Czwartek - niekoniecznie o pączkach

Friday, February 28, 2014

Witajcie kochani. Usiądźcie sobie wygodnie, najlepiej z kubkiem gorącej herbaty, bo czeka Was niezła lekturka. Jest to post, w którym chciałabym opowiedzieć prawie wszystko i jeżeli wytrwasz do końca, myślę że nie pożałujesz. :)
Moja przygoda zaczęła się w czwartek. O dziwo mogłam spać, jakoś nie stresowałam się tym wszystkim. Pojechałam ze świadomością, że będzie to dla mnie nowe doświadczenie i że naprawdę spędzę tam niezapomniane chwile. Nigdy wcześniej nie miałam okazji brać udział w podobnym wydarzeniu. To moja pierwsza gala w życiu. Ale na razie nie o tym. :) 
Możecie to uznać nawet za dziwne, ale nigdy wcześniej nie miałam okazji przemieszczać się pociągiem! Powiem szczerze, że opinie są różne. Mi jechało się bardzo przyjemnie, dodawałam nawet zdjęcia prosto na instagrama, którego warto było obserwować trakcie mojego wyjazdu, bo trochę zdjęć się pojawiło! :) Gdy dojechaliśmy cali i zdrowi do Warszawy centralnej, byłam przeszczęśliwa, że mam możliwość bycia tu, w Naszej kochanej stolicy! Szybko znaleźliśmy autobus i ruszyliśmy w stronę hotelu. Nie byłam nastawiona na jakiś super wypasiony hotel, bo dla mnie najważniejsze było, bym miała gdzie się przenocować. Dostaliśmy jednak bardzo przytulny hotelik z równie przytulnym pokoikiem. Od razu nam się spodobał. Mieliśmy w planach jechać ponownie do centrum, gdy tylko zostawimy torby, aczkolwiek zdaliśmy sobie sprawę, że nie ma tyle czasu i bylibyśmy po prostu w pośpiechu. Wyszykować musiałam się na 18:30, ponieważ po ok. 20 osób przyjechał hummer, którym zostaliśmy zawiezieni na galę. Świetne przeżycie! Również po raz pierwszy miałam taką okazję! Przy wyjściu z limuzyny zaatakowały nas flesze z każdych stron i tak przez całą drogę do wejścia. Modliłam się by nie było żadnego potknięcia! Każdy chce wypaść dobrze. Nie ma co się dziwić. :)
Gdy przyszłam od razu musiałam iść na ściankę dać się sfotografować. Zawsze widziałam to u różnych popularnych osób, niesamowite, że mogłam spróbować czegoś nowego!
 Z moimi słodkimi konkurentkami! :* Wszystkie od początku byłyśmy wygrane!
 
