Finałowa 3 - Blog roku 2013

Wednesday, February 19, 2014

Cześć misie! No kurcze. Muszę się pochwalić, że wczoraj zostały ogłoszone kolejne wyniki blogu roku 2013. Nie mogłam uwierzyć w werdykt. Nie byłam nastawiona na nominację do nagrody głównej! Jestem w finałowej trójce! Szczerze mówiąc z moimi rywalkami utrzymuję również kontakt i jestem naprawdę nastawiona pozytywnie do dziewczyn. ;) Niech wygra najlepszy. Tyle mogę powiedzieć. :)
Gala tuż, tuż. Będę musiała wyruszyć w podróż życia, haha! Naprawdę jestem przeładowana pozytywną energią i już najchętniej bym wsiadła w pociąg i wyruszała, ale chwileczka. Jeszcze wiele przygotowań przede mną. Nadal trwają dyskusje na temat: co? gdzie? jak? To nie takie proste. ;) Jest mi również przykro, że mogę zabrać jedną osobę towarzyszącą, w tym musi być ona pełnoletnia. Chciałabym zabrać Weronikę, aczkolwiek nie ma takiej możliwości. Myślę, że pojadę z Bartkiem. Będzie super! Nie mogę się doczekać! Mogę powiedzieć tylko: Stolico nadchodzę! Będzie niesamowicie! Nawet jeżeli nie wygram, będzie to najlepszy dzień w życiu. Poczuję trochę klimatu, o którym zawsze rozmarzałam! Poznam wiele interesujących osób! Po prostu wspaniale! Sama nie mogę uwierzyć w to co się dzieje! Po prawie trzech latach prowadzenia bloga, w końcu coś osiągnęłam! Teraz wiem, że jeśli człowiek naprawdę czegoś pragnie, może to osiągnąć, ale musi w to naprawdę mocno wierzyć i dążyć do celu! Nawet gdy będzie naprawdę ciężko. Teraz się nie poddam i będę starała się spełniać w blogowaniu! Chciałabym realizować swoje małe plany i marzenia z nim związane. Uda mi się! Ja w to bardzo mocno wierzę.
Nie myślcie, że zapomniałam o Was! Dobrze wiecie, że to Wasza zasługa. Nie wiem jak Wam dziękować! Dzięki Waszym sms'om przeszłam do pierwszej 10! Ten etap był najważniejszy! Później o moim losie zadecydował wspaniały Sebastian Rutkowski! Piszę wspaniały, ponieważ nie mogę uwierzyć w to, że chłopak spełnił moje marzenie! Decyzja o wygranej, również zależy do Sebastiana. Niech wygra najlepsza blogerka! ;) Żadnego wydłubywania oczu nie przewiduję, będę się cieszyła z czyjejś wygranej, choć wiadomo, lepiej byłoby samemu wskoczyć na scenę! Dla mnie nagrody nie mają takiego znaczenia jak fakt, że to ja wygrałam! To osiągnięcie! Te emocje! Łzy szczęścia i wzruszenia! Ahh! Oraz automatyczne dowartościowanie samej siebie... że jednak potrafię, że nie jestem najgorsza jak mi się wydaje.
 Nie wiem... nie wiem jak to będzie. 3majcie za mnie kciuki! Kocham Was bardzo mocno! :*:*:*:*
Nie mogę się doczekać by zdać Wam całą relację już z gali. Będzie można również oglądać galę live. Mam nadzieję, że wesprzecie mnie oglądając! Więcej informacji dodam tuż przed galą. (Gala - 27.02)

Niebawem wpadnę do Was:
☺ z nowym konkursem,
☺spóźnionymi wynikami konkursu (przepraszam mocno!),
☺ciekawymi nowościami,
☺stylizacją. 

Buziaki. Miłego wieczoru i dobranoc!

You Might Also Like

85 KOMENTARZE

  1. gratuluje kochana<3
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. A
      GRATULACJE, GRATULACJE!
      zasłużona finałowa 3! :)
      Koniecznie napisz po gali jak było itd. ;D
      http://weerona-blog.blogspot.com/

      Delete
  2. roki ci się pomyliły kochana :PPP

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest blog roku 2013, nie 14 :)
      2014 dopiero się zaczął. ;)

      Delete
  3. Gratuluję Ci dostania się do finałowej 3 :)
    Zapraszam Cię w takim razie do Warszawy, możesz do mnie wpadać ;D

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah.. gdybym tylko miała więcej czasu na piękną stolicę. Na pewno bym gdzieś zrobiła spotkanie z czytelnikami! :)

      Delete
  4. Gratuluje!
    Z pewnością obejrzę galę! O której godzinie będzie??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam, że więcej informacji dodam tuż przed galą. ;)

      Delete
  5. Gratuluję! Myślę, że w 100% zasłużyłaś na tą nagrodę :) Trzymam mocno kciuki!
    http://lady-hard.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. A jaki jest link do gali? :) Nie pójdziesz wtedy do szkoły?

