Moja opinia - obozymlodziezowe.pl

Saturday, January 18, 2014

Cześć śnieżynki! Kurcze, jak zwykle pojawiła się nieplanowana przerwa. Wytłumaczenie? - Problemy, sprawy osobiste, ale gwarantuję Wam, że nie macie się co martwić, poradzę sobie. ;) 
Oprócz problemów spędziłam też miło część czwartku i piątku. Mówię część, bo to była taka przeplatanka łez i gniewu, ze szczęściem. W czwartek spotkałam się z Bartkiem i spędziliśmy ze sobą cały dzień po szkole, a wczoraj pod wieczór, pojechaliśmy do Bydgoszczy, głównie w jednej ważnej sprawie, ale potem wraz z Jego rodzicami zawitaliśmy do rodzinki mieszkającej w Bydgoszczy, gdzie spędziliśmy miło czas i w domu byłam ok. godz. 23. Zatem uważam, że fajnie jest mieć kogoś, kto poprawi nam humor, nawet jeśli wszystko inne się wali. 
 A teraz przejdźmy do rzeczy, czyli obiecany post z moją opinią o biurze podróży funclub.pl
Postaram się Was zachęcić, albo i Waszych rodziców, bo z własnego doświadczenia wiem, że bardzo ciężko jest przekonać rodziców do jakiegoś biura podróży. Przynajmniej było tak w moim przypadku... Nie miałam żadnej znajomej, która była już z tym biurem na wakacjach, stąd były obawy ze strony moich rodziców. 
Dlaczego akurat funclub?
Szczerze to usłyszałam o tym biurze podróży przez przypadek.
Jak mija taka długa podróż?
Pozornie droga autokarem wydaje się okropnie męcząca i długa. Może tak jest jeśli nie ma się dobrego towarzystwa przy sobie, ale osobiście mi podróż minęła przyjemnie i komfortowo. Czasem jednak kierowca przesadzaj z klimatyzacją, wiec radzę wziąć jakąś ciepłą bluzę do autokaru!:D
Przystanki w Niemczech robiły na wszystkich dobre wrażenie, ponieważ czekały na nas bardzo dobre warunki w łazienkach, natomiast pełnym rozczarowaniem okazała się Francja, gdzie w jednej kabinie nie było nawet kibelka, a jedynie dziura w podłodze. Haha.
Co zabrać do bagażu podręcznego? 
  Pełny plecak jedzenia to podstawa, ale mam na myśli tu chipsy i inne przekąski. Niby nie poleca się jeść takich rzeczy w podróży, bo można źle skończyć, ale w moim przypadku duży zapas przekąsek jest wskazana. Natomiast w Waszym przypadku - opcjonalnie. Radzę wziąć też dużą torebkę, w której spakujecie dokumenty, aparat, ładowarki, kosmetyczkę itd. Z resztą co do bagażu będę jeszcze pisać taką notkę przed wakacjami, tym razem jeszcze bardziej szczegółowo. :)
Kiedy najlepiej rezerwować obóz?
Najlepiej zarezerwować obóz przed sezonem. Wtedy ceny są znacznie niższe. ;)
Jakim sposobem wybierałaś hotel?
W moim przypadku nie wybrałam najładniej prezentowanego się hotelu wizualnie, tylko hotel, który jest przeznaczony TYLKO dla nastolatków, czyli polecam hotel Goya w Hiszpanii. Z resztą okazał się naprawdę w porządku i o wiele lepiej wyglądało to na żywo, z resztą wystrój także jest zmieniony i niezaktualizowany na stronie. ;) Cały hotel dla nastolatków to raj! I nie trzeba słuchać skarg dotyczących głośnych imprez w pokojach, haha od osób, które przyjechały wypocząć...
W jakim wieku byli obozowicze?
Dostałam milion takich pytań już kiedyś na askach, meilu, facebook'u.. Powiem tak wiek na obozach jest naprawdę mieszany. Najmłodszą obozowiczką była chyba 12 latka. Akurat w moim turnusie było też trochę 18 latków, 17, 16, 15, 14. Naprawdę wiekowo byliśmy zmieszani, ale fajnie spędzało mi się czas ze wszystkimi, nie zwracając uwagi na wiek. ;) Więc nie bójcie się, że nie odnajdziecie się! :) Naprawdę warto zaryzykować, bo gwarantuję, że towarzystwa nie będzie Wam brakować. :)
Czy warto jechać na obóz samemu?
Czemu nie? Ja jechałam z dwoma dziewczynami, z którymi poznałam się przez internet. Z blogerką i jedną czytelniczką, z którą bardzo chciałam się poznać, bo stała się moją przyjaciółką. :)
Jak wygląda plan dnia?
