Próbowanie swoich sił

Saturday, February 22, 2014

Cześć! Co u Was słychać? W końcu weekend. Strasznie za nim wyczekiwałam, tym bardziej, że by to pierwszy tydzień po dłuższej przerwie, czyli po ukochanych feriach! Matko.. jak ciężko jest się przestawić. W poniedziałek wyglądałam jak trup, w sumie tak też się czułam..
Dzisiaj Weronika zainspirowała mnie do założenia konta na maxmodels.pl. Już kiedyś zakładałam tam konto pamiętam, ale było to wieki temu. Teraz założyłam tam konto, by sprawdzić samą siebie. Ciekawi mnie, czy jakiś fotograf się do mnie zgłosi i jak zostanę przyjęta. Wszędzie można spróbować swoich sił! :)
Modeling jest mi dosyć odległy, aczkolwiek uwielbiam stać przed obiektywem! 
Dzisiaj byłam na niedługiej 'sesji', aczkolwiek przy okazji spędziłam fajnie czas. :) Efekt zdjęć nawet mi się podoba, choć naprawdę chciałabym zobaczyć jak to jest na profesjonalniejszych sesjach. Po prostu mnie to bardzo interesuje, a chcę doświadczyć tego na własnej osobie! :)
 
Sweterek - romwe.com | naszyjnik - sheinside.com

Ok. 15 zjawił się Bartosz. Nie widzieliśmy się od walentynek! Nawet nie wiem jak przetrwaliśmy! Czasem niestety czas lub przeróżne okoliczności nie pozwalają na częstsze spotkania. Tak więc razem spędziliśmy resztę dnia. A teraz jedyne o czym marzę to długi, długi sen. Czas w końcu się wyspać! :)
Btw. Dzisiaj pogoda była po prostu wspaniała! W powietrzy czuć nadchodzącą wiosnę! 
3majcie się ciepło, a jutro wpadam do Was z konkursem! Na pewno się ucieszycie! ;*
(I wynikami poprzedniego konkursu):*
Dobrej nocy skarby!

*Możecie także zaobserwować zmianę w wyglądzie bloga. ;) Jeżeli chcecie, wyraźcie swoją opinię. :)

You Might Also Like

84 KOMENTARZE

  1. Sliczna jestes, na pewno z maxmodels ktos cie wybierze! :)
    Jak bedziesz w Wawie to bedzie mozliwosc spotkania sie z Toba :*?
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super wygląd, świetne zdjęcia! ;)

    ReplyDelete
  3. Jesteś śliczna, ślicznie wychodzisz na zdjęciach.. nic dodać nic ująć :)
    Na pewno się do ciebie zgłoszą ;)
    Z niecierpliwością czekam na kolejny wpis :)
    Pozdrawiam
    gumisiowajesica.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zakochałam się w tych zdjęciach i w wyglądzie ! *.*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. To świetnie. Życzę nowych doświadczeń. Pięknie jest ! ;33

    ReplyDelete
  6. Cudowna jesteś! ;*
    Nasz konkurs na pewno będzie świetny ^^

    ReplyDelete
  7. you look cute :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jestes przesliczna:) - Kinga

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia! Na pewno dużo osób się do ciebie zgłosi, ponieważ masz naprawdę wielkie predyspozycje na bycie modelką :) Btw. Wygląd bloga jest niesamowity ♥
    ______________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładny ten nowy wygląd. Piękne wychodzisz na zdjęciach.♥
    Pozdrawiam
    mietowy-swiat-hi-hi.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ale jesteś śliczna . Na pewno się jakiś fotograf zgłosi :)
    wiem co czułas w poniedziałek po feriach bo ja też wyglądałam jak trup ups :/
    szalonazduna23.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Powodzenia słonko :*
    Śliczne zdjęcia , masz potencjał

    ReplyDelete
  13. Na pewno Cię ktoś zauważy...jesteś śliczna XD

    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia, moim zdaniem, na pewno ktoś się Tb zainteresuje w sprawie sesji :)

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia ;) Powodzenia w maxmodels! I zgadzam się pogoda jest wspaniała. (;

    ReplyDelete
  16. Jak zawsze prześlicznie wyglądasz ! Piękne zdjęcia :)
    Jestem bardzo ciekawa konkursu :)

    http://joannasztramkowska.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  17. Ladne zdjecia :)
    moja kolezanka od lat uzywa maxmodels i poznsls tez sporo ludzi tam.
    probowala tez fotografi ale jednak to tylko hobby.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia :) nadajesz się na modelkę :)
    Pozdrawiam ,
    agadiar.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Masz bardzo ładną fryzurę :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  20. Piękne zdjęcia, szczególnie to trzecie <3

    ReplyDelete
  21. Świetny pomysł! Dobrze, że dałaś się namówić. Próbuj swoich sił w modelingu, nadajesz się.

