❄ Wesołych Świąt ❄

Monday, December 23, 2013

Hejka śnieżynki! ;) Prawdę mówiąc nie mogę w to uwierzyć, że jutro już wigilia, kompletnie tego nie czuję, wiem że okres świąteczny minie mi jak każdy zwykły dzień. ;) Wiem, że każdy z nas zdecydowanie bardziej wyczekuje sylwestra. Ja również. I szczerze mam nadzieję, że spędzę ten czas jak najlepiej. ;)
W tym roku wpadłam na pewien pomysł. Chcę dać Wam coś od siebie. ;) Nie, nie. To nie żaden konkurs. Na szczęście! Bo ostatnio się ich tu przelewa, ale to na Wasze dobro. ;) Przejdę już do rzeczy. ;)
Postanowiłam w tym roku zorganizować pewną akcję z życzeniami świątecznymi! ;) Wybiorę 5 osób do których zadzwonię i złożę oficjalne życzenia świąteczne! Nic nie musicie robić. ;) Nie ma żadnych warunków. Powtarzam, że to nie jest konkurs! ;) 
Co musicie zrobić? Wysłać swoje imię oraz numer telefonu na mój adres meilowy.
jessikachincza@o2.pl
Komu umilić święta? ;) Czekam na Wasze zgłoszenia! ;)

A wszystkim pozostałym czytelnikom chciałabym życzyć...
Zdrowych, radosnych Świat Bożego Narodzenia, Abyście poczuli świąteczny klimat, którego brakuje u większości z nas... Abyście byli zadowoleni z prezentów a przede wszystkim byście spędzili te święta z najbliższymi Wam osobami.  
Tymczasem ja Was opuszczam, lecę po tabletkę przeciwbólową, bo dzisiaj mi po prostu rozsadza głowę.. Zmierzę tez temperaturę, bo czuję się naprawdę okropnie! Oby mnie nie rozłożyło akurat na taką długą przerwę od szkoły! ;( A Was kochani zapraszam jeszcze na sam koniec do przeglądu reklam w pasku bocznym, po prawej stronie bloga. Buziaki ;***

You Might Also Like

107 KOMENTARZE

  1. Świetny pomysł z tymi świątecznymi życzeniami ^^
    W takim razie życzę Ci żebyś się nie rozchorowała na święta ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super wymyśliłaś ,ale weź więcej osób żeby więcej ludzi zadowolić. Proszę :)
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobaczę ile będzie zgłoszeń. ;) Moze wybiorę więcej :*

      Delete
    2. Wesołych świąt i fajnego sylwestra Jess.

      Delete
    3. a później na blogu napiszesz z kim gadałaś ?

      Delete
    4. Tak ;) Coś wykombinuję ;)

      Delete
  3. Czekam na twój telefon, Jessika! :)
    Życzę wesołych świąt :*

    ReplyDelete
  4. Świetny poomysł <3

    http://raspbberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Również życzę spokojnych świąt . Cudownej Atmosfery Rodzinnej

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Również życzę wszystkiego dobrego ;** Wysłałam meila ;)

    ReplyDelete
  7. O matko, mam nadzieję, że się nie rozchorujesz.
    Dzięki za życzenia, zdrówka. ♥
    _________________________________
    Zapraszam do siebie:
    http://patka-and-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetny pomysł z tymi telefonami! Na pewno nie jednemu umili to święta :)))
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  9. Jej!To super!Zapewne duzo osob sie zgłosi :*
    ZAPRASZAM:
    shop-styles.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. bardzo fajna akcja! :)
    może zadzwonisz, a może nie, dlatego już teraz życzę ci Wesolutkich Świąt! :*

    ReplyDelete
  11. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze, oby kolejny rok okazał się dużo lepszy, niż obecny. Mam nadzieję, że miło spędzisz zarówno wigilię, jak i sylwestra, czego Ci życzę. ;)

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia, ja też nie czuję tej świątecznej atmosfery. :)
    Wysłałam meila. + zdrowiej <3

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jeju, nie wierzę, ale świetna akcja! Za chwilę się zgłoszę *.*
    A kiedy byś dzwoniła?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jutro będę dzwoniła ok. godz. 17-18 ;) ♥

