Podsumowując tydzień

Thursday, December 19, 2013

Cześć Wam! Głupio tak wpadać do Was, kiedy nawet nie mam żadnych normalnych zdjęć, a jedynie kamerkowe. Musicie mi jednak wybaczyć, za to mam trochę do napisania. :) Mój tydzień minął całkiem w porządku, w szkole dostawaliśmy wyniki próbnych egzaminów, wystawianie ocen i te sprawy. ;) 
W poniedziałek nie było mnie w szkole, z powodu złego samopoczucia. We wtorek miałam wigilię na wolontariacie, po czym poszliśmy na koncert kolęd, a po koncercie spotkałam się z kolegą. :) 
Środa jakoś nie była urokliwa, w sumie nie pamiętam by cokolwiek się działo wartego napisania. Dzisiejszy dzień natomiast jest trochę zalatany. Zgarnęłam jeszcze w ostatniej chwili trochę ocenek! ;> Po szkole poszłam kupić Bartkowi prezent, ale spotkałam jeszcze dwie koleżanki więc do domu wróciłam jakoś o 15:30, po czym ogarnęłam się raz dwa i wyszłam po Bartka. W planach mieliśmy pójść po Adę, która wybierała się na pewne zajęcia, ale wyszło tak, że musieliśmy przyspieszyć tępo, żeby Ada nam gdzieś nie uciekła, haha. ;) Plany jednak się trochę zmieniły, Ada zamiast pójść na zajęcia wybrała się do Rossmanna, gdzie kupiła farbę no a potem zaczęło się farbowanie... u mnie. Może nie jestem super fryzjerką, ale daję radę! Haha. Niestety.. pech chciał, że farby nie starczyło, a odcień wyszedł inny niż w oczekiwaniu - co jest normą. Ada siedziała załamana, więc gdy poszłam odprowadzić Bartka, skoczyłam jeszcze na miasto, gdzie niestety drogerie były już zamknięte. Zrobiłam sobie tylko niezły spacerek. :(( Można powiedzieć, że cały dzisiejszy dzień jestem w biegu..
*ostatnie zdjęcie sprzed chwili. Umierająca ze zmęczenia ja*

 Jutro czeka mnie ostatnia wigilia klasowa, a Wam obiecuję normalną notkę, ponieważ aparat zabieram ze sobą! Dylematem jest, czy pójść na pierwsze lekcje czy pospać sobie do 10? Kusi..   
Udanych wigilii klasowych i piątku!

You Might Also Like

37 KOMENTARZE

  1. Kamerkowe zdjęcia też fajne ;) Ja jutro mam wigilię klasową :p

    ReplyDelete
  2. moje ostatnie dni wyglądają podobnie - w biegu ;)

    ReplyDelete
  3. Ja też mam jutro wigilię klasową :)

    happiness-29.blogspot. com

    ReplyDelete
  4. To faktycznie dzień pełen wrażeń:)

    ReplyDelete
  5. Całkiem nieźle wygladasz jak na umierająca ze zmęczenia ;)

    ReplyDelete
  6. No to tydzień miałaś, że tak powiem trochę zwariowany hehe. Tez mam jutro Wigilię klasową :) Dziękuje i nawzajem :*

    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja bym poszła na te lekcje przed wigilią :)

    ReplyDelete
  8. Ja też mam dzisiaj Wigilię Klasową i idę na pierwsze lekcje, a co mi tam :D

    ReplyDelete
  9. Nawzajem ♥

    nuskalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Też mam jutro Wigilię! Fajną masz bluzę na 4 zdj. :*

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. słodkie zdjęcia :****

    zapraszam do mnie natalie-natali.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jak ty to robisz, że jesteś taka śliczna? *o*
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com (Jeśli lubicie rozdania, od 100 obserwatorów organizuję)

    ReplyDelete
  13. pośpij sobie do 10 <3
    sama zostaje w domu :)
    śliczna jestes <3

    wioletta-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. U mnie ten tydzień nie był najlepszy, ale nie narzekam ^^ Jestem po Wigilii klasowej ;D
    Wesołych Świąt ;*

    ReplyDelete
  15. mimo, że zdjęcia są kamerkowe wyszły Ci genialnie ;3

    ReplyDelete
  16. Też miałam dziś wigilię klasową
    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczna jak zwykle, ja wigilię klasową miałam dzisiaj. Odpocznij sobie, widać że jesteś zmęczona ale bardzo ładna.
    Pozdrawiam.
    kala-kalaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. 1 jeea ^^ ♥Fajny blog :)
    Proszę Cię o klikanie w baner sheinside, to dla mnie ważne ♥
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/12/shineside.html

    ReplyDelete
  19. Ja tez miałam dziś Wigilię klasową. :)

    ReplyDelete
  20. Jesteś taka śliczna!
    Spodobał mi się twój blog - obserwuję <3

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jesteś śliczna :3

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. śliczna jak zawsze <3

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Wzajemnie udanej wigilii :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Zdjęcia kamerkowe, ale i tak śliczne :)
    Ja też jestem zmęczona, ale teraz będę miała 17 dni wolnego, więc sobie odpocznę :)

    Zapraszam na mojego bloga domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    ReplyDelete
  25. Ale masz szybko wyniki, ja będę miała dopiero w połowie stycznia :o

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. fajne fotki :) zapraszam do mnie --> korlandia.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Moja Wigilia była bardzo udana, mam nadzieję, że twoja też :) Zdjęcia są śliczne!


    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  28. Ten tydzień też miałam bardzo zabiegany... Ale mamy 17 dni wolnego, więc da się odpocząć ^^

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Faktycznie zalatany dzień ;) Współczuję :)

    ReplyDelete
  30. świetny post! <3

    http://dianaanddominika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ja już obchodziłam Wigilię klasową, ale pomimo tego, że podczas tych kilkunastu dni nie spotkam się z przyjaciółmi, nawet tak bardzo mnie nie smuci, bo już za kilka dni święta! <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajny post.
    Zdjęcia też ładne. /Jula :3

    ReplyDelete
  33. ładne zdjęcia ;)

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Miałaś bardzo zabiegany tydzień :)
    Śliczne zdjęcia

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*