Już na miejscu!

Thursday, February 27, 2014

Cześć skarby! :* Nie uwierzycie, jakiego wspaniałomyślnego mam chłopaka! Zabrał mi lapka, żebym mogła do Was pisać, po tym jak przeczytał, ze bardzo bym chciała do Was zajrzeć! :* 
Dzisiejszy dzień jest dosyć męczący. Wstałam przed 6 rano, a o 7 jechałam już do Bydgoszczy, gdzie kupiliśmy bilety i poszliśmy na pociąg. Jazda minęła bardzo dobrze. Całe szczęście wygodne siedzenia! ;)
Bez problemu przywitaliśmy Warszawę centralną, potem znaleźliśmy przystanek autobusowy i ruszyliśmy do hotelu. Były drobne komplikacje, ale uważam, że poradziliśmy sobie świetnie! Za drugim razem na pewno by nie było już tych omyłek. Człowiek uczy się na błędach. ;)
Właśnie siedzę w hotelu, odwiedziłam moment temu Julkę, która jest moją konkurentką, ale nieważne! Mamy świetny kontakt. Piszczałyśmy obie ze szczęścia, a teraz poczekamy na Szczurka! ;)
Zostawiam Was ze zdjęciami z podróży, z telefonu! :)
Zajrzę do Was jeszcze później! :* Miłego dnia! Zapraszam do oglądania gali na blogroku.pl o godzinie 20:00! 

You Might Also Like

129 KOMENTARZE

  1. Widziałam już te wszystkie zdjęcia na instagramie, słodziaki z Was <3
    Udanej gali :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Udanego wypadu do stolicy ;*

    ReplyDelete
  3. ojeju no to czekam na 20!
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jeśli nie zapomnę, to na pewno obejrzę :) Powodzenia! :*
    http://lady-hard.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. aż chyba z ciekawości obejrzę :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. musisz miec zawsze tą tapete -,- pewnie bartek jest z tb dla kasy... żal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jessika jest piękna a Ty po prostu zazdrościsz, a Bartek ją kocha !. Więcej się na te temat wypowiadać nie będę.

      Delete
    2. Zależy jakie światło zdjęcia i efekt, więc nie masz co się udzielać co do tego. ;) Jeżeli mnie spotkasz. Zobaczysz dużo tapety, to podejdź i mi powiedz. :) Pasuje taki układ? ;) A ani ja, ani Bartek nie jesteśmy materialistami. ;)

      Delete
    3. Dla kasy powiadasz hmm? ;D No to Cię zadziwie.. Jestem z nią, bo jest wspaniałą dziewczyną.. Bardzo się stara, nawet jeśli jej to nie wychodzi to się nie poddaje. Ja w nią wierze. Widziałem ją bez makijażu i gdy płakała i była rozmazana. ;) Pod każdą postacią DLA MNIE jest piękna. :)
      Ps. ' pewnie bartek jest z tb dla kasy... ' ' pewnie nie masz mózgu sierotko... '

      Delete
    4. My się po prostu kochamy i nasze uczucie jest najprawdziwsze na świecie. Gwarantuję Ci, że chciałabyś mieć taką osobę. :) Więc wydaje mi się, że po prostu zazdrościsz.

      Delete
  7. słodko razem wyglądacie :)

    ReplyDelete
  8. Powodzenia. <3 Śliczne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  9. Powodzenia ♥ Ale zazdroszczę ;')

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zgaduję, że masz daleko do Warszawy, prawda? Muszę przyznać, że dzisiejszy makijaż udał Ci się mistrzowsko! Pięknie wyglądasz, a będziesz jeszcze piękniejsza na gali (będę oglądała i trzymała za Ciebie kciuki kochana).
    Tak, masz cudownego chłopaka (pozdrawiam), niech o Ciebie dba i pilnuje Cię w tej Warszawie. No, no - jedzie z Tobą w tak długą podróż, i dba byś mogła do nas zajrzeć - na prawdę cudowny ;)
    Życzę powodzenia na gali i czekam na jakąś relację z niej! <33

    Pozdrawiam!

