22 finał WOŚP

Sunday, January 12, 2014

Cześć wszystkim! Jakże to był pracowity dzień. Mimo wszystko powiem, że lepiej spędzić czas w ten oto sposób niż w wyrku pod kołderką. ;) To był naprawdę fajny czas, mimo tej ciężkiej pracy, lataniny i wielkiego chaosu. 
Jestem strasznie wymęczona, aczkolwiek zadowolona. Jak na nasze małe miasteczko udało nam się zebrać moim zdaniem fajną sumkę pieniędzy: 30,532,99 zł Właśnie podliczono ostatecznie sumę pieniędzy i uwaga! Zebraliśmy: 47 990 złotych i 51 groszy. Ponad 10 tysięcy więcej niż rok temu... Bardzo dziękujemy za każdą pomoc! ;) 
Ja w tym roku nie zbierałam pieniążków, ale prowadziłam facebook'owy sztab, gdzie zamieszczałam co sekundę nowe informacje. Nie miałam czasu zatem na nic, czasem się wymieniałam z kimś, za co dziękuję, bo chociaż mogłam się najeść i odetchnąć! Wielki chaos był z krótkofalówkami, ponieważ na jednej linii każdy mowił nie do tej osoby, przerywali połączenia, albo gadali o bzdurach. W sumie.. moja rozmowa brzmiała tak: to jak z tą pizzą, z czym, gdzie? I tak głownie przez 30 minut, kiedy pewnie nasz Szef sztabu dostawał w głowę... tym bardziej, że cały czas miał założoną słuchawkę. Biedny Ariel. :( Przepraszamy Ciebie z całego serdusia. Wiemy, że wybaczysz! :3
 Jak już wspomniałam jestem trochę wykończona. Popijam kolejną kawę, tylko dlatego, żeby móc dokończyć notkę dla Was, ale zaraz uciekam, bo inaczej padnę na laptopa i obudzę się rano. Przypuszczam, że laptop leżał by rozwalony obok mojego łóżka, ale nieważne... :D
Osobiście swoich zdjęć mam chyba 3 wiec nie jest jakoś super, ale nie miałam ochoty na zdjęcia. Jedyne zdjęcie jakie chciałam to z naszym najsłodszym serduszkiem! ;) Co za asiorka! Świetny pomysł! ;) Sami zobaczcie. Żartowałam już sobie, że w następnym roku to ja przebiorę się za serduszko i będę zbierała pieniążki. Haha. Byłoby ciekawie i jakże sympatycznie!
Ślę szczególne pozdrowienia dla całego wolontariatu NN, oraz wolontariuszy, którzy spędzili z nami cały dzień! ;) Atmosfera była fantastyczna i bardzo lubię tego typu akcje, szczególnie w takim zgranym towarzystwie. ;) O 20.00 poszliśmy puszczać lampiony. Nasz był najlepszy! To nic, że lampion trafił perfidnie w głowę faceta, który nie słyszał naszych próśb, żeby uważał. Całe szczęście nie paliła się jego głowa, a kostka w lampionie. ;) Ah..
Są tu jacyś wolontariusze? Ile zebraliście pieniążków łącznie w mieście? ;) Jak spędziliście ten dzień?  3majcie się ciepło!

You Might Also Like

61 KOMENTARZE

  1. Jej, to cięzki dzień. :) `ale jak widać opłacało się! Całkiem spora suma. :o

    ReplyDelete
  2. Ale dużo zebraliście :) Gratulacje!

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. W przyszłych latach muszę koniecznie pomyśleć nad wolontariatem. Widzę, że to wspaniała sprawa! :)


    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  4. Jeej to przepranie - serduszko jest świetne! U mnie czegoś takiego nie ma ... :/

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Niezłą sumę pieniędzy zebraliście! Gratuluję!
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  6. Faktycznie zebraliscie niezłą sumkę. ;) Ja oczywiście też wsparlam Orkiestrę i za rok bardzo chcialabym być wolontariuszką.