      Delete
  14. Mam nadzieję, że to nie przeziębienie...
    Ciekawy pomysł i bardzo ładne zdjęcia^^
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Świetny ten pomysł :)
    Tobie też wesołych świąt :*

    ReplyDelete
  16. Ja też nie czuję świąt .. Wzajemnie Wesołych ;*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja też nie czuję świąt ;c

    nuskalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. również nie czuję świąt :(
    wesołych Świąt! :*

    ReplyDelete
  19. Wesołych i udanego sylwka ;*

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. nawzajem :)
    Wesołych Świąt! :)

    ReplyDelete
  21. tez mnie cos dzisiaj bierze grr. powodzenia :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetny pomysł z tym dzwonieniem.
    Udanego sylwestra i wesołych świąt ;**

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Wesołych Świąt! <3

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Fajny pomysł na akcje :)
    Wesołych Swiat!

    Chudabaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Jakie masz plany na sylwestra? Bo do mojej przyjaciółki przyjeźdża rodzina, druga przyjaciółka idzie do swoje koleżanki i zostałam sama, pewnie jak zwykle bede siedziala z rodzicami w domu :(

    ReplyDelete
  26. Dziękuję i wzajemnie! :D
    wesołych świąt!

    ReplyDelete
  27. jaka jesteś piękna <3 Wesołych świąt :* <3

    ReplyDelete
  28. Również życzę wesołych świąt :***

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Też nie czuję świąt a sylwka spędzę sama :c uhhh ;cc
    hah mi też ją rozsadza to chyba po tych zakupach swiatecznych :/


    zapraszam nowy post :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Zdrowych i wesołych świąt piękna! :*

    ReplyDelete
  31. Tobie również wesołych świąt :)

    ReplyDelete
  32. Dziękujemy za życzenia i wzajemnie.
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i wymarzonych prezentów pod choinką.
    Ale najważniejsze, żeby ten magiczny czas spędzić w gronie najbliższych. :)

    ReplyDelete
  33. Ja tam nie wyczekuje na sylwestra, bo mama juz mi go ułożyła nim zapytała mnie o zdanie. -_- Ale tobie życzę jak najwspanialszych świąt i najbardziej wystrzałowego, niezapomnianego sylwestra w twoim życiu, oraz nowego, cudownego roku.

    get-some-smile.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. wesołych świąt ! <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Bardzo fajny pomysł z telefonicznymi życzeniami. W końcu to nie to samo co złożenie życzeń gdzieś na fb czy coś ;) Wesołych świąt!
    http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. * amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. bardzo fajny pomysł z tą akcją :))))

    ReplyDelete
  38. Wesołych i pogodnych świąt! :))

    ReplyDelete
  39. Świetny pomysł na akcję :)
    Ślicznie wyglądasz w tej czapie!

    ReplyDelete
  40. Zadzwoń do wszystkich !!!!!!!!!!!!! :* uwielbiam twojego bloga !!!!!!! <3

    ReplyDelete
  41. Piękne zdjęcia :)
    Nawzajem wesołych świąt :)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Cudowny pomysł! Już się zgłosiłam chociaż wiem, że pewnie to ja bym była bardziej zestresowana gdybym dostała życzenia od Ciebie, niż Ty...gdyż nie wymawiam R :)

    Wesołych Świąt i zdrowia !

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Ale fajna akcja. : )
    Zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie! Abyś poczuła tą magię Bożego Narodzenia, gdy zasiądziesz do wigilijnej kolacji. : )

    ReplyDelete
  44. świetny pomysł! obyś jak najszybciej poczuła się lepiej :3
    wesołych świąt :3

    ReplyDelete
  45. Widzę, że u Ciebie też świątecznie - w czapie ;)
    Świetny pomysł na telefoniczne życzenia ;)

    Wesołych Świąt ;)

    ReplyDelete
  46. Słodko wyglądasz w tej czapcee :) Zapraszam na nowy post <3

    ReplyDelete
  47. Dziękuje i wzajemnie :) :*
    Udanego sylwestra:*
    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. świetny pomysł :) śliczna jesteś ♥

