Czarno-biały sweterek

Wednesday, January 15, 2014

Cześć! Jestem taka senna! Ostatnio coraz częściej zdarza mi się przespać cały dzień, od razu po przyjściu ze szkoły, tak więc nawet nie mam czasu do Was wpaść, masakra! Już teraz czuję, że po prostu zaraz zasnę. Za niedługo wyłączę lapka i może włączę jakiś film, albo po prostu zrobię łóżko i się położę na drzemkę. 
Dzisiaj po szkole szybko się przebrałam i poszłam na kilka zdjęć, by pokazać Wam jedna z moich najnowszych rzeczy z sheinside.com.
Zostałam jeszcze poproszona przez Was, bym napisała coś na temat biura podróży Funclub. Wiem, że jest dużo chętnych na obóz z tego biura, a z racji tego że byłam już rok temu na obozie w Hiszpanii mogę Wam udostępnić więcej informacji. ;) 
W następnej notce spodziewajcie się krótkiej opinii, a dodatkowo odpowiem na wszystkie pytania z obozem związane, które zadacie pod tą notką.
 
Sweterek - sheinside.com  | torebka - wholesale-dress.net | buty - ibuciki.pl

Jak denerwuje mnie zmiana kolorów przez bloggera :( Możecie wierzyć lub nie, ale zdjęcia z tej notki były przerobione na kolor niebieski - chłodny, a niestety zrobiły się pomarańczowe o barwach ciepłych, czyli totalne przeciwieństwo żądanego efektu. :(

Czekam na Wasze pytania. Miłego wieczoru! :*

You Might Also Like

114 KOMENTARZE

  1. Ładnie wyglądasz w tym sweterku :) Powiem CI tak co do zdjęć pisałam an swoim blogu w poscie ''Fotografia'' jak zmienić aby bloger nie mieszał się w zdjecia, które zamieszczasz.Nie podam Ci linku bo nie mam zbytnio czasu teraz, ale jak zależy Ci to sobie przejrzysz starsze psoty :)

    KLIK KLIK BLOG

    ReplyDelete
  2. Piękny jest ♥ Dlaczego akurat to biuro? ;3

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczny sweterek. ♥ Już nie mogę doczekać się posta o obozie, bo zamierzam się na niego wybrać w wakacje. ;)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jejku, jak ja dawno u CB nie byłam ;-)
    Pozmieniało się co nieco ;-)
    I ty się zmieniłaś.. włosy ścięłaś...
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    ReplyDelete
    Replies
    1. A no tak jakoś wyszło haha. ;)
      Również pozdrawiam ;*

      Delete
  5. piekny ten sweter <3

    http://oneblogofmemories.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. chyba musialo byc zimno :)
    bezxpomyslu.bogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jessika jak Ty jesteś piękna *.*
    Oddaj mi swoją urodę, proszę : *

    ReplyDelete
  8. kurczę, też chcę śnieg :((
    pieknie wyglądasz ;*

    ReplyDelete
  9. Wiem, że chciałaś inaczej, ale i tak pięknie wyszło, piękny sweter, te twoje cudowne wielkie oczy .. jest jak zawsze cudownie!

    ♥BLOG♥

    ReplyDelete
  10. Sweterek jest mega :) Czekam na ten post o biurze podróży.

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  11. Jakie Ty masz piękne oczy!

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia są prześliczne, a sweterek genialny :)
    Bardzo ci pasuje :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Śliczny sweterek. Mnie też denerwuje to "przerabianie" zdjęc przez bloggera, przez to moje zdjęcia mają takie dziwne kolory.

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jej, ubierz się, zimno! :D Będziesz chora :)
    A co do zmiany kolorów, jakości zdjęć.. to nie wiem ile jest takich stron, które tego nie robią ;< Niestety.

    ReplyDelete
  15. śliczny sweterek!
    pasuje do ciebie ;)


    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. hej Jessika bardzo mnie interesuje kiedy zamawia się ten obóz, skoro jest tak dużo chętnych :p ty kiedy zamawiałaś, w jakim miesiącu?

