Podsumowanie 2013 roku

Friday, January 03, 2014

Cześć moi drodzy! :) Postanowiłam dodać notkę podsumowującą cały rok 2013, jakieś szczególne, pamiętliwe chwile. ;) Nie widziałam nigdzie na blogu czegoś takiego, więc mam nadzieję, że spodoba Wam się pokazanie wszystkiego co się stało w roku 2013. ;)
W styczniu 2013 roku wzięłam udział w konkursie na blog roku 2013 w kategorii teen. Przez długi czas byłam w pierwszej dziesiątce, lecz niestety w ostatniej chwili spadłam na chyba 13 miejsce.
14 stycznia pomagałam w akcji WOŚP.
  
30 stycznia przeżyłam śmierć bliskiej mi osoby..
5 lutego był tragiczny wypadek 4 braci z okolic mojego miasta. Było o tym bardzo głośno, pisałam o tym nawet na blogu. KLIIIIK
W lutym odnalazłam serial "Pamiętniki Carrie", który jest moim ulubionym od razu po "Słodkich Kłamstewkach". *.*
obrazek.  

Spędziłam bardzo miłe walentynki. 
 
Spędziłam miło dzień kobiet i wtedy pokochałam film "Trzy Metry nad Niebem".

 
11 marca wystąpiłam w "Pozorach kontrolowanych".

 

15 marca obchodziłam 2 rocznicę bloga. Miałam wtedy 


16 marca wyjechałam na wymianę do Niemiec. Cała fotorelacja jest zdana na blogu. ;)

 
jakoś po wystąpieniu w "Pozorach kontrolowanych" poznałam się z moim kochanym Zaniewskim. Teraz nie wyobrażamy sobie bez siebie życia, choć nigdy się nie widzieliśmy z powodu km.
9 lipca odbył się czat z Lucy, na którym poznałam Marvina. Choć szczerze mówiąc utrzymywałam z nim kontakt zaledwie z 3 miesiące..

 

20 lipca miałyśmy z Werr pierwszą wspólną sesję. 

 
4 maja spotkałam się z Szymonem z Grudziadza. - pierwszy raz po nowym roku. ;)

 
17 maja ścięłam włosy. 


21 maja po raz pierwszy odwiedziłam Stolicę! :3 Oraz spotkałam się tam z czytelniczkami! 

 

30 czerwca obejrzałam film, który zmienił w pewien sposób moje nastawienie do życia. "Now is good"

 
9 lipca wyjechałam na wakacje marzeń. Kierunek Lloret de mar! 

 
9 sierpnia poznałam Bartosza.
21 września odbył się rajd szkolny. Jeden z najmilszych dni w roku szkolnym.

 
12 października byłam wolontariuszką, gdzie mogłam współpracować cały dzień z psami! 

 

28 października naszło mnie na zmiany i tym oto sposobem ścięłam moje piękne włoski. Po raz drugi w tym roku. Łatwo zauważyć, że szybko mi rosną. :)


30 października byłam wolontariuszką na koncercie charytatywnym, gdzie załatwiłam sporo fantów na licytację! ;)

 
5 grudnia byłam wolontariuszką na akcji mikołajkowej. :)

 
20 grudnia odbyła się moja ostatnia wigilia klasowa.

 
♥31 grudnia spędziłam najfajniejszego sylwka ever.


Podsumowując.. ten rok nie miał jakoś zbyt wielu super wydarzeń, ale moim zdaniem najlepsze co mnie przytrafiło w 2013 roku to wymiana, najlepsze wakacje ever, poznanie Bartka i spędzenie świetnie sylwka! :) 3majcie się ciepło!
Oby rok 2014 był jeszcze lepszy! ;)

You Might Also Like

94 KOMENTARZE

  1. świetna notka <3 ta sesja z Wera naj! D:

    ReplyDelete
  2. cudowny miałaś rok nie licząc kilku przykrych zdarzeń :)

    ReplyDelete
  3. twoja wychowawczyni uczy w siódemce matmy, bo Denbek nie ma i jest na zastępstwo ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest zastępca mojej wychowawczyni, która była chora. ;)

      Delete
    2. aaa ... pani zastępowa xd

      Delete
  4. 31 stycznia jest sylwester? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Dzięki za zwrócenie uwagi. ;)
      Już poprawiam ;>

      Delete
  5. jestem z Tb od początku więc tylko poprzypominałaś mi wszystko ! ;)

    ReplyDelete
  6. Jeju jakie świetne podsumowanie! Gratuluję Ci hojności i chęci do pomagania ;) Wolontariuszki na zawsze!

    justin-is-my-whole-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. porzadne podsumowanie ;)

    ReplyDelete
  8. w tym roku wiele się u ciebie wydarzyło!
    widzę, że często jesteś wolontariuszką :)


    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I tak nie napisałam o wszystkich akcjach, tylko o tych najbardziej zapamiętanych ;)

      Delete
  9. Świetne podsumowanie! Mój rok był ogólnie nudny, ale 2014 będzie zdecydowanie lepszy! :)

