Druga sesja dla sklepu Cayman

Saturday, March 29, 2014

Witajcie ponownie. Planowałam do Was wpaść drugi raz i tak w ostatniej chwili się udało. Przed chwilą otrzymałam zdjęcia z sesji i co niektórymi Wam się tutaj pochwalę. Uważam, że dzisiejsza sesja przebiegła całkiem pomyślnie, choć mimo to pierwsza podobała mi się odrobinę bardziej. Może to z uwagi na ciekawsze scenerie. Tym razem sesję miałam wspólnie z Weroniką. A tak na marginesie dowiedziałam się, że teraz cały czas meilujecie do firmy Cayman w celu podjęcia współpracy. Fajnie, że dowiedzieliście się ode mnie o tej stronie i ogólnie o tej marce, bo co niektórzy nigdy o nim nie słyszeli. ;) Być może w przyszłości uda się wymyślić jakiś projekt dla większego grona blogerek. Pomyślimy. Póki co odległe plany. Mi się osobiście super współpracuje z Panią Madzią, choć wiem, że czytając to, że piszę 'panią' mnie zabije, haha. Łapcie zdjęcia dwóch stylizacji.
A jak Wam podoba się kolejny efekt sesji ze współpracy ze sklepem cayman? ;)
Co do ciuchów to mają naprawdę świetne prawda?! Buziaczki i dobrej nocy! :*

INSTAGRAM | FANPAGE 

You Might Also Like

116 KOMENTARZE

  1. Ta druga stylizacja nie dość, że lepiej wygląda to lepiej wyszłyście.
    Pierwsza sesja była cudna. Natomiast ta mi się podoba, jednak uważam, że pierwsza stylizacja wyszła nie najlepiej.
    Taka nie ciekawa, zwyczajna.. Nic się nie dzieje, macie takie dziwne włosy hah :)
    ( To nie hejt, po prostu mi się niezbyt podoba, tamta zdecydowanie lepsza! )

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za opinię, jednak nie zauważyłam nic dziwnego w swoich włosach, hah. ;)
      Pierwsza stylizacja na moje się ciekawie prezentuje, tak pogodnie. Są żywe kolorki. Może nie jesteś tego typu ubrań fanką stąd taka Twoja opinia. Szczerze mówią mi również bardziej odpowiada drugi styl, ale fajnie czasem jest się wtopić w coś zupełnie innego. Oczywiście nie było tylko tych stylizacji, aczkolwiek postanowiłam się podzielić tylko tymi zdjęciami z Wami. ;) Mi również podoba się pierwsza sesja bardziej. Miejmy nadzieję, że kolejna będzie lepsza od dwóch pozostałych. :) Buziaczki! ;*

      Delete
    2. *niczego dziwnego
      *mówiąc
      Ah ten pośpiech :D

      Delete
    3. Raczej wydaje mi się, że jak pisałaś, że nie miałaś humoru to tak spowodowało, że ta sesja nie była tak idealna jak poprzednia :*

      Delete
    4. A jeśli chodzi o włosy to chodziło mi o kolorek. Weronika jest na niektórych ruda hah, a Ty masz taki ciemniejszy :)

      Delete
    5. Jaaaakie śliczne <33
      Przepiękne zdjęcia <33
      Zapraszam do mnie,

      pozdraawiam serdecznie
      ally-alia.blogspot.com

      Delete
  2. Haha, pozazdrościć takiej sesji! :) Super współpraca. :3

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyszłyście dziewczyny ☺ Cudne są te stylizacje

    ReplyDelete
  4. Fajnie wyglądacie! *.*
    Jak dla mnie zdecydowanie lepsza była ta pierwsza sesja :)

    ReplyDelete
  5. Ta pierwsza stylizacja jest zdecydowanie lepsza, przynajmniej dla mnie. Masz świetny wzrok, twoje oczy strasznie przykuwają uwagę :)

    ReplyDelete
  6. mi tez tamta sceneria bardziej sie podobala, ale te zdjecia takze ładnie wyszly :D

    ReplyDelete
  7. świetnie wyszłyście ;D

    ReplyDelete
  8. Ślicznie :*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba, pozatym poprzednia sesja bardziej mi się podobała

    ReplyDelete
  10. a jak dla mnie obie świetne :)

    ReplyDelete
  11. śliczne zdjęcia :D

    http://chaselie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Co taka smutna ? :D A poza tym i tak śliczne zdjęcia :*
    optymistka-byc.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam sklep cayman haha :) Ślicznie razem wyglądacie. Te 2 i 3 zdjęcie najlepsze <3

    http://trusiolog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Tamta sesja była dla mnie ładniejsza , nie wiem po prostu przypadla mi do gustu . Do tej nie będę się wypowiadać , lecz ty bardzo ładnie wyszlas na zdjęciu:)

    ReplyDelete
  15. Swietnie wyszłyście zarówno w pierwszej jak i w drugiej stylizacji. :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ale fajnie *O* Śliczne zdjęcia ♥

    http://ankaabloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetnie wyglądałyście ♥
    Mi sie stylizacje bardzo podobają !

