Film | Spotkanie

Wednesday, January 22, 2014

Cześć misie! Cieszę się, że wczoraj poruszony temat pozwolił Wam się wypowiedzieć i wyładować emocje związane z przykrymi zajściami z nauczycielami. ;) Oczywiście każdy komentarz został przeze mnie osobiście przeczytany. Odpowiadać, nie odpowiadałam, bo nie widzę w tym sensu, aczkolwiek ucieszyłam się, że Wy też zechcieliście się podzielić ze mną swoim historyjkami i ze swoim nastawieniem do nauczycieli. :) Dzisiaj natomiast nie mam zamiaru pisać, jaka to ta szkoła jest niedobra. Po co psuć sobie humor? ;) Lepiej pozostawić tą całą patologię bez komentarza. :)
  ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Jestem jakoś zmęczona dzisiejszym dniem, choć nic takiego nie robiłam. No tak.. szkoła wykańcza. Kurde nie miałam już wspominać o szkole, ale chcę tylko powiedzieć, że wczoraj byliśmy w kinie na filmie pt. "Biegnij chłopcze, biegnij!". Co mogę powiedzieć? Fantastyczny! Zrobił na mnie ogromne wrażenie. Były chwile, kiedy myślałam, ze się po prostu rozpłaczę. Generalnie lubię takie filmy o wojnie i moim ulubionym filmem do tej pory był "Chłopiec w pasiastej piżamie", ale po obejrzeniu tego filmu na podium wskoczył ten nowy film. :) Nie wiem czemu szczególnie lubię historie o Żydach. Wydaje mi się, że jestem bardzo tolerancyjną osobą dla każdego i tym bardziej nie potrafię pojąć dlaczego Żydzi, byli traktowani jak piąte koło u wozu... Każda z takich historii jest bardzo wzruszająca.. Nawet obok mnie leży teraz książka "Dziecko Noego", którą wypożyczyłam już jakiś czas temu i mam w końcu zamiar ją przeczytać, bo opowiada o ukrywaniu się Żydowskiego chłopca. Koniecznie muszę znaleźć czas na przeczytanie wreszcie tej książki! Wiem, że będzie bardzo fajna, ponieważ słyszałam bardzo pozytywne opinie, a z resztą ponoć wszystkie książki Eric'a-Emmanuel'a Schmitt'a są godne przeczytania. Ja miałam styczność z "Oskarem i Pani Różą", po której byłam zachwycona! A kolejnym plusem książek tego autora, jest nieduża ilość stron. ;) Akurat "Dziecko Noego" ma 130 stron, więc na spokojnie książeczkę można przeczytać jednego wieczoru z kubkiem gorącej herbatki. ;)
 koszula - romwe.com | naszyjnik - sheinside.com

No kurcze! Muszę nawiązywać ciągle do szkoły?! Nie da się ukryć, że wszystko jest z nią połączone. A akurat mam kolejną rzecz do powiedzenia. Dzisiaj mieliśmy spotkanie z terapeutą. Spotkanie trwało dwie całe lekcje. Odbywało się chyba tylko dla klas trzecich. Na pewno domyślacie się, że na takich spotkaniach mówi się cały czas o uzależnieniach, niebezpieczeństwach i seksie. Szczerze nie wiem co myśleć na temat takich spotkań. Uważam, że to trochę strata czasu dla tego pana i niepotrzebnie zrobi mu się sucho w gardle przy ciągłym gadaniu. Nieważne. Odczuwam po prostu, że i tak takie tłumaczenie gimnazjalistom co jest złe a co dobre to jak gadanie do słupa. Wiadomo, że większość z nas przechodzi i tak okres dojrzewania, buntu i tak czy siak będą sami decydować o swoim losie, a nic z tych może i mądrych rad nie wezmą do siebie, bo dla gimnazjalisty to zabawne, że ktoś chce chronić nas przez niebezpieczeństwami, kiedy w naszych oczach jest to tylko ZABAWA.:) Nawet chłopaków nie martwi, że po używkach spada poziom erekcji. Haha. No w sumie. Co może ich to interesować, skoro nie mają bladego pojęcia o niczym takie dzieci. Każda z nas wie, że chłopcy są dwa lata do tyłu, a więc o ich dojrzałości dyskusje są zbędne. :) Tak czy inaczej dobrze, że są organizowane takie spotkania. I terapeuta dobrze nam powiedział, że on nie nakazuje nam, żebyśmy nie sięgali/odstawili używki. Mamy tylko sami się zastanowić czy warto? :)
Ja należę do osób, które uważają, że wszystko jest dla ludzi. Kocham dobrą zabawę, uwielbiam poznawać nowych ludzi i generalnie mam się za osobę towarzyską, aczkolwiek mam swój rozum i potrafię postawić sobie granice tego wszystkiego i przede wszystkim nie staram się nikomu imponować ani dopasowywać się na siłę do danego otoczenia. ;) Ja zawsze jestem sobą, gdziekolwiek jestem. Wy też powinniście. To od Was zależy jak potoczy się Wasz los. ;)


