Weekendowo

Sunday, February 23, 2014

Cześć słoneczka. :) Cały wczorajszy dzień spędziłam z chłopakiem. Planowaliśmy gdzieś się przejść, bo pogoda naprawdę była śliczna, jednak moje lenistwo mi na to nie pozwoliło. Mimo wszystko dzień spędziliśmy bardzo przyjemnie. Dzisiaj natomiast póki co leżę w łóżku. Pogoda jak wiosenką. Chętnie spędziłabym ten czas gdzieś na świeżym powietrzu, ale z drugiej strony totalnie nie mam ochoty wstać z łóżka. Czy jest ktoś chętny na wyniesienie mnie z łóżkiem na jakąś łąkę? Byłoby wspaniale! :)
Co do stronki maxmodels jestem trochę zwiedziona, a nawet bardzo. Na sam początek interesowałyby mnie zdjęcia portretowe. Uwielbiam przeróżne portrety! Wręcz jestem w nich zakochana. Zamiast tego otrzymuję niemoralne propozycje, coś typu sprzedawanie się. Naga sesja 650zł, z partnerem 800zł. Albo zapraszamy na sesję do naszego studia, bez osoby towarzyszącej. Dwójka facetów i 15 letnia dziewczyna? Czy aby na pewno chodziło tu o zdjęcia? Jestem obrzydzona tym wszystkim. Pozostaje mi tylko czekać na jakieś moralne propozycje, jeśli się takie nie trafią, usunę konto lub po prostu je zawieszę na stałe. :) Jeżeli ktoś z Was chciałby sprzedawać swoje ciało, to ta stronka jest z pewnością przeznaczona dla Was, choć nie popieram czegoś takiego osobiście. Jednak każdy z nas ma inną wartość samej siebie.

Zapraszam do obserwowania mojego instagrama!
Miłego dnia!

You Might Also Like

82 KOMENTARZE

  1. portal cos w stylu fotka.pl haha.
    Nienormalni:)
    Dobrze ze spedzilas udana soobte:)
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Racja.
      chyba nie w tą stronę coś poszło z tymi sesjami.
      http://weerona-blog.blogspot.com/
      zapraszam

      Delete
  2. przestraszyłam się tej strony :O

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nawet nie podejrzewałabym, że na tej stronie spotkasz się z czymś takim ;o
    Może jednak pojawią się faktycznie z czasem normalne propozycje ;)

    ReplyDelete
  4. Obserwuje *-* ślicznie razem wyglądacie <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ślicznie razem wyglądacie :)

    ReplyDelete
  6. takie dni z chłopakiem są najlepsze.
    Aczkolwiek moje zazwyczaj wyglądały tak łóżko,muzyka ewentualnie film to było najlepsze rozwiązanie na ciężkie dnie bez sił :>
    i jak zawsze najlepiej wspomina się imprezy

    ReplyDelete
  7. http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2014/02/wygraj-vansy-lub-conversy.html co mam zrobić jak nie mam IG, a chciałabym brać udział w tym konkursie?

    ReplyDelete
  8. No ja też bym była zwiedzona na Twoim miejscu!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Fakt, niestety takie propozycje się zdarzają ;/ trzeba je ignorować.
    Poczekaj z zawieszaniem konta, bo na pewno pojawia się normalne propozycję, można poznać naprawdę świetnych fotografów z pasją, mówię z doświadczenia. Wszystko wymaga czasu :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. Trochę dziwne propozycje ma ta stronka. Nagie sesje? O Boże.

    immortal-hell.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nie spodziewałam się czegoś takiego na tej stronce. Świetne fotki! :)
    Blog♡

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądacie!

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Dziwne te propozycje.!
    Adzia-Nika.blogspot.com
    Kto ci robił wygląd bloga, śliczny.??? ♥

    ReplyDelete
  14. Życzę szczęścia z chłopakiem ;) Fajnie jest czasem oglądać zdjęcia, na których nie jest tylko sama bloggerka, a osoby jej bardzo bliskie!

