Mikołajki - wolontariat

Thursday, December 05, 2013

Cześć wszystkim! ;) Jak tam u Was? :) Ja jakoś o 13:20 wróciłam z wolontariatu, na którym byłam od 7:30! Cud, że jakoś udało mi się wyrobić, chociaż nie powiem, że spóźnienia nie było, ale naprawdę minimalne i niczemu nie przeszkodziło! Ze spóźnianiem się mam dosyć ciężki problem.. :) Dzisiejsza akcja polegała na przebraniu się za mikołajki i dawaniu dzieciom cukierki. Łał. Myślałam, że będzie jakieś bardziej bojowe zadanie, aczkolwiek nie mogę narzekać, bo dzień spędziłam naprawdę fajnie. Z wolontariatu były trzy osoby, w tym ja. Mieliśmy sporo, sporo wolnego czasu, który mogliśmy przesiedzieć w biurze, które zostało nam przydzielone, na sali filmowej lub po prostu wyjść sobie gdzieś na miasto. ;> Poszliśmy na dwa filmy. Niestety były to bajki, bo seans był organizowany dla dzieci w wieku przedszkolnym. Mimo tego jedna bajka całej naszej trójce się spodobała "Kraina lodu". Jeśli ktoś lubi czasem obejrzeć jakąś bajkę, to why not? ;) Drugą bajką nosiła tytuł: "Ratujmy Mikołaja" niestety po jakiś 20 minutach wyszliśmy z sali. Wydaje mi się, że akurat ta bajka jest bardziej przeznaczona dla tych najmniejszych dzieci, choć jak kto woli. :))
Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że teraz przedszkolaki są takie wyszczekane! :) Kolega przebrany był za mikołaja, a dziecko przechodzące obok powiedziało do niego: Cześć Mikołaj, mogę Ci zaraz te gacie ściągnąć! - Co prawie zabrzmiało jak groźba! Haha. Natomiast inne dzieci bulwersowały się, że mogą wziąć tylko po jednym cukierku ale niektóre się nie szczypały. Podeszły wzięły garść i poszły! Haha. Przebojowe dzieci naprawdę. Dosyć dużo takich mini akcji z dziećmi dzisiaj było, więc sympatycznie wspominany dzień. Praca z dziećmi jest całkiem przyjemna, ale nie wiem czy tak na dłuższą metę. ;) Trzeba mieć czasem stalowe nerwy, żeby wytrzymać z takimi marudami lub chamówami! Haha. 
Jutro niestety powrót do szarej rzeczywistości! - Szkoła czeka..  
Miłego dnia wszystkim! Mimo, że dopiero zaraz 15, to ja już się czuję, jakby była 19-20 :( Chyba nadal brakuje mi lata. ;D

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. hahaha fajny wpis....dzieciaki są nieobliczalne ;)

    ReplyDelete
  2. no to miałaś trochę wrażeń :) ja pamiętam jak zbieraliśmy żywność przez Bank Żywności w sklepach, wolontariat to fajna sprawa :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Fajna sprawa taki wolontariat.
    nawet male dzieci w tych czasach potrafią być chamskie :D

    Zapraszam na mojego bloga domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    ReplyDelete
  4. Bo tak szczerze to przedszkolaki i klasy 1-3 podstawówki, są jakieś takie inne, haha ;D


    ReplyDelete
  5. kraina lodu piekna bajka :D!

    ReplyDelete
  6. o rany :D te dzieci, chyba dorastają coraz szybciej ;)
    małe cwaniaki, ale słodkie ;)
    wspaniały wolontariat :) wspaniałe są takie akcje :)
    buziaki pozdrawiam cieplutko ;)
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jak jest, żeby brać po jednym cukierku, to mówię, że biorę dla koleżanek. Haha :D

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja kocham bajki :3

    thenextlovestory.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jaki masz model telefonu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia były robione nokią 500. Aczkolwiek używam go tylko do dzwonienia bo mam go na abonament. Tak to używam htc wildfire

      Delete
  10. uwielbiam małe dzieci,
    ale to na prawdę wkurzające,
    gdy pięciolatki są takie chamskie!
    trochę szacunku ;)

    zapraszam wszystkich;
    budgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Małe dzieci zawsze są wyszczekane, czasami jak coś powiedzą to tak zwieszą człowieka że nie wiesz co masz powiedzieć hahaha

    ReplyDelete
  12. Ja uwielbiam bajki <3 Mam do nich ogromną słabość ^^

    ReplyDelete
  13. Haha to jest 21 wiek, coraz więcej takich dzieci XDD

    niikablog.blogspot.com <------------ nowa notka ^.^

    ReplyDelete
  14. Hahah jakie dzieko "sciagne ci gacie" haha xd groźby :D
    U nas dopieor jutro będzie jakaś tma akcja dla dzieci organizowana :)
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Fajne zdjęcia ^^ U nas są takie seanse w kinie dopiero jutro xD Co do dzieci, to chodząc rok temu do podstawówki widziałam, jak te dzieciaczki z 1 klasy się wyzywają od szmat, zdzir i strasznie przeklinają ;C To smutne i straszne zarazem xD