    ReplyDelete
  10. cudowne wspomnienia tutaj zgromadziłaś <3 i tak jak napisałaś oby rok 2014 był dla ciebie lepszy od 2013 :)

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Oby w tym roku pozytywnych wydarzeń również nie zabrakło :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jeju! Wakacje, wymiana, wow! *.* Rok zaczął się nie najlepiej, ale reszta była super :)
    Właśnie włączyłam sobie film "Now Is Good" i myślę, że mi się spodoba ;d

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetne podsumowanie ;)
    Dużo się u Cb działo! :))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. O matko w ilu akacjach wzięłaś udział. Ja też byłam w tamtym roku wolontariuszką na WOŚP. W tym roku też będę. Widzę, że bardzo dobrze minął ci rok

    naszymi-oczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ciekawy miałaś rok:)

    ReplyDelete
  16. widze ze swietny rok masz za soba procz kilku nieciekawych wydarzen:)
    zycze ci zeby ten byl jeszcze lepszy!
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wspaniałe podsumowanie! Widzę, że na prawdę wiele się wydarzyło :)

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  18. Ja również pokochałam "Pamiętniki Carrie" :)

    ReplyDelete
  19. Jejku na prawdę ciekawie spędziłaś ten rok! Życzę aby ten był jeszcze lepszy! ♥

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Dużo się u Ciebie działo!
    I w ilu akcjach uczestniczyłaś...

    junaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetne podsumowanie. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Fajny psot, ja w tym roku będę na wośpie :P

    KLIK KLIK BLOG

    ReplyDelete
  23. Widziałam już kilka podsumowań roku, ale takiego fajnego to nigdzie nie znalazłam ;) Pamiętam chyba każdy ten moment, jedyne co to nie oglądałam tego występu w pozorach kontrolowanych ;)

    ReplyDelete
  24. Jejku ale masz piękne włosy :-)

    ReplyDelete
  25. Świetnie spędziłaś ten rok :) Oprócz tego wypadku piszesz o samych pozytywnych rzeczach :)
    Oby 2014 był jeszcze lepszy ;d

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. To świetne, że z każdego ważnego dla Ciebie wydarzenia masz pamiątkowe zdjęcia, dzięki czemu łatwo możesz wrócić do tego dnia wspomnieniami. Też bym tak chciała ;) Również uwielbiam filmy Trzy metry nad niebem i Now is good, ten drugi muszę obejrzeć w najbliższym czasie ponownie :)
    Świetne podsumowanie :)

    ReplyDelete
  27. aktywnie spędzony rok :) życzę aby 2014 przyniósł jeszcze więcej ciekawych doświadczeń :)

    ReplyDelete
  28. Bardzo fajny post, miło się go czytało :) Widać, że miałaś udany rok.

    ReplyDelete
  29. bardzo fajne podsumowanie !:)

    ReplyDelete
  30. świetne podsumowanie! ;)

    ReplyDelete
  31. Świetne podsumowanie! :)

    ReplyDelete
  32. Świetne podsumowanie!
    Też chodziłam na WOŚP <3

    ReplyDelete
  33. wiem ze dziwnie pytać ale kto ci zmarł ?

    ReplyDelete
  34. śliczne zdjęcia :*
    mam zamiar przeczytac ta książkę
    PROSZĘ O KLIKANIE W LINKI PIERWSZEGO POSTA!!!BĘDĘ WDZIĘCZNA:*
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Świetne podsumowanie :)
    Życzę aby ten był jeszcze lepszy !♥

    ReplyDelete
  36. Świetne podsumowanie! Widzę , że rok udany i też w tym roku pokochałam 3 metry nad niebem ;D

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Nie wiem czemu ale bardzo spodobał mi się ten post,zazdroszczę wycieczki do Hiszpanii :)

    zapraszam ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/



    ReplyDelete
  38. wspaniałe podsumowanie, świetne zdjęcia ;))

    ReplyDelete
  39. kochana <3 ja zrobiłam 6 najlepszych wspomnień haha ;d

    ReplyDelete
  40. Miałaś bardzo udany rok! ;]

    ReplyDelete
  41. Ale Ci zazdroszczę Lloret De Mar :x :D
    Życzę miłego 2014 z Bartłomiejem :D ;3

    strange-lucky.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Cudowny ten rok miałaś <3
    MAM PROŚBĘ MOŻECIE KLIKNĄĆ W BANER SHEINSIDE? ZA KAŻDE KLIKNIĘCIE POLECĘ W 2 POSTACH WASZE BLOGI.

    http://be-youurself.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. pamiętam jak o tym pisałaś na blogu :)
    zapraszam: ♥ noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. świetny blog i zdjęcia również! : )

    Zapraszam do mnie! http://dailykamila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Grudziądz ! ♥ mieszkam tu :))

    ciekawy blog i notki :)
    _______________________________

    • zapraszam do mnie - www.iamnotideeal.blogspot.com - każdy Komentarz i
    każdy Obserwator motywuje do dalszego blogowania :)