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  22. Nowy wygląd moim zdaniem śliczny :)
    A zdjęcia z notki tak samo! Cudowny sweterek :)
    Powodzenia, może się uda :)

    ReplyDelete
  23. Śliczna jesteś !!! Na pewno będziesz miała mase zgłoszeń, tylko uważaj bo Ci niektórzy fotografowie ją walnięci w dekiel :(]

    ReplyDelete
  24. Sliczne zdjecia i trzymam kciuki zebys zostala zauwazona przez progesjonalnych fotografow :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. poprzedni szablon zdecydowanie bardziej mi się podobał, był bardziej optymistyczny... :)

    ReplyDelete
  26. Jejku zdjęcia naprawde świetne *_*
    A wygląd mi sie strasznie podoba

    ReplyDelete
  27. Wychodzisz przepięknie na zdjęciach, więc na pewno ktoś się do Ciebie zgłosi :)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Zdjęcia śliczne jak zawsze. :*
    Oczywiście czekamy na konkurs!

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Myślę, że świetnie wypadłabyś na takiej profesjonalnej sesji, zresztą jak na każdej :)
    lady-hard.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Zostaniesz modelką!
    Śliczna jesteś!
    Wreszcie weekend :D

    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ładne zdjęcia, nadajesz się do tego:)
    Wygląd bloga też niczego sobie;)

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Na pewno ktoś Cię wybierze! ^^
    Cudownie wyglądasz! Z resztą jak zawsze :)
    A co do designu, to według mnie lepszy był poprzedni ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. No to powodzenia :)
    Jesteś prześliczna, więc pewnie Ci się uda ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Śliczne zdjęcia i sweterek! Ładnie tutaj :)
    Blog♡

    ReplyDelete
  35. Ślicznie wyszły zdjęcia, a gif jest świetny! Strasznie podoba mi się nowy design <3

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. w swoim profilu napisałaś, że ważysz 45 kg, naprawdę tyle ważysz? (wyglądasz na o wiele więcej)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyglądam na o wiele mniej co najwyżej :D

      Delete
    2. Na wiecej Jess napewno nie wyglada, oj nie:) Ale ja to bym sie z checia z tb zamienila waga, oddalabys mi swojej figury troche^^

      Delete
  37. Życzę powodzenia ;) Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po twojej myśli.
    Strasznie mi się podoba sweterek, który masz na sobie, chociaż wolałabym zobaczyć Cię w trochę bardziej kolorowej stylizacji!

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Zdjęcia są piękne, zresztą jak zwykle :) A wygląd bloga wyszedł rewelacyjnie, zrobiło się tu tak wiosennie! Czekam z niecierpliwością na konkurs oraz na wyniki poprzedniego, pozdrawiam :)

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  39. Ślicznie wyglądasz, a naszyjnik cudowny! :)

    Konkurs na wygląd bloga!
    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/2014/02/wygraj-wyglad-bloga.html

    ReplyDelete
  40. piękna <3 śliczny sweter.

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Masz teraz śliczny wygląd bloga. : ) Taki bardziej doroślejszy i przyjemniej się dzięki temu na niego wchodzi.
    Co do maxmodels to warto próbować swoich sił - jasne, że tak. : )

    ReplyDelete
  42. sweterek jest cudowny ale ty przepiękna !:)

    ReplyDelete
  43. fajnie byłoby cię zobaczyc w profesjonalnej sesji :D
    śliczne zdjęcia , promieniejesz! :*

    ReplyDelete
  44. Dziewczyno czemu jesteś taka śliczna!!

    sweeet-and-bitter.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  45. Na pewno zdobędziesz swoją szansę. Trzymam za Ciebie kciuki :)
    Idealnie się nadajesz na modelkę.

