❄ Przygotowania ❄

Saturday, December 21, 2013

Hej!❄ W końcu wpadam do Was z pierwszą dawką świątecznych zdjęć! Może na blogu zrobi się odrobinę milej. ;) U mnie dzisiaj od rana trwają już takie większe przygotowania do świąt. Jak ja się przyłożyłam? Hmm.. całkowicie cały dzień przeleżałam w łóżku. Nie miałam najmniejszej ochoty w niczym pomagać. Dla mnie ważniejsza jest tym razem przerwa od szkoły niż ten świąteczny czas. Dzisiaj nawet zdałam sobie sprawę, że jeśli tak dalej będzie, sylwester 2013 przeleżę w łóżku, przy laptopie. O zgrozo.. 
W sumie mam takie złe samopoczucie, że ten plan mi najbardziej odpowiada. Błagam, obym wyszła jak najszybciej z tego wielkiego dołka. :(
Pokażę Wam jeszcze prezent z wigilii klasowej, jaki dostałam od Ewci. 
 Ślicznie pachnący, owocowy zestaw. :) Jeszcze raz dziękuję. 

A moim planem na dzisiejszy wieczór jest znalezienie jakiegoś dramatu, albo romansidła, zapychając się przy tym pierogami. Hahaha. :)
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
 I na samym końcu mam małą prośbę, jeżeli byście mogli przejrzeć reklamy z pasku bocznym, byłabym wdzięczna. :)  
Miłego wieczorku!❄

You Might Also Like

71 KOMENTARZE

  1. super prezent dostałaś .
    u mnie przygotowania pełną parą !:)
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja w sumie chcę,żeby to całe świąteczne zamieszanie już minęło. W tym roku nawet nie pomagałam przy ubieraniu choinki. Nie czuję tej atmosfery ;(

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Kliknęłam w reklamy :)
    Śliczne bombki a co do filmów, to polecam Ci Dary Anioła Miasto Kości, genialny!

    chudabaza.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też kocham DA ♡
      Jessica, widzę, że nie ja jedna przeleżałam dzisiaj cały dzień. Zawsze jestem jakąś ospała w jesienno-zimowym okresie.

      Zapraszam :)

      Delete
  4. U mnie tak samo- też trwają przygotowania do świąt :))

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. U mnie porządki idą pełną parą, a ozdabiać dom będziemy po jutrze :) Ładne zdjęcia piękny prezent!

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  6. Świetny prezencik ;)
    Ja dzisiaj już pomagałam czy jakiś ciastach eh :xx.

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia. Fajny prezent dostałaś. :)

    http://nummifashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Też zaczęłam dziś świąteczne przygotowania:)

    ReplyDelete
  9. świetne zdjęcia :) ładna jesteś:)
    prezent fajny
    Wesołych świąt :*
    + nowa notka

    ReplyDelete
  10. ooo jejku, a myślałam, że tylko ja mam obojętne myśli na temat świąt - własnie napisałam o tym post ;3
    te kosmetyki pachną pięknie <33

    zapraszam do siebie :
    photoboook.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Taki sam prezencik kupilam kolezance na klasowe Mikolajki. Serdecznie zapraszam do mnie karo-luusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetny prezent ! :)
    Wesołych Świąt ! ♥
    www.blog017.blogspot.com ;*

    ReplyDelete
  13. Ten zestaw jest nieziemski, niedługo mam nadzieję wejdę w jego posiadanie :)
    pozdrawiam :*
    valia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świąt beztroskich i radosnych,
    ciut śniegu, trochę mrozu.
    Pełnego prezentów Mikołaja powozu,
    a przy tym dużo zdrowia
    i by po sylwestrze nie bolała głowa.

    Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra życzy Patrycja. ;*

    ReplyDelete
  15. te kosmetyki świetnie pachną!

