Loteria - wygraj bluzę

Wednesday, January 29, 2014

Cześć po raz drugi! ;) Wpadam do Was z loterią, o której wspominałam w poprzedniej notce. ;)
Do wygrania jest bluza, którą wybierzecie sami spośród dwóch. ;)
Konkurs organizowany jest wspólnie z Gabrysią z bloga my-life-is-pastel.
Warunki loterii są jak zwykle banalnie proste. Wystarczy:
- Obserwować mojego bloga publicznie,
- Obserwować publicznie bloga Gabrysi,
- Polubienie mojego fanpage'a ,
- Polubienie fanpage'a Gabi.
 * - zaobserwowanie MOJEGO I GABRYSI instagrama

Powodzenia. Wyniki ogłoszę 14 lutego. ;);)

Miłego wieczorku. Tymczasem spadam. Niepotrzebnie chyba pisałam o gorączce w notce. Teraz ponownie powoli zaczynam męczarnie.. Dobranoc. :*

You Might Also Like

90 KOMENTARZE

  1. Jak miło :) W takim razie zgłaszam się, bluza nr 2!
    Facebook: Ola P.

    ReplyDelete
  2. Zrobiłam wszystko :) Obserwuje również instagramy :)

    ReplyDelete
  3. Nie wiem, co wpisać w kom, ale...
    Obserwuję jako: Maja Nowak
    Mail: laackyblog@gmail.com
    ok?

    ReplyDelete
  4. Obserwuję jako Laura
    Na fb lubię jako Jagoda Laura M.
    Na insta obserwuję jako blackberrydots
    :))

    ReplyDelete
  5. To tyle? Tylko polubić? Super! Biorę udział! :)

    ReplyDelete
  6. 2 bluze
    andziaanndzia@gmail.com <-- mail
    Angelika Z<-- imie

    ReplyDelete
  7. Paulina M
    Obserwuję blogi pod nazwą Paulina Motyka
    Lubię profile fanpage pod nazwa Paulina Motyka
    Obserwuję konta na instagramie pod nazwa Amazinglifegirl
    e- mail-smerfetka881@gmail.com
    blog :amazing-life-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wszystkie warunki spełnione ^^
    Nie wiem, czy trzeba podać którą się wybiera, ale ja wybieram tą po prawej (to morze) c:
    + Obserwuję obie na instagramie pod nazwą: xoczekoladoffaxo
    email: cnatalia@op.pl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A no i obserwuję oba blogi pod nazwą "Natalia Curyło" :)

      Delete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Wszystko zrobione.
    Obserwuję w blogosferze i na facebook jako : Zuzanna Chmielewska
    Instagram : zuzankasb

    ReplyDelete
  11. Marzy mi się ta bluza z babeczką! Dlatego chcę dać szansę mojemu nieudolnemu szczęściu ;3
    Tak więc wszystkie warunki spełniłam i czekam na wyniki!

    ReplyDelete
  12. Zgłaszam się!
    Warunki spełnione!
    Bluza po lewej, ta pierwsza :)
    oh.lunaticcc@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Obserwuje jako: Joanna Asia
    Na fb jako: Asia Joanna
    Email: asiabredlak@wp.pl
    Bluza nr 1 ♥

    ReplyDelete
  14. Obserwuję jako: 'Nika ;3
    e-mail: alaga75@onet.pl
    ;)

    ReplyDelete
  15. Już wszystko oprócz instagrama bo nie mam :) Bluza nr 1 . R.I.P DIET :)
    Kornelia

    ReplyDelete
  16. Już :) Bluza nr 1 :)
    Kornelia

    ReplyDelete
  17. Obserwuje blogi pod nazwą Wiktoria Idzikowska
    Lubie fanpage na fb pod nazwą Wiktoria Idzikowska
    Na insta obserwuje jako idziii89
    email : wika.idzikowska01@gmail.com
    bluza nr 1 :)

    ReplyDelete
  18. Wszystko zrobione!
    Fb : Dominika B.
    obserwuję jako mysterious girl

    ReplyDelete
  19. Wszystkie warunki już spełniłam ;-)
    Obserwuje jako Natalia B
    natex@onet.eu

