Testy, teściki

Tuesday, December 10, 2013

Cześć wszystkim! Od dwóch dni chodzę niczym trup. Nie mogę się wyspać, co jest bardzo uciążliwe. Na dodatek jestem na tabletkach przeciwbólowych cały dzisiejszy dzień. Na testy jakoś dotarłam. Cieszę się, że piszemy je w klasach. Nie czuję tego stresu. Poza tym jest bardzo lajtowo. Telefony nawet leżały na ławkach. Jak by ktoś się uparł, myślę że ściągnął by wszystko z internetu. Pozdrowienia dla komisji, która albo siedziała z laptopem albo z telefonem..
Wos i historia czuję, że poszło strasznie. Jeśli mam być szczera większość strzelałam. W ogóle jak zobaczyłam test, to nawet nie miałam siły trzymać długopisu w ręku.. byłam tak zmęczona. Nie chciało mi się po prostu nic, może dlatego test sprawił mi więcej trudności. Natomiast test z polskiego wydaje mi się, że poszedł całkiem w porządku. Było jedno zadanie, którego nie umiałam, z logami pewnymi. Może bym coś zmyśliła jakieś głupoty, ale zajęłam się rozprawką. Z całego serca nienawidzę rozprawek. Nie jestem wprawiona. Rozprawkę pisałam tylko raz w swoim życiu. Nazmyślałam, na wypisywałam głupoty... no trudno. Mam nadzieję, że jakoś zapunktuję jednak. Gdyby na teście był list, opowiadanie, pamiętnik - mega! W tym czuję się najlepiej. Jednak i tak wiem, ze gdyby był do napisania list dostalibyśmy coś typu: Napisz list do ukochanej ze strony polskiego pisarza bla bla. Oh God..
Jutro czekają na mnie przedmioty ścisłe. To dopiero będzie porażka. Na całe szczęście będą same zadania zamknięte, tylko z matematyki otwarte, choć wydaje mi się, że nie dużo ich będzie. ;) Z polskiego były np. tylko dwa otwarte m.in ta nieszczęsna rozprawka. Zobaczymy ;>
Ale mam coś jeszcze dla Was! ;) Wyniki loterii, w której do wygrania był pecaczek firmy romwe.com
Wygrywa
.
.
.
Gratulujemy :) Wyczekuj na meila. ;)
Miłego wieczorku! Ja spadam zrobić sobie herbatkę i wziąć garść tabletek przeciwbólowych. :(

You Might Also Like

82 KOMENTARZE

  1. dla mnie tez test z polskiego był łatwy, rozprawkę pisałam 40 minut a to z logami było latwiutkie! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie i 3/4 mojej klasy jakoś nie bardzo haha :D

      Delete
    2. u mnie też dużo osób miało z tym problem :D dla mnie się to okazało łatwe,bo jak zobaczyłam sowe to od razy myśl- sowa= mądrość i jakieś durnoty o tym popisałam :D
      ale rozprawkę to może z 3 osoby z mojej kl napisały, temat okropny :(

      Delete
    3. U mnie chyba więcej osób napisało rozprawke (co do tematu to nie był najgorszy choć fajny też nie) nie zrobiło to zadanie z logami :))

      Delete
    4. U mnie chyba więcej osób napisało rozprawke (co do tematu to nie był najgorszy choć fajny też nie) nie zrobiło to zadanie z logami :))

      Delete
    5. Ja nie mogłam na początku zrozumieć o co chodzi z tymi symbolami, ale potem napisałam to o sowie.
      Historia nie poszła mi chyba aż tak źle, bo mimo, że większość strzelałam, to mam dobrze :D
      A ja akurat dobrze się czuję w rozprawkach, bo nam pani ciągle jakieś zadaje. Piszemy wypracowania kilka razy w tygodniu.

      Delete
    6. Mi te symbole też poszły jako tako, napsiałam właśnie o sowie że to mądrość. Rozprawka trochę trudna ale bywały gorsze ;p

      Delete
    7. No w sumie o sowie też mogłam napisac, bo to samo pomyślałam, ale stwierdziłam, że co mi po jednym pkt, może nawet nie. I zabrałam się za rozprawkę. ;)

      Delete
  2. Nigdy nie lubiłam testów z przedmiotów ścisłych, choć chemia czy matematyka są moimi ulubionymi, to dziwne. A właśnie test z polskiego zawsze lubiłam, choć nienawidzę tego przedmiotu :)
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mnie za rok czeka matura dopiero :D więc narazie lajty

    ReplyDelete
  4. Ojj, na pewno coś tam wyjdzie dobrego. A jeszcze co do zadań otwartych z polskiego, to też zaliczają się do nich te, które trzeba było zaznaczyć na teście (w tym na pewno 2) Nie mam pojęcia czemu tak dziwnie.

