Wspaniały prezent walentynkowy ♥

Saturday, February 15, 2014

Cześć wszystkim! Dzisiaj tak w bardzo dobrym humorze, ponieważ wczoraj był taki ciepły, wspaniały dzień! Zawsze lubiłam walentynki za ciekawy klimat, choć nie zawsze miałam drugą połówkę, z którą mogłabym to święta spędzić. W tym roku jednak spędziłam ten dzień z moją najukochańszą połówką! 
Akurat teraz, gdy jestem już w związku, powinnam raczej szczególnie się nastawić do tego dnia, a przede wszystkim przygotować! Jestem osobą dosyć niezorganizowaną i często zostawiam wszystko na ostatnią chwilę. Tak też było z prezentem, za którym biegałam wczoraj od 11 a wróciłam o 15. Na całe szczęście szczęśliwa - z prezentem! Od razu mi ulżyło. Po przyjściu do domu chciałam jeszcze raz dwa ogarnąć ostatnie rzeczy, przebrać się i zrobić coś z włosami, bo z rana na szybko spięłam je w kucyk i biegłam na miasto. Powiem Wam, że we wszystkich sklepach (nawet w moim malutkim mieście) było tyle ludzi, że nie dało się przecisnąć nigdzie. Głównie faceci latali za prezentami. Co mnie nie zdziwiło, bo zazwyczaj mężczyźni są jeszcze bardziej roztrzepani niż kobiety. Nie mówię, że jest tak w każdym przypadku, ponieważ u mnie w związku jest zupełnie odwrotnie. :) Bartek już od długiego czasu przygotowywał się do walentynek i chciał by wszystko było perfekcyjne. I było! Gdy dałam mu znać, że czekam na niego przyszedł i wręczył mi cudowny bukiet róż, bombonierkę i najwspanialszy prezent ever! Tyle serca w niego włożył! :* Ja jestem naprawdę zachwycona! Tak bardzo trafiony prezent!
Cały bukiet jest przemyślany, ilość róż, kolory i jedna sztuczna. Wspaniale Bartek ujął w słowa opis bukietu. Na koniec dodał: "Myszko. Będę Cię kochał tak długo, aż ostatni kwiat nie zwiędnie." ♥ 
A oto prezent Wspaniały, własnoręczny prezent. Bartosz miał trochę nerwów przez niego. Właściwie to pechowo dzień przed walentynkami zbił takie serducho i przez całą noc robił następne. Bidulek. :(
Bartek wyrył te cztery najważniejsze daty w szkle. To wszystko tak pięknie wygląda, naprawdę! 
O prezentach już trochę naopowiadałam, żeby nie przedłużać kończę, życzę Wam miłego dnia, a o samych walentynkach wspomnę jeszcze pod wieczór. :*:* Naprawdę spędziłam je super i muszę się Wam pochwalić pewnym drobnym szczegółem!;* :) 3majcie się ciepło. A co Wy dostałyście od swoich mężczyzn? ;* Tak w ogóle chciałam też dodać notkę z propozycjami na fajne walentynki dla osób samotnych. Walentynki nie muszą być obchodzone koniecznie z drugą połówką. Niestety czas mi na to nie pozwolił, ale za rok na pewno przygotuję coś podobnego, haha. ;*

Jeszcze raz kochanie dziękuję Ci za wspaniały prezent walentynkowy. Kocham Cię mocno.
 http://instagram.com/jessikachincza

You Might Also Like

84 KOMENTARZE

  1. Jakie piękne! Widac, że bardzo Cię kocha <3

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale kochany prezent! tyle miłości :D

      Delete
    2. jeju to takie słodkie!<3

      Delete
  2. Ale masz super chłopaka! Ja jeszcze nigdy nie miałam :( A co oznaczają te daty?

    ReplyDelete
  3. jeju ale fajny prezent <3 widać, że chłopak się postaral :)

    ReplyDelete
  4. Jejku jak słodko. Szczęścia ;)

    ReplyDelete
  5. Awww... jakie to słodkie i piękne. <3 *.*

    http://soylena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Cudny prezent! Gratuluję takiego romantycznego chłopaka. ;)

    ReplyDelete
  7. Ja jeszcze nie mam drugiej połówki, ale jestem jeszcze za młoda :D Wczoraj jechałam prawie cały dzień na ferie do dziadków.

