Blog roku 2013 ♥

Friday, January 31, 2014

Cześć kochani! ;) Jutro idę z Weroniką na zdjęcia. Być może, w końcu nawet dorobimy się z Weroniką wspólnych zdjęć, ale to się jeszcze zobaczy. ;) Chwilę po napisaniu ostatniej notki zaczęłam umierać. Dostałam gorączkę i tym sposobem zaczęłam szybciej ferie.. :) Niby fajnie, ale już chyba wolałabym się męczyć w szkole niż w łóżku z gorączką 39.. 
Po tej krótkiej przerwie spotkało mnie zaskoczenie. Już rozpoczął się wyścig szczurów w głosowaniu na bloga roku 2013. Fajnie. Haha. ;) Wiadomo. Każdy chce wygrać. Nie wiem od kiedy zaczęło się głosowanie. Nieważne. Ja trochę później to obczaiłam i niektóre z dziewczyn mają już po 3 kropki przy nazwie bloga, a ja tak naprawdę zaczynam od zera. 
Wielka szkoda, że zawsze brane pod uwage są te świeże blogereczki, które tylko żerują na współpracach. Należą do grup na facebooku "blogerzy" itp. i wypisują: jakie współprace polecacie? 
To jest nienormalnie. Aż mnie nosi jak to widzę. Naprawdę! Dlatego ja zrezygnowałam z KAŻDEJ możliwej współpracy. No dobra. Zostawiłam tylko tą stałą firmę, z którą współpracuję już ze 2 lata, czyli mowa o sheinside.com. :) Więcej mi nie potrzeba. Mała, dodatkowa korzyść. I tyle. Tak to odbieram. Chciałam pokazać Wam, że to blog jest dla mnie ważny, a nie współprace. :)
   ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~
Wspaniale by było po tych 3 latach prowadzenia bloga, coś osiągnąć! :)
To byłoby dla mnie naprawdę wielkie osiągnięcie i wtedy już robiłabym wszystko w kierunku profesjonalniejszego blogowania, dlatego że czułabym po prostu, że naprawdę się nadaję do tego co robię.

Proszę Was kochani o głosy na mojego bloga. ;) Jeżeli lubicie tu wchodzić, albo jeżeli po prostu lubicie mnie jako blogerkę haha. ;) Mam bardzo dobry kontakt z wszystkimi czytelnikami moim zdaniem, bo jako jedna z nielicznych potrafię znaleźć zawsze czas dla Was na facebooku, a nawet skype. Myślę, że to fajna sprawa. Nie tylko Wam sprawia to przyjemność. Mi również i nigdy nie odebrałam tego za narzucanie się. Nie myślcie tak, bo często tak piszecie głupolki! :*

Jeszcze raz zachęcam do głosowania ♥
 SMS o treści K00066 na numer 7122
*W treści TRZY ZERA :)))

Dobrej nocy! Liczę na Was

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. Życzę powodzenia, bardzo podziwiam Cię za to, że zrezygnowałaś z pozostałych współprac :)

    ReplyDelete
  2. Wysyłam! Życzę powodzenia :*
    http://lady-hard.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Trzymam za ciebie kciuki, Jess ♥ Najprawdopodobniej wyślę na Ciebie :)
    blueberry-madness.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Też nie lubię gdy wszyscy się w tych grupach pytają o firmy które współpracują.. :|
    Bardzo chciałabym aby twój blog wygrał!
    Powodzenia ♥

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja zrezygnowałam z Blogu Roku. Niby się zgłosiłam, ale po dłuższym zastanowieniu się pomyślałam, że to nie dla mnie. A jeśli chodzi o współpracę to też ograniczyłam się do minimum. Tylko sheinside i oasap. Jak patrzę na te blogerki co mają co drugi post o współpracy, to aż mi się niedobrze robi...

    ReplyDelete
  6. Jeju jutro kupuję doładowanie i głosuje ! *.*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Powodzenia kochana w konkursie :)

    ReplyDelete
  8. Faktycznie współpracujesz tylko z Sheinside i oby tak dalej. Widać, że pisanie to Twoja największa przyjemność w blogowaniu i nie prowadzisz go dla współprac. ^^

    ReplyDelete
  9. Z tymi współpracami to masz rację. Zagłosowałam :)

    ReplyDelete
  10. świetnie napisałaś posta, powodzenia w konkursie :)

    ReplyDelete
  11. Dobranoc! ;*
    Trzymam za Ciebie kciuki! <3

    ReplyDelete
  12. Powodzenia, naprawdę ci się należy, bo jesteś świetną blogerką! :)

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  13. Kto w tamtym roku wygrał?

    ReplyDelete
  14. Mam dokładnie tak samo jak Ty, patrząc na te wszystkie współprace. Ja współpracuję tylko z jedną firmą, która zresztą sama do mnie napisała.
    Trzymam kciuki!