Byłabym również wdzięczna, gdybyście przeglądali reklamy wyświetlane w pasku bocznym. To bardzo ważne dziękuję. :*

You Might Also Like

101 KOMENTARZE

  1. Słyszałam o tym filmie, bardzo chcę na niego iść. Czasami myślę, że to szkoła jest naszym życiem a reszta to tylko dodatek. Chyba powinno być odwrotnie, prawda?

    ♥BLOG♥

    ReplyDelete
  2. Dokładnie, gimnazjalista i tak nie bierze wszystkiego na serio, zwłaszcza chłopaki haha. Na szczęście to mija z wiekiem z tego co zauważyłam (mam dwóch starszych braci w technikum i zawodówce), ale nadal są trochę cofnięci o te 2 lata haha. Czyli jednak takie zachowanie nie zawsze się stabilizuje :D.

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. piękne koszula ty tez zresztą <3
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. O nie no poprostu kurcze no nie. Jestem na telefonie i trudno mi pisać ale napisałam taki długi komentarz i co ? Oczywiscie " brak połączenia z internetem " przepraszam jeżeli się nie doda... :c

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądasz. :)

    Poklikałam w reklamy. (:

    ReplyDelete
  6. Też miałam kiedyś takie spotkanie z terapeutą. Był temat używek/alkoholu i tak dalej. Trwało to trzy lekcje i było dość ciekawe ;3 Chociaż i tak większość osób będzie robić swoje...

    immortal-hell.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. świetna koszula. :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo ciekawa notka :3 Ja akurat czytam książkę ,,Numery mówią" - jest to zbiór wspomnień więźniów z obozu koncentracyjnego, więc też o podobnej tematyce :) Tych filmów nie oglądałam, ale z chęcią obejrzę ;)

    ReplyDelete
  9. ja we ferie jadę na ten film ze szkołą :)

    ReplyDelete
  10. U mnie akurat takie rzeczy obgadujemy z wychowawczynią, która jest naprawdę świetną nauczycielką i rozumie młodzież! :)

    ReplyDelete
  11. ja nienawidze czytac :(
    slicznie wygladasz w tej koszuli :)
    klaudmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja też jestem zmęczona, a nie mam po czym haha :D
    daydreamin-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jak z klasą także bd być może szła na ten film ; ))

    ReplyDelete
  14. śliczne zdjęcia <3

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Też niedawno moja klasa miała rozmowę z terapeutą, ale u mnie miały je wszystkie klasy gimnazjalne. Rozmawialiśmy tylko o narkotykach przez całe dwie godziny, a ci co chcą i tak je będą brać.

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. prześliczna koszula! oczywiście Ty też:)

    ReplyDelete
  17. Ja jestem w trakcie czytania książki "Dziewczynka w ziolonym sweterku". Bardzo polecam! Na film "Chłopiec w pasiastej piżamie" miałam iść z klasą, ale w końcu trafiliśmy na "Życie Pi", a szkoda.