    ReplyDelete
  8. Jejku cudowny prezent! <3 I te słowa: Myszko. Będę Cię kochał tak długo, aż ostatni kwiat nie zwiędnie <33
    Jaki kochany!

    ReplyDelete
  9. Jaki cudowny prezent *·*
    Zazdroszczę takiego świetnego chłopaka!

    ReplyDelete
  10. Naprawdę masz kochanego chłopaka! :)
    Jakie śliczne serce :)
    "Myszko. Będę Cię kochał tak długo, aż ostatni kwiat nie zwiędnie." - Jejuu jakie to słodkie! :)

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jeju jakie śliczne to serce <3

    l0veeyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jaki słodki ten prezent! Bardzo się postarał :))
    Blog♡

    ReplyDelete
  13. Cudowny prezent <3 zazdroszcze ci takiej kochanej polówki :) ja niestet. Jeszcze nie znalazlam swojej ale wiem ze kiedys na pewno sie ujawni :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jaki wspaniały prezent *.* Szczęściara z ciebie! :)

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  15. Piękny prezent!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. To serce - cudowny gest ze strony Bartka! Na prawdę się postarał. Ja od mojego Kuby dostałam cudownego małpiszonka i lizaka słodkiego jak on ^^

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ojej :3 ale cudowny prezent! Taki prosto z serca :)

    ReplyDelete
  18. ooo strasznie miło z jego strony:) szczęscia:)

    http://about-me-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Pięknie !! - nic wiecej nie moge napisać ^^

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Szczęściara! Dostałaś naprawdę śliczne prezenty, a to serduszko ze szkła... Widać, że się do niego przykładał! <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. swietny chlopak. Ja za to wczoraj zostalzm wystawiona do wiatru imnie to dosyc zasmucilo.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jaki cudowny prezent <3

    http://carollyns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ojej jaki śliczny prezent <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jak romantycznie *-* Masz cudownego chłopaka!
    blog-klik

    ReplyDelete
  25. Piękne wyznanie napisał dla ciebie.

    ReplyDelete
  26. Wow,ale świetny prezent :D to z różą ciekawie wymyślił :3

    ReplyDelete
  27. Jejku!Jakie genialne prezenty;3

    ReplyDelete
  28. Tylko pozazdrościć ! :)

    http://blackberrydots.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Słodki ten Twój chłopak, tylko pozazdrościć takiego :) Ja stety lub niestety swojego nie mam ;p

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Oo : * Jak słodko ♥ Zazdroszczę : ) Prześliczne Kwiaty i to serduszko : )
    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ; ) Pozdrawiam : *

    ReplyDelete
  31. Twój chłopak musi Cię naprawdę bardzo kochać!!! Śliczne serduszko!!!

    ReplyDelete
  32. Boże ale zazdroszcze! :3 z tą sztuczną różą po prostu bosko, to serce cudowne. Kochani życzę Wam wytrwałości, szczęścia, uśmiechu i radości z każdego dnia bycia razem, obyście faktycznie byli ze sobą tak długo :***********

    ReplyDelete
  33. piękny prezent ! najlepsze są takie od serca ,własnoręcznie robione tak jak ten co dostałaś ! wszystkiego dobrego Wam życzę :*

    ReplyDelete
  34. rewelacyjny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga! Wygląd poprostu genialny! zakochałam się w nim! <3 post też ciekawy i pomysłowy! Powodzenia w dalszym blogowaniu! Pozdrawiam :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    ReplyDelete
  35. Zajrzyj na facebooka albo maila bo do cb napisałam, bardzo mi zalezy :))

    ReplyDelete
  36. Jejciu jakie genialne to lusterko *__*
    Kwiaty też piękne :)
    Swoje walentynki równiez spędziłam cudownie z drugą połówką ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Wyjątkowy prezent, co prawda liczy się wnętrze i słowa, ale zazdroszczę ♥
    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Jak uroczo ♥

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Jaki uroczy bukiet <3 Zazdroszczę Ci :) Zrobienie szklanego serce musiało zająć wiele czasu, jejku *.*
    castelfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ojej jaki śliczny ten prezent, widać jak mocno cię kocha <3


    Obserwuję już od dawna, może zajrzysz do mnie a jak Ci się spodoba to się odwdzięczysz :) ? Zapraszam również do skomentowania posta u mnie - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/valentine.html