    Zapraszam na nowy post ;-) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  20. Zaobserwowałam i polubiłam, oprócz tego ostatniego o Instagramie (nie mam) :)

    ReplyDelete
  21. Obserwuję blogi pod nazwą Mroczny Czajnik (hahahaha)
    Lubię profile fanpage pod nazwa Oliwia T.
    e- mail- oliwka1219@o2.pl
    (niestety nie mam instagrama :( )
    :))

    ReplyDelete
  22. Obserwuję jako Minnie :)
    fanpage lubię :)
    instagramy obserwuję jako buminnie :)

    www.buminnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. obserwuje jako: Pink Rainbow
    instagram: pinkkrainbow
    bluza 1
    Marta Zaranek
    maarta.zaranek@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Biorę udział! wszystko zrobione ;D mi pasują obydwie bluzy, więc heh xD

    ReplyDelete
  25. Ania C.
    Blog obserwuje jako Ania Cybulska, albo Mizip czasami tak sie wyświetla.
    A na fb tak samo Ania Cybulska
    mój email to : aniamizip@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako wika
    instagram: forevki
    e-mail: wik,dol@wp.pl



    ReplyDelete
  27. obserwuję jako Juu Ju
    lubię fanpage jako Julia Zawadzka
    email julka0316@interia.pl
    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Obserwuję obydwa blogi jako Zelka | shaneai@onet.pl
    A na fb lubię jako Angelika Shaneai.
    Wybieram bluzę nr. 2

    ReplyDelete
  29. Zgłaszam się :)
    e-mail : domidayblog@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Nie wiem co napisać w komentarzu ale:
    Blogi i instagramy jako: Domicchi
    Fanpage jako: Dominika N.
    Email: domixd95@gmail.com
    lub nika6d@o2.pl
    A wybieram tą po lewej :)

    ReplyDelete
  31. Warunki spełnione. :)
    Kamila R
    Obserwuję blogi jako : Kamyys
    Na fb jako : Kamila Kamilaa
    e-mail : kammila99@wp.pl
    Jeśli trzeba teraz wybrać, to bluza nr 2.

    ReplyDelete
  32. Zgłaszam się !
    Obserwuje oba blogi jako Nieznajoma Dziewczyna
    Lubię oba profile na facebooku jako Sylwia Z.
    Nie wiem czy trzeba wybrać bluzę, ale jak tak to wybierałam bluzę po prawej stronie (morze)
    email : dziewczynanieznajoma@gmail.com

    ReplyDelete
  33. bardzo fajna zglaszam soe a przy okazji obserwacja = obserwacja
    komentarz = komentarz
    mogę zawsze pierwsza bo podoba mi sie twoj blog :D wystarczy sie upomnieć o tutaj :) ---->
    http://pingusie-pingusie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Wybieram pierwszą bluze
    Wszystkie warunki spełniłam
    email: nz49@tlen.pl

    ReplyDelete
  35. Obserwuję jako saszka
    Na fb lubię jako Ola Z.
    Na insta obserwuję jako saszkaax

    ReplyDelete
  36. Obserwuję jako Agniesia
    Lubię fanpage'e jako Agnieszka Kon.
    Obserwuję instagramy jako agniesia4455
    jeśli potrzebny e-mail to: aggniesia@op.pl

    ReplyDelete
  37. hej :D świetny blog :D super piszesz, oby tak dalej :)
    OBSERWACJA=OBSERWACJA :D
    KOMENTARZ=KOMENTARZ :D
    ZAPRASZAMY :D :
    pingusie-pingusie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Obserwuję oba blogi
    Polubiłam na fb
    Wybieram bluzę z babeczkami

    ReplyDelete
  39. zgłaszam się :o
    proszę o bluzkę nr 2 (ta po prawej).
    Obserwuję oba blogi pod nazwą: Natalia Struzik
    Obserwuję na instagram: jestemglupiapozdrawiam
    e-mail: natalkaaa.s0@gmail.com


    •́ ω •̀ nataliaa-blog.blogspot.com •́ ω •̀

    ReplyDelete
  40. obserwuję jako valia v. :)

    valia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Zgłosiłam się
    e-meil anna1999-14@o2.pl

