Sylwester!

Wednesday, January 01, 2014

Cześć słoneczka! Tak troszeczkę Was zaniedbałam. Nie miałam kiedy wchodzić na bloga. Ale teraz już zaczynamy nowy rok, mam nadzieję, że bedzie wszystko inaczej. :)
Na sylwka wybrałam się ze znajomymi na domówkę. Bawiłam się bardzo dobrze, oczywiście jest co wspominać. Z początku bawiłam się ze znajomymi, a przed 23 przyjechał mój chłopak, z którym byłam już potem prawie do 5. :) Zdjęć było robionych bardzo dużo, choć tylko telefonami, ale niestety kolega coś nie ma nerwów by je wysłać.. tak wolno się ładują, ale może jeszcze później je dostanę. ;>
W czóreczkę. Werr, Modi, Bartuch, Ja. :*:*:*:*


Mogę śmiało przyznać, że był to jeszcze lepiej spędzony sylwester niż w tamtym roku. ;) Choć nie ukrywam, że wtedy również świetnie się bawiłam. Jednak ten będzie dla mnie bardziej pamiętliwy, ponieważ spędziłam go z Weroniką i Bartkiem. Dziękuję miśki.
Mam nadzieję, że każdy z Was również się dobrze bawił i że nie siedzieliście przez komputerem! :**
Oby 2014 rok był dla każdego z nas jeszcze lepszy niż poprzedni. :*
Miłego wieczorku! :*

FOLLOW!!!

You Might Also Like

79 KOMENTARZE

  1. Też spędzałam sylwestra z chlopakiem i bylo fajnie ;)
    Widzę ze miłą zabawa byłą :)

    pozdrawiam :*
    zapraszam ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jess, widziałam to Twoje zdjęcie z Bartkiem na Instagramie - mega słodkie :D

      Delete
  2. szczęśliwego nowego roku :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ciesze sie że dobrze sie bawiłas :) Ja jakos nie mialam humoru na zabawe :) śliczne zdjęcia :) Szkoda ze nie masz już aska :((

    ReplyDelete
  4. widzę, że sylwester się udał :3 szczęśliwego nowego roku!

    ReplyDelete
  5. Śliczna z was para :):*
    Szcześliwego nowego roku :):*

    ReplyDelete
  6. Ja sylwestra spedzilam u przyjaciolki z innymi kolezankami :) szczesliwego nowego roku ;)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    ReplyDelete
  8. Cieszę się, że sylwester się udał! ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjęcia <3
    tak ładnie razem wyglądacie! :*

    ReplyDelete
  10. No to fajnie,że udany miałaś wieczór :)
    Ja byłam z przyjaciółką :*

    iska-iskaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Słodka!Fajnie,że miałaś udanego sylwestra:)

    ReplyDelete
  12. Musiało być świetnie ;) Ja niestety siedziałam w domu. Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Fajne zdjęcia ^^ Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    ReplyDelete
  14. To świetnie, że Sylwester wam się udał! Wszystkiego dobrego w nowym roku ;*


    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  15. MOJA NAJLEPSZA <3 osłodziłaś mi Nowy Rok ;)

    ReplyDelete
  16. Słodko wyglądasz z Bartkiem *.*
    ula-ulcia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetne fotki! :)
    Ja niestety Sylwestra spędziłam przed laptopem, bo jestem u babci i niestety niw ma tu moich znajomych, a tak to na pewbo bym gdzieś poszła ;/

    ReplyDelete
  18. ślicznie razem wyglądacie :D Oby ten rok był tym najlepszym :D

    zapraszam do mnie foreverandeverwithme.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja z koleżankami się bawiłam, też jestem zadowolona ^^

    ReplyDelete
  20. Ja podobnie do Cb spędziłam sylwestra ;)
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Fajnie ze Sylwester udany ! :*
    Piękne zdjęcia !

    Szczęśliwego Nowego Roku !

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ślicznie wyglądacie! ;3

    ReplyDelete
  23. Widać, że sylwester się Tobie udał ;)
    Ja niestety zamulałam gadając z przyjaciółką na skype >.<

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia. ;* Ja spędziłam Sylwestra z kuzynką. :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. ale wy słodko razem wyglądacie <3 szczęśliwego nowego roku ;*

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Szczęśliwego nowego roku! ;) + obserwujemy ?

    http://sisterrforever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. słodko razem wyglądacie :)))

    spełniania marzeń w 2014 ;)

    ReplyDelete
  28. Słodko razem wyglądacie ;)
    Sylwester udany na 100%! ;)

    ReplyDelete
  29. Szczęśliwego Nowego Roku ♥


    http://jeansboyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Słodko wyglądacie razem! :*
    Wszystkiego najlepszego w 2014 roku i spełnienia marzeń! :*
    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Wszystkiego Najlepszego! : )

    ReplyDelete
  32. Szczęśliwego Nowego Roku :)))
    auusie.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. ja też świetnie spędziłam sylwestra z chłopakiem ♥

    ReplyDelete
  34. słodko wyglądacie :)
    wszystkiego co najlepsze w 2014!

