❄ Wigilia klasowa ❄

Friday, December 20, 2013

Cześć śnieżynki! ❄ Dzisiaj ostatni dzień! I na dodatek taki przyjemny. U większości z Was też na pewno odbywały się dzisiaj wigilie klasowe.  U mnie było całkiem miło, wiele życzeń, wygłupy itd. ;)
Szczerze mówiąc nawet nie chciało mi się robić zdjęć, z resztą nie wychodziły za dobrej jakości. Przekazałam więc aparat w ręce Pauliny i coś tam jest. ;) Zrobiłam też kilka zdjęć telefonem, bo moim zdaniem jest znacznie wygodniejsza forma... 
Rano już na swoim instagramie dodałam zdjęcia, wyglądu. Zachęcam do obserwowania!
 
sweterek - sheinside.com | naszyjnik - martofchina.com
 Oczywiście zdjęcia z takich okazji są bardzo spontaniczne, ale mają w sobie dużo wspomnień. ;) 
Po przyjściu do domu czekała na mnie niespodzianka. Żywa choinka, która było już do połowy ubrana. W tym roku i tak późno zaczęliśmy wyciągać wszystkie dekoracje świąteczne. W sumie... tym razem nawet nie przyłączyłam się do ubierania choinki. Nie miałam najmniejszej ochoty nie dosyć, że w ogóle nie czuję świąt, to jeszcze nie mam humoru.. Ale to nieważne. ;) Na poprawę humoru lecę sobie zrobić warstwowe latte karmelowe. 3majcie się! Jutro wpadam ze świątecznymi zdjęciami! ;)

I mam do Was małą prośbę. ;) Jeżeli moglibyście przejrzeć reklamy w pasku bocznym, byłabym wdzięczna. To dla mnie bardzo ważne. Być może później zdradzę o co chodzi. ;)

You Might Also Like

51 KOMENTARZE

  1. Nie tylko Ty nie masz humoru... ;/

    nuskalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Eh.. ja niestety wigilię spędziłam w domu, ponieważ jestem chora i żałuję. Chciałabym też spędzić dzień z klasą, niestety nie mogłam. Śliczne zdjęcia, do twarzy ci w czapce mikołaja :>

    http://get-some-smile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Urocze zdjęcia :) Sama miałam dzisiaj wigilię klasową. Świetnie można spędzić czas z przyjaciółmi :)


    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia ^^ My mieliśmy bardzo krótką Wigilię, ale i tak była fajna ^^

    ReplyDelete
  5. U mnie też było zabawnie :)

    ReplyDelete
  6. Sweterek jest cudowny ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. heuheuheu my mieliśmy wigilię klasową wczoraj XD
    tala-talaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Widzę Wigilia udana, super wyglądałaś ;>

    ReplyDelete
  9. Ja też miałam dzisiaj wigilię klasową^^

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Oo, widzę, że Monika na trzecim zdjęciu :)

    ReplyDelete
  11. Fajnie ; )
    http://maddie-art.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ja nie byłam na wigilii klasowej bo się rozchorowałam :c
    fajnie, że się udała :))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Też miałam dzisiaj wigilię ;) U mnie równieżbyło zabawnie + mam masę zdjęć które albo ja robiłam albo ktoś inny z klasy. :) świetnie wyglądałaś .

    ReplyDelete
  14. poklikalam w reklamy ;D
    Ślicznie wyglądałaś, bardzo mi się podoba ten twój sweterek ;D

    ReplyDelete
  15. Też nie mam humoru. Zwłaszcza, że nie ma śniegu i to psuje tą świąteczną atmosferę :(

    ReplyDelete
  16. Spontaniczne zdjęcia są najlepsze :)
    Śliczny sweterek ♥
    Czym robisz sobie takie piękne kreski?

    blackjuliett.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Też miałam dziś Wigilię! Ślicznie wyszłaś ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. musiało być świetnie :)
    www.adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam Wigilie klasowe, jednak ta tegoroczna przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania! Była najlepsza ze wszystkich dotychczasowych, uwielbiam spędzać czas z klasą :)