miałam na sobie:
marynarka - metka.co | naszyjnik - sheinide.com | buty lity - ibuciki.pl | spodnie - zlz.com
Już przed galą podeszło do mnie pierwsze kamery, prosząc o udzielenie wywiadu. Nawet sobie nie wyobrażacie ile dało mi to radości, ktoś zupełnie obcy podchodzi do mnie, zna moje imię, mojego bloga i chce bym odpowiedziała na kilka pytań. Wspaniałe uczucie. Mój pierwszy w życiu wywiad przed kamerami! Starałam się być sobą na każdym kroku. Nie zależało mi na tym, by ktoś polubił moją sztuczną stronę, lepiej żeby odbiorcy nienawidzili prawdziwej mnie. W tym skrócie gali jest jedna z odpowiedzi na pytania, które mi zadano. KLIK
 Na salę główną, gdzie odbywała się gala dotarliśmy kilka minut po 20. Pewnie dużo osób wyczekiwało na ten moment transmisji na żywo. Nawet u Was były emocje, a wyobraźcie sobie co ja musiałam czuć siedząc tam! Kosmos! Oklaskiwałam każdy możliwy blog jak tylko mogłam, wygrały świetne blogi! Wielkie brawa jeszcze raz i naprawdę gratuluję z całego serducha!
Przyznać się? Nie chciałam by doszło do mojej kategorii, nie chciałam tego usłyszeć.
Wygranej się zupełnie nie spodziewałam, dlatego też nie przygotowałam żadnej mowy. Wyszłam totalnie spontanicznie na scenę i coś z siebie wydukałam, choć było ciężko! Po zejściu automatycznie się rozpłakałam jak dziecko i Bartek musiał mnie uspokajać. Moje pierwsze w życiu łzy szczęścia!
KLIK - 4min. Zaraz po tym zostałam porwana do kolejnego wywiadu. Otarłam łzy i wzięłam się w garść. Również i ten wywiad bardzo mnie uszczęśliwił, są to małe rzeczy, które cieszą! Od razu mam ochotę śpiewać piosenkę, naszej wspaniałej Sylwii Grzeszczak, która śpiewa: "Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich, zapisany jest." - Coś w tym jest!
Wywiad - KLIK
Po gali zaczął się koncert Dawida Podsiadło, który dał czadu. Lubię go, za taką prostotę i autentyczność, szkoda jedynie, że zmył się jak najszybciej było to możliwe. Cóż. Może miał jakieś powodu, nie będziemy dyskutować na ten temat, bo nie o to chodzi. ;)
Nie wiem jak mogę jeszcze słowami opisać wszystko co się wydarzyło! Co chwila podchodzili do mnie blogerzy, jurorzy z różnych kategorii, twierdząc że moje przemówienie było prawdziwe i w ten sposób najlepsze. Nie uważam tak, naprawdę. Mogłam to zrobić lepiej, ale człowiek uczy się na błędach, a u mnie górowały emocje, więc nie potrafiłam opanować tego co naprawdę czuję. Na sam koniec poznałam też dwie wspaniałe panie, które oznajmiły mi, że chętnie mnie zaadoptują, haha. To było przeurocze! Wszystkie rozmowy dały mi wielkiego kopa, do dalszych działań i do realizowania swoich marzeń! Doszedł do mnie fakt, że kurcze... to co robię naprawdę komuś imponuje! Nadal czuje się wspaniale i chodzę rozpromieniona. Poznałam tylu wspaniałych ludzi! A na After Party bawiłam się razem z moim jurorem Sebastianem Rutkowskim! Super, że się poznaliśmy. Nie myślcie, że wygrana była ugadana, bo pierwsze zdanie zamieniliśmy dopiero podczas trwania uroczystości, a więc spisek nie wchodzi w grę, choć nie wykluczam takiej możliwości rozumowania, niektórych osób. :D
Jedyne czego żałuję, z całego serca to tego, że nie wspomniałam o czytelnikach na scenie. Proszę mnie zrozumieć. Pożarł mnie stres, nie chciałam za długo przemawiać, a co chwila mi przerywano, z tego wszystkiego ja sama nie pamiętałam co mówiłam. Stałam osłupiona i nie chciałam nawet oglądać mojej nagranej przemowy. Nie myślcie sobie, że mam Was gdzieś, że o Was zapomniałam. Tak nie jest. Wam zawdzięczam tak naprawdę wszystko. Wybaczcie mi tę drobną omyłkę, naprawdę po zejściu ze sceny panikowałam, ale mój wspaniały chłopak uspokoił mnie i powiedział, że mam Wam wszystko wyjaśnić w notce, że nic się nie stało, jestem tylko człowiekiem. Na sklerozę na co dzień nie cierpię, ale jeśli chodzi o stresujące zdarzenia, to bez bicia się muszę przyznać, że bywa różnie.. Gdyby nie Wy, nie było by mnie tam! :*:* Jesteście dla mnie bardzo, bardzo ważni i tworzymy wielką rodzinę! :)
Dziękuję także za wszystkie gratulacje! Nadal odpisuję, bo chcę odpisać każdemu, bez żadnych pominięć! Nawet na telefon otrzymałam gratulacje, a numery co niektórzy mają z mojej telefonicznej akcji, która miała miejsca w święta. :)
Zachęcam jeszcze do zobaczenia krótkiego wywiadu z Sebastianem Rutkowskim! :)
KLIK
Tak naprawdę nie zdawałam sobie z tego sprawy, jakim wesołym chłopakiem jest Sebastian! :) A śmiech oraz fryzurę ma powalającą, haha.

Dziękuję za przeczytanie. Cdn.:) A tymczasem dobrej, spokojnej nocy!

źródło zdjęć: blogroku.pl

You Might Also Like

137 KOMENTARZE

  1. Tak naprawdę wszystkie wygrałyscie bo zaszłyście tak daleko!
    http://klaudiaaklaaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. przy Tobie twoje rywalki jak dzieci wyglądają haha :D wyglądasz na o wilele starszą od nich :P

    ReplyDelete
  3. Jesteś cudowna i jeszcze raz wielkie gratulacje jesteś doskonałym przykładem aby dążyć za swoimi marzeniami, oby tak dalej , pozdrowionka ♥

    ReplyDelete
  4. Oglądałam galę z mocno bijącym sercem, a słuchając Twoich słów naprawdę nie sposób było się nie uśmiechać. Ci którzy do Ciebie podchodzili mieli rację, Twoja przemowa była fajna, bo była spontaniczna i niezaplanowana, to było wspaniałe :) Gratuluję z całego serca i życzę oczywiście dalszych sukcesów :) To musiała być dla Ciebie świetna przygoda, było widać Twoje zaskoczenie z wygranej ;* Dziękuję za możliwość przeczytania tej relacji, bo fajnie tak przeżyć wczorajszy wieczór na nowo :))

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia! Jeszcze raz: GRATULACJE!!! ♥♥♥

    Pozdrawiam,
    Natalia♥
    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. To wspaniałe przeżycie, tylko pozazdrościć. Gratuluję jeszcze raz!

    alexa-wikto.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Oglądałam i bardzo się cieszyłam ,że wygrałaś :D
    GRATULUJĘ I ŻYCZĘ DALSZYCH SUKCESÓW!