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Malutkie zdjęcia, podoba mi się ta jasna kurtka. Nie mogę dopatrzyć się koloru. Czy to szary czy jasnozielony? Nie wiem, ale krój jest w moim stylu.

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajna wyszla ta sesja! :))))


    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Dla mnie obie są śliczne! :*

    ReplyDelete
  21. Fajnie wyszłyście;)

    ReplyDelete
  22. Pierwsza sesja była lepsza, mi również się tak wydaje. Natomiast jeśli chodzi o tą sesję to bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja.

    ReplyDelete
  23. świetnie wyglądacie w stylizacji sportowej ;) Zakochałam się w waszych kolorowych kurtkach :D

    ReplyDelete
  24. Obie wyszłyście pięknie ♥♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetne ciuszki! Bardzo ładnie, mnie obie przypadły do gustu :))
    Blog♡

    ReplyDelete
  26. Sesja jest swietna :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ładnie wyglądacie :D
    Pierwsze zdjęcie jest super.

    http://neelly-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ojej, jak pieknie wyglądacie :) Sama słodycz :)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Obie sesje były genialne, bo byłaś w nich Ty ;P Zazdroszczę.

    ReplyDelete
  30. Druga stylizacja lepsza. :)

    •́ ω •̀ nataliaa-blog.blogspot.com •́ ω •̀

    ReplyDelete
  31. Wyszlyscie naprawdę bardzo fajnie, to ostatnie zdjęcie jest cudne :D

    joanne-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Obie stylizacje są świetne. W tej pierwszej odznaczają się kurtki a w tej drugiem- kolorowe dodatki, poza tym, jeny! Jak ten płaszcz pięknie na tobie leży! Idealnie podkreśla twoją szczupłą sylwetkę ^^ swoją drogą, ciekawe jak jedna osoba może zmobilizować inne do działania, chodzi mi tu o współpracę ;) pozdrawiam, trzymaj się ciepło!
    tawerna-pod-zatrutym-jablkiem.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Super sesja! Obie bardzo ładnie wypadłyście na zdjęciach c:

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Pierwsza stylizacja podoba mi się bardzo :)

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. o,ostatnio widziałam Weronikę w Bravo Girl :)

    nicolla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetnie wyglądacie, jesteście takie ładne :) Zdjęcia też super

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Nie chcę wyjść na nie miłą ale po wygrani bloga roku jakoś tak dziwnie. Cały czas piszesz co nie musisz robić i jaka jesteś zajęta, ogółem taka oh, ah, eh. Blog staje się jedną wielką reklamą, wcześniej w twoich postach było czuć ten luz, a teraz wydaje mi się że wychodzisz z zasady 'piszę bo muszę'. Tak jak pisałam nie chcę być nie miła ale tak to wygląda z mojej strony.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie po wygranej dostałam jeszcze większą motywacje do działania, dlatego staram się zaglądać tak często jak tylko mogę. ;) Gdybym nie chciała to bym nie pisała, z resztą to widać. Jak nie mam o czym pisać, nie mam ochoty albo czasu to tego nie robię. ;) Nic na siłę. Ja wiem co robię, spokojnie. :)

      Delete
  38. A mi się własnie chyba ta sesja bardziej podoba - świetnie wypadłyście :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Te kurteczki na ostatnim zdjęciu są świetne! Myślę, że to musiało być świetne uczucie pójść z przyjaciółką na takie zdjęcia. Oczywiście efekty są świetne! Miłej współpracy :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Świetna sesja, mam nadzieję, że będzie ich więcej! ;p
    sylwkaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ładnie wyglądacie razem ;)_

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Moim zdaniem pierwsza stylizacja jest o wiele lepsza ^^ Ślicznie Ci w tym odcieniu niebieskiego!
    Mogłabyś zrobić post o współpracy z tą firmą? Jak się zaczęło, na czym to wszystko polega... Byłabym Ci bardzo wdzięczna :)
    Buziaki, Zuza ;*

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Świetny post i blog :D
    Zapraszam do nas http://mopd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Tak, te ubrania są cudowne!
    lovebooks777.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. ładnie wyszłyście :)
    http://travellthroughmylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Mi podobają się obie sesje, ale z tego postu bardziej podoba mi się druga stylizacja. Zawsze ślicznie wychodzisz na zdjęciach i masz piękne włosy, zazdroszcze ci ich! Mogę wiedzieć czy prostujesz? :)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Fajnie wygladacie, ale chyba bardziej podobała mi się 1 sesja. ;)

    ReplyDelete
  48. Śliczne zdjęcia <3
    zapraszam
    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Podałabyś linka do sklepu? Chętnie przejrzę ofertę ;p.

    ReplyDelete
  50. Hahah no baaardzo pozytywnie:D Aż chce się oglądać te zdjęcia:))

    ReplyDelete
  51. Cudne zdjęcia . Gratuluję serdecznie współpracy !