    ReplyDelete
  5. Manie totalnie dobiła historia, a w rozprawce napisałam jakieś głupoty. ;c
    http://neopoltiandreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Testy były okropne, historia i wos ja podobnie jak ty strzelałam. A z polskiego nie było tak źle, w rozprawce opisałam przykład pinokia, balladyny i harrego pottera (bo były słowa leonarda da vinci że mądrość jest córką doświadczenia czy coś takiego) a to zadanie z rozpoznaniem log wydawnictw było naj gorsze nie wiem jakim cudem cokolwiek napisałam.

    Ola ♥

    ReplyDelete
  7. Oj również pisałam dzisiaj te testy. Polski to jakiś koszmar , szczególnie ta rozprawka, a z tymi logami nie zrobiłam, kto wymyślił takie zadanie wgl.? ; o

    ReplyDelete
  8. Aż się boję myśleć o tym, że jak będę w trzeciej klasie to będę pisać testy, koszmar ;c

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Powodzenia w testach, ja piszę dopiero za dwa lata ;) :D

    ReplyDelete
  10. Ja dzisiaj też pisałam testy. Historia nie jest moją mocną stroną i też bardzo dużo postrzelałam. Z polskiego w sumie to nie wiem jak poszło, ale te symbole były beznadziejne. Rozprawki też się bałam, ale mam nadzieję, że nie było tak źle.
    Powodzenia jutro!;) Ja też się boję!!
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. my pisaliśmy próbne testy we wrześniu -.-
    dziwnie, ale stwierdzili, że tak będzie lepiej :)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Powodzenia na jutrzejszych teatach! :)
    Ładne zdjęcia. ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Powodzenia na ścisłych :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Powodzenia na przedmiotach ścisłych! c;

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Historia i wos to jakaś porażka ;_; Również strzelałam. :D Za to test z polskiego był całkiem spoko. Zadanie z logami według mnie było łatwe. ; ) Gorzej z wypracowaniem. Nawet lubię rozprawki, bo dość często je piszemy, ale ten temat był okropny. Wydaje mi się, że wszystko pokręciłam.. A jutro będzie jeszcze gorzej. :D

    ReplyDelete
  16. dobrze że ja próbny piszę dopiero w styczniu :))

    ReplyDelete
  17. Mi sie na kazdy test robi slabo :D
    zdecydowanie testy mnie Oxlabiaja. ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Powodzenia na przedmiotach ścisłych! Ja też jestem z nich beznadziejna ;-;
    http://weekly-marika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Najlepiej czuje sie w polskim. Jak narazie z rozprawka bylo okej. Az sie boje, co czeka mnie za rok.
    Zycze zdrowka!

    tymbarkowa-ona.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też najlepiej czuję się w polskim, ale tym razem zawiodłam samą siebie tą rozprawką..

      Delete
  20. To tak samo jak ja chodzę niewyspana ;c Na pewno dobrze ci poszło , trzymam kciuki ! ;)
    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jakie słodkie zdjęcia ♥ Z Historią i Wosem też prawie wszystko szczeliłam, a rozprawkę jakoś napisałam. Naj bardziej boję się jutra, no ale nic. Trzymam za ciebie kciuki :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  22. Ja nie byłam na testach, niestety. Od 20 listopada jestem w domu i idę dopiero w poniedziałek.. Więc testy mnie ominą. No, ale cóż, ja z reguły jestem pechowym dzieckiem.
    Gratuluję wygranej. ;)
    Ola.
    Serdecznie zapraszam do mnie... Może ci się spodoba i zaobserwujesz... olkaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja dziś nie pisałam próbnych egzaminów:P

    ReplyDelete
  24. my pisaliśmy na sali i wogóle kurde całą historie wystrzelałam :D masakra..