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jej, jestem z ciebie mega dumna, oby tak dalej i powodzenia.
    Kolejny raz ogromne Gratulacje! Niezłe przeżycie ♥

    ReplyDelete
  9. cudownie! gratuluję bardzo nagrody! BARDZO ZASŁUŻONA <3

    ReplyDelete
  10. Ojeju no to gratuluje!:))
    Cudownie wygladalas i jak to powiedzialy, pozarly cie emocje, ale to dzieki temu twoje przemowienie bylo prawdziwe!
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Czekałam na tą notkę! <33
    Ja bym czuła się jak prawdziwa gwiazda! ;D
    Nie martw się, że nie powiedziałaś o swoich czytelnikach ;)
    Rozumiem, że byłaś mocno podekscytowana!
    Kolejny raz gratuluję! :)

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym! ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. niezbyt często wchodze na Twojego bloga, jednak naprawdę ucieszyłam się że wygrałaś!
    gratulacje po raz trzeci! :*

    ReplyDelete
  13. Kochana naprawdę z całego serca gratuluję :);*
    Ja cię rozumiem też by mnie zjadł stres.

    ReplyDelete
  14. Jeszcze raz gratulacje kochana ♥

    ReplyDelete
  15. Gratulacje! :) Nie potrafię sobie nawet wyobrazić tych emocji, które towarzyszyły Ci podczas przemówienie i w ogóle podczas całej imprezy. Świetne przeżycie :)

    ReplyDelete
  16. Dotrwałam do końca notki i masz rację - nie pożałowałam :)
    Jak to czytam to coraz bardziej Ci zazdroszczę, haha naprawdę.
    Ale należała Ci się ta nagroda, gratulacje <3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Te twoje konkurentki to jakieś gimby (wzrostowo) xDD :)
    Gratulacje !

    ReplyDelete
  18. Gratuluję! Twój blog bardzo mi się podoba. :)

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Gratuluję !! <3
    Wiedziałam że ci się uda . Wiadomo stres był , nie przejmuj się . Rozumiemy :))
    Oglądałam galę i do końca trzymałam kciuki <3
    Napisałam na fb :)

    Buziaki <3

    ReplyDelete
  20. O jej ale Ci zadroszcze ! :')
    jak ja bym chciala tam byc... poczuc to... naprawde ! :') Twoj blog jest naprawde idelany <3 Przeczytalam tą notke chyba z 10 razy :') Nie przejmuj sie ze nie wspomnialas o czytelnikach, kazdy powińen zrozumiec ze jestes czlowiekiem i poprostu stres cie zjadl :) Kochana zycze powodzenia w dalszych sukcesach ! ;* Bardzo Ci zazdrosze ;c
    Mój blog ♥
    natala-natalla.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. wiedziałam, że wygrasz :)
    a przynajmniej taką miałam nadzieję !
    gratulacje <3

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Gratulacje, Jess! <3
    W ogóle nie przejmuj się omyłką :D
    Dałaś radę, masz prawo być z siebie dumna :*

    ReplyDelete
  23. Tak się cieszę że wygrałaś! Gratuluję ci z całego serduszka <3
    Wierna czytelniczka od początku bloga <3

    ReplyDelete
  24. Jes, gratuluję Ci z całego serca! Zasłużenie wygrałaś ♥

    ReplyDelete
  25. Gratuluję ♥ Zasłużyłaś na wygraną ! :*

    ReplyDelete
  26. Jeju oglądałam Ciebie od 20 czekałam ,aż w koncu ogłoszą wynik i w głebi duszy wiedziałam,że wygrasz ty,a też czytam tych dziewczyn blogi ,ale z Tobą jestem już bardzo długo .
    Gratuluję i żebyś robiła caly czas to co kochasz ! *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Powalająca przemowa Jessiko XD
    "Naprawdę nie wiem, jak ja mu się odwdzięczę." XD <3
    Gratuluję wygranej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Bo Wy wszyscy macie od razu skojarzenia! Pff.
      Hahhaa ♥ :*

      Delete
    2. Haha, no dobre to było :D
      Ale wiadomo, stres, tyle emocji :**

      Delete
  28. Kiedy cię wyczytano, ja również popłakałam się z radości <3
    GRATULUJE KOCHANA !!!

