Niedzielny odpoczynek, czyli zwyczajna nuda.

Sunday, February 02, 2014

Cześć miśki! Moim postanowieniem na te ferie było odpowiednie rozplanowanie czasu, tak abym nie straciła zbyt dużo wolego czasu, ale także, żebym trochę odpoczęła. Idzie trochę ciężko bo łóżka to moja druga miłość (od razu po Bartku haha). Dlatego też naprawdę trudno jest mnie zazwyczaj z tego łóżka wyciągnąć. Najlepiej jakby mi usługiwano. Ahh kto by tak nie chciał, haha.
Muszę się nawet pochwalić, że gdy się obudziłam, pierwsze co wzięłam do ręki książkę, którą w końcu kurcze muszę przeczytać! Powtarzam to codziennie i póki co nici z planów. A no więc! Książka będzie kolejnym postanowieniem. Będę chciała również znaleźć jakieś ciekawe filmy do obejrzenia. Dzisiaj obejrzałam film, który poleciła mi Ada, aczkolwiek na mnie szału nie zrobił. Taka typowa, mało śmieszna komedia. Jej tytuł nosi "Do zaliczenia". Myślałam, że będzie to jakaś dobra komedia, która poprawi mi humor, bo ostatnimi dniami go trochę brakuje.. Nieważne. Sama obsada filmu jest.. mało zachęcająca. Wiadomo, że lepiej ogląda się dobrze wyglądające dziewczyny i jakieś ciacha, a nie takie lamusy jak w tym filmie. (Nie obrażając za bardzo lamusów.)
Ah tak! Chciałam jeszcze poruszyć pewien temat. A mianowicie.. nie wiem czy wiecie, ale nie jestem fanką słuchania polskich utworów, polskich wykonawców, aczkolwiek fakt faktem zdarza mi się polubić jakąś polską piosenkę, ale uznaję to wtedy za cud. Na pewno każdy z Was kojarzy piosenkę wokalisty zespołu "Lemon" - Igora Herbuta, który nagrał piosenkę do filmu "Wkręceni". 
Sama siebie zaskoczyłam, ale pokochałam te piosenkę! 
A jakie są Wasze odczucia co do tej piosenki? ;)

Tak btw. w konkursie blogu roku 2013, jestem na 13 miejscu. Muszę wcisnąć się do dziesiątki, żeby przejść do następnego etapu! Pomóżcie mi! To w Was jest siła tak naprawdę! Bez Was nie dam sobie rady! 
   ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
 
Dochód z sms'ow zostanie przekazany na hospicjum dla dzieci osieroconych! ;)
Koszt smsa 1,23zł! :)) ♥ 

 Jutro wpadam do Was z niespodzianką Wyczekujcie. Miłego wieczoru! Niektórym udanych ferii a innym za to udanego poniedziałku, jeśli to możliwe! ;D 
Tymczasem ja spadam maniaczyć w gry z Bartkiem! Ha! .... ambitnie...

You Might Also Like

80 KOMENTARZE

  1. polecam Ci obejrzeć film "Cudowne tu i teraz" ;-)

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcie! Teraźniejsze? urosły Ci włosy!!! :)
    Powodzenia w konkursie;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie, nie. Tzw. wykopana staroć :) ;*

      Delete
    2. Juz myslalam ze doczepilas :3

      Delete
  3. Oczywiście uda ci się ! <3
    Już wysyłam sms ! Jesteś najlepszaa ! Dasz radę ! <3
    Ahh no chciałoby się usługiwania.. i tak leżeć w łóżku cały dzień .. *o*

    pozdrawiam , Sandra ♥
    iitiismyliife.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ta piosenka jest całkiem dobra, a film tez się dobrze oglądało uwzględniając to ze nie lubie polskich komedii ta byla calkiem na poziomie mimo ze nie obylo sie bez wulgaryzmow ;p

    ReplyDelete
  5. Fajny post, tez kocham moje lozeczko ale chlopaka bardziej poniewaz go codzienie nie widze :3

    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z Holandi

    ReplyDelete
  6. Bardzo miła piosenka :*
    śliczne zdjęcia

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Lepsza by była służba niż budzik :)

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Czy ta niespodzianka to filmik? :D Mam nadzieję ;)
    Ja też szukam jakichś ciekawych filmów do obejrzenia, zwłaszcza, że właśnie zaczęłam ferie i mam więcej wolnego czasu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niespodzianka to niespodzianka! Ciekawskie jajo! ;D ♥

      Delete
  9. Znam tą niedzielną nudę :C

    ReplyDelete
  10. Powodzenia w konkursie! :)
    Mnie też ciężko wyciągnąć z łóżka :P

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja jak na razie jestem forever alone, więc łóżko jest moją jedyną, największą miłością <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zazdroszczę ferii. Ja mam dopiero za 2 tygodnie ;c

