Upominek od Ady:)

Monday, December 02, 2013

Cześć słoneczka! Jak tam u Was. Po weekendzie jak zwykle wstałam do szkoły ledwo żywa. 
Na całe szczęście poniedziałek jest bardzo luźnym dniem, jeśli chodzi o lekcje, mimo że mam do 14:10. Po szkole poszłam do Ady, głównie zabrać swój sweterek, ale jeszcze zostałam obdarowana upominkiem. :) Cieszę się, że Ada pamiętała! W sumie ciężko zapomnieć, kiedy codziennie mówiłam coś na temat urodzin. Haha. :> Dostałam coś w sam raz na zimę. Rękawiczki z myślą o mnie! Do pisania smsów! Czad. :D I nauszniki. Ada ma w sumie te same. :)
Muszę powiedzieć, że notki pragnę zacząć pisać tak jak kiedyś - regularnie. Zobaczymy czy mi się to uda. Myślę, że tak! :) W ogóle już niedługo święta! Szybko to zleciało. Już czas szykować prezenty dla bliskich. Zapewne pojawiłoby się pytanie, czy pokażę je na blogu. Wydaje mi się, że nie, ale jeszcze się zastanowię. Nie zawsze odpowiada mi forma pokazywania wszystko jak leci na blogu. Ale mogę Wam przedstawić propozycje, by pomóc Wam wybrać prezenty dla bliskich. Wydaje mi się, że to lepszy pomysł, niż pokazywanie rzeczy już po czasie. W żaden sposób by Wam to nie pomogło. :)
Na koniec chciałabym zaprosić do obserwowania mnie na tumblerze. :) Bywam tam codziennie! Rebloguję tam wiele ciekawych inspiracji, w sumie w zależności od mojego humoru w danym dniu. Bardzo, bardzo łatwo odróżnić kiedy jestem smutna, a kiedy szczęśliwa. ;> Jednak proszę Was, nie bierzcie do siebie tych drastycznych zdjęć. :) ;*  
MIŁEGO WIECZORU MIŚKI! I byle do piatku.. :)
...................................................................................................................
Dziękowałam już na fanpege'u, ale jeszcze raz dziękuję wszystkim za życzenia urodzinowe!   I za kartki! :**** Milion buziaków dla Was!

You Might Also Like

47 KOMENTARZE

  1. Racja szybko zleciało!
    Moja mama na urodziny dostała kiedys takie rekawiczki xd

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    ReplyDelete
  2. Byle do piątku! ;*
    Ładne zdjęcia i post też fajny. W sumie dobrym pomysłem jest przedstawienie propozycji prezentów dla najbliższych. Chętnie bym zaczerpnęła inspiracji! ;)
    Mam nadzieję, że uda Ci się pisać regularnie. xoxo

    ♥ Proszę o klikanie w linki w tym poście albo chociaż w baner Aupie, który znajduje się w pasku bocznym po prawej stronie.
    http://elliemaries.blogspot.com/2013/11/aupiecom.html?m=0

    ReplyDelete
  3. Śliczne te rękawiczki i nauszniki *_*
    Grudzień <3

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny prezent dostałaś ^^ Masz urodziny w taki dzień, że łatwo jest zapamiętać ;D Mam nadzieję, że znów będziesz pisała regularne notki. Co do prezentów, to chyba lepiej jakbyś pokazała swoje inspiracje, niż prezenty po czasie ;)

    ReplyDelete
  5. Fajny blog <3 bardzo mi się tu podoba!! Więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to napisz mi w komentarzu u mnie na blogu, abym mogła się odwdzięczyć :)

    ReplyDelete
  6. Świetny blog ;]
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. chcę kupić sobie podobne rękawiczki :p

    ReplyDelete
  8. Ale fajny prezent! Bardzo miło z jej strony :)

    ReplyDelete
  9. na pewno miło dostać taki prezent :)

    ReplyDelete
  10. Śliczne nauszniki :)
    Czas z dnia na dzień mija szybciej ^^

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nauszniki są boskie! ;*

    ReplyDelete
  12. Śliczne :3
    Też chciałam sobie kupić ♥

    ReplyDelete
  13. ładne są :-))



    alllko.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Piękne te nauszniki XD
    Ja już nie mogę doczekać się piatku

    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetny prezent ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. miło ze strony Ady :))) bardzo ładne prezenty :>

    ReplyDelete
  17. Świetne prezenty! :)
    Miło, że pamiętała:)
    Gdzie można kupić takie rękawiczki?
    http://kingsandgabs.blogspot.com/ ---> zapraszamy:*

    ReplyDelete
  18. świetny prezencik! :)
    zapraszam http://nacikk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam czytać Twoje posty! Zawsze są bardzo pozytywne :)

    ReplyDelete
  20. świetne nauszniki :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Super prezent i prześliczne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  22. niedawno kupowałam strój kąpielowy na wakacje, a tu już święta. ;o

    http://dianaanddominika.blogspot.com/ - zapraszam do nas!

    ReplyDelete
  23. mega szybko zlecialo :) super nauszniki! <3

    ReplyDelete
  24. też zakupiłam sobie takie rękawiczki, są świetne :))

    claudiadaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo fajne nauszniki, ślicznie wyglądasz ☺
    http://weekly-marika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ale czaderskie nauszniki! *.*

    ReplyDelete
  27. Twoje oczy są genialne! A prezent całkiem przyjemny! Do tego przydatny :)

    ReplyDelete
  28. ojej panterka <3 miodzio!

    ReplyDelete
  29. Świetne nauszniki! ;)
    Ładne zdjęcia.
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Super blog!

    Obserwujemy?Ja już jeśli chcesz mnie zaobserwowac to zapraszam:
    juleczka-kuleczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Piękna jesteś :)
    zapraszam do zajrzenia na mój kanał YT :)
    https://www.youtube.com/Susanfashion

    ReplyDelete
  32. Rękawiczki do pisania smsów? Woooooow zazdroszczę! <3 Nauszniki też są piękne! MOja sis ciągle chodzi od sklepu do sklepu i szuka takich samych, strasznie jej sie spodobały :)
    http://www.olaandnina.blogspot.com/2013/12/december-nina.html

    ReplyDelete
  33. jesteś bardzo piękna! <3

    ReplyDelete
  34. mi też szybko zleciał ten czas , dopiero było rozpoczęcie roku a tu zaraz drugi semestr :D
    Kocham twojego tumblr'a ♥

    zapraszam
    pauline-rubel.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Faajne te rękawiczki! Też by mi się takie przydały ;D

    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  36. jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    ReplyDelete
  37. Fajne nauszniki. ;P Zaobserwowałam Cię na tumblerze. :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Śliczny blog ;* Serdecznie zapraszam do mojego http://foreveryoung1311.blogspot.com/ obserwacje, lajki , komentarze są BARDZO mile widziane ;D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*