    ReplyDelete
  29. Szczerze mówiąc mimo, że blogi Julii i Agaty są na prawdę świetne i zasługują na uwagę od kiedy dowiedziałam się o tym, że zostałyście nominowane wierzyłam, że to Ty wygrasz. Nie chcę by dziewczynom zrobiło się przykro.Nie wiem nawet dlaczego, bo ich blogi również kocham. Myślę, że to dlatego, że jesteś starsza i jakoś tak dojrzalsza z wiekiem. Gratuluję, zasłużyłaś na to! :*

    pinkk-rainbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Jejciu! Jesteś wspaniała! Trzymałam za Ciebie kciuki! Gratuluję Ci, świetna przygoda.
    Cały czas w domu mówię o tej gali i marzę o takim przeżyciu. Cudowne osiągnięcie.
    Pogratulowałam Ci na moim blogu i zaprosiłam także wczoraj na galę.
    Pięknie wyglądałaś na gali!!!
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Oglądałam cały czas, wiedziałam, że wygrasz! Płakałam razem z Tobą <3 :')

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj kochana! ♥ Dobrze, że kamera nie transmitowała, co działo się ze mną po zejściu ze sceny. Basen łez! Łez prawdziwych! Szczęścia! :***

      Delete
  32. Serdecznie Ci gratuluję i jak oglądałam galę to było bardzo fajnie, łzy szczęścia ;') Wszystkie trzy jesteście najlepsze.

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com/2014/02/konkurs.html <--- u mnie konkurs

    ReplyDelete
  33. Gala była niesamowita! *.*
    Od początku kibicowałam Wam trzem. Jesteście świetne, kochane, prawdziwe. Twoja przenieś była super, taka na luzie, bez mocnej spiny. Gdy Ciebie wyczytali zaczęłam płakać z Tobą. Sama nie wiem czemu. Chyba po prostu mocno się zżyłam z Twoim blogiem. Było idealnie! Chciałabym ci powiedzieć osobiście, że zawsze możesz na mnie liczyć i bardzo bym się chciała z Tobą spotkać na żywo! :)

    Za rok bardzo bym się chciała znaleźć na takiej gali. To jest takie małe marzenie. Które się spełni, bo baaardzo wierzę w marzenia. Już nie jedno mi się spełniło. :)

    Pozdrawiam kochana! ;*

    ReplyDelete
  34. Dotrwałam do końca!
    Fajne przeżycie, ja na pewno też bym się rozpłakała ;)

    ReplyDelete
  35. To musiało być wspaniałe przeżycie!Gratuluję♥

    ReplyDelete
  36. Pozazdrościć <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Gratulacje Kochana, oby tak dalej ! ;*

    ReplyDelete
  38. Szczerze gratuluję i w sumie bardzo wierzyłam w Twój (a może nasz jako też czytelników?) sukces <3 ;3
    Sms wysłałam dosłownie tuż przed galą, którą oczywiście oglądałam na żywo :)
    Nic się nie stało, że zapomniałaś, bo widziałam, że się naprawdę stresowałaś, a w takich chwilach każdemu zdarzy się czegoś zapomnieć ;) Nie masz się czym przejmować, ciesz się po prostu wygraną i cóż tu jeszcze mogę napisać? Powodzenia i oby tak dalej :* <3 :3

    ReplyDelete
  39. Gratuluję Ci <3. Mi jak na złość laptop zaciął się tuż przed Twoją kategorią. Zaraz obejrzę tą część.
    Jesteś cudowna <3. Kibicowałam Ci od początku.

    http://mietowy-swiat-hi-hi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Dotrwałam do końca :D Naprawdę ucieszyłam się jak wygrałaś i cieszyłam się razem z Tobą! :) Od początku wiedziałam, że daleko zajdziesz ;)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Gratki! ;D
    Należała Ci się ta nagroda! Oglądałam całą galę i nie mogłam się doczekać kategorii blogi dla nastolatków ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z ulubieńcami lutego ;)

    ReplyDelete
  42. haha, wygladasz na o wiele strasza od dwoch pozostalych dziewczyn :D

    ReplyDelete
  43. Oglądałam galę tak naprawdę tylko do momentu, gdy wyczytali ciebie w twojej kategorii ;D Potem zaraz wyłączyłam. Gdy wyszłaś na scenę byłam tak szczęśliwa i poczułam się tak nie wiem, nieswojo? Z jednej strony byłam szczęśliwa, a z drugiej chciało mi się płakać razem z tobą. Bardzo spodobała mi się twoja przemowa, na spontana najlepiej XD Hahaha. Gratuluję jeszcze raz ;*

    ReplyDelete
  44. Kochana oglądałam i naprawdę okropnie się cieszę, że wygrałaś, a Twoja nieprzygotowana mowa również i mnie rozśmieszyła, bo była tak spontaniczna i taka od serca, że uśmiech sam nachodził na twarz :)
    Jeszcze raz gratuluję, zasłużyłaś na to ! :)

    ReplyDelete
  45. Jess skarbeńku tak się cieszę, czekałam na te notkę aż od gali.

