Filmik - Blog Roku 2013

Wednesday, February 05, 2014

Cześć moje skarby! :) Dzisiaj przygotowałam dla Was filmik. Nie lubię za bardzo nagrywać filmików z tego względu, że mój aparat strasznie syczy w tle, przez co trzeba się wsłuchiwać. Przepraszam! :) Mam nadzieję, że dotrwacie do końca, bo z początku gadam, gadam i gadam. Sama jak teraz oglądam ten filmik uważam, że mogło wypaść lepiej. Ale wydaje mi się, ze wyszło naturalnie, bo tym razem w ogóle się nie stresowałam, jedynie się myliłam czasem, ale zazwyczaj nieudane sceny montuję na końcu, także możecie je również obejrzeć. ;) 

sweterek - sheinside.com

Jeżeli chcecie zobaczyć inne filmiki w przyszłości klikajcie łapkę w górę i za subskrybujcie mój kanał! :)
Niebawem będzie Was czekać kolejna niespodzianka! :*:* Również z formie filmiku. Jednakże w nieco bardziej szalonej i chaotycznej wersji. Bądźcie czujni! ;)
.............................................................................................................

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. Świetny filmik! ♥

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wypadło super !

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ale masz milutki głos. Jesuu!! ♥♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczny filmik <3
    Nadajesz sie do blogowaniu,jak nie jedna blogerka,Jesteś najlepsza <3
    Byłam na tinychat,ale nie miałam kamerki :c

    iska-iskaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. jak chcesz dodawac filmiki to nie zachowuj sie jak slodka idiotka. zmien ton glosu i nie zwijaj sie jak 5 letnie dziecko. bo wyglada to dennie.taka moja rada. chyba, ze z natury nie jestes inteligentna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chcę po prostu się wymądrzać i gadać jak filozofka na filmikach. ;) Nawet nikt by ich nie oglądał gdybym tylko gadała, gadała i gadała. Z resztą to wszystko jest na żarty. ;) Mogę nagrać filmik w stu % normalny, kiedy od początku do samego końca będę mowiła jak nauczycielka na lekcji. ;)

      Delete
  6. Masz śliczny głos, taki słodki ;) Nagrywaj filmiki na.bloga częściej! Aha, jeszcze jedno: masz genialny głos, pięknie śpiewasz <3 Powodzenia w blogu 2013 :)

    ReplyDelete
  7. Moim zdaniem jak najbardziej zasługujesz nawet ns pierwsze miejsce bo w bloga wkładasz cale serce !:*

    www.fucklifex33.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Słabo słychać ale i tak świetnie ;)
    _____________________
    ZREWANŻUJESZ SIĘ U MNIE KOMENTARZEM? :)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetny filmik!
    Nagrywaj więcej!
    Ślicznaa jesteś!

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Myślałaś kiedyś nad karierą piosenkarki? Serio, masz cudowny głos ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaha. No nie! :D
      Mogę sobie co jedynie pod prysznicem pośpiewać :D Ale dziękuję ;*

      Delete
  11. Wyglądasz świetnie! Masz takie cudowne oczy i rysy i wg! Świetnie śpiewasz ;o :D Życzę powodzenia! Na bank nie spadniesz poniżej 6 miejsca :*

    ReplyDelete
  12. O jak fajnie, że nagrałaś filmik *__*
    Powodzenia w konkursie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetny filmik <3kochana,serio!

    http://muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetny filmik ♥ Nie mogę się doczekać następnego ^^
    http://trendyfashionday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajny filmik tylko trzeba się wsłuchać by coś usłyszeć /
    Ale mimo tego oglądałam do końca
    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja już niestety nie mam z jakiego telefonu wysyłac tych smsów ;c Masz przecudowny głos, może nagrasz jakiś cover ? ^^

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wysłałam smska ;)! Fajny filmik i obyś nie spadła w rankingu :)
    Następnym razem mów głośniej bo słabo Ciebie słychać ^^

    agaa-lifestyleblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ładnie śpiewasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhahahaha nie, nie, nie :D a dodałam, zeby ubarwić filmik :D I zeby bylo z czego jeszcze się pośmiać :D