    ReplyDelete
  42. zgłaszam się ;) obserwuje blogi jako Zuzaa.
    fb: zuzanna Paluch ;)

    ReplyDelete
  43. Zgłaszam się
    Justyna S
    Wszystkie warunki spełnione oprócz instagrama
    email : justyna.bloggerka@gmail.com

    ReplyDelete
  44. zgłaszam się :) wszystko zrobione

    ReplyDelete
  45. Warunki spełnione razem z Instagramem.
    Wybieram bluzę po lewej
    email:skonieczna.nikoletta@interia.pl

    ReplyDelete
  46. Zgłaszam się ^^
    Wybieram 2 bluzę ;)))
    mail: anqelikanatasha@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Na blogspocie obserwuję jako: Jullieu
    Na instagramie: jullieu
    Na fejsie: Julia Ogrodzińska
    e-mail: juleczkom60@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Olimpia W.
    Wszystkie warunki spełnione, obserwuję też na instagramie jako madamixx
    Email: olimpia1000@wp.pl

    ReplyDelete
  49. No to zgłaszam się ;)
    obserwuję jako: jessicxxx ;)
    fb: Jessica T.
    e-mail: jessix@onet.eu
    Też nie wiem czy trzeba wybierać, ale jak co to wybieram bluzę z tym morzem ;)

    ReplyDelete
  50. Chciałabym bluzę z babeczkami <3
    mój e-mail to: neteska@o2.pl
    a na fb lubię jako Niola M.

    ReplyDelete
  51. Wszystko spełnione :)
    Obserwuje jako : Patrycja
    Instagram : patkaxd122
    Lubie to : Patrycja Zaręba
    e-mail : waszededykacje@interia.pl
    blog . mojmozg13.blogspot.com
    * nie wiem czy trzeba napisać którą się wybiera ale ja wybieram tą w te słodkie babeczki ♥
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  52. Imię: Asia
    Obserwuje jako: Miętowy Świat
    e-mail: asia.1321@onet.pl
    Nie obserwuje na instagramie
    Polubiłam oba fanpage pod nazwą Asia Piotrowska.
    Nie wiem co trzeba było wpisać, mam nadzieje, że tyle wystarczy

    ReplyDelete
  53. Ta z krajobrazem ( druga xd ) na fb polubilam jako Matylda Pankowska. Na blogspocie obs tak samo jak na fb. Na instagramie obserwuje jako tuchacza
    email : matylda.pankowska@vp.pl
    Blog : moon-in-people.blogspot.com
    Dzięki c:

    ReplyDelete
  54. Obserwuje!
    Na fb: Joanna M.
    Wybieram bluzę nr 2 (to morze :D)
    e-mail: dashda@wp.pl

    ReplyDelete
  55. Na fb obserwuje jako: Zuzanna Sawicka
    email: aleksja@onet.com.pl
    Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  56. N fb obserwuje jako: Zuzanna Sawicka
    email: aleksja@onet.com.pl
    Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  57. zrobione!
    bluza po prawej stronie <3

    ReplyDelete
  58. Fajne to ale i tak nie wygram, nigdy nie wygrywam ;pppp xDDD
    <33
    ;***

    http://sylwiaa3.blogspot.com/ - no i zapraszam do mnie. Zaczęłam ponad miesiąc temu i miło by było gdyby ktoś zaobserwował <33

    ReplyDelete
  59. Jakie cudowności :3
    Zgłaszam się i obserwuje ;)
    e-mail: laadyhard@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Biorę udział! :)
    Wszystkie warunki spełniłam:
    na facebooku lubię jako: Emilka P.
    na blogach obserwuję jako: Emily
    na instagramie obserwuję jako: sohappyx3
    Wybieram bluzę numer 2! :)

    ReplyDelete
  61. Gotowe zaobserwowałam i polubiłam wszystko oprócz instagrama. ;)
    Obserwuję jako: Dominika Love
    E-mail : justadream9829@gmail.com

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Wszystko spełnione ;)
    Facebook: Dominik G.

