WOŚP / BLOG ROKU

Saturday, January 11, 2014

Cześć skarby! Bardzo długo mnie tu nie było i już muszę stwierdzić, że bardzo się stęskniłam! :) Już wyjaśniam moją nieobecność. Łagodnie mówiąc, a może nie... był to tydzień tortur. Naprawdę bardzo dużo się działo, w szkole jakiś dramat, a ja niemal od razu po przyjściu ze szkoły kładłam się spać. Jednak bardzo brakuje mi wstawania o 16, tak jak to bywało w przerwie świątecznej. ;)
No ale to nie o tym miałam zamiar pisać. Jutro czeka mnie ciężka praca związana z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, choć sama do końca nie wiem jak to będzie. Wszystkiego dowiem się na miejscu, o godz. 10 rano. Nie ukrywam, będzie to poświęcenie, ale dla takiego szczytnego celu zrobię wszystko. Z resztą jestem wolontariuszką już od 2 lat jakoś i czuję się zobowiązana pomagać we wszystkich koncertach charytatywnych itd. :)
Jutro zatem możecie spodziewać się notki ze zdjęciami z wośp'u, choć obiecać nie mogę, bo nie wiem jak to będzie z moim czasem.. Ale postaram się! Mam nadzieję, że mojemu miastu uda się uzbierać pokaźną sumkę pieniędzy! Wiadomo nie chce porównywać Świecia, do Warszawy, czy chociażby Bydgoszczy, aczkolwiek wierzę w naszych mieszkańców i wolontariuszy, którzy będą jutro marznęli cały dzień z puszkami. Powodzenia Wam wszystkim życzę! Nie tylko wolontariuszom z mojego miasta, ale również WAM WSZYSTKIM! Jestem pewna, że właśnie czyta to jakiś wolontariusz, bądź wolontariuszka, która jutro będzie brała udział w 22 koncercie WOŚP! Każda pomoc jest doceniana! ;) 
Tak w ogóle muszę Was przeprosić, że nie często są dodawane zdjęcia z aparatu, aczkolwiek naprawdę jest kiepsko z oświetleniem. Już chcę by na dworze było jasno, pięknie, słonecznie i cieplutko! Choć nie ukrywam, że strasznie będę tęsknić za cieplutkimi sweterkami! :( 
 ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Aaa! Chciałam jeszcze wspomnieć, że postanowiłam wziąć udział w konkursie na Blog Roku 2013! ;) W zeszłym roku mi się nie udało. Pamiętam, że zawzięcie rywalizowałam z Sebastianem Rutkowskim, który w tym roku jest jury w kategorii "blogi nastolatków", haha. Bardzo przyjemna niespodzianka. ;)
Szczerze mówiąc mam w tym jakieś doświadczenie. Wiem, ze blog nie musi być blogiem popularnym w internecie. Naprawdę, ponieważ ja osobiście przegrałam z blogiem dziewczynki, która miała może 2 komentarze pod notką i jeżeli mam być szczera, to ten blog był moim zdaniem bardzo kiepskim blogiem, pod względem wizualnym, przez co treści nawet nie ruszyłam. Zdjęcia również były odpychające i generalnie byłam strasznie zawiedziona wynikami. Potrafię przegrywać, ale lepiej bym się poczuła gdybym przegrała z blogiem, który jest naprawdę ciekawy i który fajnie się przegląda. Nevermind. Szczerze żadna moim zdaniem dobra blogerka nie przeszła nawet do 3 (?) etapu. Trudno, spróbować warto. Kategorii jest wiele, więc jakieś szanse ma każdy z nas! ;) W tamtym roku pamiętam, że pisałam notkę tematyczną pt. "Nie wydrapmy sobie oczu". Pisałam o tym, ponieważ biorąc udział w konkursie rok temu, zauważyłam karygodne zachowanie ze strony uczestników w konkursie. Rozumiem. Fajnie jest wygrać taki konkurs, coś osiągnąć, ale przecież to nie jest najważniejsze. Wygrana w tym oto konkursie nie powinna być dla Ciebie najważniejsza. Dla mnie to będzie zabawa. Nie ukrywam... rywalizacja także i będę zamieszczać informacje o głosowaniu na mnie, ale nie będę nikogo zmuszała do tego. 
Jeżeli śmiało możesz stwierdzić, że zasługuję na wygraną - Zagłosuj. 
Jeżeli uważasz, że mój blog jest kiepski - Zignoruj. 
Schemat jest naprawdę prosty. Wydaje mi się, że każdy człowiek rozumny potrafi teraz, w tym momencie przeanalizować moją treść i zastanowić się nad tym, do czego TY posunął/posunęłabyś się, by otrzymać tytuł bloga 2013, lub czego oczekujesz po zgłoszeniu swojego bloga do konkursu? :)

Miłego wieczoru! :) :) :) :)
 *Zapomniałam dodać, że jeszcze nie ma możliwości głosowania w konkursie. Na razie jest etap zgłoszeń* :)

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. wgl w zeszłym roku blogi roku jakie wygrały były dziwne i żadnego wcześniej nie widziałam :o powinny wygrywać znane blogi i fajne ;<

    ReplyDelete
  2. Mam nadzieję, że wygrasz ♥ Zagłosuję :)

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pięknie ci w koczku :) Tobie również miłego wieczoru!