    ReplyDelete
  13. Ja słucham zazwyczaj anglojęzycznych piosenek, z polskimi mam rzadko do czynienia ;) Z komedii polecam ci w 100% Duże dzieci i drugą część tego filmu czyli Jeszcze większe dzieci. Naprawdę można się uśmiać ;D

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. O wielkie dzięki za pomysł! Duze dzieci to był moj ulubiony film! A więc obejrzenie jego drugiej części jest chyba dobrym pomysłem! ;*

      Delete
  14. Jesteś mega pozytywną osóbką! <3
    Ja mam ''od jutra'' ferie :))

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Mi się ta piosenka bardzo podoba <3 Ja już głosowałam, ale może jeszcze uda mi się zagłosować od siostry lub kogoś innego :)

    ReplyDelete
  16. Czekam na niespodziankę *.*
    Pomożemy na pewno będziesz w 10 ! <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Piosenka cudowna. Akurat mam nie zbyt radosny humor i muszę coś przemyśleć, a ta piosenka mi pomoże na pewno! :) Zdjęcie no cudowne, chociaż bardzo dawno pewnie zrobione. Ładnie Ci w krótkich jak i w długich włosach Jessika. Komedia.. hm.. nie znam sama zbyt wielu, więc nie mam ci jak pomóc : (
    aniaa-aniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja tak samo pokochałam tą piosenkę od kąt ją pierwszy raz usłyszałam w filmie <3 Powodzenia w konkursie ;* Oddałam już głos na cb ;3 Miłego wieczorku ;*

    ReplyDelete
  19. Właście przed chwilą miałam oglądać ten film xd
    Też nie jestem fanką polskich utworów.

    ReplyDelete
  20. Już głosowałam z 2 telefonów. Muszę jeszcze od kogoś pożyczyc. Dasz radę Jessika ! <3

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. jesteś za śliczna! ile razy mam to powtarzać? haha :) super zdjęcia i super masz kreseczki! ja też jestem maniaczką kreseczek ;) Pozdrawiam :*:*:*:*

    ReplyDelete
  22. Ja w ogóle nie słucham polskich piosenek ale ta tak samo jak tobie bardzo mi się spodobała. Byłam także na filmie wkręceni i jeżeli go nie oglądałaś to polecam ;)
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Dasz radę, a ja już wysyłam sms! :))
    Blog♡

    ReplyDelete
  24. Ślicznotka! ♥
    Jak wiesz głosowałam już <3 A przed chwilą z aż 4 telefonów!

    Ja mam ferie od 17 lutego więc super :D

    A jeśli chodzi o piosenkę to ją uwielbiam, a film też jest super, bo byłam tydzień temu w niedzielę na nim, świetna komedia!

    ReplyDelete
  25. ja jstem fanka muzyki ale nie polskiej.
    A jesli to stare piosenki bardziej.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Jeśli chodzi o piosenkę to mimo tego, że nie słucham ani polskich piosenek ani w ogóle takiego rodzaju muzyki ta piosenka jest cudowna !!!
    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. U mnie na szczęście czytanie książek idzie szybko bo jak jakąś zacznę czytać to nie mogę przestać :) powpdzenia więc w czytaniu :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Życzę Ci powodzenia w konkursie na Blog Roku.
    A jeśli chodzi o filmy, to polecam Ci bardzo "W pogoni za szczęściem" - to chyba mój ulubiony :)

    http://dreams-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ja byłam tydzień temu w szpitalu i taka jedna dziewczyna która była ze mną na sali cały czas ją puszczała że znam ją na pamięć, i nie ukrywam, jest cudna! :)


    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja akurat niespecjalnie słucham polskich piosenek :) Mam nadzieję, że uda ci się zrealizować te wszystkie plany. Aż tak urosły ci te włosy? :)

    ReplyDelete
  31. Ja też nie lubię polskich utworów, lecz niektóre mi się podobają.
    daydreamin-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ja ostatnio zaczęłam czytać książki :)
    Piękna jesteś! ♥

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Polecam Ci film "Ona to On" lub trochę bardziej powazny i smutny, ale prawdziwy, mój UKOCHANY <333 "Chłopiec w pasiastej piżamie" Chyba jeden z moich ul. filmów.
    http://weerona-blog.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie.

    ReplyDelete
  34. Achh skąd ja znam wylegiwanie w łóżku całymi dniami.. :3
    lady-hard.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ja również ostatnio nie mam za dobrego humoru ; c
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Mi się właśnie kończą ferie! :(
    Śliczna jesteś!
    Uwielbiam tą piosenkę!