    ReplyDelete
  25. No to powodzenia jutro! Będziemy trzymać kciuki ;*

    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. W zeszłym roku najlepiej poszedł mi test z języka, nie jestem dobra w pisaniu rozprawek, ani opowiadań, a tym bardziej z przedmiotów ścisłych ;)

    ReplyDelete
  27. Rozprawka byla bardzo prosta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie dla mnie. Szkoda, że nie byliśmy przygotowywani.. ;)

      Delete
  28. To dziwne cała polska pisała dzisiaj a moja szkoła sobie wymyśliła w następny wtorek i środę. Trzymam kciuki żeby poszło ci jutro dobrze! Ja jedynie boję się historii bo z tego przedmiotu w ogóle się nie orientuję.

    http://ilovemufasa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. a jaki mieliście temat rozprawki? ;)

    ReplyDelete
  30. Powodzenia jutro ;) wrzuć na całkowity luz wtedy podejdziesz do tego najlepiej ;)

    ReplyDelete
  31. Współczuje ja piszę za rok te testy i już się boje szczerze mówiąc. Trzymam kciuki za Ciebie jutro i aby poszły ci dobrze te testy :)

    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. A jaki temat rozprawki ;> ja właśnie uwielbiam je pisać! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Mądrość jest córką doświadczenia. Potwierdź słowa Leonarda da Vinci dwoma przykładami z literatury i jednym z życia codziennego" tak brzmiało całe polecenie.

      Delete
  33. Replies
    1. Tak. Aczkolwiek służy mi tylko do zdjęć i dzwonienia, bo mam tu abonament z orange. :x z niecierpliwością czekam na koniec umowy. ;D

      Delete
    2. ahahaha, tak jak ja :D ja muszę czekać do sierpnia.. ale Twoje zdjęcia wyszły lepiej! czy to przeróbka?

      Delete
    3. Dodałam efekt kliszy, ale ogolnie nie narzekam na jakość tym telefonem ;) :D

      Delete
  34. Jak dla mnie to takie zadania z Polaka o jakichś tam listach są beznadziejne. Zawsze to jest o napisaniu listu jako ktoś z opowiadania do innej osoby również z opowiadania.Przenudne to. A w ogóle po co nam w XXI w. pisanie listów? Ja nigdy w życiu żadnego nie wysłałam i szczerze to się cieszę, że teraz od takich spraw mamy internet. System nauczania jest beznadziejny. b.b

    wikaandwika.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisanie listów jest bardzo przyjemne. ;) Teraz po prostu ludzie nie wyobrażają sobie świata poza komunikacją poprzez portale społecznościowe, ale od czasu do czasu jeśli wymieni się z kimś słowami poprzez metodę pisemną, naprawdę zrobi się przyjemnie kiedy w skrzynce znajdziemy list. ;)

      Delete
  35. Powodzenia jutro, dasz radę! :)

    kaarolajnn.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Gratuluję zwyciężczyni i mam nadzieję, że dobrze ci poszło <3

    boredomoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Jaki był temat na rozprawce wgl? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Mądrość jest córką doświadczenia. Potwierdź słowa Leonarda da Vinci dwoma przykładami z literatury i jednym z życia codziennego"

      Delete
    2. Dość trudny temat mieliście na rozprawkę. Ciężko dobrać jakieś przykłady z literatury. Jak dobrze, że ja mam to już za sobą :) Powodzenia na kolejnych testach ! . :D

      Delete
  38. Nie ma co się dygać, nawet jak by poszły wam najokropniej na świecie te testy to i tak muszą przyjąć was dalej do szkoły bo obowiązek nauki jest do 18 roku zycia XD A jak się nie dostaniecie do wymarzonej to pisze się odwołanie. To w sumie zawsze działa :P

    ReplyDelete
  39. Śliczne masz te włosy :) Nienawidzę testów!
    Zapraszam : julieandsophie1.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. To życzę Ci powodzenie. Trzymaj się! :)

    ReplyDelete
  41. Aj jakie szczęście, że nie muszę ich pisać :) Powodzenia !

    ReplyDelete
  42. Ja też większość szczelałam na historii. na wosie coś tam wiedziałam, ale też nie poszło mi najlepiej. ;ccc polski uważam że był prosty, ja na początku jak zobaczyłam temat rozprawki załamałam się ale jak pomyślałam że udało mi się napisać :) te loga były powalone, nawet nie przypominam sobie żebym coś takiego przerabiała, ale coś tam powymyślałam ;c
    dzisiaj matma nawet okej, ale fizyka, chemia.... boże masakra! [*]
    jutro będzie rzeź na angielskim tak czuje ;xxx
    POWODZENIA! ♥

    • Zapraszam na mojego blog •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam to samo zdanie..
      Dosyć, dosyć boję się słuchania. :D Nienawidzę perfidnego angielskiego akcentu. Mam ochotę automatycznie zatykać uszy...