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  18. Ja też lubię poznawać nowych ludzi. :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  19. Oo ja chcę się na ten film wybrać! Skoro polecasz to przyspieszam tępo xD Śliczna ♥

    Pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Nie słyszałam o tym filmie, ale również bardzo podobał mi się Chłopiec w pasiastej piżamie. Właśnie niedawno skończyłam czytać książkę "To, co zostało" Jodi Picoult, jednak nie należy ona do najkrótszych, ale również opowiada o drugiej wojnie światowej, także obozach koncentracyjnych, mnie podobała się bardzo, momentami była bardzo wzruszająca, więc myślę, że Tobie też by się spodobała!
    Też mieliśmy w gimnazjum takie spotkanie, ale mam na jego temat takie samo zdanie jak Ty ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. jejuu tez miałam iść na ten film,ale pomyliły mi się godziny i wgl jakaś masakra a tak chciałam na niego iść,szkoda :((/

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. ale cudnie :)
    http://domiiibloggg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. uwielbiam militarny styl! :)
    bardzo ladnie wygladasz :)

    ReplyDelete
  24. Ale śliczna ♥

    http://boludziesadziwni-ankaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ja na ten film wybieram się z klasą w poniedziałek. Również jestem tolerancyjna i boli mnie, że niektóre "rasy" uważają się za lepsze. Kiedy słyszę, że ktoś krytykuje Czarnoskórych, Żydów, osoby chore czy kogokolwiek odróżniającego się w jakiś sposób to (podobnie jak ty w przypadku niesprawiedliwości nauczycieli) nie potrafię usiedzieć cicho ;)
    http://lady-hard.tumblr.com/

    ReplyDelete
  26. Ślicznie wyglądasz :) Co do notki ja również lubię historie o Żydach. Interesuję się II wojną światową ;) Uwielbiam "Chłopca w pasiastej piżamie" :) Wy macie spotkania z terapeutą, a my z dietetyczką ;)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z dietetyczką bym bardzo chciała! ;)

      Delete
    2. Oooo .. mi by się przydały z dietetyczką !! ;D

      Jessi .. byłoby mi bardzo miło, gdybyś chociaż zajrzała: pisanepasja.blogspot.com :)

      Delete
  27. Ja mimotego, że chodzę dopiero ostatni rok do podstawówki, to również są poruszane takie tematy. Mi się to wydaje śmieszne, ale jak tak nauczyciele chcą, to niech tak robią;) Przecież jestem dopiero w podstawówce, co to dla mnie? :) haha no nic ;)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ja tam lubię Twoje posty z refleksjami! Świetnie wyglądasz ;>

    ReplyDelete
  30. Muszę obejrzeć ten film koniecznie! Ja też uwielbiam taką tematykę. Śliczne zdjęcia :)

    http://weekly-marika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. ślicnzy naszyjnik.

    Youngster-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Super notka. Ja również jestem sobą i nie udaje kogoś innego :)
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Wyglądasz genialnie!
    Bardzo podoba mi się koszula <3

    ReplyDelete
  34. Film był genialny! Też miałam takie chwile kiedy w oku pojawiły się łzy..
    Pamiętam jak ja byłam na takim spotkaniu z tym psychologiem i gadała nam bardzo podobnie ;)

    ReplyDelete
  35. Muszę koniecznie obejrzeć ten film! Ja również bardzo lubię film "Chłopiec w pasiastej piżamie". Jest bardzo wzruszający *o*
    Jak zawsze piękna <3333

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. musze ogladnac ten film :D super koszula ;p

    ReplyDelete
  37. Ta koszula jest cudowna! *o*

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. pamiętam jak rok temu miałam takie same wykłady w szkole, strata czasu xd

    ReplyDelete
  39. Koszula jest świetna:) Ładnie w niej wyglądasz!

