#BestFriendsvideo

Thursday, February 06, 2014

Witajcie po raz drugi. Wpadam do Was z nietypowym filmikiem. Kiedy była u mnie Weronika postanowiłyśmy się powygłupiać. Ostatnio widujemy się naprawdę rzadko. Oboje mamy coraz więcej obowiązków przez co trudno jest nam znaleźć dla siebie czas, pasujący nam obu. Trochę przykro, że nie jest już jak dawniej, ale cieszę się, że mimo wszystko potrafimy się nadal wygłupiać i śmiać z wszystkiego i niczego. To jest naprawdę fajne. :) A przyjaźnimy się odkąd tylko pamiętamy, odkąd się znamy, czyli od pierwszej klasy podstawówki. Od pierwszego dnia szkoły mamy ze sobą tak dobre relacje. 

Proszę o naprawdę lekki odbiór tego filmiku. A ten "kikut" zrobiła ona, jak to sama powiedziała.. :) Gdy miała wracać do domu dopiero zerknęłam w lustro. Ale nieważne! :) Nie liczą się szczegóły moim zdaniem. ;) Mogłabym nawet paradować w ręczniku na głowie, czyli w tzw. turbanie. :D

Miłego oglądania! :) Mam nadzieję, że każdy z Was ma taką prawdziwą przyjaciółkę, z którą nie tylko mozecie się pośmiać, ale także poważnie porozmawiać.

Co do filmiku to chciałam być nieco bardziej oryginalna i dlatego też nie nagrałam "Best Friends Tagu" jak wszystkie blogerki. Trzeba iść własną ścieżką, nawet jeśli chodzi o bloga. ;) Chcę go prowadzić tak, by nie był jak "każdy" blog.
Dobranoc

You Might Also Like

48 KOMENTARZE

  1. Hahaha super filmik! Widać, że pomimo tego, że rzadko się widzicie potraficie się dobrze bawić :) I te piosenki haha ;) Racja, niech żałuje ten, kto nie ma takiego przyjaciela, z którym zawsze pogada! :)

    ReplyDelete
  2. Cycki mogłaś sobie darować ;(((

    ReplyDelete
  3. super filmik !:D
    trzymam kciuki za ciebie na "blog roku " :D
    http://lifemizip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Filmik świetny, też nagrałam taki filmik i jest na yt ale nie udostępnię go na blogu
    Masz rację, bez sensu robić takie posty jak każda blogerka, blog powinien być oryginalny:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. świetny,taki pozytywny!<3

    ReplyDelete
  6. Widac, że jesteście najlepszymi przyjaciółkami. Ja dzisiaj też spędziłam dzień z bff i jutro też mamy zamiar! <3

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Też mam taką przyjaciółkę, nawet kilka <3

    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję. Byłoby mi bardzo miło gdybyś zrobiła to samo u mnie ♥ Zapraszam również do skomentowania nowego posta - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/opisuje-siebie-10-zdjeciami.html

    ReplyDelete
  8. bardzo pozytywny filmik! ♡

    miasto-optymizmu.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jess jaka piosenkarka <3 Ej lubię tą surówkę haha :D
    daydreamin-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetny filmik. uwielbiam twoje notki :)

    youngster-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Haha, świetny filmik. <3
    bitchy-off.blogspot.com - zapraszam na jego bloga, dopiero zaczyna. :)

    ReplyDelete
  12. Także mam taką przyjaciółę, z którą mogę się wygłupiać ;)) . Mam na dysku też różne filmiki ze mną i nią w roli głównej .

    ReplyDelete
  13. Super filmik taki mega pozytywny! <3

    Pozdrawiam cieplutko.
    ☼► BIIRDY-BLOG.BLOGSPOT.COM ◄☼

    ReplyDelete
  14. Pozytywny filmik :D
    juliettexoxo.blogspot.com ♡

    ReplyDelete
  15. Hahaha jeju uśmiełam się, serio. chciałabym mieć taką przyjaciółkę.

    bekiandbeki.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  16. oryginalność to na pewno dobra sprawa :)

    zapraszam :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. muszę powiedzieć że notka wyszła ci świetnie ,super zdjęcie jest na czym oko zawiesić :D
    zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/ przydał by się komentarz kogoś z większym stażem
    ja już obserwuje żałuje tylko że tak późno ;c

    ReplyDelete
  18. Filmik bardzo pozytywny jak najbardziej! :**
    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny filmik! :) Nie ma to jak wygłupy z przyjaciółką ;)
    Zapraszam do obserwacji ;) ----> http://patricia-believe.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Pewnie, że mam taką kumpelę, ale ona akurat nie lubi być za bardzo uwieczniana na filmikach:)

    ReplyDelete
  21. Bardzo entuzjastyczny filmik i skłonił mnie do napisania smsa do przyjaciółki by jeszcze dziś się spotkać ;p
    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. cudowny, mega pozytywny filmik ♥
    www.adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Mega pozytywny filmik! :D Więcej takich. ;p
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Hah ;D świetnie to wszystko wyszło z tym zmienionym głosem :P

    ReplyDelete
  25. Wydajecie się, że jesteście bardzo zżyte ze sobą i macie do siebie dystans. :))
    Uśmiałam się! ;D

    http://soylena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Naprawdę dobrze jest mieć taką przyjaciółkę ☺♥

    ReplyDelete
  27. Świetne filmiki!
    Widać że jesteś takimi BF <3

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Cudny filmik, miło się was oglądało ^^
    Moja przyjaciółka mieszka kawał ode mnie ; (


    http://striking-rose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Aww ale super :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. brakowało mi takiego pozytywnego filmiku :)

    ReplyDelete
  31. Ahahah bardzo fajny filmik! Widać, że się doskonale dogadujecie ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. super ten filmik kochana <3! i taki śmieszny, ja też uwielbiam tego typu filmiki :* Pozdrawiam i zapraszam również do mnie < 3

    ReplyDelete
  33. Świetny filmik! :***

    olyy-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. No matter what you're going through, it's always better if you have people to share it with.
    thank you for sharing this to us ,enjoy here
    love the photos all!!!
    Hope to be your friend soon Pls post more!
    Would you like to follow each other? Just let me know in my blog
    hope you can check my blog and share beauty:
    http://me-poppy.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. bardzo pozytywny fillmik!;)
    mam pytanie; czym przerabiałaś filmik? movie maker?

    ReplyDelete
  36. Świetny post!


    Pozdrawiam, Julita ;))
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*