Codziennie jest zbiórka o godz. 9 lub 10, w sumie wywiało mi już to z głowy. Przed zbiórką jest czas na śniadanie, ale ja zawsze spałam do ostatniej chwili, często wyciągano mnie z łóżka, albo czekano tylko na mnie. Przepraszam >.< Następnie całą grupą szliśmy na cudowną plażę i jeśli się nie mylę z godziną... o 14 czasem grupą a czasem sami, szliśmy w stronę hotelu na obiad, gdzie potem była zbiórka i albo był organizowany jakoś czas na wyjście, albo zazwyczaj mieliśmy czas wolny. Generalnie mieliśmy cały dzień wolny, ale czasem musieliśmy po prostu się zgłosić na zbiórkę, żeby pokazać chyba, że żyjemy i mamy się dobrze! :D Wolny czas odpowiada mi najbardziej bo każdy z nas mógł zająć się czym chciał i nie był do niczego zmuszany, więc byliśmy zadowoleni! ;)
Jacy są opiekunowie?
Powiem Wam, że naprawdę kadra jest mega super dobrana! Jest kilka opiekunów i każdy z nich dostaje jakiś przedział pokoi. Ja akurat miałam najlepszą, cudowną Sońkę, która po prostu była dla nas wszystkich jak koleżanka a nie opiekunka! Wspaniała, młodziutka i rozumiejąca nas opiekunka. ;)
Czy miasto jest bezpieczne?
Bezpieczne? Sama nie wiem. Dzieje się tam naprawdę dużo, jest to miejsce, które nigdy nie śpi. Jest to melanż życia bym powiedziała potocznie. Każdy się bawi! Ale co się dzieje w Lloret, zostaje w Lloret!
Powiem, że jest tam dużo dziwaków i osób zaczepiających dziewczyny, aczkolwiek najlepiej nie zwracać na to uwagi. Hiszpanie perfekcyjnie odróżniają Polaków, Anglików, Niemców.. naprawdę, aż sama byłam w szoku, że nie słysząc naszych rozmów wiedzieli jakim językiem nas zaczepić. :) Każdy Hiszpan potrafi polskie flirty, może i słodko to brzmi, gdy obcokrajowiec mówi po Polsku, tym bardziej słodkie zaloty, ale nie dajmy się nabrać. ;)
Miasto w szczególności odżywa nocą, wtedy możecie spodziewać się wielu zaczepek i radzę lepiej samemu się nie przemieszczać nigdzie. :D Choćby dlatego, że możecie się zgubić. ;) Co prawda ja jestem jak GPS, bo zgubić się nie potrafię. Haha. Nie no.. ale fakt faktem zawsze trafię do punktu A. :D Pocieszę Was i powiem: Na pewno się nie zgubicie. :D
Ile zabrać kieszonkowego?
Opcjonalnie. Zależy to od Was. Moim zdaniem na przeżycie starczy 100Euro, chyba że jedziecie się obkupić, co byłoby bezsensu moim zdaniem, no ale są i takie przypadki. :D
Są organizowane jakieś ciekawe wydarzenia?
Mieliśmy organizowany fajny wieczór, gdzie odbył się "The voice of Spain" i mieliśmy też gry uliczne, głównie polegało na orientacji w terenie. Mało osób wzięło w tym udział z naszego hotelu, ale ja oczywiście z wielką chęcią! :3 Wtedy po mieście kręciło się pełno obozowiczów z biura funclub.pl, ponieważ warunkiem było ubranie koszulek obozowych więc wtedy co chwila mijało się "swoich". A na mieście bardzo często widziałam też dorosłych z tego biura podróży, ponieważ mieliśmy takie przepaski na ręce z logiem FUN CLUBU, gdy co druga osoba była z tego biura zdałam sobie sprawę z tego, że to naprawdę był dobry wybór, bo dużo osób się zdecydowało na to samo biuro. ;)
Akurat wszystkie akcje działy się w naszym hotelu. Pożegnanie również. ;)
Proszę tylko nie wypytywać mnie o Dawida. :) Tak. Miałam okazję go poznać, nie jestem jego fanką, ale jest dosyć w porządku i gratuluję mu sukcesów. ;) Akurat po wyjeździe z Lloret, pojechał nakręcić sceny do teledysku "Biegnijmy", a będąc na obozie ta piosenka wyszła. Pahahaha, pamiętam jak później ludzie to śpiewali..
 Czym są wycieczki fakultatywne?
Są to dodatkowe wycieczki, dla chętnych, za które płaci się dodatkowo. ;) W tym roku wybiorę się do Barcelony, bo dopiero po powrocie do Polski zdałam sobie sprawę, że byłam głupia nie odwiedzając Barcelony i Camp Nou.. Dlatego w tym roku to nadrobię! :) Jak jedziecie do Lloret to naprawdę nie odpuszczajcie sobie stolicy Katalonii. Bo potem będziecie żałować! :) Na stronie, w każdej ofercie znajdziecie spisz wszystkich wycieczek fakultatywnych, np: KLIK
Jaką ofertę wybierasz w tym roku?
Link z dokładną ofertą jeszcze opublikuję na blogu. ;) Powiem Wam, że na pewno to ponownie Hiszpania! ;)