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. W sumie to ja również nie myślałam, że na maxmodels dzieją się takie rzeczy, ale cóż.. Jeśli ktoś rzeczywiście uzna, że się nadajesz, to na pewno się do ciebie zgłosi:) Powodzenia w czwartek:*

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Chciałabym zwrócić uwagę, że na swoim profilu na maxmodels masz coś takiego jak: "Zakres pracy". Jedyną odznaczoną opcją (tej, której się nie podejmujesz) jest nagość zakryta. A co z aktem? Przecież to nic innego jak nagie (artystyczne, ale nadal nagie) zdjęcia. Radzę odznaczyć tę opcję i cieszyć się z nowych "moralnych" propozycji. ;)

    Clarie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ja nie dostałam propozycji z nagością artystyczną, gdzie właściwie NIC nie widać. Osobiście bardzo podobają mi sie takie zdjęcia, są tajemnicze i ciekawe. Tylko ja dostałam propozycje właściwie odkrytej nagości. ;) A nic takiego nie mam zaznaczonego. ;)

      Delete
  17. Hah..na takiego typu stronach to raczej normalne,że takie dziwne propozycje dostaje się od nienormalnych ludzi,ale jesnak mam nadzieję,że ktoś normalny zaproponuje Ci normalną sesję^^
    Fajne zdjęcia;3

    ReplyDelete
  18. Też chciałam założyć tam konto ale po tym co napisałaś chyba się zastanowię czy na pewno :/
    Mam nadzieję że Tobie się uda i będziesz miała swoją wymarzona sesje :*

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Słodko wyglądacie <3
    Propozycje faktycznie niedorzeczne,ale na maxmodels często tak bywa, przerażają mnie nawet zdjęcia gołych bab,które raczej na pewno nie wiążą się w żaden sposób ze sztuką jaką jest fotografia :/
    Pozdrawiam ;*

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. No to nieźle z tym Maxmodels, też myślałam, że to porządna 'firma'. Jednak patrząc z drugiej strony taki biznes też musi się kręcić i często jest niestety wybawieniem dla ludzi potrzebujących pieniędzy...

    ReplyDelete
  21. Słodko razem wyglądacie <3
    a co do tej stronki to jest to bardzo dziwne X



    emily-emmily.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jak długo jesteście razem?:) Dawno mnie tu nei było ;/

    ReplyDelete
  23. W takim razie nieciekawe propozycje...
    Śliczne razem wyglądacie!
    ;**

    ReplyDelete
  24. Ładnie razem wyglądacie :)
    www.blog017.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  25. Ładne zdjęcia :)
    Uhh, myślałam że na Maxmodels wszystkie propozycje są 'normalne'.

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    ReplyDelete
  26. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale z tego co napisałaś, nie jest za ciekawa.
    Słodko wyglądacie! :3

    ๑•́ ω •̀๑ NATALIAA-BLOG.BLOGSPOT.COM ๑•́ ω •̀๑

    ReplyDelete
  27. Super razem wyglądacie :)) Bardzo do siebie pasujecie!
    Dzisiaj u nas również była cudowna pogada, ale niestety również moje lenistwo się dzisiaj odezwało.Chodź myślę że gdyby nie ból głowy tak okropny może i bym wyszła na jakiś spacer. :*

    pisałam kochana na fejsie ale chyba nie było Cię :(
    Pozdrawiam i całuję ♥

    ReplyDelete
  28. Strasznie dziwne, lepiej zawieś tam konto. Słodziaki ♥
    ____________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Jakie dziwne ;X

    zapraszam do mnie
    ja-i-pamietnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. O matko, ale propozycje... Masakra! ;o

    ReplyDelete
  31. ślicznie razem wyglądacie!

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Faktycznie nie zaciekawa ta strona,eh
    Cudownie razem wyglądacie, cieszę się, że fajnie spędziliście sobotę :))

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Cudownie razem wyglądacie ^^
    Na pewno dostaniesz jakąś NORMALNĄ propozycję :) Jesteś prześliczna i ktoś na 100% się Tobą zainteresuje!

