Walentynki - dzień szczególnie ciepły serca!

Saturday, February 15, 2014

Cześć poraz drugi! :) W tej notce chciałabym opowiedzieć o samych walentynkach. To były moje najlepsze walentynki. Z racji tego, że spędziłam je z moim ukochanym. Po wręczaniu prezentów miałam już taki świetny humor, że nic nie mogło mi go zepsuć! Posiedzieliśmy jakiś czas u mnie, ale nie na długo, bo o 18 jechaliśmy do Chełmna. Jest to polskie miasto zakochanych, atmosfery jakiejś świetnej tam nigdy nie było, bo między każdą uliczką chodzi pełno typowych dresów i każda z uliczek wydaje się być niebezpieczna i patologiczna. Nienawidzę takiego syfu. Mimo to koncert był zorganizowany całkiem fajnie! Co roku są tam organizowane różne koncerty i atrakcje. ;) Czekałam na Lemona, który miał tam dać koncert i z niecierpliwością wyczekiwałam na moją ulubioną piosenkę. W jednej chwili się poddałam i mieliśmy już jechać do domu. Właśnie w tym momencie zaczął się wstęp! Szarpnęłam Weronikę za rękę i mówie: biegnij, biegnij! Hahhah. To było coś wspaniałego. Ta jedna piosenka poprawiła mi momentalnie humor! Zobaczenie Lemona, czy słuchanie jego piosenek nie zrobiło na mnie wrażenia, ale gdy zaśpiewał właśnie TĄ piosenkę, to padłam! Ahhh. "Życie jest małą ściemniarą, wróblicą, wygą, cwaniarą!.." Tak bardzo uwielbiam! Razem z Weroniką śpiewamy ją zawsze i wszędzie! Ja nawet w tym momencie. Ups. :)
Btw. TAK! Nawet walentynki musiałam spędzić z moją ukochaną przyjaciółką, haha. Chyba jesteśmy na siebie skazane!
 Do domu wróciliśmy jakoś o 20:40? Nie pamiętam dokładnie, ale potem mieliśmy czas dla siebie. Z początku sobie pięknie zamulaliśmy (co widać na zdjęciach haha), ja byłam już trochę zmęczona, Bartek też, ale na całe szczęście ta nudna atmosfera zniknęła i spędziliśmy świetny czas. Niestety ok. północy Bartek musiał jechać do domu.. Nie chciałam go wypuścić! Najlepiej jakby przenocował u mnie, tak by kontynuować dalej wspaniałe walentynki!  
Każdemu życzę takiego wspaniałego mężczyznę jak mój Bartuś! A wiek to żadna przeszkoda! ;*;*;*

Miłego wieczoru. Lecę oglądać nowy odcinek mojego kochanego serialu. Tak! PLL

Zaczynamy prowadzić wspólnie instagram, zapraszam! :)
http://instagram.com/jessikachincza

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. Ja jakoś ich nie obchodziłam :)

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ach ile bym dała za takiego mężczyznę ;>
    To fajne miałaś walentynki ^^

    http://xyma-xymaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Fajnie, ze miałaś udane walnetynki i ze miałaś je z kim spędzać ;**

    ReplyDelete
  4. Słodziaki <3 ;*
    Ahh LEMON i kocham tą piosenkę!

    ReplyDelete
  5. Przez Ciebie też polubiłam tą piosenkę. A może dzięki Tobie? hahah, w każdym bądź razie zaczęło się po Twoich filmikach ;)
    Oglądałam kiedyś PLL, ale znudziło mi się. Teraz czuję się uzależniona od "Pamiętniki wampirów" :D

    ReplyDelete
  6. Ja też uwielbiam TĄ piosenkę Lemona :D Fajnie, że miałaś udane walentynki, ja na swoje też nie narzekam. ;)

    ReplyDelete
  7. Ojej jak słodko , szczęścia :*

    www.fucklifex33.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja również uwielbiam tą piosenkę! Świetne fotki ;>
    Blog♡

    ReplyDelete
  9. Fajnie, że tak przyjemnie spędziłaś walentynki. ;) Też uwielbiam tą piosenkę. ;))
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ile Bartek ma lat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty w tym roku 16? ;> 3 lata to nie tak dużo :* Niby oklepane, ale szczęścia Wam życzę ;)