To chyba tyle, myślę że zdjęciami z pobytu w Hiszpanii, tylko ubarwiłam notkę, tak aby czytało Wam się milej. ;) Podsumowując: Jeżeli masz fundusze i zastanawiasz się nad wyjazdem z tym bądź innym biurem podróży, wybierz funclub. ;) Gwarantuję, że będziesz pod dobrą ochroną i spędzisz niezapomniany czas. Wiele wrażeń czeka każdego, kto wybiera się na taki zagraniczny obóz młodzieżowy. :) A lloret de mar, jest naprawdę idealnym miejscem na wakacje! :) Co prawda na stronie znajdziecie wiele interesujących miejsc, nie musi Wasz wybór paść na Hiszpanię, aczkolwiek naprawdę polecam Wam właśnie to miejsce! :)
Miłego wieczoru wszystkim. Mam nadzieję, że notka zainteresowała Was i zastanowicie się nad wakacjami z obozamimlodziezowymi.pl

Kod dzięki któremu otrzymacie drobną zniżkę:
2584  :)
____________________________________________________________
  Zapraszam Was jeszcze na mój mini sklepik gdzie co jakiś czas będą pojawiały się nowe rzeczy na sprzedaż w rozsądnej cenie. :) kupuj-tanio.blogspot.com

You Might Also Like

81 KOMENTARZE

  1. Chciałabym w tym roku pojechać do Hiszpanii. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ale bym chciała pojechać! Ale mama mówi, że drogo :( Poza tym chciałabym jechać w to miejsce gdzie Ty, bo to naprawdę byłoby szczęście niepojęte jakbym Cię spotkała :D Może po prostu pokazałam mamie złą ofertę? Sama nie wiem :<

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo zachęciłaś do tego biura! ;>

    ReplyDelete
  4. Świetny post :)
    Dowiedziałam się z niego dużo ciekawych informacji :)
    śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. Muszę powiedzieć, że zachęciłaś mnie! Idę poszperać w ofercie tego biura ;*