      Delete
  19. fajnie mówisz, jesteś super! :D

    ReplyDelete
  20. Świetny filmik, przepięknie śpiewasz! ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Na prawdę pięknie śpiewasz, bierzesz udział w jakichś konkursach? :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Moja mysz śpiewa najpiękniej na świecie i jest najpiękniejsza na świecie. <3
    Miś Bartuś.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahaha. Kocham Cie skarbie ♥♥♥

      Delete
    2. Ja Ciebie mocniej słoneczko. :* ♥♥♥♥♥

      Delete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajny filmik:)

    http://miasto-optymizmu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Jakoś tak... gadasz od rzeczy i strasznie rozlaźle ;p Wolę cię czytać :)

    ReplyDelete
  26. Kobieto ... jak ja usłyszałam twój głos... to ja się ZAKOCHAŁAM ♥♥♥
    Jak ty się nie zgłosisz do Must be The music , to ja cię zgłoszę haha :D musisz śpiewać ♥
    cudny filmik ! <3
    esemes już wysłany :*

    ReplyDelete
  27. Zainwestuj w lepszy sprzęt jak chcesz dalej nagrywać filmiki bo tym co nagrywasz wychodzi beznadziejnie i masz strasznie piskliwy glosik i powinnas sie mniej malowac bo to okropnie wygląda u szesnastolatki, masz bardzo ładną naturalną urodę , nie musisz sie wspomagać taką ilością kosmetyków

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przez sprzęt dlatego będę ograniczac filmiki, ale chcę i tak, żeby czasem się pojawialy. ;) Zaraz wyskoczysz mi z listą: masz piskliwy głosik - zmień go, masz krzywe zęby - zainwestuj w aparat, masz krótkie włosy - zapuść je, masz krzywy nos - zoperuj go, masz za małe usta - zbotoksuj je :D Aż śmiać mi się chce. ;)

      Delete
  28. Świetny filmik i fajnie śpiewasz
    zapraszam http://susan-zuza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Masz przesłodki głos :)
    Życzę powodzenia!

    ReplyDelete
  30. Bardzo fajny filmik :) Ładnie spiewasz :)

    ReplyDelete
  31. Cudowny filmik, nagrywaj częściej ♥♥

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. zaglosowałam i mam nadzieję że wygrasz ! :** świetny filmik !

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Twój blog jest bardzo piękny! ;) Trzymam kciuki! Uda ci się! ;)
    Zapraszam! -------> http://patricia-believe.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jeju naprawdę masz piękny głos *.* Troszkę słabo było słychać ale bardzo fajny filmik :)

    bekiandbeki.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Bardzo fajny filmik :)
    Powodzenia w konkursie :)

    ReplyDelete
  36. Filmik całkiem fajny :)) U mnie było okej słychać :p Głosik masz taki bardzo, a to bardzo sympatyczny!:*
    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    just let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  38. Ładny masz głos. Nagrywaj więcej filmików !!

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Oglądając twój filmik zrozumiałam, czemu w momencie smutku został mi on polecony. Dzięki za poprawę humoru :) 15min śmiechu zawsze powoduje lepsze samopoczucie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha miło mi to czytać :*:*

      Delete
    2. Hahaha... Czytaj między wierszami...

      Delete
    3. Mam do siebie dystans kochana. Cieszę się, że mogłam poprawić Ci humor. :*:*:*

      Delete
  40. pięknie się prezentujesz! Mam troszeczkę pytanie z innej beczki. W jakim programie stworzyłaś ten pasek z napisem na zdjęciu:)

    ReplyDelete
  41. Masz bardzo miły głos <3

    immortal-hell.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Jessika, gratuluję przejścia do kolejnego etapu w konkursie. Powodzenia dalej! : )

    ReplyDelete
  43. Ale masz słodki głosik! :3
    http://lady-hard.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. jakie ty masz magiczne oczy ! :)

    ReplyDelete
  45. jak tu ładnie na tym blogu:)

    ReplyDelete
  46. promuję instagramy, zapraszam!:)

    ReplyDelete
  47. Śliczny blog.Obserwuję ;3. Zapraszam na mojego http://nicolasonika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Prawie wgl cie nie zrozumialam, nastepnym razem mow glosniej i wyrazniej:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*