My birthday!

Sunday, December 01, 2013

Ohoho! To nie możliwe! W końcu doczekałam się swoich urodzin. Nie ukrywam, że trochę ciulowo jest mieć urodziny tak późno. Ja mam zawsze tak, że już na początku nowego roku czuję, że jestem starsza o rok, nie patrzę na to, kiedy mam urodziny, haha. Choć nie ukrywam, ze wyczekuję na ten dzień! Czuję się wtedy taka ważniejsza, obsypywana z każdej strony życzeniami.
Sama nie wiem co pisać. Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim za życzenia!
Naprawdę bardzo mi miło, a szczególnie dziękuję mojej kochanej Weronice, która przygotowała dla mnie filmik niespodziankę. Bardzo się ucieszyłam, choć za niektóre zdjęcia mogłabym zabić!☺Poracha! Haha. Ale i tak Cię kocham!

Miłego oglądania i zdrowego śmiania się :D
Miłego dnia

You Might Also Like

117 KOMENTARZE

  1. najlepszegoo :))
    http://staybloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Wszystkiego Najlepszego! :) <3

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Koochana, wszystkiego co sobie tylko zamarzysz! :)

    ReplyDelete
  4. ojej wszystkiego najlepszego :***

    ReplyDelete
  5. Najlepszego i spełnienia najskrytszych marzeń! :*

    ReplyDelete
  6. wszystkiego najlepszego kochana! <3
    życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu, przyjaciół i wszystkiego co dobre ! <3 <3 <3
    wera-weeraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. STO LAT KOCHANIE <3 BĘDĘ SPAMOWAĆ KOMENTARZAMI CAŁY DZIEŃ ;**
    ŚWIETNY FILMIK <3333333 KC

    ReplyDelete
  8. Wszystkiego najlepszego! :D

    ReplyDelete
  9. Oglądałam już filmik :D Extra jest, super masz przyjaciółkę! <3
    Życzenia już składałam na fejsie, ale jeszcze raz spełnienia marzeń! :*

    ReplyDelete
  10. Ja też jestem z końca roku, ale po 18 urodzinach to fajne kiedy wszyscy kończą 19 a ty dalej masz 18 :D

    ReplyDelete
  11. Wszystkiego najlepszego ;p spełnienia marzeń ;d

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. najlepszego Jessika <3

    ReplyDelete
  13. Ja mam urodziny w listopadzie, więc trochę Cię rozumiem. Wszystkiego Najlepszego :)

    ReplyDelete
  14. fajny filmik, ale mogła dać muzykę i więcej zdjęć :)
    a tak w ogóle to wszystkiego najlepszego kochanie ♥ ;***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście nie ma :( Nie wiemy co się stało, bo była naprawdę muzyka..

      Delete
    2. szkoda :c ale filmik jest fajny :) i śliczne zdjecia! najśmieszniejsze te z dzieciństwa, hah :D

      Delete
    3. Jest muzyka. Wiem. U mnie tak samo. Ciulowo, jak to określiłaś, haha. Ja mam urodziny 6 grudnia. W ten piątek. :)) musze tak długo czekać, ehh..
      nimi-blog.blogspot.com

      Delete
  15. Spełnienia marzeń i gwiazdki z nieba ;-*

    ReplyDelete
  16. Spełnienia marzeń kochana ;*

    ReplyDelete
  17. Wszystkiego najlepszego <3

    by-marii.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochana. :*

    ReplyDelete
  19. Wszystkiego najlepszego! ;***

    ReplyDelete
  20. Wszystkiego najlepszego <3
    Czy dzisiaj nie miały być wyniki konkursu? ^^

    ReplyDelete
  21. Wszystkiego najlepszego! ♥

    ReplyDelete
  22. wszystkiego najlepszego ;* ♥

    ReplyDelete
  23. Tez mam dzisiaj urodziny i Sto lat dla Ciebie <3

    ReplyDelete
  24. Jeszcze raz, wszystkiego najlepszego! :*

    ReplyDelete
  25. To które to już twoje urodzinki..? 15, 16..? :d Kurcze, zawsze myślałam, że jesteś starsza ode mnie, a nie młodsza :D hehe.. przepraszam, ale byłam świecie przekonana, że Twoje najbliższe urodzinki to 18 :D Ale mimo wszystko życzę 100 latek :D :D :D
    Pozdrawiam ;*