    ReplyDelete
  40. Jessika, śledzę Twojego bloga od ponad roku, jestem, a raczej byłam Twoją wierną czytelniczką. To co teraz robisz jest naprawdę przykre. Od jakiegoś czasu nie blogujesz dla nas, Twoich czytelników, tylko jesteś nastawiona na komercję, zyski i czerpanie coraz większych profitów. Rozumiem, blogowanie to pasja, z czasem każdy zechce zarobić na tym paru groszy, ale to, co teraz obserwuję w twoim wykonaniu przechodzi moje najśmielsze oczekiwania..
    Teraz, czytelnicy to dla Ciebie tania siła robocza, których wykorzystujesz do klikania w bannerki, linki i inne tego typu pierdoloty. Chyba niezbyt dokładnie przeczytałaś regulamin AdSense https://support.google.com/adsense/answer/48182?hl=pl# Dobrze Ci radzę przeczytać 'Zachęcanie do klikania'. Zabronione są sztuczki, które stosujesz, by zarobić sobie kasę.
    Nie odbierz mojego komentarza za hejt, ale na Twoim miejscu dobrze bym się nad sobą zastanowiła oraz tym, co jest dla Ciebie priorytetem w pisaniu bloga: własna satysfakcja, czy uporczywe błaganie ludzi, by dać Ci zarobić?
    Peace.

    ReplyDelete
  41. ale sliczna koszula :)

    obserwuje :)

    ReplyDelete
  42. Sliczna koszula:> Też lubię filmy tego typu jak Ty:> I chyba też przeczytam tę ksiażke:>

    zapraszam do mnie natalie-natali.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Skoro lubisz takie filmy to polecam Pianistę c:

    ReplyDelete
  44. Jeja jaka piękna! :) Bardzo ładna koszula i naszyjnik :) Świetny blog! Obserwuję! ;)
    Zapraszam na bloga: http://patricia-believe.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ja to czasami mam wrazenie ze chlopcy sa 10 lat do tylu! Hahaha ale jak taki cos palnie to nie wiadomo czy sie smiac czy plakac.Ps.chlopcy jesli to czytacie to wezta sie wkoncu ogarnijta... o taki moj apel:) a do tych zajeciach z terapeutami sie zgadzam plus jest tali ze lekcji nie ma:) pozdrawiam z Torunia.wpadaj do nas:)

    ReplyDelete
  46. Moim ulubionym filmem i ksiazka o wojnie ale tez ogolem sa "kamienie na szaniec"mialam okazje byc w wawie w szkole glownych bohaterow i w muzeum powstania qarszawskiego .jak czytalam ta ksiazke czulam sie jakbym bzyla tam i byla ich kolezanka:)

    ReplyDelete
  47. My dzisiaj mieliśmy spotkanie z psychologiem, który mówił nam jak sie zmieniamy itp.
    W sumie pani była śmieszna .
    Nie warto udawać się kogoś kim się nie jest wtedy tracimy własną tożsamość i nie jesteśmy już oryginalnym, prawdziwym sobą...
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. jej świetne ciuchy i ciekawa notka<3
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam:> http://nicki-najaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Śliczny makijaż.

    youngster-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Świetny wpis ! :) Pozdrawiam ^^
    i
    Zapraszam : http://ciasteczkowy733.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  51. słyszałam o tym filmie od przyjaciółki :)
    śliczna koszula *.* ładnie w niej wyglądasz ;d

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Super blog ! Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji na:
    http://smilesmile2002love.blogspot.com/ w poście Liebster Award Zapraszam. ♥

    ReplyDelete
  53. czytam Twojego bloga od dłuższego czasu i bardzo lubię jak piszesz :)
    oglądałam ten film, jest naprawdę bardzo dobry :)

    ReplyDelete
  54. nie słyszałam jeszcze o tym filmie... :)
    jesteś przesliczna!
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ja wczoraj oglądałam film, pt.:"Pianista"
    Bardzo fajny, również o wojnie i Żydach, polecam go wszystkim ;)

    karolalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Ja nie przepadam za takimi filmami,, ale obejrze to wtedy będe komentować cp
    A Jessica jak zwykle najpękniejsza ;**
    http://sylwiaa3.blogspot.com/ - dopiero zaczynam ;D

    ReplyDelete
  57. świetna bluzka:) ależ ty twarda jesteś żeby tak w tym zimnie:D!