    ReplyDelete
  49. Ale faajnaa akcja!
    Świetna!
    Wesołych świąt!!! :D

    ReplyDelete
  50. Ciekawy pomysł :)
    Obserwuję *.*

    ReplyDelete
  51. cudownie wyglądasz ! wesołych świąt Jessi <3
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Też nie czuję świąt. Fajny pomysł z tym wysyłaniem :3 Wesołych Świąt imienniczko <3

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Śliczna <3 A jakie plany masz na sylwestra? :)

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Świetny pomysł na prezent świąteczny dla czytelników<3

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. wzajemnie!!!
    jak zwykle śliczne zdjęcia <3

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. czekam na telefon Jess :)

    http://wzwierciadlecodziennosci-julie.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku ;**
    Zapraszamy ;*
    http://twoo-sisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Pomysł jest wspaniały, może mi się poszczęści :D Tobie również Wesołych świąt ;*

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  59. Ciekawy pomysł! Powodzenia! :-D

    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  60. tobie rowniez wesolych ;*

    ReplyDelete
  61. Ooo <3 Wysłałm numer, obyś do mnie zadzwoniła ^^
    Wesołych świąt Jess :*

    ReplyDelete
  62. Hahah, fajny pomysł! :)
    Wesołych Świąt i powrotu dobrego samopoczucia :)
    ________________________________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Świetny pomysł z tymi życzeniami ! :)
    susan-susaan.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Świetne zdjęcia. WESOŁYCH ŚWIĄT. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/2013/12/christmas-giveavay.html - zapraszam na rozdanie! <3

    ReplyDelete
  65. Świetny pomysł,miło tak odebrać od ciebie telefon <3
    Wesołych Świąt i bogatych prezentów :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  66. Śliczna jesteś! :*
    Wesołych Świąt! ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Fajny pomysł:) Wesołych Świąt!;*

    ReplyDelete
  68. Co powiesz na wzajemną obserwację:-) Ja już czekam na ciebie♥
    Wesołych Świąt
    oll-olciaa-blooog.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Już dzwoniłaś do czytelników? :)

    ReplyDelete
  70. fajny pomysł z życzeniami ;p
    ładne zdjęcia ;*
    WESOŁYCH <3

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Wesołych ! :*

    http://pisanepasja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. kochana Jess <3
    super pomysł z tymi życzeniami :**
    wezmę udział <3
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Pomysł jest naprawdę niezły!. :)

    Zapraszam ;3
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Świetny blog ;D Zapraszam do mnie ---> malinaknopers.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. ładnie wyglądasz w kreskach ;)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż ;)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Wesołych świąt :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. śliczna :* :)

    Życzę Wesołych Świąt
    Pozdrawiam,
    Anru

    ReplyDelete
  78. Świetnie wyglądasz! ;)
    Wesołych świąt :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. ślicznie wyglądasz :*
    Twój blog znalazł się u mnie w zakładce ulubione, mam nadzieję, że tobie równie przypadnie mój blog do gustu.
    zapraszam http://life-by-karolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Śliczne zdjęcia, ładnie ci w kreskach <3
    Wesołych Świąt :))

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Wesołych Świąt Jessiko :)

    ReplyDelete
  82. Cudowne zdjęcia i blog! ♥ Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w te Święta i przede wszystkim spełnienia marzeń!
    Obserwuję, a jeśli masz ochotę, to zapraszam do mnie :*
    http://monikanagly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Super pomysł na kontakt z widzami :D
    Przeglądałam wcześniejsze Twoje wpisy, jesteś taka śliczna *.*
    Wesołych Świąt! Pozdrawiam BlackFashion ;)

    blackfashionmodeon.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Bardzo dziękuję, że zdecydowałaś się do mnie zadzwonić :)))
    pozdrawiam ♥ wszystkiego dobrego c:

    ReplyDelete
  85. Bardzo fajny pomysł ze złożeniem życzeń czytelnikom, na pewno było im miło ;) W ogóle ciekawy prowadzisz blog, pierwszy raz tutaj jestem ;) Pozdrawiam ciepło ;)

    ReplyDelete
  86. Śliczne loczki!! ;)
    Kręciłaś na grubej lokówce czy cienkiej?
    A może innym sposobem ? :)

    ReplyDelete
  87. Może i już po świętach, ale dziękuje i mam nadzieje ze u ciebie też były mile, spokojne,ciepłe,rodzinne święta jak u mnie! :) jesteś cudowna!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*