    ReplyDelete
  7. masz super bloga możliwe,że wygrasz zasłużyłaś :)
    gratuluję :*

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. No widzisz - gratulację :)
    Oby tak dalej ^^
    Śliczna jesteś <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super ,gratulacje ! Należało Ci się ,jesteś świetną blogerką ! :*

    ReplyDelete
  10. Gratuluję! Strasznie jestem ciekawa gali, mam nadzieję, że będę miała możliwość ją obejrzeć :)

    ReplyDelete
  11. gratulacje !
    Oczywiście będę oglądać galę i trzymam kciuki abyś Ty wygrała :D

    zapraszam do mnie
    ja-i-pamietnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jej, gratulacje! Będę trzymała kciuki, powodzenia ;*

    ReplyDelete
  13. Gratuluję. Jejku *u*

    niikablog.blogspot.com <----- konkurs do wygrania VANSY i CONVERSY ♥♥

    ReplyDelete
  14. Serczeczne gratulacje i trzymam kciuki za pierwsze miejsce :*

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Należało Ci się, gratuluję! ;* Strasznie się cieszę. :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Gratulacjęę!
    Jesteś świetnaa!
    Brawoooooo

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADCHODZIMY! :*
    Rozniesiemy Wawę !

    ReplyDelete
  18. Gratuluję, jestem dumna! ;)

    ReplyDelete
  19. Łał gratuluje. Trzymam kciuki. Wszyscy wierzymy, że wygrasz a przynajmniej ja!
    Pozdrawiam
    mietowy-swiat-hi-hi.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. kochana powinnaś wygrać, napewno wygrasz! jesteś najlepsza :*****

    ReplyDelete
  21. Jeju gratuluję <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Bardzo się cieszę, że trafiłaś do finałowej trójki! Życzę Ci powodzenia i oczywiście będę trzymała kciuki.
    Na pewno zasłużyłaś na wygraną, jesteś wspaniałą blogerką i widzisz trochę chęci i niedługo będziesz w Warszawie!
    Trzymam kciuki:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Wspieralam Cie smsami, a teraz duchowo na gali. Trzymam kciuki <33

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Mam nadzieje że wygrasz, będę trzymać kciuki :)

    ReplyDelete
  25. Gratulacje <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  26. Kochana gratulacje ! Jak najbardziej Ci się to należało. Trzymam kciuki za pierwsze miejsce :)

    ReplyDelete
  27. Gratuluję!!!! Należy Ci się.
    Mój blog jest nieznany i czasem mam kryzysy ale mnie bardziej zmotywowalas!!!!!! ♥♥♥
    zapraszam :
    ♡ kunikk.blogspot.com ♡

    ReplyDelete
  28. czekamy na spóżnione wyniki i konkurs, gratuluję i zazdroszczę bo też brałam udział ale się nie udało :c Liczę, ze będzie lepiej..
    <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. bo wiara napędza do działania. Tobie jak widać się udało. tylko pogratulować. w tym roku może i ja się odważę i zgłoszę mój blog. zobaczymy :) zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to poklikaj w reklamówki. odwdzięczam się zawsze jak tylko mogę :) pozostacsoba.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Jeju gratuluję Ci! Zasłużyłaś na to po 3 latach blogowania ♥ Mam nadzieję, że wygrasz i oczywiście będę oglądać tę galę. :) Trzymam kciuki! ♥

    ReplyDelete
  31. AAAAAAA GRATULACJĘ!!! ♥
    ______________________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Gratulacje i powodzenia!