    ReplyDelete
  58. koszula i naszyjnik są świetne, nie oglądałam jeszcze tego filmu :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Piękny naszyjnik. <3 Też chcę taki.

    http://olga-olllga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. A Ty jak zwykle śliczna ;3
    O filmie nie słyszałam :c
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  61. prześliczne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  62. Zdecydowanie świetny film :) No i koszula boska :)

    ReplyDelete
  63. Super blog, świetne posty :*

    http://mysterbox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. wow,you are so beautiful,how can i do?hug you?kiss you?
    No matter what you're going through, it's always better if you have people to share it with.
    thank you for sharing this to us ,enjoy here
    love the beautiful girl,love the scenery,love the photos all!!!
    Hope to be your friend soon Pls post more!
    Would you like to follow each other? Just let me know in my blog
    hope you can check my blog and share beauty:
    http://me-poppy.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Śliczny naszyjnik *-*
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    ReplyDelete
  66. jak tylko u mnie w mieście będzie ten film to idę!
    pasuje ci taka stylizacja :)

    ReplyDelete
  67. Właśnie dzisiaj będę z mamą oglądać 'Chłopiec w pasiastej piżamie' :D Przyjaciółka też go polecała,więc czemu nie ;) Wczoraj oglądałam 'Chatroom' niesamowity film,dosyć trudny do zrozumienia,jeszcze takiego nie spotkałam.O 'młodzieży w sieci' naprawdę polecam ;)
    Oczywiście zdjęcia jak zawsze śliczne :3

    ReplyDelete
  68. swietny blog ;) bede tu często zaglądać ;):*

    ReplyDelete
  69. Hej <3 Przez przypadek trafiłam na twojego bloga. Zaczęłam czytać posty i naprawde mi się spodobały. Jesteś interesującą osóbką i naprawde bardzo spodobał mi się twój blog. Te posty, ta szata graficzna- to wszystko świadczy o tobie <3 Cudownie piszesz.
    zapraszam alwaysbetterr.blogspot.com zaobserwój jeśli ci sie spodoba !!!

    ReplyDelete
  70. jestem sobą gdziekolwiek i z kimkolwiek jestem :)
    taka moja natura. musiało być fajnie
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Świetny blog ! Bardzo ciekawy post :)
    Zapraszam na konkurs do wygrania 72$ do wykorzystania w oasap.com ! :>
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2014/01/competition-hello-450-followers.html

    ReplyDelete
  72. Świetny post <3

    + Zapraszam do mnie

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj <3

    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  73. Naprawdę super post! ;3 Ciekawy i wgl.
    Zapraszam do mojego bloga :) http://nicol.blog.onet.pl/

    ReplyDelete
  74. Bardzo mądre słowa, nie zgubienie się w tym świecie i pozostanie sobą w każdej sytuacji to dziś rzadkość, gratuluję; )
    http://seeachance.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. sorry, że tutaj ci to piszę, ale ktoś na fb założył konto "jessika chińcza" i dodaje tam tw. zdjęcia i tak samo z weroniką .... ://

    + śliczne zdjęcia ;**

    ReplyDelete
  76. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    A przy okazji jak byś można odzwiedzić bloga koleżanki! Ona dopiero zaczyna : http://dailyilona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Jakie piękne oczka ♥ cudowny blog, bardzo fajnie czyta się twoje posty :p jeśli ci się u mnie podoba możesz zaobserwować, będzie mi bardzo miło, a ja z chęcią się odwdzięczę, jeszcze raz fajnie tu ♥ zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. super koszula, świetnie w niej wyglądasz :)

    Obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  79. ale masz cudownie pomalowane oczy:)

    ReplyDelete
  80. Gratuluję! ♥ Zostałaś nominowana do Always The Best Blogs! Po więcej informacji skieruj się do ostatniej notki na moim blogu: vickys-life1.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Wow świetny post naprawdę nam się podoba, zapraszamy do siebie zostaw po sobie jakiś mały ślad :*
    clarrieandcarrie.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Bardzo fajny blog.Jesteś śliczna :)

    Zapraszam również na swojego bloga http://paulina151298.blogspot.com/ jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :)

    ReplyDelete
  83. Bardzo fajny blog.Jesteś śliczna :)

    Zapraszam również na swojego bloga http://paulina151298.blogspot.com/ jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :)

    ReplyDelete
  84. masz śliczne włosy :( <3 *c*

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Śliczna koszula <3

    bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. oo mój kom będzie tym setnym :) końcu napisałam do sheinside i zaczynam zbierać te 100 wejść ! c;

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*