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  4. Też tęsknię za Świętami ;c
    No ale niedługo ferie ;))

    jestem-monika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. To świetna akcja! Nawzajem miłego wieczoru ;)

    ReplyDelete
  6. Moze jestem ślepa ale jak zagłosować wchodze w te zakładke i gdzie kliknać żeby zagłosować? :))
    Fajnie że już z nami jesteś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok juz ogarnelam o co chodzi :)

      Delete
    2. Zapomniałam dodać, że jeszcze nie ma możliwości głosowania w konkursie. Na razie jest etap zgłoszeń. :*

      Delete
  7. powodzenia i oby jutro była dobra pogoda

    http://lluuiizzaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja chętnie na ciebie zagłosuję w tym roku :))

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/2014/01/pomocy-moje-usta-to-istna-pustynia.html

    ReplyDelete
  9. Bardzo Ci ładnie w spiętych włosach ;3
    Ja nie jestem wolontariuszką, kiedyś byłam, ale z tego zrezygnowałam ;c
    Powodzenia w konkursie, może tego roku się uda ;)

    Porcelanowa marionetka

    ReplyDelete
  10. Ja się właśnie zgłosiłam do bloga roku ;-) To mój pierwszy raz :D
    Bo rok temu się spóźniłam ;/
    Ślicznie wyglądasz ;-) Podoba mi się ten naszyjnik ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    ReplyDelete
  11. Jak tylko będzie można głosować to z przyjemnością to zrobię!

    ReplyDelete
  12. Na pewno na Ciebie zagłosuje :) Ja chciałam zostać wolontariuszką ale jakoś potem mi sie nie chciało :) za rok musze sie zgłosić :)

    ReplyDelete
  13. Widział ten blog który wygrał w tamtym roku i nie jestem zbytnio przekonana co do niego. Twój blog w pełni nadaje się do takiego konkursu. Od razu jak będzie możliwość to zagłosuję :)
    śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  14. Powodzenia na wośpie :) JA byłam kilka razy wolontariuszką ale na ten rok za późno się obejrzałam ;c Czy mogłabym prosić o kliknięcie w baner choies? To dla mnie bardzo ważne :) wuess.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Życzę powodzenia jutro! ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Też jutro idę na WOŚP :*

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jak będzie już można, to z wielką chęcią oddam na Ciebie głos ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja brałam udział w WOŚP w tamtym roku. ;).Twój blog w 100% nadaje się do tego konkursu, jeśli tylko będzie już można to zagłosuję. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Mam nadzieję że w tym roku wygrasz! ;* na pewno zagłosuje ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  20. O, ja także dzisiaj się zgłosiłam do tego konkursu.
    Życzę powodzenie <33

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Życzę Ci powodzenia w konkursie! Jak tylko będzie taka możliwość to zagłosuję na Twój blog, bo bardzo go lubię :)
    weekly-marika.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ślicznie wyglądasz ;)
    Ja też jestem wolontariuszką na WOŚP :>
    Powodzenia w konkursie, chętnie oddam na Ciebie głos ^^

    ReplyDelete
  23. też uczestniczę w WOŚPIE :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. też będę chodzić z puszką i zbierać pieniądze na WOŚP w tym roku c:
    życzę jak największej ilości kaski i ładnej pogody! :*

    http://ania-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ja też w tym roku jestem wolontariuszką. W sumie już nie mogę się doczekać ^^
    Twój blog ma duże szanse w tym konkursie :) Powodzenia !
    agaa-lifestyleblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. powodzenia <3Także jestem wolontariuszką :)
    Zapraszam na bloga wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    komentuje za komentarze :)
    obserwuje za obserwacje :)

    ReplyDelete
  27. Ja w zeszłym roku byłam wolontariuszką

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. oddam na Ciebie głoś jak będzie można ;D

    ReplyDelete
  29. ja też jestem wolontariuszką! :D

    ReplyDelete
  30. Ślicznie Ci w koku ! Jak tylko będzie możliwośc to będę na Ciebie głosowac ;)

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Czemu pojawiają się u Ciebie w pasku bocznym reklamy erotyczne i związane z tarotem? ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakie reklamy erotyczne, hahahaha :)
      Treści erotyczne i inne +18 mam zablokowane, wiec nie wymyślaj ;)
      A zwiazane z tarotem no mam :) I co z tego. ;) Może komuś sie przyda haha. ;) To sa po prostu reklamy, co niektóre rzeczy są bardzo praktyczne ;)

      Delete
  32. Życzę powodzenia :) też mam w szkolę rzeźnię.. :c

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/
    zapraszam nowy post :)

    ReplyDelete
  33. świetny naszyjnik i powodzenia życzę :)

    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Powodzenia!
    Powinnaś wygrać!
    Piękna jesteś!
    Śliczny sweterek <3


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Powodzenia jutro!
    Zapraszam: http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Życzę wygranej w konkursie oraz dużej ilości uzbieranych pieniędzy. :)

    amai-sekai-wiku.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. tez jestem wolątariuszka i od 10 bd zbierac :))

    youngster-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. powodzenia kochana <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. też mam wielką nadzieję, że w tym roku wolontariuszom uda się zebrać większą sumę pieniędzy, więc powodzenia! Mi w tym roku niestety nie uda się pomagać..