    ReplyDelete
  16. Przydatny prezent :-)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Obś się lepiej poczuła! Kliknęłam ;3
    Śliczne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja też mam dołka ;/

    nuskalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ślicznie tutaj, tak nastrojowo <3

    ReplyDelete
  20. Mmm uwielbiam kosmetyki Farmony, za te boskie zapachy ♥ Trzymam kciuki za to, żebyś miło spędziła sylwestra i szybko wyszła z doła ! :*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  21. Fajny prezent dostałaś. ;)
    Wesołych świąt! ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Hahah Jess dziś TItanic leci XD

    ReplyDelete
  23. U mnie też trwaają większe przygotowania a ja dzisiaj miałam kompletnego lenia i nie miałam na nic ochoty.
    zapraszam
    pauline-rubel.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Fajny jest ten zestaw tutti frutti :)))

    KLIK KLIK BLOG

    ReplyDelete
  25. Zazdroszczę prezentu ^^

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Hej!
    Polecam Titanica, właśnie się zaczął na Polsacie :)

    ReplyDelete
  27. fajny prezent ((:

    http://julia-julson.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  28. te zestawy z farmony są rewelacyjne <3 i ładnie pachną mmm

    ReplyDelete
  29. Mi mama od samego rana kaze cos robic -,-

    Brmolie.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Moja klasa jest tak nie zgrana, że jako jedyna klasa w szkole nie mieliśmy wigilii klasowej.

    ReplyDelete
  31. identyczny zestaw kupiłam kumpeli na klasowe mikołajki :)
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  32. też dzisiaj ubierałam choinkę ;3

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. świetny post. <3

    http://dianaanddominika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ja też na pewno spędzę te sylwestra sama ; c
    Nie smutaj kochana ; *

    ReplyDelete
  35. Chciałam dostać na mikołaja ten zestaw bo go gdzieś widziałam *-*

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Haha, polecam 'milosc i inne nieszczescia' na yt jest w kilku częściach.

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ja już dawno ubieralam choinkę! Obserwujemy? http://patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  38. My dzisiaj z rodzicami zrobiliśmy sobie chillout :D Zrobiłam dzisiaj kartki świąteczne, jutro będziemy ubierać choinkę i muszę kupić jakiś drobiazg dla przyjaciółki, a w poniedziałek pakowanie prezentów ♥

    ReplyDelete
  39. bardzo fajny prezent! ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. świetny zestaw <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. mam taki sam zestaw! :*
    Uu no to szybko wyłaź z dołka:)
    Ładne zdjęcia.

    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ja właśnie choinkę wystroiłam ;) ;D Wesołych Świąt ;*

    ReplyDelete
  43. ja dzisiaj będę chyba ubierać choinkę :))
    jeszcze muszę ogarnąć pokój ;3
    śliczne zdjęcia ;))
    tutti frutti <3

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. u mnie też przygotowania. Wesołych :)

    ReplyDelete
  45. ja dzisiaj ubieram choinkę ;) ładne zdjęcia ! :D

    ReplyDelete
  46. zazdroszczę prezentu ♥ uwielbiam pierogi xd

    ReplyDelete
  47. Ja nawet nie zaczęłam przygotowywań świątecznych! Dopiero dziś została kupiona choinka :)
    Życzę lepszego samopoczucia!

    ReplyDelete
  48. Zazdroszczę prezentu ♥

    Wesołych Świąt ♥

    http://lovely-life-anett.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. suuuper prezent! :)

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    ReplyDelete
  50. Świetne zdjęcia, Jess jesteś moją inspiracją <3
    Miłego zapychania się pierogami :d
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Życzę szybkiego wyjścia z dołka i magicznych Świąt! :)
    ________________________________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ja dziś dopiero choinkę ubrałam ^^
    Obyś coś znalazła na Sylwestra ;)

    ReplyDelete
  53. Ja obecnie też mam taką przedświąteczną depresję. Kocham Święta, ale z drugiej strony tak nic mi się nie chce.. Mam nadzieję, że mi to przejdzie.

    ReplyDelete
  54. świetny blog ! zapraszam do mnie lifeamongyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Duzo osobh dostalo ten zestaw. zmowa hahaha

    youngster-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Im happy I found this blog, I couldnt find out any data on this subject matter prior to. I also run a site and if you want to ever serious in a little bit of guest writing for me if feasible feel free to let me know, im always look for people to examine out my site. Please stop by and leave a comment sometime!
    Dragonballz games golf

    ReplyDelete
  57. Jak mi się zrobiło świątecznie <3

    bemolie.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Identyczny, tyle że waniliowy nasza 1/3 klasy dała wychowawczyni ;)

    ReplyDelete
  59. Wesołych świąt :)
    __________________________________
    http://angelaidea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Będzie dobrze :p Wesołych ;d

    justice-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ja też jakoś nie czuję świat w tym roku :/ wole odpoczywać od szkoły :D

    ReplyDelete
  62. Tutti frutti kocham te zapachy!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*