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma chyba 4h jazdy . bynajmniej ja za każdy razem tyle jechałam do Warsaw, a jestem z tego samego miasta, co Jess . ; ))

      Delete
  11. Zazdroszczę tylko.:)
    Muszę konieczne obejrzeć galę.
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ojeej! gratulacje !:)
    życzę świetnej zabawy :*

    ReplyDelete
  13. Rety, ale cieszę się twoim szczęściem, powodzenia! :D

    ReplyDelete
  14. powodzenia, dobrze że masz dostęp do komputera :)

    ReplyDelete
  15. Powodzenia :)
    aww Szczurek <3
    ładna z was para *o* szczęścia tak wgl :*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Dla mnie już wszystkie 3 wygrałyście. ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Masz cudownego chłopaka. Życzę powodzenia ♥

    ReplyDelete
  18. Gratuluję jeszcze raz! <3 Cudowny chłopak :) Baw się dobrze! To świetnie,że nie traktujesz pozostałych blogerek jako rywalki :)

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Super caly czas trzymam kciuki :))))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. na pewno bede ogladała ! *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. swietne zdj, powodzeni jeszcze raz!! :D

    ReplyDelete
  22. ooo dostałaś się na galę? to gratuluję!

    ReplyDelete
  23. Powodzenia na gali :)


    Proszę o klikanie u mnie w linki Sheinside. W zamian mogę cokolwiek dla was zrobić np. zaobserwować :)

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    OBS=OBS

    ReplyDelete
  24. Czekam na tą 20! Powodzenia ♥

    ReplyDelete
  25. Jeju. To bardzo urocze! Życzę Ci powodzenia, bo na to zasługujesz.Piękny design.Zachęcam do zajrzenia na mojego bloga, którego dopiero ,,odkurzyłam'' po półrocznej przerwie. Liczę na szczere opinie! :*

    milorz-blog.blogspot.com
    Pozdrawiam sedecznie, Lena :)

    ReplyDelete
  26. Ślicznie razem wyglądacie. A Ty i tak już wygrałaś ;*

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jak miło widzieć Was razem!
    Trzymam kciuki za galę :*
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  28. miłej gali i powodzenia^^

    ReplyDelete
  29. Jejuu nie mogę się doczekac! :))

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Już się nie mogę doczekać gali. Trzymam za ciebie mocno kciuki kochana! :* Powinnaś wygrać, bo zasłużyłaś ciężką pracą. Chociaż twoi czytelnicy nie mogą tam być z tobą, to wszyscy (a na pewno ja ;) ) wspieramy cię duchowo! <3

    ReplyDelete
  31. Gratuluję kochana!!
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. To super, że miałaś możliwość do nas napisać. Powodzenia! :)

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  33. Trzymam kciuki:*

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. jakie słodkie zdjęcia. *.*

    Zapraszam do mnie. :) Znajdziesz u mnie konkurs który trwa do 2 Marca. :)
    http://dianaashe.blogspot.com/2014/02/kolejny-konkurs-na-post-promujacy.html

    ReplyDelete
  35. Masz całkowitą rację :) to prawda, że człowiek uczy się na błędach :)

    Zapraszam do mnie:
    http://floweryworldsmallperson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Powodzenia, obejrzę na pewno, bawcie się dobrze :)
    <3

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia :)
    Powodzenia kochana trzymam mocno kciuki :);*

    ReplyDelete
  38. Na pewno obejrzę, powodzenia! ♥
    http://carollyns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. trzymam kciuki kochana <3

    ReplyDelete
  40. Właśnie oglądam gale! Życzę powodzenia kochana. :)

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Bardzo fajnie, że Ci się podoba, a chłopak wspaniałomyślny :3 Zapraszam na nową notkę ;-)

    ReplyDelete
  42. Bardzo fajny blog! Zapraszam do siebie: http://aiko-chaan.blogspot.com/

    (obs=obs)

    ReplyDelete
  43. JESSI WYGRAŁA!!!! Gratuluję kochana :*


    my-world-by-sophie.blogspot.com/
    my-world-by-sophie.blogspot.com/
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. gratuluję :))
    http://rainbboww.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Jessika!! Jesteś najlepsza !!! Gratuluje <33333

    ReplyDelete
  46. Gratulacje :))

    ReplyDelete
  47. Gratulacje!!!! Wiedziałam że wygrasz!

    ReplyDelete
  48. Gratuluję zwycięstwa w blogu roku! Oglądałam galę :)

    + wat3rcolor.blogspot.com
    Byłaś już nie tak dawno na moim blogu i zapraszam znów :)

    ReplyDelete
  49. Wygrana ♥ Gratulacje ♥ ♥ :)

    ReplyDelete
  50. Wygrałaś! Jeej
    Zapraszam: http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. BOŻE WYGRAŁAŚ!!!!!!!!!!!!
    NIE MG
    KCKCKCKKCKCKCKKCKCKCKCKKCKCKCKCKKCKCKCKCK

    PŁACZĘ!!
    TAK BARDZO CIE KOCHAM!!
    JESTEM # Jessikanators!!!!!!
    masz już swój fandom!! <3333