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Tez zastanawiałam się nad wyjazdem z Funclubem ale moja mamusia pokrzyżowała mi plany ;/
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja w tym roku bardzo chciałabym pojechać do Hiszpanii lub Grecji. Nie wiem jeszcze na co się zdecyduję, ale mam nadzieję, że będzie super. Może nie jestem fanką Dawida, ale pewnie fajnie byłoby poznać taką osobę osobiście ;)
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  8. Chciałabym pojechać... Jednak w tym roku już jadę na obóz harcerski i z siostrą do Hiszpanii. :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  9. Ale tam cudownie! *.* Ale chyba najlepsi są nowo poznani ludzie ;)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. dzięki pomogłaś mi bardzo tą opiniom :*

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ooo jejku ! Chciałabym usłyszeć Hiszpana podrywającego po polsku. :D

    ReplyDelete
  12. Fajna notka, ja tam jadę z mojej szkoły tańca na obóz ;)

    ReplyDelete
  13. Sońka to Sandra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma jej w kadrze obozów ;c

      Delete
    2. W zeszłym roku też jej nie było w kadrze, a więc...

      Delete
    3. No wiem, wiem. Zmyśliłam sobie ją i tą całą Hiszpanię. Nie widzisz, ze to photoshop? :)
      Daj spokój.. ja nie patrzyłam na kadrę na stronie, bo rzeczywiście tam chyba żadnego z naszych opiekunów nie było. ;)

      Delete
  14. bardzo chętnie pojechałabym gdzieś do ciepłych krajów! <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetnie to wszystko opisałaś!
    nicolla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ja właśnie nie chce jechać na jakąś kolonię, ale chyba z innego biura.

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete
  17. hej mogłabyś mi powiedzieć jaki masz rodzaj theme na Tumblr? :)

    ReplyDelete
  18. potym co piszesz wyglada to super !
    ale rodzice nie puszczą mnie jeszcze teraz..moze za rok dwa na pewno sie skusze :)

    zapraszam :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. twoje odpowiedzi rozwiały większość moich wątpliwości:) bałam się najbardziej, że nie odnajdę się tam jako trzynastolatka! Myślę że teraz głębiej zacznę się zastanawiać nad obozem właśnie z tym biurem. :)

    ReplyDelete
  20. przyda się jakaś opinia :) dzieki
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. nie opiekuni, a opiekunowie :)

    ReplyDelete
  22. Dzięki, że poświęciłaś tyle wolnego czasu, aby tutaj wszystko dokładnie opisać. Od prawie roku zastanawiam się nad tym obozem i mnie do niego przekonałaś. :) Zawsze szukałam takiej sprawdzonej recenzji od osoby, która już tam kiedyś była. Naprawdę mi dużo pomogłaś. ♥

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Zachęcająco to wszystko opisałaś. Teraz tylko pozostaje troszkie poswiecic czasu na rozmowie z rodzicami i zebraniu części kosztów :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Czekałam na ten post ! Dziękuje , dzięki tobie pojadę na ten obóz <3
    iitiismyliife.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja to bym strasznie chciała pojechać, ale funduszy brak :) Może kiedyś uda mi się uzbierać pieniądze na wyjazd ;)

    ReplyDelete
  26. jejku cudowne zdjęcia <3 fajny taki oboz :)
    klaudmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetny post, na pewno komuś się przyda i pomoże ;) Spotkałaś Kwiata, takie zazdro! ♥
    shaneai.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jeszcze nie byłam z nimi na obozie.

    vickys-life1.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Dzięki, że zachęciłaś mnie do tego biura ;) Może uda mi się namówić rodziców ;D

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. hi! nice blog!!
    follow to follow?
    let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru

    ReplyDelete
  31. bogata opinia, zastanawialam się nad obozem z nimi :D

    ReplyDelete
  32. Chciałabym pojechać na takie wakacje, ale no cóż... Muszę pocieszyć się zwykłymi koloniami w Polsce :P

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Właśnie się zastanawiam nad tym biurem podróży, fajnie byłoby pojechać na takie wymarzone wakacje ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Bardzo szczegółowo napisane, chyba odpowiedziałaś na wszystkie pytania jakie mogłabym sobie wymyślić.