    W pełni zasłużyłaś na te nagrodę, jak na pierwszą przemowę było dobrze mała gwiazdeczko. Jej fajnie z tymi wywiadami i ścianką. <3

    Jezu jestem taka szczęśliwa i dumna z Ciebie. Trzymaj tak dalej i nigdy nie przestawaj.

    ReplyDelete
  46. Bravo Jess ! <3
    Gratulacje ! :)
    blackberrydots.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Gratuluję po raz drugi! ;) Nawet nie wiesz jak się cieszę że to Ty wygrałaś, mimo że lubię pozostałe dwa blogi. I zgadzam się, że twoja przemowa była najlepsza - spontaniczna i szczera :) Mnie samej się chciało płakać kiedy wygrałaś, haha (ze szczęścia oczywiście ;p) ;)

    ReplyDelete
  48. Wytrwałam do końca posta, haha! :) Z twojego opisu wynika, że było na prawdę fajnie i jeszcze raz gratuluję wygranej! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Z całego serca ci gratuluję, byłaś moją faworytką! :) To na pewno niezapomniane przeżycia. A tą drobną pomyłką się nie przejmuj - każdy w stresujących sytuacjach popełnia jakąś gafę :) Jeszcze raz gratuluję i życzę kolejnych sukcesów!!! ;*

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  50. Przeczytałam cały post i jest naprawdę swietny! ;) Ja sama oglądałam juz transmisje w internecie i wyszlas bardzo naturalnie i miło. :) Gratuluje wygranej, zasluzylas na nią. ;*

    ReplyDelete
  51. Gratuluje Jessika! Wiedziałam, że wygrasz. Głosowałam na Ciebie z pięć razy z swojego telefonu i czterech innych :D Jaki masz bardzo, a to bardzo fajny głosik o jeju:* Powiem szczerze, że wyglądałaś na może 17/18 lat ;)

    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Jessika GRATULUJE! <3
    Ogladam wlasnie filmiki z gali! :)
    Jeju Jessika ale sie ciesze ze wygralas <3
    Zasluzylas na to <3

    Claudia-Bright.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Niesamowicie się cieszę,że wygrałaś właśnie Ty!Powtarzam to już któryś raz,ale na prawdę zasłużyłaś sobie na to wyróżnienie.Szczerze mówiąc,to jak słuchałam Twojego przemówienia,to ani razu nie pomyślałam o tym,że zapomniałaś wspomnieć o swoich czytelnikach.Trochę już Cię znamy i wiemy,że jesteśmy dla Ciebie ważni.Nie wymagamy od Ciebie przypominania o tym na każdym kroku.Żyj w szczęściu,życzę Ci kolejnych sukcesów! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Jeszcze raz gratulacje! Też bym chciała przeżyć to co ty :D

    ReplyDelete
  55. Ślicznie wyglądałaś! Bardzo Ci gratuluję, takiego sukcesu!
    Jesteś świetna w tym co robisz :)

    ReplyDelete
  56. Również przeczytałam cały post! <3 Gratuluję Ci kochana z całego serca! Zasłużyłaś!!! :)))
    Trzymałam mocno za Cb kciuki - widać opłaciło się! :)))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Moim zdaniem zasłużyłaś sobie na wygraną! Gratuluję ♥

    ReplyDelete
  58. Gratuluję! :) A przemowa wyszła świetna- taka szczera i od serca :D
    Jeszcze raz gratuluję :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ♥ Mój blog ♥

    ReplyDelete
  59. Przeczytałam oczywiście wszystko. To wspaniałe przeżycie, na pewno.
    Wszyscy jesteśmy z ciebie tak bardzo dumni, naprawdę zasłużyłaś.
    Przez stres można zapomnieć o niektórych sprawach, nic się nie stało.
    Wszyscy byliśmy tam z tobą naszymi serduchami. Jeszcze raz, Gratuluję kochana :)
    Odpoczywaj i ciesz się z wygranej :*

    Pozdrawiam,
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. kochana gratuluję ci, bo zasłużyłaś na tę nagrodę. Gdy wyszłaś na scenę aż się popłakałam,a twoje przemówienie było cudowne, bo spontaniczne. Uśmiałam się niesamowicie gdy ty powiedziałaś, że nie wiesz jak się odwdzięczyć i ten komentarz prowadzącego, a później jeszcze o chłopaku, haha! Jeszcze raz gratuluję! W sumie uwielbiam i twojego bloga i Szczurka, za was obie trzymałam kciuki, ale uważam, że wszystkie już zwyciężyłyście :) Wyobrażam sobie jak się cieszysz, to musi być niewyobrażalna radość gdy osiągasz taki sukces! Życzę ci dalszych sukcesów, jeszcze więcej czytelników, wielu chęci i pomysłów na blogowanie :) Pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  61. Zobaczyłam dopiero rano urywek gali i wyniki na stronie i byłam wniebowzięta jak zobaczyłam, że wygrałaś ♥ W pełni na to zasługujesz!