      Delete
    2. Anonimie - przynajmniej jest dojrzały i nie myśli o klockach lego. ;)
      Nicole Enn - Tak. Też uważam, że ta różnica 3 lat nie jest tak odczuwalna. ;)

      Delete
    3. 3 lata to żadna różnica :D 10, 15 to już tak :D szczęścia i miłości! :)

      Delete
  11. To naprawdę udane miałaś te walentynki!Właśnie skończyłam oglądać nowy odc.PLL:D

    ReplyDelete
  12. Zazdroszczę Walentynek. Ja niestety spędziłam je w domu. Może za rok się to zmieni. A co do piosenki Lemona to przez Ciebie teraz słucham jej non stop :D

    ReplyDelete
  13. Ty tak świetnie śpiewasz tą piosenkę! <3
    Jeśli potrzebowałabyś pomocy z designem zapraszam do siebie. Robię nagłówki (a czasami także całe designy) na zamówienie! Kontakt na moim blogu :)
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Hahha chłopak naprawdę godny pozazdroszczenia :C aż się zasmuciłam, ze ja taka sama xD ;D szczęścia Wam życzę ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze znajdziesz sobie księcia :*

      Delete
  15. słodko razmem wyglądacie.. Cudowne miałaś walentynki :-D

    ReplyDelete
  16. Tez bylam na walentynkach w Chełmnie ;) szkoda ze Cie nie widzialam :/ moze innym razem :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaka szkoda, że się nie spotkałyśmy tam. No ale może jeszcze będzie okazja! ;)

      Delete
  17. I oby taka atmosfera między Wami została. ^^ Szczęścia. <3

    ReplyDelete
  18. ja również uwielbiam tę piosenke <3! ah zazdroszczę tak miło spędzonych walentynek:)

    ReplyDelete
  19. Ach jak ja kocham LemOn i tą piosenkę. ;b Ile bym dała, żebym mogła być na ich koncercie.
    A Walentynki miałaś cudowne, zazdroszczę. :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja w tym roku byłam z przyjaciółkami w kinie:)

    http://miasto-optymizmu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. szczesciara:)!
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ale z Was słodziaki! ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jak wy słodko razem wyglądacie *.*:)

    ReplyDelete
  24. Prezent ja nie mogę *.* Szczęścia z chłopakiem.<3 Ja tegoroczne walentynki także spędziłam z chłopakiem.:*
    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. pozazdrościć takiego chłopaka! ;)

    ReplyDelete
  26. Jejciu zazdroszczę też bym chciała usłyszeć na żywo Lemona w tej piosence *__*
    Słodkie zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Fajnie, że tak miło spędziłaś ten wieczór :)
    http://lady-hard.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. świetnie razem wyglądacie :)

    ReplyDelete
  29. To super, że tak fajnie spędziliście walentynki! Zazdroszczę takiego chłopaka ;) Też uwielbiam Lemon, a tę piosenkę w szczególności :)

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  30. Pięknie wyglądacie :)

    Zapraszam: http://malliniak.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Akurat w tym roku nie obchodziłam walentynek, ale cieszę się, że Twoje się udały ;)

    ReplyDelete
  32. Ahh słodko *.*. Mogę płakać;p? Też kocham PLL, oprócz tego oglądam jeszcze z milion innych i niestety nie jestem na czasie ;/. Czytam też książki PLL, nie wiem, czy Ty też, ale szczerze polecam, bo dla mnie są nawet lepsze od filmu (a tak często bywa)! Ja walentynki spędziłam z chorobą w łóżku, ale cóż, trudno, bo i tak nie miałabym ich z kim spędzać, ale bywa XD.

    ReplyDelete
  33. Ahh słodko *.*. Mogę płakać;p? Też kocham PLL, oprócz tego oglądam jeszcze z milion innych i niestety nie jestem na czasie ;/. Czytam też książki PLL, nie wiem, czy Ty też, ale szczerze polecam, bo dla mnie są nawet lepsze od filmu (a tak często bywa)! Ja walentynki spędziłam z chorobą w łóżku, ale cóż, trudno, bo i tak nie miałabym ich z kim spędzać, ale bywa XD.