    ReplyDelete
  46. Naprawdę wspaniały post. ;o gratuluje osiągnięć na blogu. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  47. świetne :o <3

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Świetne podsumowanie!:)
    Szczęścia:*

    ReplyDelete
  49. Ten post pokazuje w skrócie jakie ciekawe masz życie:) Życzę dalszych sukcesów! Zapraszam na nowy, sylwestrowy post ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  50. świetny blog! :)
    zapraszamy do nas http://fredzianke.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  51. Świetne podsumowanie ;) Jeszcze takiego nie widziałam ;>

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Świetny post i blog również!:*
    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Super notka
    Fajnie tak sobie powspominać mijający rok

    http://lluuiizzaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Świetne podsumowanie <3
    Chciałabym być wolontariuszką w schronisku i pracować z psami, ale nie mam żadnego w pobliżu :c
    Oo też miałam ostatnią wigilię klasową :3

    ReplyDelete
  55. ja też w tym roku jadę na wymianę:) w jakim mieście byłaś?:)

    ReplyDelete
  56. Super :) u mnie też udany rok :)

    ReplyDelete
  57. Więc widzę, że w 2013 było wesoło ^___^ oby tak samo było w 2014 <3

    ReplyDelete
  58. Swietny post! :)
    Sliczne zdjecia! ;*

    Claudia-Bright.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Świetne podsumowanie, bardzo fajna sprawa :) kocham "Now Is Good"!

    ReplyDelete
  60. Trzy metry nad niebem - najpiękniejszy film

    ReplyDelete
  61. duzo się działo jak widać :))

    ReplyDelete
  62. Swietny rok *.*
    Piekne zdjęcia!

    koffam-zelki.blogspot.com (nowy post)

    ReplyDelete
  63. Dużo się działo jak widać u cb. w 2013 roku ;)
    Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  64. Prowadzisz świetny blog.
    Obserwuję i będę wpadać tu częściej. :)
    http://kakuch.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Widzę, że rok był dla Ciebie bardzo owocny ♥
    "Trzy metry nad niebem" widziałam, ale większe wrażenie zrobiło na mnie "Now is good".

    ReplyDelete
  66. Świetne podsumowanie, miło i pozytywnie :)


    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Pamiętniki Carrie -uwielbiam ten serial ♥
    cudowny blog i zdjęcia !!!

    ReplyDelete
  68. Uwielbiam przeglądać takie podsumowania! :)

    ReplyDelete
  69. Widzę, że rok 2013 był dla ciebie ok ^^ Zazdroszczę, mój był dnem..
    Pisałaś jakąś notkę na temat tej wymiany? Ostatnio interesują mnie takie tematy :D

    ReplyDelete
  70. Świetny blog. Zapraszam na mój www.l0vefashi0n00.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Mój rok też był szczęśliwy ;)
    julaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Życzę aby rok 2014 był szczęśliwy!
    http://something-small-something-big.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. genialne podsumowanie Roku ! wszystkiego dobrego,oby był dla Ciebie jeszcze lepszy niż poprzedni :)
    Ja w tym roku będę pierwszy raz wolontariuszem,mam nadzieje że uzbieram pełną puszkę :)
    pozdrowionka :)
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. super post! oby jeszcze lepszy był ten 2014 rok!
    zapraszam również do mnie na nowiutki pościk :) :*

    ReplyDelete
  75. oby w tym roku było równie dużo tak świetnych chwil! ;)

    ReplyDelete
  76. Now is good.. świetny film.

    ReplyDelete
  77. zazdroszcę Ci tych wszystkich akcji z wolontariatu <3 :D

    ReplyDelete
  78. *z obiema czytelniczkami

    świetny post, faktycznie, jeszcze nikt nie zrobił takiego wpisu, brawa za oryginalny pomysł ;)

    ReplyDelete
  79. Fajny blog, piękne zdjęcia :) W Twoi życiu chyba nie ma czasu na nudę ? :)

    http://summer-autumn-art.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  80. miło, że poprawiłaś błąd po mojej uwadze :) tylko czemu usunęłaś te komentarze? prawda trochę boli ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaka prawda? ;) Zrobiłam błąd, poprawiłam go i tyle. ;)
      Bardzo dziękuję Ci za upomnienie. :) A ja Cię też poprawię i powiem, że zdanie zaczyna się wielką literką, a przed znakiem zapytania jak i innymi znakami interpunkcyjnymi nie robi się spacji. :) Widzisz, każda z nas popełniła drobny błąd. ;) Poza tym Twoja poprawka była błędna. Napisałaś mi "obydwoma" ;) A w poprawnie jest "obiema". Tak czy siak dzięki za poprawkę, przynajmniej doszukałam się błędu i sama go poprawiłam. :)

      Delete
  81. Ciekawy rok ;-) W krótkich włosach bardzo ładnie wyglądasz :)
    Trzymaj się Jess! ;*

    ReplyDelete
  82. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*