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładny sweterek :) zdjęcia śliczne, jak zawsze.
    blog-klik

    ReplyDelete
  18. Śliczny sweterek.! Ja bym teraz najchętniej zamieszkała pod kołdrą.!
    Adzia-Nika.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jeju jaka ty śliczna :* Te oczy *-*
    Twoje włosy rosną w ekspresowym tępię :) Ładny sweter, chociaż trochę w nie moim stylu.

    zapraszam ;3
    http://kamikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieje, że rosną! :D :) Choć ja tego nie widzę. ;)

      Delete
  20. Masz prześliczne duże oczy! :)
    Ja mam pytanie, kiedy najlepiej wykupywać miejsca, czy też rezerwować na te obozy? ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. jeju jesteś cudowna! masz cudowną torbę,własnie szukam takiej czarnej bo mam brązową :)
    zapraszam również do mnie :))
    Pozdrawiam i całuję cieplutko <3

    ReplyDelete
  22. Śliczne szczególnie ostatnie zdjęcie :) Świetny sweterek!


    ZAPRASZAM DO MNIE!
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ładny sweterek i zdjęcia.Masz śliczny makijaż;3

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia! Blogger psuje jakośc, zgadzam się. Miłego wieczorku :*
    shaneai.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Śliczny sweterek ^___^. Mam wrażenie, że stajesz się coraz ładniejsza i piszę to szczerze <3

    ReplyDelete
  26. można wyłączyć zmianę koloru przez bloggera - www.o-ironio.blogspot.com/2013/09/jak-wyaczyc-autokorekte-zdjec-w.html
    Mam nadzieję, że pomoże ;)

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  27. ostatnio blogger strasznie psuje jakość zdjęć,przerabiam zdjęcia które są dobrej jakości a na blogu robią się inne.
    nicolla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo ładnie! Podoba mi się sweterek i torebka ;>
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  29. Przepięknie wyglądasz :) Nie dziwię ci się, że chce ci się spać, skoro tak wcześnie robi się ciemno :c Sweterek jest cudowny *.* Mnie też denerwuje blogger, np gdy wstawiam czarno-białe zdjęcia automatycznie robi się brązowe ;/

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ooo, ile śniegu na zdjęciach. Śliczny sweterek. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ah, sweterki w Sheinside są prześliczne! ♥

    http://weekly-marika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ślicznie wyglądasz! ;3
    Jeśli chodzi o zdjęcia to polecam je zapisywać w PNG, a nie JPG. Jakość od razu się polepszy! :)

    ReplyDelete
  33. A gdzie jedziesz w tym roku z tym biórem??? :)

    ReplyDelete
  34. Śliczny ten sweterek ♥
    Ale jesteś pięknaaa ♥ ♥ ♥
    Czekam na tą opinię o firmie funclub!
    Cudneeeeeeee buty!
    Ja też cały czas jestem taka senna... :)


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. ale ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  36. Sweterek jest śliczny! Ja też jestem zła na bloggera, ze tak zmienia jakość zdjęć! :/

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Też mnie wnerwia blogger , zmienia kompletnie zdjęcia

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  39. Ojej! Jak mnie tutaj dawno nie było.
    Jaka Ty śliczna jesteś!! Naprawdę !! :*
    Śliczne zdjęcia! Buziaczki! :*
    \
    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Piękne zdjęcia z resztą jak zawsze :) też tak mam, że chcę mi się spać od razu po szkole, ale za nie długo mam ferie no.. jeszcze dwa dni i ferie jeje :) Czekam na kolejny post :*
    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Przepiękny sweterek, wyglądasz ślicznie! <3

    ReplyDelete
  42. świetny sweterek. :)

    ReplyDelete
  43. Ślicze zdjęcia! :) Wiem niestety blogger strasznie psuje jakość.
    kolorowawyspablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Jej! Ten makijaż optycznie baaardzo powiększył Ci oczy. Wygląda to obłędnie! :)

    ReplyDelete
  45. W takim razie czekamy na informację na temat tego biura podróży ;)
    Śliczny sweterek! Musiało być ciężko tak siedzieć na śniegu, pozować do zdjęć i do tego się uśmiechać ;D

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. mimo braku efektu który chciałaś uzyskać, zdjęcia są świetne <3
    śliczny sweterek ^^

    ReplyDelete
  47. Śliczny sweterek. Ja również całymi dniami jestem senna :(
    Zapraszam :)
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    obserwacja = obserwacja :)

    ReplyDelete
  48. twoje włosy są cudowne
    Jak masz je obcięte? Normalnie-prosto, czy jakoś inaczej?