    Co do nowego designu, jest ładny, ale troszkę... ponury ;)

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Super zdjęcia :) Jesteś fotogeniczna więc mam nadzieję, że jakiś fotograf będzie chciał z tobą współpracować :) No ja bym chciała! :D
    I super nowy wygląd bloga :) Podoba mi się :)


    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Ehh, ja miałam zakładać konto na maxmodels, ale się bałam :c. Wygląd bloga świetny!

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. jesteś za ładna!! :D idz spac :D
    www.klaudmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Jesteś śliczna i jaka chudzina! Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam x

    ReplyDelete
  50. Jesteś piękna i równie pięknie wychodzisz na zdjęciach. Na pewno się ktoś do ciebie odezwie! : )

    ReplyDelete
  51. Jesteś taka śliczna:)

    ReplyDelete
  52. Ja byłam na takiej prawdziwej sesji, ale oczywiście za nią zapłaciłam. Powiem szczerze, że było fajnie. Najlepsze są efekty, na prawdę fajne uczucie. Próbuj swoich sił, kiedyś na pewno się uda.
    Śliczny ten sweterek, ogółem wygląd bloga bardzo mi się podoba. Najbardziej chyba nagłówek:)
    Czekam zniecierpliwiona na wyniki konkursy, szansa mała, ale zawsze warto próbować.

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Na zdjęciach wychodzisz tak ładnie, że na pewno nie raz będziesz miała okazję uczestniczyć w profesjonalnej sesji! ;D Nowy wygląd bloga jest śliczny :)
    blog-klik

    ReplyDelete
  54. Pogoda jest naprawdę wspaniała ;)
    Śliczne zdjęcia ;)
    Buźka ;*
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Śliczne zdjęcia i trzymam kciuki żebyś została zauważona przez profesjonalnych fotografów :)

    ReplyDelete
  56. Na pewno prędzej czy później ktoś się do Ciebie zgłosi w sprawie sesji, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Cudny sweter!

    ZAPRASZAM!
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. jak się nazywają czcionki z Twojego nagłowka? :) sliczne zdjęcia, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  58. Świetny post ! ♥ Na pewno będę zaglądać tu częściej, czekam na kolejny post ! :)

    Obserwujemy ?
    Zapraszam do mnie + nowy post i nowa nazwa bloga :
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Bardzo ładny wygląd bloga :)
    Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna. Z chęcią wzięłabym cię na sesje :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Ale jestes śliczna jejku zapraszam do mnie oll-olciaa-blooog.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Powodzenia w modelingu. :) Śliczne zdjęcia i nowy wygląd bloga. ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Życzę powodzenia, z pewnością Ci się uda! :)
    http://carollyns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Jesteś bardzo fotogeniczna! Życzę powodzenia i mam nadzieje, że uda Ci się podjąć współpracę z jakimś fotografem :)
    jordbaer.flog.pl/

    ReplyDelete
  64. Śliczny sweterek! Życzę powodzenia i wielu ciekawych sesji! :)

    ReplyDelete
  65. Powodzenia na maxmodels:) świetny gif!

    miasto-optymizmu.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Jak pięknie wyglądasz <3

    zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Ślicznie na tych zdjęciach wyszłaś ^^

    ReplyDelete
  68. Jesteś bardzo fotogeniczna i myślę, że w nie dalekiej przyszłości będzie ustawiać się do Ciebie kolejka fotografów. Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  69. jaki sweetasny gif!!!!!! *.*

    http://frikapado.blogspot.com/
    zzaaapraszaaamy :D

    ReplyDelete
  70. Ostatnie zdjęcia a w zasadzie gif jest moim ulubiony! masz prześliczne oczy i świetny oversizowy sweterek :) jestem fanką!

    ReplyDelete
  71. Ale pięknie Ci w kręconych!
    Właśnie przeglądam Twój fanpage na fb i zobaczyłam te zdjęcia :)
    mam pytanie, jakiej grubości lokówki kręciłaś włosy dla takiego efektu? :)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochanie, włosy są kręcone na prostownicy. ;*

      Delete
    2. Dzięki za odpowiedź, świetne są te zdjęcia! ;**

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*