Myszka Minnie ♡

Monday, February 03, 2014


Dobry wieczór skarby! Dzisiaj na fanpage'u pisałam, króciutkie podziękowania za wszystkie oddane na mnie głosy w konkursie bloga roku 2013! Do niedawna byłam na 7 miejscu! Naprawdę nie wiem jak to zrobiliście. Jesteście wspaniali. ♥ Zastanawiam się tylko co ile godzin są aktualizacje, ale niedawno, po powrocie do domu zobaczyłam, że jestem na 8 miejscu. Nie jest to tragedia, ale wiszę na włosku! W każdej chwili mogę wypaść z dziesiątki i wtedy mogę pomarzyć co jedynie o kolejnym etapie. :( 
No nic! Nie ma co dramatyzować i pisać czarnych scenariuszy! Będzie dobrze! Czas włączyć optymistyczne myślenie. ;)
 
Płaszczyk - sheinside.com | sweterek - KLIK |  okulary - giantvintage | buty - allegro - ibuciki.pl

Dzisiaj wyszłam tak sobie zwyczajnie z Mery na pogaduszki, ale oczywiście poprosiłam ją też o zdjęcia na bloga. Tak jest zawsze haha. Może dla kogoś być to denerwujące, ale dla mnie jest ważne, żeby ktoś mi zrobił chociaż ze 3 zdjęcia na bloga. 
Dzisiejszy dzień minął moim zdaniem całkiem miło i sympatycznie. Trochę porozmawiałyśmy, a takich rozmów nam brakowało. :) Generalnie w te ferie, chcę nadrobić zaległości ze znajomymi. Muszę się z wszystkimi po spotykać! Jest to takie moje małe postanowienie na ferie. Muszę przyznać, że naprawdę za niektórymi się stęskniłam i fajnie byłoby powspominać i się pośmiać, a także nadrobić ten czas. :)
Moje jutrzejsze plany są podobne do dzisiejszych właściwie, bo umówiłam się z Mery. Może przyjdziemy do mnie, żeby nie marznąć tyle na dworze, a reszta wyjdzie w 'praniu'. ;)
Szczerze? Mimo, że dzisiaj nie robiłam nic wyczerpującego, jestem taka zmęczona, że zaraz uderzę głową w laptopa, jednak nic z tego bo właśnie wychodzę na kolejne pogaduchy po długim czasie! Dosłownie po kilku miesiącach! Uwielbiam takie spotkania! :)
Możliwe, ze wpadnę do Was później. ;* Miłego wieczoru! :*
I zachęcam nadal do głosowania. Zostały tylko 3 dni! ;* 
   ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
 
Dochód z sms'ow zostanie przekazany na hospicjum dla dzieci osieroconych! ;)
Koszt smsa 1,23zł! :))

You Might Also Like

71 KOMENTARZE

  1. Ładnie Ci w spiętych włosach! :)
    Bardzo ładny sweterek i KOCHAM Twoje buty :) Powodzenia w konkursie, na pewno przejdziesz dalej!

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia!:*
    Powodzenia w konkursie!:)

    ReplyDelete
  3. mam nadzieję, że uda Ci się przejść do kolejnego etapu! :)

    http://amcia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcie to 3 *-*
    Ja mam ferie dopiero 15 ale również wiem, że w te ferie chcę pospotykać się ze znajomymi ze starej klasy! :)
    Ps. trzymam kciuki, jutro jak uda mi się kupić starter, to głosuję! :D
    http://weerona-blog.blogspot.com/
    Zapraszam

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia :). Zagłosowałam, życzę wygranej ♥ !

    ReplyDelete
  6. slicznie ! :*
    fajnie ze ma ci kto robic tyle fotek ja tam nie mam znajomych hah :P

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. I dobrze! Korzystaj z wolnego czasu ile tylko możesz ;)

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia :) A co z niespodzianką?
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie niespodzianka o którą mi chodziło się przełoży na potem niestety. Nie zależy to ode mnie.. :(

      Delete
  9. Wierzę, że Ci się uda ♥ Ja też dziś jestem M E G A zmęczona... -.-
    daydreamin-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia ^^ Ja już głosowałam i życzę Ci powodzenia, może tym razem uda Ci się przejść dalej (w co głęboko wierzę) <3

    ReplyDelete
  11. płaszczyk super :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Słodki jest ten sweterek *.*
    Też uwielbiam spotkania po dłuższym czasie. Jest wtedy tyyyle rzeczy do opowiedzenia.
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. świetna sesja (:

    http://asssia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Śliczny sweterek :>

    Bardzo proszę o klikanie w linki w tym poście, dla ciebie to sekundka a dla mnie wiele znaczy :)

    http://domi-day.blogspot.com/2014/02/end-of-free-days-new-in.html

    ReplyDelete
  15. Genialne zdjęcia ;) Oczywiście życzę Ci powodzenia w głosowaniu! Zaraz idę wyłudzić telefon od mojego taty i piszę! Naprawdę zasłużyłaś sobie na wygraną!
    Powodzenia :D

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia. :)) Sweterek bardzo mi się spodobał :*
    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia i outfit :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  18. Na pewno Ci się uda! Jesteś wspaniałą blogerką <3
    Genialne zdjęcia ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Na pewno nie wyjdziesz z 10 , już my się o to postaramy !<3
    Jaka śliczna wgl !

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Urocze zdjęcia, bardzo ci do twarzy w koczku :) Powodzenia w konkursie!