    ReplyDelete
  41. Oh.. ale fajnie, że masz drugą połówkę i dostałaś taki świetny prezent <3

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. super prezent ma chłopak talent :) Miłe takie coś od serca ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    nowy post,zapraszam :)

    ReplyDelete
  43. Cudowne to serduszko *c* Ja niestety drugiej połówki nie mam ;c
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Jej jak słodko ;) Niesamowity prezent ...
    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. taki chłopak to szczęście :D

    aprilen.blogspot.com- zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    ReplyDelete
  46. Świetny prezent ;)

    http://raspbberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ale cudowne ! <33

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. przepiękny bukiet i to serducho boskie ;) Zapraszam do Mnie oraz obserwacji ;) !

    ReplyDelete
  49. Ooo, cudowny prezent!Nic tylko pozazdrościć takiego chłopaka, hehe.:)
    A co oznaczają te daty? ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Przepiękny prezent! Pomysł ze sztuczną różą w środku niesamowity :)
    Świetne jest to, że ostatni prezent został wykonany własnoręcznie. Takie są nieraz dużo bardziej doceniane ;)

    ReplyDelete
  51. Świetny prezent!
    Szczęścia :)

    ReplyDelete
  52. świetny prezent! ;) Twój chłopak bardzo sie postarał ;)

    ReplyDelete
  53. Jej jak słodko. ;* Zazdroszczę, dobrze, że miałaś udane Walentynki. Ja w ten wieczór oglądałam film. :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. awwww, ale się postarał :)
    Wszystkiego dobrego Wam życzę :)

    ReplyDelete
  55. Zdecydowanie najbardziej utkwiło mi w pamięci to, co dodał na końcu, najsłodsze! :)
    Serducho jest świetne, widać jak bardzo się postarał.

    http://miasto-optymizmu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. ale cudowny prezent, takie sa najlepsze! ;)

    ReplyDelete
  57. Boże, jaki cudny prezent! Twój chłopak to romantyk. Jesteś szczęściarą. ;)

    ReplyDelete
  58. dodaj więcej zdjęć ,miło się na Was patrzy :)

    ReplyDelete
  59. Boże jak pięknie ;..) Ale jaka różnica wieku?

    ReplyDelete
  60. Zazdroszczę takiego cudownego prezentu <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. cuuudowny prezent <3 pozazdrościć
    http://kiricrazylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Masz cudownego chłopaka, pozazdrościć tylko ;)
    Jesteście świetna parą, dodawaj więcej zdjęć - bardzo milo się na was patrzy
    A prezent - cud, miód i maliny PRZESLICZNY *-*

    ReplyDelete
  63. Prześliczny prezent, aż mnie zatkało *.*

    http://moniczysko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. napisalas "az ostatni kwiat NIE zwiednie:) a przeciez ten jeden jest sztuczny wiec nie zwiednie

    ReplyDelete
    Replies
    1. No o to chodzi:) specjalnie jest jeden sztuczny. Oznacza to, ze nasza miłość nigdy nie zwiednie tak jak ta roza.:)

      Delete
  65. A nie powinno byc ze az ostatni kwiat zwiednie?:) Czyli ze bedzie kochal zawsze bo jest sztuczny i nie zwiednie:)
    Jak sie myle to wybacz:)

    Tak wgl to swietnie prowadzisz tego bloga:) Myslalam, ze Ankyls to najladniejsza dziewczyna jaka widzialam, ale Ty jestes jeszcze ladniejsza:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  66. Kurczę, ale się postarał. Cudowny prezent. :)

    ReplyDelete
  67. Te dat to pewnie coś typu, kiedy się poznaliście, pierwszy pocałunek albo pierwszy raz?
    Świetny prezent, postarał się chłopak ;)

    ReplyDelete
  68. Moje koleżanki wyśmiewają takie gadżety, a ja uważam, że to jest super opcja jako zwieńczenie jakiegoś dużego prezentu. Mój skarb dostał bluzę http://unhuman.pl/product-pol-35084-El-Polako-Ep34-Bluza-Zip-Czarna.html i właśnie taką uroczą poduszkę z napisem od serca, bo przecież Walentynki są po to, żeby dać sobie trochę tego miłosnego kiczu, haha.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*