    ReplyDelete
  16. Heh to widac ze mialas udany dzien ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. widzę, że fajnie spędziłaś dzień ;)
    + masz fajną czapkę Mikołaja, hehe :D

    a tak btw. to nawet nie wiesz, jak się cieszę, że teraz coraz częściej piszesz notki! ♥ ily ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się staram pisać już systematycznie! ;*

      Delete
  18. Świetny post! ;)
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Właśnie chciałam obejrzeć "Krainę lodu", po obejrzeniu zwiastuna stwierdziłam, że ta bajka jest świetna! ;)
    Uwielbiam dzieci, ale na pewno nie na dłuższą metę! ^^ Nie mam aż tyle cierpliwości!

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Widzę że fajnie spędziłaś dzień. ;) Bardzo fajne zdjęcia.! ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Też bym chciała być w takim wolontariacie :D

    zapraszam
    pauline-rubel.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Hahaha no takie przedszkolaki są często nie do zniesienia :D
    Fajnie, że miło spędziłaś czas i się nie zmarnował. <3
    Trzymaj się

    ReplyDelete
  23. Haha dzieci są nieprzewidywalne. :D

    ReplyDelete
  24. Tez chciałabym należeć do wolontariatu !
    Bardzo ładnie wyglądałaś :)
    http://eryka-happinness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Widze ze zdjęc ze się działo ;D Super blog. Obserwuje i zapraszam na mój : http://wafelek1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Też chciałabym uczestniczyć w takiej akcji. Musiała być fajna zabawa <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Taak,teraz dzieciaczki w wieku przedszkolnym potrafią dogryźć:)

    ReplyDelete
  28. Dzieci jak dzieci, w gimnazjum czy liceum czasami jest dużo gorzej :p

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetny pomysł z taką akcją, sama z chęcią wzięłabym w niej udział :) Chociaż ciekawi mnie fakt,dlaczego nie była zorganizowana w mikołajki? ;D Masz rację - dzieci są nieobliczalne!

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jutro też jest ;) Ale musiało być to podzielone na dni ;)

      Delete
  30. super akcja! :D
    zaobserwowałam i liczę na rewanż ;) warto wejść, niedługo konkurs!
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Fajny wpis i śliczne zdjęcia ♥

    boredomoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Fajna sprawa taki wolontariat :) Można się jakoś na to zapisać? Jak dołączyć do grupy? :*

    ReplyDelete
  33. To fajnie, a ja muszę się męczyć bo chora ; (

    ReplyDelete
  34. to są dzieci- tego nie ogarniesz :D grunt, że przy takich sytuacjach jest zawsze kupa śmiechu :D

    ReplyDelete
  35. Fajne są takie akcje! :)
    zapraszam http://nacikk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. hahaaha, fajny wpis. <3

    http://dianaanddominika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Trochę ci zazdroszczę. Jakoś szczególnie nie przepadam za dziećmi, bo mnie większość denerwuje, ale chciałabym tak miło spędzić dzień. :D

    get-some-smile.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Muszę pójść na "Krainę lodu" :D

    ReplyDelete
  39. hej. właśnie przed chwilą natknęłam się na twojego bloga. przeczytałam ten post i przebrnę chyba też przez parę ostatnich. wolontariat<3. doceniam ludzi, ktorzy robią coś, żeby pomóc innych dlatego już cię polubiłam od pierwszego spojrzenia na post:). jakie 'wyszczekane' dzieci, hahahahahhaa. ale to prawda, dzieci w tych czasach są bardziej odważne niż może się wydawać. ( wiem z własnego doświadczenia).
    http://bittersweetsymphony-this-life.blogspot.com/ zapraszam jeśli masz ochotę:)

    ReplyDelete
  40. Hahahah to nieźle z tymi dziećmi .
    Skąd oni biorą te teksty ? : D
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. heheehe, ładnie ci w tej czapce xdd
    karolalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Fajne zdjęcia :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie http://my-little-swag.blogspot.com/
    Może ci też się spodoba :)

    ReplyDelete
  43. haha z tym dzieckiem najlepiej ;p

    ReplyDelete
  44. ahh, te dzieci ;)
    obserwuje <3

    ReplyDelete
  45. Wiem coś na ten temat, mam 4- letnią siostrę :D
    Pozdrawiam :* !

    ReplyDelete
  46. Haha taaak mam trójkę młodszego rodzeństwa, więc wiem coś o tym. Ten sweterek jest z sheinside?
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  47. Śliczne zdjęcia
    julaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*