Życzenia telefoniczne

Thursday, December 26, 2013

Cześć słoneczka! ;) Jak mijają Wasze święta? Praktycznie już koniec.. Ja w tym roku świąt kompletnie nie poczułam! A największym powodem do radości jest przerwa od szkoły. Haha. :)
Obiecałam, że zadzwonię do 5 osób z życzeniami świątecznymi. Miałam co prawda zadzwonić we wigilię, ale nie chciałam Wam przeszkadzać, więc zabrałam się za to w pierwszy dzień świąt. 
Pomagała mi Weronika, oczywiście wielkie dzięki i zachęcam do obserwowania jej bloga.
Muszę się Wam przyznać, że kompletnie nie nadaję się do nagrywania filmików. Zżera mnie okropny stres, dodatkowo nie prezentuję się zbyt ciekawie na nagraniach, a mój głos odpycha oglądających. Trzeba mi jednak jakoś to przebaczyć. Przymknąć na to oko, bo zrobiłam to specjalnie dla Was. Chciałam by zrobiło Wam się milej! Żebyście wiedzieli, że nie myślę tylko o sobie, że jesteście dla mnie ważni. :)
Tak naprawdę przedzwoniłam chyba 20 osób. Niektórzy z Was mieli wyłączone telefony, niejedni nie odbierali a kilka (moim zdaniem najlepszych) rozmów nie zapisałam na nagraniu! Ciamajda ze mnie, bo nie włączyłam w ogóle nagrywania i gadałam sama do siebie! Brawa dla mnie. :(
Mimo wszystko coś udało mi się dodać na filmik. Szczerze mówiąc z wielką chęcią zrobię jeszcze raz coś podobnego. Fajny miałam z tym pomysł! Kurde, haha. :)
Nie umiem co prawda składać życzeń, ale to chyba przez to, że się stresowałam. Mam nadzieję, że aż tak bardzo mnie nie zjedziecie. Liczą się dobre chęci, prawda? ;D
koszula - romwe.com

*Nie mam pojęcia dlaczego po dodaniu na yt moje filmiki skaczą :((( Nie znam się kompletnie na yt. itd*:(
Miłego oglądania!

You Might Also Like

109 KOMENTARZE

  1. Tak też najbardziej cieszę się na te dwa tygodnie od szkoły.Zabieram się już za oglądania filmiku.

    nomininis.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetny gest ;) Masz śliczny głos!
    ----------------------------------------------------------
    KONKURS! KONKURS! KONKURS!
    http://nuskalove.blogspot.com/2013/12/wygraj-design-bloga.html

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł i niezastąpiona radość :)

    ReplyDelete
  4. Świetny pomysł z tymi życzeniami ^^

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Masz śliczny głos ♥. Bardzo fajny pomysł :).

    ReplyDelete
  6. ale słodko <3 mogłam też zostawić numer haha!

    ReplyDelete
  7. słoooodka!

    ReplyDelete
  8. Świetny pomysł, jej. :D Więcej takich!

    ReplyDelete
  9. Super pomysl :3 Jezu jak ty slodko wygladasz w tej koszuli i wielka szkoda ze scialas te piekne wlosy !!

    Framlii.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ale fajny pomysł!
    Szkoda ze do mnie nie zadzwoniłaś ://
    Piękna jesteś!


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wydaje mi się, że do mnie zadzwoniłaś właśnie w 1 dzień świąt. Niestety nie usłyszałam, że telefon mi dzwoni :P

    ReplyDelete
  12. Fajna koszula:D

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetny pomysł z tym dzwonieniem ;)
    masz fajny głosik i miło ogląda się Ciebie na filmikach <3
    mam nadzieję, że będzie więcej ;)

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny pomysł z tym dzwonieniem ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ciekawy pomysł ! Zadzwoń może jeszcze w Sylwestra :)

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Boże, masakra XD Mój glos.. :DO
    Jest mi baaaaaardzo miło, ze zadzwoniłaś :))))

    ReplyDelete
  17. Świetny pomysł czekam na więcej :*

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ahh szkoda ,że nie podałam numeru :((

    ReplyDelete
  19. nie było się co stresować :* dobrze Ci poszło jak na 1 raz :)
    buziaczki :*