    Miska
    misiayou97.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Jak fajnie z strony Weroniki! Super zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com <------------ nowa notka ♥

    ReplyDelete
  27. Wszystkiego najlepszego!!! :) agaa-blog.blogspot.pl

    ReplyDelete
  28. Wszystkiego najlepszego! ;*

    ReplyDelete
  29. 100 lat, 100 lat !!!

    http://eryka-happinness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Wszyystkiego najlepszego :3 Jeju, Weronika jest taka kochana <3

    ReplyDelete
  31. sto lat :) !
    multimagnetic.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Spełnienia marzeń ☺ ♥
    http://weekly-marika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Wszystkiego naj naj naj naj! :*
    Jesteś the best!

    ReplyDelete
  34. Kurde, aż wstyd napisać standardowe "sto lat" :(
    Tak czy siak życzę Ci coraz większych sukcesów w blogowaniu, rosnącej przyjemności z tego powodu i wytrwałości w tym co robisz. ^-^ Noo, przydałoby się jeszcze trochę szczęścia, więc tego też Ci życzę. <3 Oczywiście niech się spełnią Twoje naaaaaajskrytsze marzenia kochana! :*
    Trzymaj się.
    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ja mam urodziny w październiku, ale szczerze powiedziawszy wolałabym na początku roku, przed wakacjami :(
    Wszystkiego najlepszego kochana! :*

    ReplyDelete
  36. wszystkiego najlepszego! :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  37. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń no i jak najwięcej czytelników!
    zapraszam http://nacikk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego piękna <3

    ReplyDelete
  39. Gratu;uję takiej przyjaciółki
    i życzę szczęścia,wszystkiego naj.naj :*

    ReplyDelete
  40. Wszystkiego najlepszego :)

    ReplyDelete
  41. Wszystkiego najlepszego ! ;*
    http://juliablog113.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Teraz to ty już masz OFICJALNE, nie tylko roczniowe ale OFICJALNE 15 lat. Hot 15 xd ;*
    Składałam już na fejsie życzenia ale 100 lat, 100 lat jeszcze raz :) Miło ze strony Werr. że przygotowała ci taką niespodziankę, to na pewno świetny prezent :D
    Świetujesz jakoś czy spędzasz je jakoś z przyjaciółką czy coś?
    Pozdrawiam Weronika ;*

    ReplyDelete
  43. O jej ♥
    Wszystkiego Najlepszego i wszystkiego czego sobie tylko zapragniesz !
    Sto lat ^^
    Miłego dnia!
    Zapraszam też do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  44. Sto lat <3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. ojeej, wszystkiego najlepszego <3

    ReplyDelete
  46. najlepszegooooo <3 wytrwałości w blogowaniu , szczęścia , radości , zdrowia , dobrych ocen i dużo miłoooości <3 :D hah
    filmik świetny , super prezent :)

    zapraszam : iitiismyliife.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Wszystkiego najlepszego! ;*
    Zawsze zastanawiałam się, jak to jest mieć urodziny pod koniec roku i wydawało mi się, że fajnie, ale z drugiej strony ilość minusów raczej równoważy się z plusami. xd
    Dzisiaj przede wszystkim zasługujesz na to, by czuć się wyjątkowo! Baw się dobrze, udanych urodzin, STO LAT! ♥
    xoxo

    Proszę o klikanie w linki w tym poście albo chociaż w baner Aupie, który znajduje się w pasku bocznym po prawej stronie.
    http://elliemaries.blogspot.com/2013/11/aupiecom.html?m=0

    ReplyDelete
  48. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. najlepszego <3
    super filmik ! :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Wszystkiego najlepszego: dużo zdrowia szczęścia, powodzenia w życiu prywatnym i w blogowaniu, oby spełniły się wszystkie Twoje marzenia ^^ <3 ;*

    ReplyDelete
  51. Wszystkiego najlepszego! :)
    Ja skończę 15 lat za dwa dni :D

    ReplyDelete
  52. wszystkiego najlepszego ;* swietny filmik :)

    ReplyDelete
  53. Wszystkiego najlepszego :)

    ReplyDelete
  54. Wszystkiego najlepszego. Zdrowia ! ♥
    Hahahaha mój tata też dziś ma urodziny *.*
    Świetny filmik, zdjęcia genialne hahahha♥
    Miło z jej strony < 3