    Zapraszam do mnie (:
    http://steasi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. też chciałabym poznać Dawida :)
    jakie śliczne zdjęcia *.*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. jestem zdania ze jeśli ktoś ma powyżej 16 lat i ma zamiar imprezować to 100 euro to za mało :)) ale ty wtedy nie mogłaś jesli chodzić na imprezy więć rozumiem :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli chodzi o ciagłe wypady na dyskoteki to może za mało. ;)
      Ale lepiej moim zdaniem imprezowało się na plazy lub gdzieś z całym towarzystwem. ;) Z resztą można było chodzić do tylko jednego, niby najpopularniejszego klubu, aczkolwiek na nikim nie zrobiło to az takiego wrażenie. ;) Choć karnet można było kupić za 40 Euro na cały pobyt. Czy coś w ten deseń. Nie pamietam. Więc moim zdaniem 100 Euro naprawdę starcza, jeśli sie nie wyjeżdża na wycieczki fakultatywne. ;)

      Delete
  37. Wyjazd może okazać się fajny, ale jeśli o mnie chodzi, mam pewną skomplikowaną rzecz i wyjazdy są czasem udręką...

    ReplyDelete
  38. Fajny post!
    zapraszam do mnie:
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ciekawe, ciekawe... Ja 2 lata temu wybierałam się do Loret, jednak w ostatniej chwili zrezygnowałam...

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję pojechać na jakąś wycieczkę z tym biurem podróży :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    ReplyDelete
  41. Super blog ;p
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Super post, bardzo przydatne informacje, chociaż ja mam już pewne doświadczenie w takich wycieczkach :) W tym roku jadę na wycieczkę do Paryża i Barcelony, więc może w przyszłym roku skorzystam z oferty tego biura :)

    ReplyDelete
  43. Fajny post:)
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Witaj! Związku z tym, że obserwowałaś mojego poprzedniego bloga, może mogłabyś wpaść na niego tylko pod inną nazwą? Chciałabym odzyskać dawnych czytelników i obserwatorów. Było by mi miło i z góry dziękuję. Adres bloga to http://jaykenjay.blogspot.com/. Przepraszam za spam <3

    ReplyDelete
  45. ja nigdy nie byłam ;)

    ReplyDelete
  46. chciałabym pojechać na taki obóz, zachęciłaś mnie ;)

    ReplyDelete
  47. jej,strasznie mi pomógł ten post. Bo sama w wakacje z przyjacółkami chce się wybrać na jakiś obóz,ale jeszcze do końca nie wiemy gdzie. Chodź byłam już w Hiszpani i to w Lloret to chętnie wybrała bym się tam drugi raz bo to cudowne miejsce ♥

    ReplyDelete
  48. byłam z nimi dwa razy na obozie !:)

    ReplyDelete
  49. Hahaha Ja jestem ogromną fanką Dawida i też mialam okazje go poznać. Strasznie zachęciłaś mnie tym obozem. Musze nad nim troszke pomyśleć !

    youngster-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Chciałabym pojechać na taki obóz, ale mama i tak się nie zgodzi ;c
    karolalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Bardzo fajnie to opisałaś ☺ Ja już mam w planach obóz do Londynu

    weekly-marika.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. ja muszę już zacząć się już rozglądać za jakimś obozem na wakacje ...

    zapraszam do siebie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Genialny pomysł z takim obozem. Ja już z tego wyrosłam ;P http://wuess.blogspot.com/ (Poklikasz w linki w obu postach i banery aupie oraz choies? Bardzo mi na tym zależy a tobie to chwilka i pomoc dla mnie, byłabym bardzo wdzięczna :) )

    ReplyDelete
  54. Dobra reklamę robisz :))) Myślałam właśnie, żeby w wakacje pojechać na taki obóz :))
    Mam nadzieje, że twoje kłopoty szybko znikną :))
    :*

    ReplyDelete
  55. też byłam kiedyś z tym biurem :)
    ale zdjęcia wakacyjne mm ^^