      Delete
  43. Po co w ogóle są te testy?! To jest jakieś porąbane -.-
    Zapraszam :
    ♥ kunikk.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  44. Też piszę teraz testy. Część humanistyczna jakoś poszła ale matma i przyrodnicze trochę gorzej. :/

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. ja rozprawki pisze praktycznie co tydzień :D mamy taką naucycielkę, że musimy być wprawieni w pisaniu rozprawek :(

    ReplyDelete
  46. Przechodziłam to wszystko rok temu z doświadczenia wiem, że nie ma co się przejmować. Radzę poćwiczyć rozprawkę bo ona jest prawie zawsze nawet dziwi mnie, że pisałaś tylko raz. Ja miałam w trzeciej klasie tak, że raz w tygodniu pani dawała nam temat i mieliśmy tydzień na oddanie pracy. Było to męczące ale każdy dał radę i najważniejsze napisaliśmy na bardzo dobrym poziomie. Historia jest najgorsza ja też wszystko strzelałam i udało mi się na 75% trzeba mieć szczęście haha

    ReplyDelete
  47. gratuluję :)
    http://minimepastel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. jeejciu, ja sie w ogole nie wysypiam ostatnio :<
    piona <3
    xoxo

    http://mangr0ves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Powodzenia na testach :)
    trzymam kciuki :D

    ReplyDelete
  50. Mi historia poszła masakrycznie XD
    Polski nawet nawet, bo ja lubię pisać rozprawki ;P

    ReplyDelete
  51. Będzie dobrze! ;)
    adfnsfbdhfhadf nie wierzę! ♥♥♥♥♥♥ WYGRAŁAM :*

    ReplyDelete
  52. Historia i wos poszły mi koszmarnie. Znałam odpowiedź może do 3 pytań - resztę strzelałam ...
    Na polskim zadanie z symbolami napisałam mam nadzieję, że dobrze. :) Rozprawkę niestety zawaliłam :( Była strasznie trudna i nie zdążyłam jej skończyć...
    Za to dzisiejsza matematyka była bardzo łatwa i poszła mi świetnie! :) Jeśli chodzi o część przyrodniczą to też nie mogę narzekać, bo poszło mi o niebo lepiej od historii. :P
    Teraz tylko czekać na wyniki.

    http://my-life-as-lolaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. mam nadzieję, że dobrze ci poszło :p

    ReplyDelete
  54. Dobrze że mi do testów jeszcze 2 lata! :D
    Trzymam kciuki <3

    ReplyDelete
  55. My też piszemy w klasach-na szczęście ;)

    ReplyDelete
  56. jesteś z mojego rocznika ?
    dla mnie historia była trochę dziwna ale głowa do góry testy prawdziwe są dużo łatwiejsze :)

    ReplyDelete
  57. Z historii i wosu też strzelałam, ale sprawdzałam wyniki na necie i większość mam dobrze :D Z polskiego rozprawka była okropna, niby coś napisałam, ale nie wiem czy to w ogóle miało sens hah :D Pociesza mnie fakt, że matma była dosyć łatwa. Chociaż nie jestem z niej za dobra to poszła mi bardzo dobrze :)

    ReplyDelete
  58. Wos był banalny, ode mnie ze szkoły nikt nie narzekał :p Z kolei wiem że kompletnie zawaliłam matmę bo jeszcze nie miałam funkcji (pozdrawiam swoją panią od matematyki -.-) a reszta była kiepska jak dla mnie, ugh jeszcze tylko angielski jutro i z głowy na 4 miesiące♥

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Kurde. Dla mnie to była masakra część humanistyczna, ale dzisiaj poszło mi jak z płatka ;D Byłam w swoim żywiole ;D Serio masz tyle lat co ja ? o.O Wyglądasz dużo dojrzalej ! ;D

    Wpadnij do mnie w wolnym czasie. Nagrywam też filmiki na youtube ;)) Jak ci się spodoba, to pokomentuj, zaobserwuj ;** To dla mnie bardzo ważne ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. ;) Tak. ;) Jestem z rocznika 98 ;)

      Delete
  60. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  61. Ale za to wyglądasz świetnie, nowa fryzura ci służy ;)
    Trzymam kciuki za wyniki ;)
    dreamlloud.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Udało mi się zdobyć 29/34 z polskiego w tym z 10 pkt za rozprawkę ale i tak mogło być lepiej narobiłam głupich błędów :((

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*