    ReplyDelete
  62. Ja Ci porostu zazdroszczę takiego wspaniałego wyjazdu

    ReplyDelete
  63. Oglądałam całą gale i myślę że to dobrze że wygralas bo byłaś najlepsza
    Jestem z cb bardzo dumna. A co do tego czego nie zdążyłas powiedzieć na scenie to spoko. Do zrozumienia że miałaś tremę

    jusiathebest.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Zasłużyłaś na wygraną :))))

    ReplyDelete
  65. Przeczytałam cały post jestem z Ciebie dumna, nawet jeśli o nas nie wspomniałaś..Sama nie wiem co bym a Twoim miejscu zrobiła gdybym miała wyjść na scenę w nieoczekiwanym momencie i jeszcze z wygraną, chyba też pożarłby mnie mega stres..Co do limuzyny wywiadów, ah ..Ty to masz szczęscie :D Nawet bez przygotowanej przemowy świetnie sobie poradziłaś i dobrze że byl z Tobą chłopak, ktory tak bardzo Cię w wspierał :)

    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Bardzo zazdroszczę. Kiedy tylko weszłaś zapewne serce zabiło Tobie mocniej, a uśmiech wkroczył na twarz. To było cudowne uczucie oglądać galę :)

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Oglądałam całą galę i bardzo, bardzo się cieszę, że wygrałaś! :) Twoja przemowa była na prawdę spontaniczna (i te skojarzenia ._. ja się z tego leczę xd), ale szczerze wolę takie niż takie sztywne, więc to wielki plus! :)

    ๑•́ ω •̀๑ NATALIAA-BLOG.BLOGSPOT.COM ๑•́ ω •̀๑

    ReplyDelete
  68. Wielkie gratulacje :) Należało Ci się. Śledziłam całą galę od początku do końca ;)

    http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Gratulacje! Wiedziałam, że wygrasz! ;*
    zapraszam:
    karolalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.*

    zapraszam do mnie : BLOG

    ReplyDelete
  71. Jestem dzisiaj pierwszy raz na twoim blogu i wcale się nie dziwię,że to ty wygrałaś.Powiem szczerze,że strasznie liczyłam na Szczurka,ale teraz uważam,że ty również świetnie blogujesz.Piszesz z taką pasją,tak pięknie.Będę tu zaglądała jak najczęściej.
    http://smiletooliwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Gratuluje ci mega dużego sukcesu. Zasłużyłaś!!!! Uwielbiam cię, :)))
    http://natalia-lena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Jak by to ująć: KOCHAM CIĘ JESSIKO! Jesteś prawdziwym aniołem!!!!
    Płakałam ze szczęścia, że wygrałaś :)

    ReplyDelete
  74. Gratuluję wygranej! Oglądałam Galę ze względu na Julkę, która jest moją kuzynką. To musiało być świetne przeżycie :)

    Zapraszam do siebie, mimo że dopiero zaczynam ;;
    http://being-a-tomboy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Długi post ale bardzo miło się go czyta. Jeszcze raz gratuluję i życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu ;)

    liwerlu.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Z całego serduszka gratuluję Ci bardzo :) Świetnie wypadłaś :) Super wywiad !

    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. gratulację Jessika!
    zasłużyłaś na tą nagrode!

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Dotrwałam do końca! :D Ja oglądając galę czekałam tylko czy ogłoszą, że wygrała Jessika czy Agata, bo za Was dwie trzymałam kciuki najbardziej. ;) Jak ogłosili, że to Ty wygrałaś, płakałam ze szczęścia, że jednak nagrodę zdobyła jedna z najlepszych i moich ulubionych blogerek! :* Gratuluję Ci bardzo, kochana! ♥I życzę dalszych sukcesów w blogowaniu! :*

    ReplyDelete
  79. co dostałaś za wygraną? :P

    ReplyDelete
  80. Jejku! Musiało być wspaniałe :)
    Tylko pozazdrościć :)
    Jeszcze raz gratulacje kochana :***

    ReplyDelete
  81. Jessica, gratuluję ci z całego serca! Należała ci sie ta nagroda z całą pewnością <3
    Faktycznie, twoje przemówienie było świetne, prawdziwe, a nie przygotowane wcześniej i dopięte na ostatni guzik. Jeszcze raz ci gratuluję! :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    ReplyDelete
  82. Patrząc na Ciebie widzę, że marzenia się spełniają ! W wywiadzie mówisz, że założyłaś bloga z nudów, a teraz takie sukcesy, chociaż wcale się nie dziwie bo gdy po raz pierwszy zobaczyłam Twojego bloga od razu wiedziałam, że będę tu częściej! Dziś z niecierpliwością wyczekuje na Twoje nowe posty ! GRATULACJE !!!!!
    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Gratulacje! Byłam pewna, że wygrasz ;)