    ReplyDelete
  20. masz bardzo przyjemny głos, a na filmiku jesteś taka słodka :* :)
    a pomysł bardzo fajny miałaś :)

    ReplyDelete
  21. Hahah *.* ja dalej mam radoche że dzwoniłaś, ale to wiesz , bo pisałam Ci na Asku :*
    A Twój głos aww ;*


    terese-myworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Mam śliczny głos *.*
    Jak na pierwszy raz to wyszło Ci świetnie! ;)

    ReplyDelete
  23. ślicznie się śmiejesz <3 :*kocham cię

    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. bardzo mily gest ;)

    somewherelucky.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Fajny pomysł z tymi życzeniami. ;)

    http://gosiikxd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. bardzo mily gest ;)

    somewherelucky.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Masz świetny głos : ) Miło się Ciebie słucha i prezentujesz się bardzo ładnie : )
    Więcej filmików, zdecydowanie c:

    ReplyDelete
  28. Jessika!!! Nagrywaj filmiki na YT ja na pewno będę subskrybować.. Plose :'(

    ReplyDelete
  29. Szkoda ze do mnie nie zadzwonilas :D extra filmik ;D

    KLIK -> wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. zawstydzona kochana <3 :*

    ReplyDelete
  31. Świetny pomysł! ♥ Miło, że chcesz kogoś uszczęśliwić w ten sposób :))
    pozdrawiam :**
    valia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. hahahha. Świetnie sobie poradziłaś! Nie przejmuj się, twój głos jest naprawdę miły do słuchania, powinnaś się tylko oswoić z kamerą. Ja mam głos jakbym coś jarała. xd hahah. Pozdrawiam. :*

    http://get-some-smile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Bardzo pozytywny filmik! Miło poznać Cię od troszkę innej strony, wyglądasz na bardzo miłą i zawsze uśmiechniętą :))
    ________________________________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. hahaha nietylko ty nie lubisz swojego glosu :P ;/ ah xd
    fajny filmik :3

    zapraszam :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ajajajaja *_* Tak się cieszyłam jak do mnie zadzwoniłaś :D Na początku nie ogarnęłam, ze to ty xd aaaaa.. Dziękkuję, że mnie wybrałaś. Świetny pomysł z tym dzwonieniem :> 05:56 rozmowa ze mną :D
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Hahaha, nawet moja rozmowa z Tb się nagrała xD :D Wybacz, że Ci nie odpowiedziałam na jakieś pytanie, ale nic nie było słychać xD :D

    ReplyDelete
  37. Jej, jaki świetny pomysł z tym filmikiem! :)
    pozdrawiam. ;3

    http://werooni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Wpadłaś na świetny pomysł :) A ta koszula jest śliczna *_*
    korlandia.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Fajny pomysł. Masz fajny głos :D

    naszymi-oczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Świetny pomysł z tymi życzeniami! ;)
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com (Jeśli lubicie rozdania, od 100 obserwatorów organizuję)

    ReplyDelete
  41. Bardzo fajny pomysł! Mogłabyś nagrywać więcej filmików, bo bardzo miło się Ciebie oglada :)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ale fajny pomysł ;D

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Fajny filmik. Świetny pomysł z tymi życzeniami. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Super ten filmik ! hahah też bym się mega cieszyła gdybyś zadzwoniła ^^
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. hahaha świetny pomysł <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. To wspaniale z twojej strony! Bardzo spodobał mi się ten pomysł :)


    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  47. Świtnie do cb pasuje ta koszula! :D

    KLIK KLIK BLOG

    ReplyDelete
  48. Świetny filmik! ;)
    Wiem, że już po świętach, i niestety do mnie nie zadzwoniłaś (ale wiem, że zadzwonisz), ale życzę Ci szczęścia z Bartkiem ;* pasujecie do siebie ;) No i jeszcze jedno, już nie mogę się doczekać spotkania z Tobą (być może na obozie) *.*

    ReplyDelete
  49. Super ze Zorganizowalas taką akcje. Osoby do ktorych zadzwonilas mialy na pewno dużą niespodzianke i cieszyly sie razem z toba :)

    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Filmik wyszedł fajnie, niepotrzebnie się denerwowałaś! :*