    ReplyDelete
  34. Słodziaki z Was<3 też kocham, tę piosenkę, moja ulubiona! Jeszcze jak oglądałam ten film "Wkręceni" i w pewnym momencie była ta piosenka, to zaczęłam ją śpiewać, a koleżanki nie mogły mnie uspokoić, Haha :) co do Walentynek spędziłam je z najlepszą przyjaciółką, bo nie mam drugiej połowy :)

    ReplyDelete
  35. Mój chłopak w piątek pracował, a w weekend miał szkołę także walentynki nam trochę nie wyszły niestety. Fajnie, że ty je spędziłaś tak jak chciałaś. No i życzę wytrwałości :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Bardzo fajnie, że walentynki były udane... każdego dnia celebrujcie swoje uczucie :)

    ReplyDelete
  37. jacy kochani ! *.*
    Cieszę sie , że miałaś najlepsze walentynki ! :)

    http://www.urodzona2lipca.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. awww, no to walentynki naprawdę cudowne :)

    ReplyDelete
  39. Boniuuu JAK SŁOOOOOODKO *.*

    Boże jakie ZAKOCHAŃCE XD

    Ja tez kocham tą piosenkę <33

    Jessica ty idealna jesteś <333

    http://sylwiaa3.blogspot.com/
    http://sylwiaa3.blogspot.com/
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    <3333333333333333333333333333333333333

    ReplyDelete
  40. ja z chłopakiem świętowałam w tym czasie urodzinowe walentynki :D
    widzę że fajnie spędziłaś czas
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. kocham tą piosenke i nuce ją wszędzie ! :)) super że miałaś udane walentynki !
    ps.jesteś śliczna :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. kocham tą piosenke i też ją nuce wszędzie :D super że udały ci sie walentynki !
    ps.śliczna jesteś ! :))

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Śliczna z Was para :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    Ps. Piękny wystrój bloga.

    ReplyDelete
  44. Awhh.. so cute ! Fajnie tak spędzić walentynki .. Ja niestety spędziłam je jak każdy inny dzień..
    xx

    ju-beyourself.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Awww życzę Wam szczęścia w miłości! :))

    ReplyDelete
  46. Awww życzę Wam szczęścia w miłości! :))

    ReplyDelete
  47. Zazdroszczę że masz kogoś c:


    http://www-girlrauhlll.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. oo, szczęścia i wytrwałości ! :)
    Miły wpis do czytania c;


    www.wkraateczke.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Życzę szczęścia i dużo miłości :)

    W wolnych chwilach zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    http://xximpossiblee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Ja walentynki spędziłam w wannie i na pełnym relaksie. Zazdroszczę koncertu Lemona, sama chciałabym usłyszeć jego piosenki ponieważ bardzo je lubię. A co do tych komentarzów wyżej to trzy lata to nie duża różnica. Mój wujek ma 19 a dziewczyna 16 i nawet lepiej mieć starszego chłopaka. Przede wszystkim czym starszy tym bardziej dojrzały i odpowiedzialny :)

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Ślicznie razem wyglądacie. ;)

    ReplyDelete
  52. śliczna z was para ♥
    zapraszam do mnie
    ja-i-pamietnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Ojeju,ależ to musiały być cudowne walentynki! :3

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Fajny post i szczęściara za fajnego chłopaka ;)
    Liczę na kliknięcie http://gabriela-moments.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  55. ja za tym świętem nie przepadam ;>
    no bo w końcu miłość powinno się okazywać przez cały rok, a nie tylko w walentynki ;)
    zapraszam:
    karolalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Życzę Wam, żeby Wasza miłość kwitła jeszcze przez lata <3
    Ile Bartek jest od ciebie starszy? :)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Dziękuje za propozycje spędzenia walentynek, muszę pomyśleć nad Hełmem ;)

    ReplyDelete
  58. to twój pierwszy chłopak? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miejmy nadzieję, że ostatni. To jest najważniejsze. ;)

      Delete
  59. Szczęscia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. no nie mów ze chłopak CI tak koszulę wycałował! ;D

    ReplyDelete
  61. Cudowna z Was para ! <3 Masz absolutną rację że wiem to żadna przeszkoda. Ja mam 15 lat , mój chłopak jest ode mnie starszy równe 5 miesięcy, niedługo skończy 16. Jesteśmy ze sobą 1,5 roku i pomimo komenatrzy typu 'to tylko głupie zauroczenie', jesteśmy ze sobą szczęśliwi. A wy trzymajcie tak dalej ! Pozdrowienia.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*