    ReplyDelete
  55. Wszystkiego Najlepszego ! ♥

    http://pauline-rubel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Swietny filmik ♡
    Spelnienia marzen kochana ;)

    ReplyDelete
  57. Wszystkiego Naj, Najlepszego ♥
    Ale fajny filmik ♥

    http://zgubione-w-swiecie-marzen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. super filmik !
    wszystkiego najlepszego <3

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Wszystkiego Najlepszego :*

    ReplyDelete
  60. wszystkiego najlepszego jeszcze raz kochanie <3

    ReplyDelete
  61. Wszystkiego najlepszego Jess! Masz super przyjaciół!
    finementesword.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. No to życzę wszystkiego najlepszego :D Znalazłam Twój blog przypadkiem i bardzo mi się spodobał. Czekam na kolejne posty.
    ps. Świetny filmik *-*
    http://tenebris-tene.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Wszystkiego Najlepszego <33
    Fajny filmik, piękne zdjęcia *.*

    boredomoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. świetny filmik ;)
    NAJLEPSZEGO <3

    ReplyDelete
  65. bardzo fajny filmik :) widać że lubisz byc w centrum uwagi :) ja nie lubie jak ktoś mi co chwilę życzenia składa.
    noemisoul.blogspot.com
    lulemino.tumblr.com

    ReplyDelete
  66. Wspaniały prezent :))

    ReplyDelete
  67. Wszystkiego najlepszego ! Spełnienia marzeń, zdrówka i wszystkiego co tylko chcesz ♥!

    agata-agaata.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Spełnienia marzeń ;)
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. "100 latek życzy Twój kwiatek" haha znalazłam ten tekst ;) Najlepszego Jess

    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Wszystkiego najlepszego ! :)


    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Wszystkiego najlepszego! :)

    ReplyDelete
  72. Wszystkiego Najlepszego! ♥ A filmik genialny!

    ReplyDelete
  73. W takim razie wszystkiego, czego sobie zamarzysz, wytrwałości w blogowaniu, czego sobie tylko zamarzysz :) Filmik jest świetny, fajny prezent!

    ReplyDelete
  74. Po prostu najlepszego :)

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Wszystkiego nAJLEPSZEGO ! SOT LATEK !
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    anitajanicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Wszystkiego najlepszego! Szczęścia, zdrowia, spełnienia marzeń i wytrwałości w blogowaniu. : )

    ReplyDelete
  77. wszystkiego co najlepsze!

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  78. Wszystkiego dobrego <333 i spełnienia marzeń
    uwielbiam takie filmiki na urodziny, to najlepszy prezent! :)
    ja swoje mam za 10 dni i już nie mogę się doczekać!

    ReplyDelete
  79. 100 lat!

    http://dianaanddominika.blogspot.com/ - zapraszam do nas!

    ReplyDelete
  80. Wszystkiego najlepszego! :))
    Ja mam urodziny w styczniu i strasznie tego nie lubię ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. wszystkiego najlepszego! :)

    ReplyDelete
  82. Wszystkiego co najlepsze! Dużo zdrowia, szczęścia i dalszych sukcesów w blogowaniu :) Filmik świetny!


    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  83. Genialny filmik ! <33
    Wszystkiego najlepszego ! ;*

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. jaki cudowny ten filmik :D spóźnione ale są - wszystkiego najlepszego, żebyś wytrwale prowadziłą bloga, miała takich wspaniałch przyjaciół, żebyś była dalej taka piękna i mądra o :* zapraszam ;3

    ReplyDelete
  85. Wszystkiego Najlepszego <3

    ReplyDelete
  86. Wszystkiego najlepszego i spełnienia najskrytszych marzeń :)

    ReplyDelete
  87. Spóźnione, ale co tam! :D Wszystkiego najlepszego! :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Wszystkiego Najlepszego ! :)

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Jesteś taka ładna i pięknie wychodzisz na zdjęciach !
    Złożyłam Ci życzenia na fejsie ale i tak jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego ! :**
    trochę tutaj spóźnione , ale szczere ! :))

    http://ohmyclaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Spóźnione, ale za to szczere: najlepsze życzenia urodzinowe, spełnienia marzeń i dużo zdrówka. ;p
    :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. miały być wyniki konkursu ; (

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*