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Gratuluję ci, nawet nie wiesz jak się cieszę! Mocno trzymam kciuki, może wreszcie wygra blogerka, która na to zasługuje :)

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  34. lizesz mu dupe hahahahhahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może po prostu się cieszę, że chłopak spełnia moje marzenia? ;)
      Nie wiesz jakie to uczucie, to już Twój problem. :*
      I śmiej się dalej ze swojej głupoty. Śmiech to zdrowie. :)

      Delete
  35. jeju gratulacje <3

    nicolla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. zasłużylaś nawet na wygraną, szykuj się do stolicy, głosuję <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Gratuluję, bardzo się cieszę, że właśnie ty tam będziesz, aż chyba wspomnę o tym na blogu ♥
    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Gratuluję! <3
    Trzymam kciuki, żebyś wygrała! ;*
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Oooooo gratuluję ;*

    Obserwuję już od dawna, liczę na rewanż <3 Zapraszam do skomentowania - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/i-my-idols.html

    ReplyDelete
  40. Ale sukces, gratuluję! Fajnie, że pojedziesz na galę, to również moje niespełnione marzenie za czasów prowadzenia bloga o psach ;)

    ReplyDelete
  41. Gratuluje:-) oll-olciaa-blooog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Gratulacje, zasłużyłaś! :*

    ReplyDelete
  43. Graaaatuluję! Trzymałam za ciebie kciuki <3

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ponownie (piszę ponownie, bo już to pisałam na fb) gratuluję <3 ;3 Szczerze należy Ci się ta wygrana, w co bardzo wierzę :3

    ReplyDelete
  45. To super, że się dostałaś! Gratuluję :*
    Blog♡

    ReplyDelete
  46. Już się nie mogę doczekać naszego spotkania kochana!
    by-julqa.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. gratuluję!
    ale jestes śliczna! :* obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  48. powodzenia i mam nadzieję, że wygrasz :)


    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Gratuluję!

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. GRATULUJĘ!!- tak bardzo trzymałam kciuki!!!!!!!! <3333333333333333333333333333333333333333333


    http://sylwiaa3.blogspot.com/


    ReplyDelete
  51. czemu jesteś w trójce ?
    Przecież na inne blogi oddano więcej głosów. To chyba nie fair !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liczba głosów o tym nie decyduje. Twoim zdaniem gdyby blog kompletnie do kitu, miałby znajomości i zdobył by 300 smsów to jemu się należy wygrana? ;) Dzięki Bogu, że Jury ma oczy i ocenia sprawiedliwie. :)

      Delete
  52. Gratuluję! Należała ci się taka nagroda za ciężką pracę jaką wkładasz w blogowanie! ♥

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Masz swietnego bloga!:) Ciesze sie ze tu zajrzalam:) i napewno bede zagladac codziennie.
    ps: jestes przesliczna:)-Kinga

    ReplyDelete
  54. Gratuluję i trzymam kciuki! <3
    http://normalisboooringg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Gratuluję Ci serdecznie! :) Trzymam kciuki <3

    carlyyy-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Gratulacje :) Masz bardzo ładny blog i zdjęcia, które na nim umieszczasz :) Zapraszam do mnie http://kalkosiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. wielkie gratulacje <33
    zapraszam:
    karolalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Dążyłaś do celu? Najpierw musialas naskoczyc na inne blogi i ze tb sie niby nalezy:( a teraz podlizujesz sie temu sebastianowi i wgl. Jestes chamska ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak dążyłam do celu. ;) Wydaje mi się, że masz bujną wyobraźnię, bo nic takiego jak naskakiwanie na inne blogi nie miało miejsca. :) Tak bardzo się podlizuję Sebastianowi. Podejrzewam, że nawet to nie zostanie przez niego przeczytane. Z resztą co by to mi dało? :D Niech wygra najlepszy. Mam nadzieję, że werdykt będzie sprawiedliwy. Btw. dopiero po osiągnięciu czegoś, widać jak innych zżera zazdrość. :) Może czas ruszyć dupsko i zacząć coś robić, a nie tylko hejtować z anonima osoby, którym się coś udało? :)

      Delete
  59. Gratulacje <3


    http://www-girlrauhlll.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Gratuluje♥♡♥♡
    Bylam na tinchacie i dziekuje, ze je zrobilas , nie wiem czy mnie widzialas, bo jextem troche nieogarnieta:)
    Zapraszam na posta jak to jest miec blizniaczke ♥♥♥
    katiebykate.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Booooze dziewczyno! Ja Cie prosze z calego serducha abys wstawila dluzszy filmik jak spiewasz:)
    Masz swietny glos!:)

    Kinga

    ReplyDelete
  62. Gratulację! ;) Mam nadzieję, że wygrasz bo na to zasługujesz ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Gratuluję Ci kochana,bo wiem,że w stu procentach sobie zasłużyłaś.Blogowanie nie jest wcale takie proste,chociaż sprawia ogromną satysfakcję.Życzę Ci z całego serduszka,żeby udało Ci się wygrać,chociaż każde z tych miejsc będzie ogromnym sukcesem! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*