    ReplyDelete
  51. Fajny pomysł z tym filmikiem. :) Dziękuję za telefon <3 Masz świetny głos, w ogóle nie było słychać stresu, a takie telefony są na prawdę bardzo miłe i powodują uśmiech na twarzy. :)

    ReplyDelete
  52. Musze przyznać, że w niektórych momentach śmiałam się razem z Tobą ;P
    Fajny pomysła na te życzenia :D!!

    agaa-lifestyleblog.blogspot.com Zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  53. Pomysł miałaś fajny, a do gadania przed kamerą trzeba się przyzwyczaić :)

    ReplyDelete
  54. Naprawdę fajny filmik no i oczywiście pomysł ! :)

    ps. Świetna koszula :)

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Świetny pomysł i nie dziwię Ci się, że się stresowałaś , ale pomyśl jakie szczęśliwe były te osoby :D

    insignificantbaby.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Miałąm napisać e-mail, ale jakoś tak... stchórzyłam XD O ja biedna, nieszczęśliwa, a tak, to Jessica by do mnie zadzwoniła :c Świetna taka akcja!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. świetny filmik <3

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Świetny blog ; )
    http://maddie-art.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. hahha ,ale fajny filmik ,ładną masz barwe głosu

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Jejku, jaka Ty słodka jesteś. :) Pomysł miałaś bardzo dobry i widać, że naprawdę sprawiło Ci to radość. Jesteś taka prawdziwa i naturalna, po prostu jesteś sobą i nikogo nie udajesz. Już wcześniej odwiedzałam Twojego bloga raz na czas, ale teraz jestem pewna, że zostanę na dłużej jako obserwator. :)
    Dzięki Tobie aż sama nie mogę przestać się uśmiechać!♥

    ReplyDelete
  61. super post ;) Obserwuje
    paulinandme.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Żałuję, że nie wysłałam mejla do Ciebie, ale może następnym razem! ;>

    ReplyDelete
  63. Jejku *.* nie wyobrażałam sobie tak twojego głosu, ale wcale nie odstrasza innych. Bardzo fajny gest i filmik :*

    xoxo,
    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. suuper filmik ! :)

    bananasq.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Świetny filmik i wgl pomysł ; )

    ReplyDelete
  66. uroczo wyglądasz w tym filmiku, taka zawstydzona ;) mam to samo, dlatego ja nie nakręcam filmików ;d

    ReplyDelete
  67. Nie potrzebie się tak stresowałaś, wyszło bardzo fajnie :) W cale nie masz odpychającego głosu, ale kiedy patrze na twoje zdjęcia wydajesz się być inną osobą, a kiedy mówisz inną... Haha, moje myślenie ;D

    ReplyDelete
  68. Świetny blog! Obserwujemy? Ja już :)
    http://neicey100.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Nie denerwuj się, bo ten pomysł to coś wspaniałego! Jak to miło, że myślisz o swoich czytelnikach i jesteś taka uśmiechnięta... aż chce się z tobą zapoznać ;). Mniej stresu i więcej uśmiechu, a wszystko pójdzie dobrze! :*
    weritaserum.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Super!!
    Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zorganizujesz taką akcję! ;) A może w sylwestra?? Urodziny wtedy obchodzę :)
    Buziaczki ;***
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Ale fajny pomysł :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    ReplyDelete
  72. Bardzo interesujący pomysł : )

    ReplyDelete
  73. hah, masz wspanialy glos, mi się bardzo podoba ^^

    ReplyDelete
  74. Szkoda,że ja nie miałam szczęscia :c
    Napisałam ci na facebook'u na na e-mail widomość będę wdzięczna jak odpowiesz :*

    ReplyDelete
  75. świetna akcja ;)
    www.adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Świetny pomysł miałaś z tymi życzeniami! :D
    Klik!

    ReplyDelete
  77. Ty do mnie dzwoniłaś, a ja nie odebrałam, szkoda. :)
    Pozdrawiam, http://carmelovy-blog.blogspot.com/.