    ReplyDelete
  35. Super, blog! Uwielbiam jak piszesz, i kocham twoje krótkie włosy <3!
    http://diamonds-diaaamonds.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia! <3

    vickys-life1.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Też się świetnie bawiłam.!
    Adzia-Nika.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Świetne zdjęcia, widać że dobrze się bawiłaś:) szczęśliwego nowego roku!

    ReplyDelete
  39. Świetne zdjęcia. :)
    Szczęśliwego nowego roku! ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Awww, baaardzo do siebie pasujecie! Szczęścia :)

    http://yourcaer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Jak widzę sylwester był bardzo udany <3
    HAPPY NEW YEAR 2014 ! ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  42. Również dobrze się bawiłam :) powodzenia w roku 2014
    domiiibloggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. ja również spędziłam sylwestra z moim chłopakiem♥ życzę Ci dużo szczęścia, radości, miłości w Nowym Roku! wytrwałości i cierpliwości:*

    ReplyDelete
  44. Ja sylwestra spędziłam w łóżku śpiąc haha :)

    zapraszam pinacolada-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Fajne zdjęcia !
    Szczęśliwego ! :)

    ReplyDelete
  46. Ja też świetnie spędziłam Sylwestra, a tobie życzę wszystkiego co najlepsze na nowy rok!! :)

    nuskalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. widze ze udany sylwek:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Śliczna z was para ;**

    Zapraszam:
    susan-susaan.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Te pierwsze zdjęcia są prześliczne :)
    Fajnie, że dobrze się bawiłaś, oby rok 2014 był jak najlepszy dla Ciebie i dla bloga ^^

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Słodko razem wyglądacie :)
    http://juliablog113.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Super spędziłaś sylwester!!
    Ja również jestem zadowolona! ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. jesteście słodcy. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  53. Ja mam jedynie nadzieję, że ten rok będzie lepszy niż ubiegły...

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja też świetnie spędziłam sylwka


    naszymi-oczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. śliczne zdjęcia *.* :)

    http://nerreza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Jakie z Was są słodziaki. :) Szczęścia i wytrwałości w związku życzę! Bardzo bym się cieszyłą, gdyby 2014 był lepszy niż 2013.
    Ola
    Serdecznie zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujesz http://olija-olija.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Uroczo wyglądacie, zazdroszczę. ;*

    http://be-youurself.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. ciekawa notka ,nawet bardzo jest na czym oko zawiesić będę wpadać o wiele częściej

    zapraszam do mnie http://goodaay.blogspot.com dopiero zaczynam przydał by się komentarz kogoś z większym doświadczeniem i stażem
    +ja już obserwuje

    ReplyDelete
  59. świetnie! :) jesteście mega słodcy :)

    ReplyDelete
  60. Ten Bartek strzela dziwne miny do zdjęć, solo wyglądasz zdecydowanie ładniej :))

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. świetne zdjęcia ;d widać, że sylwester był udany ;)
    genialny blog ;d obserwuje :d

    a przy okazji zapraszam do sb:
    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Super zdjęcia.
    Twój chłopak?
    Szczęśliwego roku 2014.
    agga-aggaa.blogspot.com/#_=_ - zaobserwujesz ja już.

    ReplyDelete
  63. Bardzo ładny post,świetne podsumowanie :)
    Pozdrawiam i życzę dobrego 2014 :)

    ReplyDelete
  64. Ale uroczo wyglądacie! :)


    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Śliczne zdjęcia ;)
    julaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. oni nie byli ze swiecia. jak nie masz o czyms bladego pojecia to ku*** o tym nie pisz idiotko .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po pierwsze naucz się klikać w odpowiednie miejsce. ;)
      Ta notka z wypadkiem braćmi nie ma nic wspólnego, a poza tym dobrze wiem, że byli oni z okolic mojego miasta, a uczęszczali tutaj to szkół. Naucz się czytać ze zrozumieniem, potem mnie ciśnij ściero. :**** A pisałam o tym z szacunku oraz chciałam jakoś nagłośnić tę sprawę. Jeżeli pomoc Twoim zdaniem to coś złego, to masz chyba serce z kamienia, ale to nie moja sprawa. :) Szkoda tylko, że Twoja mamunia i tatuś nie nauczyli Ciebie szacunku do drugiej osoby. A z anonima jesteś taki/a cwana, bo myślisz, że kur.wa nie mogę się dowiedzieć kto to pisze. ;) Troszkę HA, bo zajmuję się swoją stroną od 3 lat i potrafię monitorować wszystko i wszystkich. ;) To nie jest ask, ani inne kur.wa badziewie. Pozdrowienia środkowym. ;*

      Delete
    2. jesli probujesz mnie uczyc szacunku to sama szanuj innych hipokrytko. pisze z anonima bo nie mam tu konta . a od moich rodzicow wara . brawo ! mozesz monitorowac wszystko i wszystkich . zeby przypadkiem policja nie zapukala do twoich drzwiczek blogerko :) buziaczki .

      Delete
    3. Nie będę dyskutowała z osobą, która nie potrafi pisać. :) Aż oczy mi wypalają Twoje błędy. :) Ja mam szacunek do każdego, kto traktuje mnie równie dobrze. Policja miałaby zapukać do moich drzwi? Haha. :) Nie wiesz nic o blogowaniu. Nie wypowiadaj się więc na ten temat. :) Również buziaczki. :*

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*