    ReplyDelete
  49. Piękny sweterek.
    Te zdjęcie co masz na fb najlepsze! :)


    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Zdjęcia i tak wyglądają bardzo dobrze ;) Nie musisz się tym przejmować ;3 Co do obozu to ja tylko chciałam się spytać o organizację. Podzielili Was na jakieś grupy i mieliście ustalone plany dnia czy wszystko było robione na spontana? I o której były pobudki? ;>

    ReplyDelete
  51. Śliczne zdjęcia...ładny sweterek<3

    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ślicznie wyglądasz! Piękny sweterek. :)

    ReplyDelete
  53. W jakim wieku byli najmłodsi uczestnicy na obozie, a w jakim najstarsi? Czy jest duża różnica wiekowa, czy da się odnaleźć w gronie starszych?
    ślicznie! u mnie niestety nie ma śniegu a po jutrze ferie ;(

    ReplyDelete
  54. Uwielbiam cie ale za mocno wyrywasz sobie brwi ! Masz piękną twarz:) poczytaj troszke na necie jak prawidlowo je wyrywać bo są za daleko rozstawione i asymetryczne.. i odejmuja ci urody gdyby nie brwi mialabys idealna twarz (IMO oczywscie)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja już je staram się hodować i powoli poprawiam ich wygląd :D

      Delete
  55. Ty masz już śnieg, a u mnie jest zielono:( też tak chcę:(

    ReplyDelete
  56. Jakie masz śliczne oczy!! Cudowny sweter <3

    ReplyDelete
  57. bardzo ładnie wyglądasz w tym sweterku :)
    niestety blogger ostatnio psuje zdjęcia..

    ReplyDelete
  58. Śliczny sweterek. Ale na tej ławce to chyba nie było Ci za ciepło:) bo jak patrze na zdjęcia to aż mi robi się zimno:) A co do zmiany odcieni zdjęć przez blogera też zaobserwowałam to u siebie. :( Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlatego nawet nie mam co wybierać ze zdjęć, bo pstryknęłyśmy raz dwa z 5 - 6 zdjęć i heja, do domu :D

      Delete
  59. Ładny ten sweterek :) Ja nie mam akurat żadnych pytań ale fajnie, że postanowiłaś odpowiadać na nie :) Każdego kto przeczyta ten post zapraszam na konkurs na moim blogu, nagroda jest dopasowana dla dziewczyn :) LINK DO KONKURSU :

    http://korlandia.blogspot.com/2014/01/giveaway.html

    ReplyDelete
  60. Jaki boski ten sweterek ! ♥♥♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  61. Dawno mnie tu nie było, oj bardzo dawno! :o
    Obcięłaś włosy? Ślicznie wyglądasz ;)
    Jesli chodzi o mnie, to nie mam pytań. A co do zdjęć to mi też jakiś czas temu wydawało się że na blogu wyglądają inaczej... Myślałam jednak, że mi się wydaje tylko. A tu proszę. :O
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak obcięłam włosy i to baaardzo drastycznie. ;D

      Delete
  62. śliczny jest ten sweterek *.*

    ReplyDelete
  63. Śliczny jest ten sweterek <3

    http://olyy-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Ja też jestem zmęczona gdy wracam ze szkoły, już nawet w autobusie zasypiam;/
    Bardzo fajny sweter!
    Pozdrawiam, bardzo ładny blog, kochana :*

    ReplyDelete
  65. Piękne zdjęcia! Śliczny sweterek! Cudnie wyszłaś ♥
    Ile płaciłaś za swój wyjazd i na ile dni?

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Sweterek przeuroczy :)
    + zazdroszczę takich widoków.. u mnie kompletny brak śniegu, a już mi tęskno za nim..