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Słodko razem wyglądacie ^^ <3 no życzę powodzenia w poszukiwaniu moralnych sesji :)

    ReplyDelete
  35. A ja myślałam, że to normalna strona :/ Ślicznie razem wyglądacie! :3

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Porażka. Ja nawet nie rozumiem pozowania nago. Nie wiem czemu..
    Słodko razem wyglądacie:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. śliczna z Was para:)
    jejku straszne są te propozycje, dobrze że się nie zgodziłaś ...

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. z tego co wiem a znam się na rzeczy masz opcje zaznaczania czy chcesz akty czy nie. Poza tym wszystko zalezy też od tego jakie stworzysz portfolio, jeśli będzie to wyglądało amatorsko lub platikowo to żaden wielki fotograf cie na sesje nie weźmie, ale jeśli stworzysz oryginalną, artystyczną stronę to jest szansa ze będziesz miała ciekawe propozycje. Najlepiej na sam początek byś ty zgłosiła się do dobrego fotografa i mu nawet zapłaciła by on zadbał o odpowiedni wyglad Twojego konta. Mój przyjaciel w tym siedzi i często jeżdżę z nim na sesje więc trochę wiem, sama kiedyś robiłam jako makijażystka. Ogólnie fryzjer, stylista i osoba od make up bardzo dużo dają jeśli chcesz mieć coś profesjonalnego ;)

    ReplyDelete
  39. Ci ludzie są jacyś nienormalni,żeby takie propozycje składać dziewczynie w takim wieku,no to sami siebie ośmieszają
    mam nadzieje,że uda ci się znaleźć sesje taką w jakiej chcesz wziąć udział.

    maggiee-blog.blogspot.com


    P.S ślicznie razem wyglądacie,Pozdrawiam :**

    ReplyDelete
  40. Jesteście słodcy :)
    Mnie też ta strona zawiodła :c

    ReplyDelete
  41. Uroczo razem wyglądacie :)

    http://chevval.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. może dlatego, że zacznaczyłaś, że pozujesz do 'aktów' wiesz co to wgl jest? nagie sesje.. lol hahaha wielka modelka i pani fotograf :) pozdro

    ReplyDelete
    Replies
    1. To miałam zaznaczone wczoraj. :)
      Więc teraz sobie nie dodawaj, że mam to zaznaczone, bo nie wydaje mi się, że to widziałaś/eś. ;)
      Tak wiem co to oznacza. :) Nagie, ale artystyczne. Wspaniałe mogłabym powiedzieć. ;)
      Również pozdrawiam. :*

      Delete
  43. Aww no nie mogę się na Was napatrzeć :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Tez mam takie dni :) kurcze nie sadzilam ze tak to wyglada. Sama nie mam tam konta ale myslalam o zalozeniu :)

    ReplyDelete
  45. jeju jesteście świetni :)
    Sama również nie zgodziłabym się na cos takiego ;o

    ReplyDelete
  46. Pogoda faktycznie ostatnio piękna,cóż ja ciągle spaceruje:) Faktycznie nieciekawe te propozycje zdjęć :(

    ReplyDelete
  47. Ślicznie razem wyglądacie ;) Bardzo pasujecie do siebie :3 Życzę wam szczęścia <3
    Co do tego portalu brak słów.

    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Nienormalne propozycje sesji... Dziwi mnie, jak można zapraszać do czegoś takiego młodą dziewczynę :(
    Urocze zdjęcia :)

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  49. Pogoda piękna, ale mnie i tak nie chce się nigdzie ruszać :P
    W stu procentach się z Tobą zgadzam! Nigdy nie zgodziłabym się na coś takiego i to dobrze o Tobie świadczy, że masz szacunek dla samej siebie i nie chcesz się sprzedawać :)