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia :)
    Ja mam ferie od środy tamtego tygodnia :)
    zapraszam :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Jej, pod każdym postem mogłabym pisać to samo! UWIELBIAM Twoją urodę! Ale to się nudne robi.. więc napisze tak: świetny pomysł na odświeżenie znajomości, w końcu 2 tygodnie trzeba spędzić najbardziej aktywnie jak się da! I dodam jeszcze, że jesteś prześliczna :3

    ReplyDelete
  23. Swietne zdjęcia i śliczny sweterek :) Powodzenia w konkursie :) Dla mnie i tak twój blog jest najlepszy :)

    ReplyDelete
  24. Aktualizacje są codziennie o 12.00 i 24.00:)

    ReplyDelete
  25. Tą samą bluzę widziałam u Lu i wydaje mi się strasznie słodka. Haha. Same kalorie wokół mnie. Echh... Powodzenia w konkursie!

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Zagłosowałam, trzymam kciuki ! :)
    Też lubię takie spotkania, i to bardzo ..

    blackberrydots.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. trzymam za Ciebie kciuki w tym glosowaniu!
    + za każdym razem jak dodajesz zdjęcia zachwycam się Twoimi oczami, magiczne są ;)

    ReplyDelete
  28. oj, trzymam kciuki, zeby się udało!

    ReplyDelete
  29. śliczne zdjęcia:*genialne okulary :*

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Jaka ty śliczna :D
    Mam nadzieję że przejdziesz do następnego etapu ponieważ na to zasługujesz :)
    Wysłałam 2 sms-y i jak mi się uda to wyśle jeszcze więcej :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Extra buty. :)
    Jak Ty to robisz, ze zawsze masz idealne kreski? Ehhh. :c

    ReplyDelete
  32. Ale śliczniutka bluza! ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Śliczne zdjęcia

    Zajrzysz? http://monjiaa.blogspot.com/
    dopiero zaczynam, więc przyda mi się twoja opinia :))

    ReplyDelete
  34. ślicznie wyglądasz *.*

    ReplyDelete
  35. Cudowne zdjecia, zazdroszczę takich prostych kresek zawsze! mi nigdy nie wychodzą! ;D ;x
    Mam nadzieję że nie wypadniesz z pierwszej 10 ;)

    ReplyDelete
  36. Głosowałam na Ciebie już z 3 telefonów, ale muszę znaleźc kogoś kto jeszcze użyczy mi telefon, żebym mogła zagłosowac kolejne 3 ! <3

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ślicznie wyglądasz, jak zawsze z resztą ;) Trzymam kciuki! :)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Genialna ta bluza!
    http://viictoria-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. ok, wysyłam eska! liczy się jeden sms z jednego numeru? czy można wysłać kilka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeden z jednego numeru. ;* I dziękuję ♥

      Delete
  40. Ja również obiecałam sobie, że spotkam się ze starymi znajomymi w te ferie :)
    p.s. uwielbiam Twoje oczy! :*

    ReplyDelete
  41. sweterek jest świetny !;)

    ReplyDelete
  42. Napewno uda Ci się przejść do następnego etapu. :) Śliczne zdjęcia. ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Mam nadzieję, ze przejdziesz do kolejnego etapu, zasługujesz ;)
    Ślicznie ci w spiętych włoskach :)

    wlasnym-okiem-na-mode-korei.blogspot.com/
    personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. ładny outfit :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Ślicznie ci w spiętych włosach:* Zagłosowałam i liczę na to, że będziesz chociaż w pierwszej dziesiątce! Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  46. słodka :)

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. śliczne zdjęcia :D
    Moim zdaniem jak najbardziej zasługujesz na wygraną. Trzymam kciuki! Już zagłosowałam :)

    ReplyDelete
  48. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga! Wygląd poprostu genialny! zakochałam się w nim! <3 post też ciekawy i pomysłowy! Powodzenia w dalszym blogowaniu! Pozdrawiam :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    ReplyDelete
  49. Jaka słodka Jessika ;** Pięknie wyglądasz w tej bluzie. Będzie dobrze :) Na pewno znajdziesz się w 10! Włącz optymistyczne myślenie jak sama napisałaś :)

    ReplyDelete
  50. Śliczny sweterek :) Powodzenia w konkursie na blog roku ;)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Bardzo podoba mi sie ta kurtka ;3

    ReplyDelete
  52. 5 miejsce masz chyba w konkursie :) :*

    ReplyDelete
  53. Ładne zdjęcia ;) Ja już głosowałam ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Bardzo fajna dziewczęca stylizacja mimo dużej parki!
    Okulary dodają akcentu :)))
    Pisałam już jak podobają mi się Twoje kreski?
    Bardzo Ci pasują (:
    Parka ma niezwykły, duży kicik na kapturze.
    Ślicznie wygląda Twoja jasna buzia na jego tle ;)
    Pozdrawiam :D
    ☾ http://empire-ofstyle.blogspot.com/ ☽

    ReplyDelete
  55. Śliczne zdjęcia, powodzenia w konkursie! :)

    http://carollyns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Śliczna stylizacja :) Bardzo ładny makeup :>
    Zapraszam do mnie :)
    http://joannasztramkowska.blogspot.com/2014/02/nagranie_5.html :)

    ReplyDelete
  57. super kurteczka i bardzo ładne zdjęcia!!:)

    ReplyDelete
  58. Moim zdaniem powinnaś popracować nad jakością filmów :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*