    Przemowa zabawna, ale popracuj nad wymową i słowami :) taka mała uwaga :)
    jeszcze raz wielkie gratki! :D

    ReplyDelete
  84. Zazdroszczę i gratuluję <3
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Gratuluję ! <3

    Obserwuję od dawna, może rewanżyk? ♥ http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. gratuluję Jessika, byłaś moją faworytką! tylko mam jedno ale, zjedz coś, proszę bo na tej scenie wyglądałaś jak zabiedzone dziecko z Afryki :D

    ReplyDelete
  87. Wielkie, wielkie gratulacje! Na prawdę zasłużyłaś <3

    bemolie.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. trzymam kciuki :3 zdjecie z szampanem cudne jak gwiazda ! :3

    zapraszam nowy post :*

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Gratuluję! ;3
    http://patyyska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. oj bardzo ci gratuluję, zasłużyłaś! :)

    ReplyDelete
  91. Szczerze to zupełnie zapomniałam o gali, ale włączyłam na chwilę. A tam kto?
    Akurat Jess wchodzi na scenę, strasznie się ucieszyłam, w tamtym roku byłaś dla mnie zwykłą blogerką, jak każda inna. Ale wygrałaś! Ludzie cie uwielbiają, jesteś praktycznie sławna, to cudowne! Czuję się być dla Ciebie bliską osobą, bo od dawna czytam bloga, i to tak jakbym znała gwiazdę, świetne uczucie. Gratuluje Ci strasznie kochana! Miłego weekendu!

    ReplyDelete
  92. Hey! Great post I just came across
    your blog and I love it! It would
    be amazing if you could visit my blog too.
    We can also follow each other if you like! :)
    http://herakliografeioteleton.blogspot.gr

    ReplyDelete
  93. jeju , gratuluję *-*

    ReplyDelete
  94. gratuluję i więcej takich sukcesów ;D

    ReplyDelete
  95. Gratulacje wygranej :* Masz bardzo fajny blog, oby tak dalej :)
    modna-garderoba.blogspot.com - Zapraszam :)

    ReplyDelete
  96. Gratuluję!
    I nie musisz przepraszać, że nie wspomniałaś o czytelnikach. Było widać, że po prostu się cieszysz z wygranej i mówiłaś szybko, ale od serca. Też pewnie zrobiłabym tak na Twoim miejscu ^^

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  97. Gratuluję. Zasłużyłaś na to :)

    ReplyDelete
  98. Super post :)

    + KLIKNIESZ W BANNER SHEINSIDE : http://ula-ulaa.blogspot.com/2014/02/sheinside.html#comment-form BARDZO MI ZALEŻY ;)

    ReplyDelete
  99. Bardzo się ciesze, że wygrałaś. Od początku trzymała kciuki za ciebie i za Szczurka ♥ Mam nadzieje że dobrze się bawiłaś :)

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  100. Matko ja płakałam!!
    Tak SIĘ CIESZĘ ŻE WYGRAŁAŚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SIOCMQWEMCPAS,XYMSATOEMXMUITSPY,XASPUXTAX, *.*

    <33333333333333333
    kxckkckckkckckckck ;***

    http://sylwiaa3.blogspot.com/
    http://sylwiaa3.blogspot.com/
    http://sylwiaa3.blogspot.com/
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Gratuluję !
    http://babyweonlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. Piękne fotkiii;-) To racja ze wszystkie jestescie wygrane;-) zapraszam oll-olciaa-blooog.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. widziałam Ciebie jak weszłaś na scenę,widać że emocje wzięły górę,ale pewnie każdy by tak zareagował!gratuluje wygranej <33 masz kochanego chłopaka :)
    misiamisiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  104. Cieszę się, że wygrałaś :) Zazdroszczę również, że poznałaś Sebastiana :D A o przemowę się nie martw. Wypadłaś prawdziwie, widać było, że naprawdę się cieszyłaś. Jeszcze raz gratuluję :)

    ReplyDelete
  105. Gratulacje Kochana ;*

    ReplyDelete
  106. Gratuluję! <3 Tobie za Ciebie trzymałam kciuki ;*

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  107. Gratulacje! :* W 100% zasłużyłaś na tą wygraną :)
    lady-hard.blogspot.com

    ReplyDelete
  108. Bardzo Ci gratuluję!
    Oczywiście nic się nie stało, że nie wspomniałaś o nas, ale rozumiemy w jakim szoku wtedy byłaś. :)
    Naprawdę musiało tam być świetne.