    ReplyDelete
  56. zgubić się w lloret? hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlatego napisałam, że na pewno się nie zgubicie. :D
      Troszkę odbiór zły z Twojej strony. ;)

      Delete
  57. Hahaha nie mogę z tego, że nie było toalety, tzn. była tylko dziura w podłodze xd

    ReplyDelete
  58. "Z resztą można było chodzić do tylko jednego, niby najpopularniejszego klubu, aczkolwiek na nikim nie zrobiło to az takiego wrażenie. ;)" - to dziwni jesteście, bo TROPICS naprawdę robi wrażenie. Nie ma najmniejszego porównania do klubów w Polsce.

    " Choć karnet można było kupić za 40 Euro na cały pobyt. Czy coś w ten deseń. Nie pamietam. " za 25 euro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tam nie byłam. Stwierdzić nie mogę. ;) Mówię tylko co słyszałam od innych. ;)
      W tym roku wydaje mi sie, że może odwiedzę Tropicsa. ;)
      A co do ceny to serio nie byłam pewna. Tym bardziej, że nie interesowałam się tym. Więc czepianie się w tym przypadku jest niepotrzebne. ;)

      Delete
    2. to może się spotkamy! haha ;D w jakim terminie jedziesz? bo ja 21.07. - 01.08 tylko że ja z ok tours ;D

      Delete
  59. wzięłabyś lustrzankę ze sobą na obóz do Hiszpanii? Jak byś o nią dbała? wychodziłabyś z nią na plaże albo wiczorem do miasta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne. ;) Każda z nas miała aparaty zawsze przy sobie. ;) Po prostu uważałybyśmy, żeby nikt nam nie czapnął. ;) Strasznie trzeba uważać na torebkę i nie reagować na zaczepki magików czy coś, bo to kieszonkowce, którzy czekają na odpowiedni moment. ;) Mi się nie zdarzyło nic z tych rzeczy, ale wolę uważać. ;)

      Delete
    2. dziękuję, bo właśnie jadę w tym roku do Hiszpanii i mam wielkiego stresa, że coś się stanie.. a masz może jeszcze jakieś rady? Wiesz może coś o klubie ''tipic' albo w ogóle co w kulbach, na co uważać, co się dzieje itp? ;)

      Delete
    3. 'strasznie trzeba uwazac na torebki' tzn? trzymać ją mocno w rękach, haha. czy po prostu nie zostawić nigdzie? A aparat gdzie najczęściej nosiłyście? bo do torebki co chwile wkładać i wyciągać to też tak nie za bardzo.. a na plaży jak?

      Delete
    4. "Tipic"? Nie kojarzę. ;) "Tropics" to tak. ;)
      Po prostu nie reagować na zaczepki Hiszpanów szczególnie nocą, lub późnym wieczorem. ;) Mimo wielkiego ruchu na mieście nikt nie uratowałby Cię. ;D Moją koleżankę Aśkę raz nocą Hiszpan za ręke szarpał a ludzie nic ;)


      W sensie, że lepiej mieć torebkę bardzo dobrze zamkniętą i na oku cały czas. ;)
      A aparat na szyi. ;) przecież z szyi nie wydaje mi się, żeby ktoś mógł Ci ukraść od przodu podejść itd. Haha. ;) Ja sama tak nosiłam aparat i inne koleżanki lub obwiązany na ręce. ;)

      Delete
  60. najlepsze miejsce <3 wracam w tym roku tam po raz 3 .. oczywiście również z Fun Clubem :) odliczam dni i już nie mogę się doczekać :) również bardzo, bardzo polecam :)
    I <3 Lloret!

    ReplyDelete
  61. Rozwaliłaś mnie tymi toaletami w Niemczech!
    Ja jeszcze nie byłam z tym biurem podróży, ale zapowiada się fajnie!

    agatinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Very energetic article, I enjoyed that bit. Will there be a
    part 2?

    Feel free to surf to my web site - Biuro Rachunkowe adonis

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*