    ReplyDelete
  63. Obserwuje jako Marciocha.
    E-mail - marta978@buziaczek.pl
    Wybieram 1 bluze *-*

    ReplyDelete
  64. Obserwuję jako Liwia Michalik
    Fanpage polubiony jako Liwia Michalik
    Konta na Instagramie obserwowane pod nazwą liwiablog
    :)

    ReplyDelete
  65. Liwia Michalik
    Obserwuję jako Liwia Michalik
    Fanpage polubione jako Liwia Michalik
    Instagram obserwuje pod nazwą liwiablog
    e-mail - liwia.michalik@gmail.com
    blog: liwia-liwiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Bluza nr 2 ;)
    alexandrafurtak@gmail.com

    ReplyDelete
  67. Spełniłam wszystkie warunki :)
    Blogi obserwuję jako Dominika Kwiatkowska
    + Jeśli należy wybrać, wybieram bluzę numer dwa, tą po prawej stronie :)

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  68. Wszystko zrobione :D
    e-mail: itsnightshades@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Obserwuję pod nazwą: Justyna Książek
    Lubię Fanpage pod nazwą: Justyna Książek
    Obserwuję na instagramie pod nazwą : justyna19990000
    e-mail: ksiazek1999@onet.pl
    bluza nr. 1

    ReplyDelete
  70. Lubie fanpage jako: Marta Sz.
    Obserwuję blogi jako: Adeleide Erysipelas
    e-mail: marta_sz20@wp.pl
    bluza nr. 1

    adellerys.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Lubię na fb jako: Diana Wiśniewska
    Obserwuję jako: Diana Staypositive
    e-mail: dianiczna189@gmail.com
    Obserwuję na Instagram pod nazwą: dianiczna
    bluza nr.1

    ReplyDelete
  72. Zgłaszam się :D wszystkie warunki spełnione ;)
    nikala_07@interia.pl

    ReplyDelete
  73. magdamalikowska@gmail.com
    nie mam instagrama

    ReplyDelete
  74. magdamalikowska@gmail.com
    nie mam instagrama:)

    ReplyDelete
  75. Polubilam fanpage jako: Aleksandra Le.
    Obserwuje instagrama jako: aleksaandra001
    Obserwuje blogi jako: Olusiaaa :3
    E-mail: olusiaaaola@gmail.com

    ReplyDelete
  76. julia.rychlik@autograf.pl
    nie mam instagram. :(

    ReplyDelete
  77. Obserwuje blogi jako : Ola H.
    Like na fb jako Ola He....
    mail : olkaa4@op.pl
    nie mam instagrama ..
    wybieram tą z babeczkami :)

    ReplyDelete
  78. Simona K.
    simikosla@gmail.com
    Obserwuję jako Simmi

    ReplyDelete
  79. obie bluzy sa super!
    obserwuję od dawna ;)
    nie mam instagrama :P
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  80. obserwuję już od dawna, nie mam instagrama ;)
    obie bluzy sa świetne

    ReplyDelete
  81. Natalia S
    na fb polubiłam.
    na instagramie zaobserwowałam - with_raibow
    obserwuje blogi jako Liva
    e-mail : livusia123@gmail.com
    obie bluzy genialne, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  82. Jakie śliczne bluzy!! jeju cudowna!

    Obserwuje na instagramie jako perfeectllyx
    Na blogach również obserwuje jako Paulina.
    I polubiłam fanpage jako Paulina Dufaj oba! :)

    mój email to paulinadufaj@op.pl
    Obie bluzy są cudowne ale ta różowa jest po prostu idealna do mojego stylu! :) cudowne kolorki i ta delikatność :)
    Pozdrawiam kochana:*:*

    ReplyDelete
  83. zgłaszam się :)
    anitka.lal@interia.pl
    obserwuję blogi jako: Polish Belieber
    lubię na fb jako: Anita Lal

    ReplyDelete
  84. Świetny blog!

    Bardzo ładnie wyglądasz! :))

    ReplyDelete
  85. obs: AniaSKF
    obs: AniaSKF
    fb: Anna Pitala
    fb: Anna Pitala
    instagram: ania603
    instagram: ania603

    ReplyDelete
  86. Obserwuję jako Pyniacz Krejzol
    fb: Paulina Skórka
    email: pynias17@wp.pl
    :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*