AriZona Tea

Wednesday, January 29, 2014

Cześć skarby! Nie pisałam tu jakiś czas to racja, ale to głównie ze względu na choróbsko, które mnie złapało. Od piątku leżałam z gorączką i gniłam. Nic przyjemnego, także weekend zdecydowanie zmarnowałam. Nie wiem co mnie natchnęło, żeby w końcu naładować telefon, kiedy ledwie wróciłam ze szkoły. Zobaczyłam wiadomość od kuriera. Za jakiś czas paczka trafiła w moje ręce i od razu zabrałam się za rozpakowanie. Dokładnie wiedziałam, co znajduje się w paczce. ;)
Nie wiem czy wiecie, ale jestem wielką fanką tumblera oraz weheartit, to właśnie tam oglądam inspiracje i w sumie mogłabym tak przez cały dzień! :) Zawsze napotykałam się na herbatę "AriZona". Szukałam kiedyś namiarów, gdzie by można było ją nabyć, aczkolwiek nie zyskałam żadnych informacji, wiec moja chęć na te herbatki poszła na bok. Dopiero jakiś czas temu znalazłam ich polski profil na facebooku. Po prostu musiałam je mieć! Tak pokusiły mnie te inspiracje i kolorowe opakowania, że zamówiłam od razu 6 sztuk, bo nigdzie w sklepach ich dostać nie można. :(
Masakra! Najchętniej otworzyłabym od razu wszystkie, bo ciekawi mnie ich smak! Na pierwszą próbę poszła butelka z białą herbatą o smaku jagodowym, aczkolwiek ten smak mało trafił w moje kubki smakowe. Zbyt łagodny, ale zarazem słodki. Nie dla mnie. Choć mimo wszystko i tak sobie popijałam, że butelka została opanowana w krótkim czasie, aczkolwiek mam nadzieję, że inne okażą się lepsze! ;) Natomiast butelki zostawię hihi. Póki co mam picia do szkoły na 5 dni! Haha, a potem będę dosłownie przelewała do tych, bo prezentują się tak ładnie! ;)
Mam nadzieję, ze niedługo będzie można kupić te napoje w jakimś sklepie w mieście, na pewno co jakiś czas bym kupowała! ;) A póki co napoje znajdziecie tu: www.bdsklep.pl/arizona
O reszcie smaków jeszcze wspomnę i powiem, która herbata moim zdaniem jest najlepsza. ;) Może niedługo będziemy mieli okazje kupować je nie tylko na sklepie internetowym. 

Miłego dnia, a pod wieczór wpadnę do Was z loterią ;*;* 

You Might Also Like

66 KOMENTARZE

  1. Nigdy tego nie piłam ... Wolę zwykła herbatę z cytryną ;d

    KLIK KLIK BLOG

    ReplyDelete
  2. Właśnie zastanawiam się nad zakupem kilku smaków ;D

    http://amcia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wyglądają bardzo fajnie, ale do mnie jakoś nie przemawiają :)

    ReplyDelete
  4. Przyznam się, że pierwszy raz słyszę o takich napojach. Wygląd butelek jest świetny, ale jeszcze bardziej ciekawa jest ich smaku. Faktycznie, butelki nadadzą się później do ponownego picia lub jako ozdoba. Świetne zakupy:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Słyszałam o nich, ale jeszcze właśnie nie miałam okazji ich skosztować,
    Ale podobnież są świetnee!
    Śliczna jesteś

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Strasznie mnie ciekawią te herbatki, więc chyba też zamówię. Mam nadzieję, że niedługo wejdą do sklepów na stałe. :)

    Klik

    ReplyDelete
  7. narobiłaś mi ochoty na to xd chyba się kiedyś skuszę
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Omnomnomnomono , zazdroszczę *.*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Słyszałam, że są w niektórych sklepach Piort i Paweł ;)
    rosy-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie nie ma nawet tego sklepu :/ :(

      Delete
    2. U mnie też nie, ale ciekawa jestem, czy to prawda :)

      Delete
  10. nie pilam nigdy tej herbaty ;)
    klaudmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. zawsze chciałam ich spróbować ;)))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. KOCHAM TĄ HERBATĘ. KOCHAM.
    Pamiętam, jak mieszkałam w Ameryce to często ją piłam, nawet jako małe dziecko :D
    No i w Polsce nie dawno widziałam w Nowym Świecie w Warszawie była ta pyszna herbatka *.*
    Zapraszam :
    ♥ kunikk.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  13. Już gdzieś widziałam te herbaty i też nie mogłam ich znaleźć ;)

    ReplyDelete
  14. Słyszałam o tych napojach, niestety nie miałam okazji ich spróbować. Mimo to muszę przyznać, że buteleczki mają przeurocze :)
    http://lady-hard.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Mnie chyba najbardziej przyciąga wygląd opakowania tych herbat ;p Ale ostatnio próbowałam zieloną herbatę z arizony o smaku żeńszenia i miodu, a kupiłam ją w Piotrze i Pawle :D

    kinderkowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Js niestety jeszcze nie miałam okazji jej spróbować. ;(
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja kupilam je wszystkie.Jak na razie probowalam jagodowej brzoskwiniowej i tek tradycyjnej.Szczerze to jak na razie szalu nie ma i nie przypadly mi za bardzo do gustu :(

    ReplyDelete
  18. Nigdy nie piłam, a słyszałam na prawdę wiele na ten temat! Z chęcią wypróbuję :)

