi sie ich ciuchy ale u mnie w miescie niestety nie ma tego sklepu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu coś znalazłam. Ale nie wiem, czy można kupować online. ;)
      Przejrzyj ;) http://www.modacayman.pl/

      Delete
    2. Jak bede na komputerze to przejrze ;) dziękuje za znalezienie strony ;)

      Delete
  44. śliczna jest ta bluza . Chyba sobie ją niedługo kupię .

    be-yourself-be-forever-young.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Szczęścia! Wytrwajcie jak najdłużej! ;*
    http://natalla-blog.blogspot.com

    POKLIKASZ U MNIE W LINKI SHEINSIDE.COM? PROSZĘ! BARDZO MI NA TYM ZALEŻY! PROSZĘ, TAKŻE O SZCZEROŚĆ GDYŻ STARAM SIĘ O WSPÓŁPRACĘ! ;)

    ReplyDelete
  46. no torba jest obłędna...zazdroszczę!Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach

    Buziaki:*
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Życzę szczęścia z Bartkiem! I mam do Ciebie, Jessiko pytanie, jak nazywają się twoi fani? Jessikonators? ;) Pozdrawiam, czekam na odpowiedź :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. ;* Co do 'fanów' to uważam po prostu, że mam czytelników, a nie fanów :D

      Delete
  48. wyglądasz super ! :) Życzę Wam szczęścia :)

    ReplyDelete
  49. piękna torebka *.* Śliczne zdjęcia :))

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. jesteście cudowni :) między wami jest naprawdę wielka więź. mówienie sobie o wszystkim to najlepszy sposób ;)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. super post :) Zdjęcia jak najbardziej na TAK. Jesteś mega śliczna :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Trochę o Tobie słyszałam .. i wiem, że to prawda, co to widać po wpisach i Twoim stylu bycia, po za światem internetu.
    Jesteś wrażliwa, sympatyczna, miła oraz śliczna. Twój blog bardzo mi się podoba i jest jedynym czytanym przeze mnie, co też w jakiś sposób udowadnia, że jesteś dobra w tym co robisz.
    Zaproponowałam kilku osobom tego bloga i teraz śledzą go, tak jak ja.
    Życzę sukcesów <3


    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę miło mi to czytać. Dziękuję za wsparcie. :*
      ♥ Miłego wieczoru życzę i buziaczki!

      Delete
  53. Szczęścia kochana ;3 Świetna torebka <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. życze wam szczęścia i żebyście wytrwali jak najdłużej! :)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Zazdroszczę chłopaka! Z tego co piszesz jesteście na prawdę szczęśliwi<3

    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    ReplyDelete
  56. Ty jesteś taka piękna ♥
    http://ankaabloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Lubie czytać Twojego bloga i ciesze się, że jesteś szczęśliwa w związku. Z Twoich wypowiedzi widać, że podchodzisz do tego poważnie, obyś wytrwała z Bartkiem jak najdłużej ♥
    A torebka śliczna!

    zapraszam do mnie:
    cheshire00.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Życzę szczęścia z chłopakiem :) Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie ;)
    http://lottiee-lifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Strasznie zazdroszczę sesji ;**

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Cudowny outfit, śliczna torebka, wspaniałe zdjęcia, interesująca notka, po prostu idealny post <3

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/ - nowy post

    ReplyDelete
  61. jeju jaka piękna ♥

    http://gabson-gabsoon.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  62. Ja jakoś rzadko mam bóle gardła czy czegokolwiek. ;)

    •́ ω •̀ NATALIAA-BLOG.BLOGSPOT.COM •́ ω •̀

    ReplyDelete
  63. Torebka śliczna tylko troszkę droga jak dla mnie ;//

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Gratuluję Ci takiego chłopaka. To skarb! ;D
    Śliczna ta torebka, jednak nie dałabym za nią tych 159 zł

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat uważam, że ta torebka jest warta nawet więcej, jest naprawdę cudowna. ;)
      I lepsza taka cena za torebkę niż np. bluzę. ;)

      Delete
  65. ładna torebka <3
    www.blog017.blogspot.com ♥
    obserwuję :)

    ReplyDelete
  66. świetny blog !! ;)))


    http://naataliiiiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Jejku jaka Ty jesteś szczupła, te ubrania tak ładnie na Tobie leżą.
    http://karolinablonska.blogspot.com/2014/03/pechowe-praktyki.html

    ReplyDelete
  68. Fajnie,że nie wstydzisz się mówić o swoich uczuciach publicznie-to nic złego,wręcz przeciwnie - pokazuje jaka jesteś dojrzała. Nie mówię,żeby wszystko pisać ze szczegółami,bo to byłaby przesada,ale kilka słów na temat związku to nic strasznego :))
    Postanowiłam napisać,bo gdy tak czytałam o Tobie i Bartku to zaraz na myśl przyszedł mi Marcin :)
    U Nas jest tak samo,to On jest raczej bardziej zaradny (oczywiście ja też :P, ale trochę mniej) , Jego decyzje i działania są bardziej przemyślane,ale to dobrze rokuje na przyszłość. Z Takim Mężczyzną nie zginiesz :))
    Wiem co mówię,bo jestem z Marcinem już cztery lata,a przed Nami całe życie i tego też Wam życzę :*:))
    Pozdrowionka, Natalia Horstman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło, że tu zajrzałaś i postanowiłaś coś napisać. ;)
      U nas Bartek jest o wiele bardziej odpowiedzialny, a ja jestem taki mały roztrzepaniec, ale staram się jak tylko mogę by było inaczej. :) Nie mogę się już doczekać Waszego wesela! Haha ;) I mam nadzieję, że mi z Bartkiem też się tak będzie układać jak między Wami. ;) Buziaki :*

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*