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. SMS zaraz poleci, powodzenia! (:

    ReplyDelete
  16. Zyczę powodzenia ;) Należało by Ci się!

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Hah, ja z powodu choroby też nieco wcześniej rozpoczęłam ferie ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Zagłosowałam ♥
    daydreamin-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Racja, teraz większość blogerek ma bloga i żeruje na współpracach. Powodzenia w konkursie :)

    http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Życzę powodzenia ^____^ oby ci się udało. I zdrowiej!

    ReplyDelete
  21. Życzę Ci powodzenia i postaram się wysłać SMS, bo na to zasługujesz <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. powodzenia !
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Mnie też to wkurza jak widzę komenatzre typu " Ale super masz współpracę ja napisze do nich jak będę miec 100 obserwatorów" To chore..

    ReplyDelete
  24. Powodzenia, należy Ci się. ;)
    __________
    Zapraszam na skomentowanie nowego posta!
    Jeśli dodasz się u mnie do obserwatorów, zrobię to samo u Ciebie. ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. też wystartowałam , fajnie by było jakbyś wygrała
    powodzenia
    http://lluuiizzaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Powodzenia!

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete
  27. Gratuluję. Gdybym miała coś na koncie, to pierwszą rzeczą jaką bym zrobiła byłoby wysłanie na Ciebie sms'a. Niestety brak jakichkolwiek środków mi na to nie pozwala ;(
    Trzymam kciuki!

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. trzymam kciuki! <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. życzę ci powodzenia i wierzę, ze osiągniesz wiele :)

    ReplyDelete
  30. Ja ci życzę powodzenia i obserwuję:)

    ReplyDelete
  31. życzę ci powodzenia :)

    ReplyDelete
  32. życzę Ci powodzenia :)!

    ReplyDelete
  33. życzę powodzenia! :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    ReplyDelete
  34. Życzę powodzenia :) Pamiętam jeszcze Twojego bloga chyba sprzed dwóch lat ^^

    ReplyDelete
  35. już zagłosowałam ;*
    masz rację, ten spam na grupie blogerzy bardzo irytuje :/

    ReplyDelete
  36. Ja tam bardzo lubie Cb i Twojego bloga wiec z wielka przyjemnoscia zaglosuje :) ile razy mozna glosowax na jeden blog?

    ReplyDelete
  37. Trzymam kciuki i życzę powodzenia! :)
    Blog

    ReplyDelete
  38. podziwiam, za to zr rezygnujesz z wspolpracy..dla NAS! wauuw!

    zapraszam-
    miichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. rewelacyjny post ! ^^ aczkolwiek nie zgadzam sie z tym, że jak ktoś jest w grupie blogerzy na fb to tylko dlatego by się promować... mnie np. dodano do takiej grupy :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. chodzi mi o świeże blogerki. :)
    Ja też należę do miliona takich grup bo nie chce mi sie wypisywać, a dodana zostałam bez mojej zgody.

    ReplyDelete
  41. To bardzo dobry ruch z Twojej strony. Ja jak na razie z nikim nie współpracuję i nie planuję na chwilę obecne =3
    Nie wiem czy zauważyłaś, ale niektóre blogerki obiecuję designy, polecanie blogów i wszystko co ktoś będzie chciał, byle tylko zdobyć głosy. Niestety tak zrobiła jedna z blogerek, z którą z przyjaźnię i bardzo lubie czytać jej bloga. Moim zdaniem to żałosna, a Ty co o tym sądzisz?

    Pozdrawiam :)

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pahaha. :D
      Na moje takie zrobie Ci design jak wyślesz eska, to jak: zagłosuj na mnie, zrobie Ci loda.
      No sory bardzo :D

      Delete
  42. O, i własnie zauważyłam nowy design bloga - jest cudny!

    ReplyDelete
  43. powodzenia w konkursie! ;)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Dobrze, że istnieją jeszcze blogerki takie jak Ty, dla których współprace nie są na pierwszym miejscu. : ) Wcale nie przeszkadza mi, że współpracujesz z tą jedną firmą. Znacznie gorzej jest, gdy blogi opierają się na sponsorowaniu. Co post nowa współpraca. Blog powinno się prowadzić z zamiłowania, dla zabawy, ale nie dla korzyści. To strasznie irytujące, gdy wchodzisz na stronę, a tam pełno banerów reklamowych. Chciałabym, aby kiedyś to się zmieniło.
    Zagłosuję na Ciebie, bo myślę, że warto, a po drugie pieniądze idą na szczytny cel. : ) Powodzenia!

    ReplyDelete
  45. Widać że nie zalezy ci na współpracach i to jest super. :) Życzę ci żebyś wygrała ! <3

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*