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  52. Tamta rzeczywiście była ładniejsza ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Świetnie wyszłyśćie. Pozdrawiam.

    deesignyourlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. śliczne zdjęcia :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Mi podobają się obie stylizacje. Rzeczywiście o sklepie nigdy wcześniej nie słyszałam :)

    ReplyDelete
  56. Śliczne są te kurtki! :)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Weronika jest zdecydowanie naturalniejsza przed obiektywem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie stanąć przed obiektywem to nie żaden problem, ale nienawidzę wiecznego uśmiechu na zdjęciach. Na moje sesja oznacza coś profesjonalnego, a nie zabawę. :)

      Delete
    2. Nie jestem przystosowana do takich pozytywnych zdjęć. Nie lubię tego. :)

      Delete
  58. Fajnie tak mieć sesję ze sklepu :D

    ReplyDelete
  59. Świetne sesje...Piękne modelki.No i oczywiście firma cayman z cudownymi ubraniami...
    zapraszam www.kazimieracukierek.blogspot.com
    zostaw po sobie komentarz

    ReplyDelete
  60. Sesja jest wspaniała i ciekawie przedstawiona.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. jejuu *.* śliczne zdjęcia <3

    aga-aaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Śliczne zdjęcia ^^ U mnie już wiosna :)

    ReplyDelete
  63. Śliczna sesja. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Pierwsze zdjęcia takie mega pozytywne, bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam
    http://www.personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Bartek pali papierosy? ;o ale chłopaka masz. Też pewnie palisz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pali. Ale nie świadczy to, że jest złym człowiekiem, albo że ja również palę. ;)
      Nie palę i nie będę paliła. ;)

      Delete
  66. Śliczne stylizacje!
    wiktoria-wikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Jestem zachwycona Twoim blogiem, to jak piszesz czyta się jak dobrą książkę ;) Poza tym masz świetny gust. A sesja oczywiście udana, chociaż bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja . Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  68. Jestem zachwycona Twoim blogiem, czyta się go jak dobrą książkę ;) A ty jesteś ładna i masz świetne wyczucie stylu. Sesja udana, chociaż mi bardziej podoba się pierwsza stylizacja, chociaż to kwestia gustu . ps. Będę do ciebie wpadać częściej. Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  69. Cudownie wyglądacie! *.* Zapraszam też do siebie:
    planetamarzycielki.blogspot.com ^^

    ReplyDelete
  70. śliczna sesja! zazdroszczę ;)

    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    ReplyDelete
  71. Mnie najbardziej podoba się to zdjęcie drugie od góry,gdzie siedzisz razem z Weroniką.Ma tam cudowne spodnie! *-*

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. jejciu, genialnie wyszła ta sesja *.*
    www.adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. nie wiem czy juz to komentowałam hah :)
    slicznie :*

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/2014/03/troszke-pysznosci.html
    zapraszam na smaczny post :*

    ReplyDelete
  74. Podoba mi sie co tworzysz na blogu :)

    http://lethaal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Dostałyście ubrania w których występowałyście przed obiektywem? :D

    ReplyDelete
  76. Świetna wesoła sesja, zazdroszczę i pozdrawiam serdecznie ;)

    ReplyDelete
  77. Kurtki mają bardzo fajne, przeglądałam ich ofertę w sklepie i ceny nie są bardzo wygórowane :)

    KLIK BLOG KLIK!
    KLIK BLOG KLIK!
    KLIK BLOG KLIK!

    ReplyDelete
  78. świetne zdjęcia !
    Ladnie ci w tym płaszczu !
    youngster-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. jesteś niesamowicie śliczna! a najpiękniejsze to masz oczy! :)

    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Fajna sesja :) Super, że współpracujesz z takim sklepem pozazdrościć :3


    http://maggxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Ciekawa sesja , genialnie :D
    http://vanillagirlss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Cała sesja wyszła super! :) Tak bardzo zazdroszczę...
    http://alterperfect.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. świetna sesja ! Pięknie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  84. Idealny post ! :) rzadko widzę tak idealnie dopracowane posty ,a to jest 1 z nich ! <3

    + Bardzo proszę o kliki w najnowszy post, odwdzięczam się tym samym i obserwacją (z góry dziękuję)
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Śliczne są te zdj. z Twoją przyjaciółką...
    też takie chcę *_*

    tala-talaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Kurtki super! Te zdjęcia naprawdę są czadowe !
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Bardzo pozytywne zdjęcia, podobają mi się! :)

    ReplyDelete
  88. Cudowne zdjęcia, aaa kurtki *o*

    http://aishiteru6.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Ciuszki trochę nie w moim stylu, ale blog świetny! :) ruda-dziewczynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Maja świetny asortyment! Świetna sesja! ;3 ^.^
    U mnie konkurs można wygrać WYMARZONY DESIGN BLOGA! WYGRYWAJĄ 2 OSOBY! ZAPRASZAM:
    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. śliczna jesteś, bardzo ładne zdjęcia <3
    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. śliczne zdjęcia i macie bardzo ładny uśmiech ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*