    ReplyDelete
  67. śliczny masz ten sweterek <3
    niestety blogger zmienia kolory :((
    ale i tak piękne są te zdjecia <3

    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. ale piękne zdjęcia.<3 sweterek śliczny :*

    ReplyDelete
  69. sliczny sweterek :) ladny makijaz,tez codziennie jestem senna bo sie nie wysypiam przez.szkole ;c

    zapraszam. ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. świetny blog i zdjęicia ! <3

    zapraszam do mnie! http://dailykamila.blogspot.com/

    jakbys mogla to odwiedz tez bloga mojej kolezanki! Ona dopiero zaczyna przygode z blogowaniem http://dailyilona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Śliczny sweterek Jessika <3 Udanych ferii życzę ;)

    ReplyDelete
  72. ładnie:)
    Skąd Ty wzięłaś ten snieg:O?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. ;D A no mam śniegu i to dosyć dużo :D

      Delete
  73. Jej ile u ciebie śniegu *,*
    Bardzo ładne zdjęcia ;)
    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Swietne zdjęcia, ja dzisiaj robiłam i strasznie zmarzłam. :/

    koffam-zelki.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Śliczny sweter. Blogger jest bardzo wredny, jeśli chodzi o grafikę czy filmy.

    ReplyDelete
  76. Świetny sweterek *)* I buty też piękne ;)


    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ;)

    ReplyDelete
  77. hej, mam ogromna prosbe...a mianowicie czy poklikalabys w linki do sheinside na moim blogu? to dla mnie ogromnie wazne, odwdziecze sie, tylko powiedz jak ;d

    ReplyDelete
  78. Śliczny ten sweterek. A ostatnie zdjęcie jest najlepsze :) Wiesz... ja też bym chciała tak przespać chociaż jeden cały dzień ale niestety NAUKA ;(

    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Śliczny sweterek i świetne zdjęcia ;)

    http://wykorzystaj-swoj-czas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. śliczny sweterek ;O
    zapraszam do mnie:
    karolalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Piękne zdjęcia. Masz śliczne oczy <3

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Świetne zdjecia :-) Śliczny sweterek :-)
    wiktoria-wikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Uwielbam takie zimowe sweterki <3 sweterek, legginsy, kominek i gorąca czekolada <3

    ReplyDelete
  84. Kocham ten sweterek ♥ I jak zwykle potwierdza się moja teoria, iż w sheinside są świetne ciuszki :) Cały zestaw prezentuje się świetnie. Widzę, że u ciebie śnieg, eh. U mnie nie ma ;(

    Ostatnim czasem, podobnie jak ty, zdarza mi się usnąć po szkole. Ze strachem budzę się po 19:00 i z przerażeniem przekopuję zeszyty. Nie zawsze jednak uda mi się odrobić lekcje. Dobrze, że już ferie!

    Pozdrawiam gorąco!
    Przy okazji zapraszam na odmieniony ORASEY :)
    orasey.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. ale ślicznotka <3
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. sweterek jest prześliczny:)

    ReplyDelete
  87. sliczny sweterek :)
    masz ładniutkie oczka *.*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Ślicznie , mam taką samą torebkę :) wuess.blogspot.com ( Czy mogłabym prosić o klikanie w linki w poście aupie oraz choies i banery ? To dla mnie bardzo ważne ;))

    ReplyDelete
  89. Mam taki sam sweterek. C: Ale kupiony w normalnym sklepie. :)
    Ładne zdjęcia.

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Ale u ciebie dużo śniegu :o
    Piękny sweterek :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Ślicznie wyglądasz, zmiana fryzury to był świetny pomysł! A sweterek jest śliczny- ciepły i dodatkowo z takim motywem, że ma się go ochotę przytulić. Też zauważyłam, że bloger okropnie zmienia kolory- moje zdjęcia były raczej ciemniejsze a on sam je rozjaśnił (!) i wyglądają oropnie, mają jakieś szumy, co się w ogóle dziej!?
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Świetnie wyglądasz. : )

    ReplyDelete
  93. sweterek cudny i ślicznie w nim wyglądasz :)
    kiri1998crazylife.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*