    ~J
    czytam cię już tak długo! Prawie od początku!
    ty wariatko ;***
    tak zaje wystąpiłaś! <333333

    skakałam po pokoju jak jakaś nienormalna <3333

    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. gratulacje wygranej :)

    kami-kamiko.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Gratuluję 1 miejsca Jessika :))

    ReplyDelete
  54. Gratuluję Jessica! ♥
    Tak bardzo się cieszę, że wygrałaś.
    Kocham Twojego bloga:3 ♥

    jasia-jasiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Jejku oglądałam Cię , wygrałaś. Gratuluje <3 <3 <3 <3 <3 !
    http://werr-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Gratuluję wygranej! Naprawdę należało ci się, uwielbiam twojego bloga, a ty jesteś bardzo sympatyczną blogerką ;3

    ReplyDelete
  57. Gratulacje Jess! oglądałam Cię na relacji na żywo, w pełni zasłużone wyróżnienie :)

    ReplyDelete
  58. Powodzenia <333

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Gratulacje kochana !!!!!!!!!!!!!!! Wygrałaś ! Załużyłaś na to w 1000000 % <3 Boze nie wierze moja kochana <3 <3 jeszcze raz gratuluje ! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaA KRZYCZALAM PRZED TELEWIZOREM :*** plakalam riazem z Tb <3 hahahhaa moi rodzice puscili mnie sama z chlopakiem ;) Kochamy7 Cie baaaaaaaardzo <3

    ReplyDelete
  60. Brawo Jessika ♥
    Gratuluję wygranej :D
    Wypadłaś świetnie, byłaś idealnie ubrana, stresem się nie martw.
    http://rowanberryx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Gratuluję wygranej : *
    liwerlu.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Wiedziałam że wygrasz!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Gratuluję wygranej! :)

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Gratuluję wygranej! Wiedziałam, że wygrasz :), jakoś tylko ciebie sobie tam wyobrażałam :p.

    ReplyDelete
  65. Chodź czasem czytam Twojego bloga, nie jestem stałą czytelniczką ani żadną hejterką. Jestem zwykłą dziewczyną, która po prostu czasem zagląda na Twojego bloga, a kiedyś nawet zadałam Ci kilka pytań. W sumie nie wiem dlaczego, ale weszłam na galę bloga roku 2013 i oglądnęłam całą od początku do końca - chodź z małymi utudnieniami. Cieszę się, że zobaczyłam akurat Ciebie odbierającą nagrodę, bo ze wszystkich nominowanych akurat w swojej kategorii byłaś po prostu najlepsza - co nie znaczy, że jesteś taka na całą blogosferę, bo znam kilka blogerek, które moim zdaniem powinny wziąć udział w tym konkursie i zapewne nie miały by problemu z przebiciem się. Po prostu blog nastolatek, był nawet 'łatwy do wygrania' Oczywiście nie chcę Cię obrazić, bo nie o to chodzi, nie będę Cię zachwalać, bo to w sumie przegięcie w drugą stronę. Ale cieszę się, że zostałaś doceniona, zresztą pewnie sama to odczuwasz. Mam nadzieję, że nie zmienisz się przez to że zostałaś w jakiś tam sposób rozpoznana a pozostaniesz taka sama. Pozdrawiam. A i jeszcze jedno, haha Dzięki tej gali i przez którą weszłam przez twojego bloga, jest poznanie innych blogerów szczególnie niesamowicie mądrego autora bloga Halo Ziemia. Pozdrawiam jeszcze raz, Patrycja. ;)

    ReplyDelete
  66. Jej, gdybym wiedziała, że przejazdem byłaś w Bydgoszczy, moim mieście.. eh, taka okazja :c
    Baw się dobrze, świetnie, że mogłaś spotkać się z resztą blogerek, to fajna przygoda :)

    Pozdrawiam,
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Gratuluję zwycięstwa <33

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. GRATULACJE! Właśnie przeczytałam na Onecie, ze wygrałaś! ! ! ! Co tu duzo pisać, gratuluję kochana, obys nadal miała tyle pasji w pisaniu bloga, wkładała w to całe swoje serce i nie zmieniała sie! : )

    ReplyDelete
  69. GRATULUJĘ WYGRANEJ, TAK JAK JUŻ PISAŁAM W POPRZEDNICH KOMENTARZACH - ZASŁUŻYŁAŚ NA
    TO ! ! ! Oglądałam galę, ale tylko do momentu, w którym ogłoszono zwycięzcę Twojej kategorii. Reszta mnie nie interesowała. Podczas Twojej przemowy atmosfera bardzo się rozluźniła :>
    Śliczna marynarka <33

    modo-maniaczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. GRATULACJE WYGRANEJ KOCHANA ♥