    ReplyDelete
  78. Fajnie to wyszło. :D Szkoda, że jednak nie wysłałam numeru..
    Też stresuję się przed kamerą. ; )

    ReplyDelete
  79. hahah :D Filmik wymiata :D W ogóle masz strasznie dorosły głos jak na swój wiek xd

    ReplyDelete
  80. Świetny pomysł !! Na prawdę rób częściej filmiki bo bardzo dobrze c to wychodzi ;) Nie rozumiem czemu uważasz inaczej !
    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Kocham Cię Jess :) I dziękuje że do mnie zadzwoniłaś :)
    Zapraszam lovely-life-anett.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  82. Masz słodki głos <3
    Hahahah pierwsza dziewczyna najlepsza ;3

    ReplyDelete
  83. genialny pomysł! :) sama bym na taki nie wpadła :)
    ja też kompletnie nie czułam tych świąt, ale cóż poradzić :)
    pewnie Ci bardzo miło było, jak dziewczyny Ci dziękowały ,że do nich zadzwoniłaś :) + też bym się wstydziła zrobić taki filmik na pewno nie jesteś jedyna Jessiko! :)
    bardzo podoba mi się twój blog, i będę tu zaglądać o wiele częściej na pewno :)
    zaobserwowałam :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Masz bardzo fajnego bloga!
    Super pomysł na post!
    Może odwiedzisz mojego bloga:
    kina-lina.blogspot.com
    Obserwujemy?Jak tak to ja już teraz twoja kolej:)

    ReplyDelete
  85.  Podoba mi się Twój post oraz cały blog :)



    Mam też prośbę. Czy mogłabyś kliknąć w podany niżej link? Gdy Ci się otworzy kliknij w podlinkowane na pomarańczowo słowo Sheinside lub w którykolwiek obrazek. Zbliży mnie to jeden krok do podjęcia współpracy z tym sklepem.

    http://turqusowa.blogspot.com/2013/12/sheinside.html

    Z góry dziękuję i jestem Ci baaardzo wdzięczna!:*

    ReplyDelete
  86. Genialny pomysł! Świetny filmik. :)
    ♥ blog

    ReplyDelete
  87. ale miałaś genialny pomysł:))

    ReplyDelete
  88. Wracasz do szkoły 2 stycznia czy 7 stycznia? :)

    ReplyDelete

  89. Wish you Happy New Year!!!!!!

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  90. widać, że byłaś troszkę zestresowana, ale bardzo fajna akcja(?). :)

    ReplyDelete
  91. Ojej, świetny pomysł!

    ReplyDelete
  92. Jaka ty jesteś słodka na tym filmiku <3

    http://pisanepasja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Hej,Jessika:) Mam takie pytanie, jak sheinside isę z godziło na współpraca z Tobą to napisała Cai to firma SHEINSIDE czy marketing pracujący dla nich?

    ReplyDelete
  94. Wpadłaś na super pomysł ! :* to takie słodkie i kochane
    http://firsttendayy.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  95. fajny filmik!
    zaobserwowałam i liczę na rewanż! ;) jeśli możesz to kliknij w duży napis "BLUZA TUTAJ, PROSZĘ O KLIKNIĘCIA" w najnowszej notce :) byłabym wdzięczna!
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Jestem zachywcona! Bardzo podoba mi się taka forma! Coś zupełnie innego :-)

    ReplyDelete
  97. ''fajny miałam z tym pomysł'' ? Ja z tym pomysłem spotkałam się u jednej z najpopularniejszych vlogerek świata... pewnie znasz Bethany Mota z USA :) To ona rozpoczęła dzwonienie do swoich widzów. Lubię Cię i Twojego bloga, ale nie lubię jak ktoś, jakiś pomysł przypisuje tylko sobie, gdzie inni też takie mają. Ogólnie radzę Ci uważać z dzwonieniem ze swojego numeru... To dość niebezpieczne w tych czasach, uważaj na siebie! Pozdrówka :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam tę vlogerkę. ;) Ale pomysłu ze dzwonieniem od niej nie ściągnęłam. Naprawdę nie widziałam takiego filmiku. Widziałam tylko taki, gdzie rozdawała prezenty na gwiazdkę. Ale nevermind. ;) Nie musisz mi wierzyć :D Przecież wszyscy muszą kopiować od popularniejszych, prawda? >.<

      Pozdrawiam :*

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*