    Zapraszam :)
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  19. mmyyy pychota <3
    zazdroszczę kocham <3

    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Pychota ^^

    kajkams.bogspot.com

    ReplyDelete
  21. Wugląfają smakowicie! Chciałabym móć je 'przetestować' haha ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jak wejdzie na polski rynek to na pewno będę je piła nałogowo. Sam wygląd butelki bardzo przyciąga:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. nie miałam okazji spróbować ale na pewno musi być pyszne :)

    ReplyDelete
  24. Nie słyszałam o nich,ale samo opakowanie zachęca do kupna. ;)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Muszę koniecznie jej spróbować! Widziałam jedną z nich rok temu w Paryżu, ale wtedy jeszcze myślałam, że to nic specjalnego i jej nie kupiłam >:D

    http://weekly-marika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. nigdy tego nie piłam i pierwszy raz o tym słysze
    http://lluuiizzaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jessika, nie uznaj tego za czepianie się czy coś, ale pisze się kubki smakowe, a nie kupki :D:D

    ReplyDelete
  28. Jak ja bym je chciała w stacjonarnych sklepach!

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. natknełam sie na te picie też na innym blogu

    ReplyDelete
  30. dostalas to ze wspolpracy czy sama kupilas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama kupiłam. Naprawdę długo na nie polowałam. ;)
      A co, jak zalinkowane to musi być współpraca? ;) Z weheartit i tumblerem te może mam współpracę, bo dałam linki pogrubionym drukiem. ;)
      Chciałam po prostu się podzielić z Wami tymi napojami. Jak mówię opakowania kuszą, aczkolwiek na razie po posmakowaniu pierwszej herbatki szału nie ma :(

      Delete
  31. O matko! Zazdroszczę! :D Ciągle na nie poluję. Myślę, że prędzej czy później ich spróbuję ;)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ciekawa jestem smaków :) Może kiedyś będzie okazja zakupić je w zwykłym sklepie :D

    ReplyDelete
  33. Nie piłam, ale również widziałam w internecie dużo zdjęć tych herbat :)

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Obowiązkowo musisz dać nam znać jak wszystkie herbatki smakują! Kurcze, one są prześwietne! Może się skuszę.. może :D

    ReplyDelete
  35. One wyglądają na prawde swietnie <3

    http://l0veeyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Mmm.... z przyjemnośćią bym sie teraz napiła takiej herbatki ;)

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Z większości podróży zagranicznych przywożę sobie właśnie butelkę Arizony. Jak ostatnio spojrzałam na moją kolekcję okazało się że ZAWSZE, ale to zawsze przywożę ten sam smak :)
    http://blackberrydots.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. O,proszę. Nigdy nie słyszałam o tych herbatach, ale sama chętnie bym spróbowała. Smacznego.

    ReplyDelete
  39. Nigdy o tym nie słyszałam, ale z chęcią bym takie coś wypiła :)

    ReplyDelete
  40. nigdy nie piłam, ale bardzo bym chciała kiedyś spróbować :)

    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. O.O Nigdy nie piłam ani o nich nie słyszałam ale buteleczki są piękne !

    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. muszą być przepyszne ♥

    ReplyDelete
  43. jezus mniam :o

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    obserwuję :)

    zapraszam :) wylosuję 5 blogów i wypiszę w następnym poście :)

    ReplyDelete
  44. No muszę przyznać że butelki wyglądają zjawiskowo ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. słyszałam o nich i z chęcią bym skosztowała ^^ opakowania mają świetne ;)

    ReplyDelete
  46. Podobno są już w niektórych polskich sklepach. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete
  47. Chyba też kiedyś zamówię. ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    ReplyDelete
  49. Ohohoh ja zamówię jeszcze dziś chyba <333
    A Jessi jak zwykle idealna *.*
    <3
    Boniu jak ja kocham twoje notki
    I twojego bloga <33
    ;**

    http://sylwiaa3.blogspot.com/ - no i zapraszam do mnie. Zaczęłam ponad miesiąc temu i miło by było gdyby ktoś zaobserwował <33

    ReplyDelete
  50. ;O nigdy nie piłam ale wyglądają świetnie

    ReplyDelete
  51. Nigdy tego nie piłam, ale chciałabym spróbować <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. świetny blog .. taki pszytulny :) Morze wspólna obserwacja ? jeśli tak to napisz na blogu :)http://summerorfulltime.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. chętnie bym każdej spróbowała :)

    ReplyDelete
  54. Heh :p Kupuje je codziennie do szkoly w zwyklym kiosku na przystanku. U nas sa one w doslownie kazdym sklepie

    ReplyDelete
  55. Najlepsza jest brzoskwiniowa <3 mogłabym ją pić na opór!

    ReplyDelete
  56. Wszystkie są pyszne ! Zakochałam się w Arizonie <3
    zapraszam na mojego bloga : http://laurajakubowska.blogspot.com/
    dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  57. Wszystkie są pyszne ! Zakochałam się w Arizonie <3
    zapraszam na mojego bloga : http://laurajakubowska.blogspot.com/
    dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  58. będą od 4-5 maja w żabkach i freshmarketach :)

    ReplyDelete
  59. Wysypały się jak grzyby po deszczu na stałe są w Piotrze i Pawle oraz Almie, a ostatnio widziałam w żabce i biedronce, właśnie planuję zrobić sobie zapas :D >Try to design<

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*