    Ślicznie Wam razem gołąbeczki :*
    Pozdrawiam- http://rememberme98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. slodka parka ;3 mialam tam konto i mialam tak samo jak pewnie wiekszosc dziewczyn ale zdarza sie duzo milych propozycji dobrych zdjec :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/2014/02/zakupy-bizuteria-cos-sodkiego.html
    nowy post zapraszam :)

    ReplyDelete
  51. cudownie wam razem, duuużo miłości! :)

    ReplyDelete
  52. Bardzo podobają mi się akty,bo nagie ciało ludzkie jest na prawdę piękne,jednak nie każdy rozumie to jako sztukę.Nie powinno się zachęcać do takich sesji osób niepełnoletnich,to po pierwsze,a po drugie widać czy ktoś jest tym zainteresowany czy nie.Rozumiem pozowanie do takich zdjęć ze sprawdzonym fotografem,dla tworzenia sztuki(chociaż ja osobiście nigdy bym czegoś takiego nie zrobiła),ale nie sprzedawanie własnego ciała.

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Dziwne te propozycje.. ;/
    Ślicznie razem wyglądacie. *-*

    ReplyDelete
  54. fajnie , że tak spędziłaś weekend , może wkrótce dostaniesz jakieś dobre propozycje :)


    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj! :)

    ReplyDelete
  55. nie mam pojęcia jak można się sprzedawać..biorą dziewczynę, nie liczy się wiek i chcą z niej zrobić nagą panienkę..? o nie, lepiej czekać na lepsze propozycje. Slicznie razem wyglądacie :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Ślicznie razem wyglądacie ;p I zanim ktoś zaprosi Cię na zdjęcia, lepiej go sprawdź. Równie dobrze normalna propozycja nie musi kończyć się normalną sesją, uważaj! ;p

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Zakochańce! ;)
    Obserwuję ;)
    asiek-asieeek.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. uroczo wyglądacie;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Ooo jak uroczo wyglądacie :)
    http://lady-hard.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. ślicznie :) obserwuję :)

    ReplyDelete
  61. Nigdy bym się nie zgodziła na taką sesję :/
    Ładnie wyglądacie :)

    ReplyDelete
  62. hej ! :D swietny blog, piszesz bardzo ciekawie, oby ta dalej :D !
    ZAPRASZAMY DO NAS -----------> http://pingusie-pingusie.blogspot.com
    OBSERWACJA=OBSERWACJA :D MY JUZ OBSERWUJEMY :D
    KOMENTARZ=KOMENTARZ :D !!!

    ReplyDelete
  63. Ja zarejestrowałam się jako fotograf i miałam normalne propozycje, tylko zawsze był problem z dojazdem :( Raz dziewczyna proponowała sesję z jej końmi + nauka jazdy konnej za darmo :D
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  64. Bardzo ładna z was para :D obserwuje na instagramie :))

    ReplyDelete
  65. ale uroczo razem wyglądacie! <3 :)

    Zapraszam na mój pierwszy filmik na:
    https://www.youtube.com/channel/UCSMlWpIXk_1v6_dYoIEQX2g?feature=watch

    Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  66. Ale słooodko *.*

    frikapado.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. O boże, nawet nie słyszałam o tej stronce, bo byłam na wyjeździe i nie widziałam poprzednich postów ( teraz nadrabiam ), ludzie to są masakryczni, jak tak można się sprzedawać, aż się niedobrze robi -.-

    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Śliczna z was para! <3
    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. moglabys przynajmniej ze dwa razy dziennie dodawac posty;)

    ReplyDelete
  70. słodcy :3 szczęścia <3

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Dlaczego mieszkasz na drugim koncu Polski? :( Tak chetnie zabralabym Cie na zdjecia!

    ReplyDelete
  72. Dlaczego mieszkasz na drugim koncu Polski? :( Tak chetnie zabralabym Cie na zdjecia!

    ReplyDelete
  73. Wytrwałości ;*

    truskawkowe-marzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Jeju, jakie propozycje dostałaś. Oby następne były już lepsze. ;)
    Ślicznie razem wyglądacie. :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*