    ReplyDelete
  7. ooo super, ze pomagałaś. Ja wspierałam wośp poprzez wrzucanie do puszek ;0

    ReplyDelete
  8. Słodkie serduszko! :)
    Ja nie jestem w wolontariacie, cały dzień przesiedziałam w domu, bo pogoda była paskudna, nawet padał grad. Z tego co wiem to u mnie na rynku był koncert AFROMENTAL i ogólnie było sporo znajomych z mojej szkoły szkoda, że nie poszłam...Ale w przyszłym roku zapisuje się na wolontariat i idę zbierać pieniążki na WOŚP! ;)

    ReplyDelete
  9. Widziałam zdjęcia na facebooku ta dziewczynka to istny słodziak ! ;))

    ReplyDelete
  10. tez kiedys pomagalam w wosp.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ja niestety w tym roku za późno się ogarnęłam z WOŚPem :< dlatego nie zbierałam, ale za to wsparłam! :)

    ReplyDelete
  12. Ja też nie zbierałam pieniędzy,ale pracowałam w sklepiku ;))

    ReplyDelete
  13. Każdy grosz się liczy :)

    ReplyDelete
  14. Wow! Niezła sumka :)ja wrzuciłam trochę pieniędzy do puszek,poza tym na aukcję wośp przeznaczyłam również pieniądze więc jestem zadowolona ze swojego wkładu w orkiestre :-)

    ReplyDelete
  15. Zbierałam pieniądze, ale nie wiem ile nasze miasto zebrało ;)
    muszę to sprawdzić!


    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładna sumka! Gratulacje;)

    ReplyDelete
  17. Każdy grosz się liczy :)) Taka sumka to bardzo dużo :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tym bardziej jak na takie małe miasto. ;)

      Delete
  18. ja byłam wolontariuszką i w sumie z tego co się dowiedziałam zebraliśmy koło 9 mln :)


    http://ania-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. To bardzo dużo zebraliście. ;) Świetne zdjęcia. :D
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja nie zbierałam pieniążków, ale za to wspierałam! Śliczne serduszko :))
    Blog

    ReplyDelete
  21. Jak byłam w Młodzieżowej Radzie Miasta w mojej miejscowości to byłam w sztabie. Szczerze mówiąc, siedzenie od 5 rano do samego wieczora było okropnie nudne i męczące. Wolałam zbierać pieniądze. Chociaż raz była taka zima potworna, że chodzilyśmy z koleżankami w zaspach po kolana :D

    ReplyDelete
  22. no proszę :) Jestem dumna z naszego miasteczka, że taka sumę udało się zebrać! Brawo :)
    Super zdj i super, że angażujesz się w takie akcje!
    buzka ;*

    ReplyDelete
  23. Też byłam wolontariuszką. Jeeju ale sie wymarzłam ;) Ale warto było! Za rok też idę :D
    co powiesz na obserwację?
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Dużo tego! Też była wolontariuszką ;)

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Jestem dumna z naszego małego miasteczka! :)

    ReplyDelete
  26. wow, dużo nazbieraliście! Dla mnie też był to pracowity ale świetnie spędzony dzień ^^

    ReplyDelete
  27. A ja w tym roku jakoś przegapiłam. Nawet serduszka nie mam,jedynie oglądałam w telewizji gwiazdkę do nieba...no ale co począć, studia to jednak męcząca rzecz.

    ReplyDelete
  28. Tyle pieniędzy... Gratuluje :) To bardzo fajnie, że młodzież w moim jak i twoim wieku nie ma tylko w głowie komputerów i innych rzeczy tylko także zajmuje się właśnie takimi sprawami :) Bierze w nich udział! :] Śliczne zdjęcia i czekam na kolejny post. :*
    Może wpadniesz jak będziesz miała wolny czas co ty na to? :>
    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ja już postanowiłam, że za rok będę wolontariuszką :)

    ReplyDelete
  30. Jejku, dużo tego się uzbierało o.O

    ReplyDelete
  31. Ooo to chodzące serduszko jest urocze! <3 Zebraliście naprawdę dużą sumkę! ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ja niestety nie zbierałam pieniędzy, ponieważ za późno się zorientowałam, ale może w przyszłym roku. ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. świetna suma. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete
  34. Świetne serce ! Obserwuje i liczę na wzajemność ;)