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    ReplyDelete
  109. Gratuluję! Mam nadzieję, że podołasz kolejnemu wyzwaniu jakim niewątpliwie jest bycie gwiazdą blogerową i dalej będziesz prowadziła bloga :) Bo z tego co widziałam, niestety, blogi wygrane jakoś 'umierały', bo i ludzie kładli kłody pod nogi, komentarze były okropne itp.... Jeszcze raz gratuluję, trzymaj się!

    ReplyDelete
  110. Gratulację! Zasłużyłaś na wygraną <3

    http://aboutweronicaslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  111. Przyznam, że nigdy wcześniej Cię nie znalam, a podczas oglądania gali, zobaaczyłam Cię i od razu polubiłam *.* przeczytałąm twoje wszystkie notki, jesteś idealna *.*

    Mój blog KLIK ♥

    ReplyDelete
  112. Gratulacje :)))
    u mnie wciąż trwa Walentynkowy konkurs - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    ReplyDelete
  113. Już Ci gratulowałam na instagramie, wysłałam SMS-ka (spóźnionego, bo nie miałam kasy na koncie) ale pogratuluję Ci jeszcze tutaj :) A więc wielkie gratulacje, Jessika, należało Ci się, bo widać, że starasz się, i zawsze próbujesz znaleźć czas na napisanie notki, żebyśmy nie pozostali długo bez niej, widać, że to twoje hobby i zależy Ci na blogu i na nas- czytelnikach, a nie na współpracy z firmami, bo z tego co wiem współpracujesz z sheinside. Jestem z Ciebie dumna, z resztą jak każdy Twój czytelnik! Zasłożona nagroda.
    Bardzo pozytywna była Twoja przemowa, widać było, że wyraża Ciebie, to nic że o nas nie wspomniałaś, czasem tak jest, że chcemy o czymś powiedzieć co jest bardzo ważne a na dany moment zapominamy. Sama kiedyś coś podobnego doświadczyłam. Noo a wracając do twojej przemowy to śmiałam się razem z widownią :) Jak już pisałam, ta przemowa była bardzo pozytywna, i taka nie wyuczona na pamięć, tylko zupełny spontan :)
    Wgl. zazdroszczę, bo ja nigdy nie jechałam limuzyną, nawet nie widziałam jak w śroku wygląda, a dla Ciebie to musiało być pewnie coś świetnego i to jak wyszłaś i Cię zaczęli fotografować.
    KONCZĄC, ŻEBY NIE ZANUDZAĆ- jeszcze raz gratulacje Jessika! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci naprawdę! ♥♥♥ Jesteś taka kochana! ;*

      Delete
  114. Jeszcze raz Ci gratuluję! Naprawdę w pełni na to zasłużyłaś. Prowadzisz cudownego bloga, widać, że wkładasz w to całe serce ;D

    ReplyDelete
  115. gratuluję z całego serca! ;*
    olciaqq.blogspot.com
    zapraszam!

    ReplyDelete
  116. Gratulację ♥ A Sebastiana bardzo lubię ♥ Pewnie była świetna zabawa. Świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  117. Czyli kto w końcu wygrał?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z kategorii "Blogi nastolatków" wygrałam ja.

      Delete
  118. Gratulacje! Naprawdę zasłużyłaś !!!

    ReplyDelete
  119. Gratuluję Ci tak ogromnego sukcesu !!! Naprawdę zasłużyłaś na to w 100%. Jesteś cudowną osobą ;*

    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  120. Przeczytałam całe. ;3 Gratuluję Ci, zasłużyłaś na wygraną. Oglądałam galę w internecie i akurat moment Twojego przemówienia ucięli. Szkoda, bo chciałam Cię usłyszeć. Jeszcze raz gratuluję! :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  121. Gratuluję jeszcze raz ! Zasłużyłaś sobie swoją ciężką pracą na wygraną <3 Kocham twojego bloga <3 Prowadzisz go świetne ;*

    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  122. Gratuluje niesamowitego przeżycia i statuetki :)

    ReplyDelete
  123. Ile masz wzrostu? Bo przy Szczurku, który ma tyle samo lat wyglądasz na kilka lat starszą :D
    I jeżeli się nie obrazisz, to zadam jeszcze jedno pytanie... Ile ważysz? Bo jesteś tak szczupła, zazdroszczę! <33

    ReplyDelete
  124. Gratuluję zasłużyłaś na 100%
    http://hopdro.blogspot.com

    ReplyDelete
  125. Oglądałam galę i to było coś niesamowitego, gdy dowiedziałam się, że wygrałaś Ty - blogerka, którą lubię i czytam każdy jej post. :) Nie dziwię się, że tak wyszło z przemową. Musiał to być ogromny stres pomieszany z niedowierzaniem i szczęściem. ;) Gratuluję Jessiko! ♥ Cieszę się razem z Tobą. :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*