    ReplyDelete
  20. Mi również brakuje humoru :c Świątecznego ducha też nie czuję.
    Moja wigilia klasowa była porażką, bo po 30 minutach już prawie nikogo nie było! :o
    Trzymaj się ♥ Przejrzałam reklamy ^^

    ReplyDelete
  21. Ja już nie mogę sie doczekać świat, dzisiaj ubierałam choinkę i przystroiłam mój pokój c;
    Kliknęłam w reklamę ;*

    Zapraszam na mojego bloga domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    ReplyDelete
  22. śliczne zdjęcia :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. U mnie też było dużo śmiesznych zdjęc! A choinkę będę ubierac dopiero w Wigilię.

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Śliczny sweterek miałaś na sobie. Fajnie, że wigilia się udała :)

    http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2013/12/swiateczny-konkurs.html

    ReplyDelete
  25. Ja jakoś ogólnie nie lubię być zmuszana do ubierania choinki ... chociaż w tym roku chyba mam wyjątkowo ochotę już jej połowę ubrać. Ale u mnie to dopiero jutro (prawdopodobnie).
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. oj ja tez miałam cudowną wigilię.Było mega

    ReplyDelete
  27. nigdy nie lubiłam wigilii szkolnych aż do czasu LO :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja wigilię klasową miałam wczoraj. ;)
    Bardzo fajne zdjęcia. ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ślicznie wyglądałaś :) Ja również miałam dziś wigilię klasową, było bardzo fajnie.

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Bardzo fajne zdjęcia. ;)Ślicznie wyglądałaś

    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. ślicznie <3 świetna klasa ;)

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Też miałam wigilię klasową i było bardzo miło tylko niestety ja po raz ostatni ze swoją wspaniałą klasą ;/
    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Nie ma to jak klasowa wigilia;*
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach;*

    ReplyDelete
  34. Ale masz świetne włoski i te Twoję oczęęęęęęęta !:)
    ahhh... ja jeszcze nigdy nie miałam zywej choinki, ale kiedys na pewne w taka zainwestuję :D

    ReplyDelete
  35. super wigilia
    zapraszam do siebie
    obserwuję
    http://susan-zuza.blogspot.com/2013/12/lodowisko-i-wigila.html

    ReplyDelete
  36. świetny post! <3

    http://dianaanddominika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Super sweterek ;*** Zazdroszczę wigilii <3

    ReplyDelete
  38. Great stuff from you, man. Ive read your stuff before and youre just too awesome. I love what youve got here, love what youre saying and the way you say it. You make it entertaining and you still manage to keep it smart. I cant wait to read more from you. This is really a great blog.
    Eques trianism Games

    ReplyDelete
  39. zazdroszczę! Ja tęsknie do klasowych wigilii ;d

    ReplyDelete
  40. Super! Widzę, że instagram ;]
    Like&Follow me ! ;3
    http://instagram.com/paulus008
    http://instagram.com/paulus008

    i Wesołych życzę! ^^

    ReplyDelete
  41. obserwuje <33

    zapraszam :
    tweety-muaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. ja nie lubię swojej klasy ani niepdobala mi się nasza wigilia :3
    ale skoro tobie tak to najwazniejsze :)
    ja jeszcze niamam choinki :c

    zapraszam, nowy post :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Fajne zdjęcia ; ) moja wigilia też była udana mimo iż źle się czułam ; )

    ReplyDelete
  44. Ładne zdjęcia.
    Fajny wpis. /Jula :3

    ReplyDelete
  45. ślicznie wyglądałaś .
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com (Jeśli lubicie rozdania, od 100 obseratorów organizuję)

    ReplyDelete
  46. Ładne zdjęcia :)
    Ja miałam wigilię w środę^^

    ReplyDelete
  47. ładniej Ci z takimi włoskami :)
    pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

    ReplyDelete
  48. Pozytywne zdjęcia. : )
    Szkoda, że moja wigilia nie była ta udana, ale z moją klasą inaczej się nie da.. :c

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*