    ReplyDelete
  35. U mnie w miasteczku też padł rekord :) Tylko u nas zebrano 13 500 ;)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja w tym roku tylko wrzuciłam pieniążek do puszki, wolontariuszką nie jestem, a impreza z WOŚP zapowiadała się nuuudnooo i poza tym miałam gości xD Słodkie to serduszko *,* <3

    ReplyDelete
  37. Gratuluję tak dużej zebranej sumy! U mnie niestety nie jest to przedsięwzięcie na tak dużą skalę, nieliczne osoby są zaangażowane, a szkoda!
    Serduszko przesłodkie! ;3

    Porcelanowa marionetka

    ReplyDelete
  38. Mi niestety nie udało się zostać wolontariuszem, ale za rok napewno będę stać z puszką :)
    http://susan-susaan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ja za rok planuję być wolontariuszką :) Fajnie, że bierzesz udział w takich akcjach♥

    http://weekly-marika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. U nas było ponad 13 tys, nie jest źle jak na malutkie miasteczko :)

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. ostatnie zdjecia slodkie ;)
    tez chcę nalezec do wolontariatu w lieum ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Yey! *o* Zebraliście bardzo dużo pieniędzy! To aż serce rośnie, jak się widzi, że ludzie oddają swoje własne pieniądze dla tych, którzy ich potrzebują <3
    Ja w tym roku również byłam wolontariuszką ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. ja nie zbierałam, chociaż bardzo bym chciała :)

    ReplyDelete
  44. też chętnie zostałabym wolontariuszką <3 a serduszko to świetny pomysł ;))

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. U nas zebrali około 4 tysięcy ale ja mieszkam w bardzo małej wsi.!
    Adzia-Nika.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. swego czasu co roku byłam wolontariuszką na WOŚPie, też bardzo miło to wspominam.
    Pamiętam że zawsze wracałam do domu nie mając siły na nic, ale za to byłam bardzo zadowolona.
    To był dla mnie taki jeden dzień w roku, który całkowicie poświęcałam na pomoc innym.

    pozdrowionka i trzymaj się ciepło!

    Marta
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. zbierałam ^.^ też bardzo lubię takie akcje. Tylko nie rozumiem ludzi którzy krytykują pana Owsiaka a potem będę korzystać z tych sprzętów...

    ReplyDelete
  48. Słodziutkie serduszko! :)

    ReplyDelete
  49. Świetny blog ♥
    Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że również ci się spodoba. Będzie mi bardzo miło, kiedy go zaobserwujesz. :)
    http://stay-forget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Bardzo fajnie że pamiętasz o takich rzeczach i to bardzo dobrze o tobie świadczy że jesteś wolontariuszka :)

    youngster-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. oo ja też w tym roku byłam wolontariuszem
    nieważne ile, każdy grosz się liczy ;))

    zapraszam do siebie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Gratuluję! To fantastyczne że z roku na rok coraz więcej jest pieniążków dla chorych :)
    Fajne zdjęcia :)
    blog-klik

    ReplyDelete
  53. Ja byłam wolontariuszem w szkole. Cały dzień bieganiny, lataniny i wgl. Jednak ten dzień będę bardzo miło wspominać, super atmosfera :) Udało nam się zebrać 800zł 16gr ;p

    ReplyDelete
  54. sliczny i ciekawy blog ! a zdjecia cudowne !

    zapraszam na mojego bloga :

    http://dailykamila.blogspot.com/

    oraz bloga mojej kolezanki ( pomagam jej w reklamie bo dopiero zaczyna )

    http://dailyilona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. liczy się każda pomoc , ładną sumę uzbierało Twoje miasto :) gratulacje !

    ReplyDelete
  56. To musiał być świetny dzień. : ) Ja niestety w tym roku nie byłam wolontariuszką, ale starałam się pomagać wysyłając smsy i wrzucając pieniądze do puszki. Gratuluję uzbierania całkiem sporej kwoty! : )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*