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. lubię tą piosenkę :) wierzę, że będziesz w pierwszej 10 <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Mi za tydzień się kończą ferie i nie jestem z tego powodu zadowolona ;(
    Oczywiście głosuję na ciebie

    Zapraszam http://susan-zuza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. ja również uwielbiam tą piosenkę! : ) A film ktory jest godny polecenia według mnie - "Och życie" - ja go uwielbiam! Zachęcam do przeczytania recenzji.
    Powodzenia w konkursie - zasługujesz na wygraną ! : )

    ReplyDelete
  40. Nigdy nie przepadałam za polską muzyką (oprócz Dody - miałam 5 lat haha), ale pokochałam Lemon :)

    ReplyDelete
  41. Uwielbiam tą piosenkę :)
    Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  42. Filmy : "About time", "Stuck in love", "Pitch perfect", "Wciąż ją kocham"

    ReplyDelete
  43. Lubię tą piosenkę, znalazłam ją ostatnio gdzieś w necie i jest całkiem fajna:)
    Ja zaczęłam dopiero ferie ♥

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. też lubie te piosenkę chociaż wolę zagraniczną muzykę :)

    ReplyDelete
  45. Jest coś magicznego w tej piosence, co powoduje, że chce się słuchać jej bez przerwy.
    To trochę jak z czytaniem Twojego Bloga. :)

    ReplyDelete
  46. Ja uwielbiam film "Millerowie",świetny!! <3

    śliczna Ty! :*

    ReplyDelete
  47. Uwielbiam tą piosenkę! :D Śliczne zdjęcia. ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Fajny blog ;3

    http://mylife-my-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Powodzenia w konkursie! :) Też nie przepadam za polskimi utworami.

    viicky-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Jessi jesteś 7 ! :D Wczoraj na ciebie głosowałam , i żałuję że można tylko raz :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wieeeem! ♥ Aaaa szał :*:*:*
      I dziękuję!
      Zaraz piszę apel na facebooku. https://www.facebook.com/pages/Jessika/241634185872436

      Delete
  51. Nie przepadam za takimi 'pustymi' komediami i fakt - o wiele lepiej ogląda się film, w którym można na kimś 'oko zawiesić', haha
    Tak samo jak ty, nie przepadam za polskimi utworami, ale zespół LEMON, jak i samego wokalistę, uwielbiam !

    http://wlasnym-okiem-na-mode-korei.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Też kocham tą piosenkę, jest genialna <33
    ♥blog-klik♥

    ReplyDelete
  53. hah,znam ten ból,ja z łóżka wychodzę tylko jeśli musze ;p no i wiadomo ze 2 miłość po chłopaku :>

    zapraszam ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Ja też bym nie wychodziła z łóżka.. c; Moja kuzynka kocha tą piosenkę x

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Zagłosuję :)

    http://shinestarminex.tumblr.com/
    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Śliczna i powodzenia. ;)

    ReplyDelete
  57. Niezły blog i piosenka świetna ♥
    Oby tak dalej , gratuluję !

    ReplyDelete
  58. Piosenka jest fajna, nie ma co :)

    ReplyDelete
  59. boże, jaka Ty jesteś piękna! :( <3

    ReplyDelete
  60. Taa piosenka jest cudowna! *-* Jest w niej wszystko co jest potrzebne do opisania życia w tym krótkim tekście ;))


    zapraszam do siebie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Kocham tą piosenkę. ♥ Jest niesamowita. Kiedy słuchałam jej po raz pierwszy to po policzkach popłynęły mi łzy. "Nie ufaj mi" jest taka życiowa. :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Jesteś straaasznie ładna! :) Też lubie jego piosenki <33 :)
    Zapraszam! ---> http://patricia-believe.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. też jestem fanką polskich utworów a ta piosenka jest GENIALNA!

    ReplyDelete
  64. Ślicznie wyglądasz ^^ piosenka nawet ładna

    ReplyDelete
  65. Polecam posluchac piosenek Happysad moze cos wpadnie ci w ucho. <3

    ReplyDelete
  66. Ja mimo tego, że ułożyłam sobie plan na ferie już wiem, że ciężko będzie go przestrzegać ;<

    ReplyDelete
  67. Polecam " Trzy metry nad niebem" :)

    ReplyDelete
  68. Też nie przepadam za polskimi piosenkami i rzadko która mi się podoba:)

    ReplyDelete
  69. w spisie lektur jej chyba nie ma xd
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Zostałaś nominowana do 'Versatile Blogger Award'.
    Więcej informacji tutaj : http://kakuch.blogspot.com/2014/02/nominacja.html

    ReplyDelete
  71. też mam ferie teraz, i w sumie też powinnam sobie rozplanować czas, bo rok temu okropnie mi uciekł tak szybko :(
    ale no cóż. Też nie przepadam, za polskimi utworami, ale ta piosenka jest faktycznie bardzo fajna! :)
    śliczne zdjęcia, udanych ferii! :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Również nie przepadam za polskimi utworami, ale Lemon akurat zrobił na mnie wrażenie i to w pozytywnym sensie już jakiś czas temu. :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*