    ReplyDelete
  40. Ja niestety nie mogłam wziąć udziału w WOŚP chociaż bardzo chciałam. Oczywiście zagłosuję na Twojego bloga bo wydaje mi się najlepszy. Wiesz... mam takiego doła ostatnio ale jak czytam Twoje notki i jesteś taka uśmiechnięta to naprawde humor się poprawia. Najbardziej pocieszyło mnie Twoje zdjęcie z Bartkiem na instagramie. Jesteście cudowni ;)

    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Też chciałam być wolontariuszką, lecz niestety nie było już miejsc :c
    Czytam Twojego bloga od dłuższego czasu, a dopiero teraz doczytałam, że jesteś ze Świecia! Chełmno pozdrawia ;)

    everything-about-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Jak już będzie można głosować na blogi, to z miłą chęcia zagłosuję na twój! Zasługujesz na wygraną! <3

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    ReplyDelete
  43. Zostałaś nominowana do tag 'u na blogu: http://agata-agaata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Śliczne zdjęcia ;d

    http://zakochana-w-marzeniach-6.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Powodzenia w konkursie i w zbiórce pieniędzy ;) Postaram się zagłosować na Blog Roku ;)

    ReplyDelete
  46. Mam nadzieję, że będziesz miała pełną puszkę od ludzi z rozgrzanymi sercami.
    ODDAJE GŁOS na Ciebie! Powodzenia. :)

    ReplyDelete
  47. Ślicznie wyglądasz :) Ja się na WOŚP nie załapałam :) Powodzenia w zbieraniu ^^
    Także zgłosiłam się do bloga roku ^^

    ReplyDelete
  48. na pewno zagłosuję :*

    ReplyDelete
  49. Życzę Ci powodzenia! Sama startuję, choć nie mam szans, po to, ażeby sprawdzić na ile oceniają mnie moi czytelnicy, ile jestem warta. :)
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    ReplyDelete
  50. na pewno na Ciebie zagłosuje <3 <3 <3

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Życzę powodzenia w konkursie na blog roku ;)
    Też w tym roku jestem wolontariuszką WOŚPu <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Fajny blog i post ;)
    ZAPRASZAM DO NAS
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. wośp jest już jak dla mnie przereklamowany a pogoda (u mnie przynajmniej) od 2 lat jest jeszcze bardziej zniechęcająca.

    http://girlyflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Jejku, jaka ślicznotka <3

    ReplyDelete
  55. Śliczne zdjęcia :*
    Bardzo dobrze, że pomagasz w WOŚP :)

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Powodzenia! Ładna kreska :)
    http://qfre.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Powodzenia. :-)
    http://wiktoria-wikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Cześć Jessika:) Przepraszam, że pisze jako anonimowa osoba ale nie mam odwagi napisać na fb lub na innych portalach społecznościowych gdzie możesz wiedzieć kto się do ciebie zwraca:)
    Jestem twoją wielką fanką czytam twojego bloga codziennie sprawdzam czy są nowe wpisy chodź nie mam bloga jesteś bardzo śliczna i dosyć tego bardzo lubisz pomagać ludzią. Chciałam bym żebyś wygrała ten konkurs na najlepszego bloga ponieważ twój jest wyjątkowy podajesz linki gdzie można kupić twoje ciuchy itp podoba mi się bardzo. To jest najlepszy blog jakiego widziałam. I chciałabym żebyś wygrała ten konkurs tego ci życzę. Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  59. Śliczna jesteś ! Bardzo ładny naszyjnik :)

    www.raspbberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. "Szczerze żadna moim zdaniem dobra blogerka nie przeszła nawet do 3 (?) etapu."
    Przykro mi, że tak nas widzisz. Sama nie oceniam siebie, tego co piszę, bloga, ale jak patrzyłam na to, co pisała reszta blogerów na swoich blogach, widziałam osoby, które zasługiwały na tytuł "Blog Roku 2012" w kategori TEEN.
    Nie piszę tego, żeby się czepiać i mam nadzieję, że nie odbierzesz tego również jako wytknięcie czegoś palcem, czy coś jeszcze innego. Po prostu chciałam,żebyś wiedziała, że mimo wszystko takie słowa ranią. Jak to przeczytałam, początkowo było mi smutno, ale się z tym pogodziłam. Ale wyobraź sobie, jakby na moim miejscu był ktoś z pozostałej 7-ki, która dostała się w tamtym roku do półfinału. Słowa potrafią smucić i ranić.
    A tak poza tym gratuluje zwycięstwa, zasłużyłaś. Widać, że blog tętni życiem i coraz bardziej go rozwijasz :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*