    ReplyDelete
  71. gratuluję wygranej :) powodzenia w przyszłości! :*

    http://opowiescistypendialnepooja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. GRATULUJĘ ! <3

    Obserwuję już od dawna, może rewanż ? <3 http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Jess gratuluję wygranej! Jak tylko powiedział kategorie, to "modliłam się" żebyś wygrała, bo według mnie najbardziej zasługiwałaś na tę nagrodę! Płakałam razem z Tobą hahaha
    Jeszcze raz gratuluję!!!!
    Kocham Cię ;)

    ReplyDelete
  74. GRATULACJE KOCHANA! Oby tak dalej ;**

    ReplyDelete
  75. Wygrałaś?! Wiedziałam! <3
    Z tej okazji życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu, żebyś rozwijała swoją pasję i dążyła do celu! ŻEBYŚ PO PROSTU SPEŁNIAŁA MARZENIA! :)

    ReplyDelete
  76. Gratuluję wygranej ^____^

    ReplyDelete
  77. Gratuluję ci tego że wygralas. Oglądałam tą gale na kompie i nie mogłam uwierzyć kiedy to ty zostalaś nominowana do bloga nastolatek..
    Jeszcze raz Gratuluję i życzę dalszych sukcesów.
    jusiathebest.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Gratuluję wygranej;) bardzo fajny blog, z pewnością często będę zaglądać;)

    ReplyDelete
  79. widziałam Cię chyba nawet na przystanku jak wracałaś :) gratulacje:)

    ReplyDelete
  80. Wiedziałam,że wygrasz ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  81. GRATULACJE! Zasłużyłaś na wygraną w 100%!!! <3 Oglądałam galę i trochę, się śmiałam ;D
    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Nasze Gratulacje !!! Trzymamy Kciuki !!!!

    ReplyDelete
  83. O boże strasznie tobie zazdroszczę wygranej ja mam narazie mało obserwatorów ale maże by na tą gale pojechać :)
    nesiaworld1.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Gratuluję wygranej i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu!!! ;)
    http://fifthavenueblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Gratuluję wygranej! Oglądałam wczoraj całą Galę. Zasłużyłaś na nagrodę! :D

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Ale masz kochanego chłopaka ;)
    Jeszcze raz gratuluję ;)

    ReplyDelete
  87. gratulacje ! :)
    http://kiricrazylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Byłam pewna, że wygrasz :) Gratuluję kochana :*

    ReplyDelete
  89. wielkie gratulację!!! :) :*
    Jestem z Ciebie dumna, jeśli mogę tak napisać! Brawo za to, że dziewczyna z naszego miasta wspina się na sam szczyt! Buziaki! :*:*:*

    ReplyDelete
  90. Jessiko gratuluję wygranej. Od dawna obserwuję Twojego bloga. I czytanie Twoich postów sprawia mi przyjemność. Życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga i wytrwałości. :)

    Twoja cicha obserwatorka ;) :)

    ReplyDelete
  91. Jess gratulacje!! Powodzenia w dalszym blogowaniu kochana i kolejnych sukcesów! :D

    ReplyDelete
  92. Gratuluję wygranej, fajna przemowa ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Gratuluję wygranej! :*
    mel.,<3

    melazuska.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Gratuluję wygranej! :*
    mel.,<3

    melazuska.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. Gratuluję wygranej! :*
    mel.,<3

    melazuska.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Gratuluję wygranej! :*
    mel.,<3

    melazuska.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Gratuluję wygranej! :*
    mel.,<3

    melazuska.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Gratuluję wygranej! :*
    mel.,<3

    melazuska.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. Super, że wygrała!♥♥♥

    ReplyDelete
  100. Gratuluję wygranej! ;* W 100% zasłużyłaś! ;)
    A Twoja przemowa była świetna, naprawdę wypadłaś bardzo sympatycznie! :)

    ReplyDelete
  101. Gratuluję kochana! ♥ Oglądałam galę specjalnie z twojego powodu. Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam, gdy usłyszałam werdykt. :) Brat, który siedział w tym samym pokoju popatrzył na mnie jak na wariatkę. :D Mimo wzruszenia Twoja przemowa była świetna. Jeszcze raz gratuluję! Zasłużyłaś na nagrodę. :)

    ReplyDelete
  102. I seriously love your website.. Excellent colors & theme.

    Did you develop this site yourself? Please reply back as I'm hoping
    to create my very own blog and would love to know where you got this
    from or what the theme is named. Appreciate it!

    Also visit my weblog ... where to buy instagram Followers cheap

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*