Losowanie karteczek

Wednesday, December 04, 2013

Hej wszystkim! ;) Czy tylko ja już jestem tak zmęczona tym tygodniem? A nam trzeciakom cały czas robią powtórki do testów. Gdy zobaczyłam pewien test z j. polskiego (powtórkowy), to mało nie padłam na zawał. Nawet o niektórych rzeczach nie słyszeliśmy, a połowa wywiała z głowy. Będzie ciężko, choć i tak na pewno najlepiej pójdzie mi polak. Jutro akurat mam szczęście, że nie muszę iść do szkoły, bo mam wolontariat! Jedynym minus to wstanie jeszcze szybciej niż do szkoły. Ohh god :x 
Aa! Tak w ogóle dzisiaj w końcu mieliśmy losowanie karteczek na wigilię klasową. Za pierwszym razem wylosowałam siebie haha, a potem Monię. ;) Po wylosowaniu karteczek każdy zaczął się przekrzykiwać: kogo masz? kogo masz? Norma... A ja postanowiłam nie mówić, przecież w sumie o to w tym chodzi, choć nie znam chyba takiej historii, żeby któraś z klas miała wigilię na takich warunkach.. zawsze chce każdy wiedzieć koniecznie, kto kogo ma. No przecież to takie ważne! (Oczywiście sarkazm)
 W końcu i tak to wyszło kogo mam, bo wszyscy się wygadali tylko nie ja. ;) Mnie natomiast wylosował Przemi! :D Mam nadzieję, że ta wigilia klasowa, będzie na swój sposób niezwykła! W końcu to nasze ostatnie takie spotkanie i warto by było się przyłożyć, by wyszło idealnie. Chyba ławo zauważyć, że lubię się angażować w takie sprawy. Jeśli się nie mylę to dwa lata temu w imieniu całej klasy, kupiłam wychowawczyni moim zdaniem śliczny prezent, niestety szklany.. a że w mojej klasie mam takich Łosiów, co wariują jak przedszkolaczki, prezent został zrzucony z ławki i stłuczony. O mało co nie wyrwałam "koledze" wszystkich włosów. Hmm to była póki co najbardziej pamiętliwa wigilia klasowa. Co się wydarzy w tym roku? Zobaczymy! Oby tylko nic złego! :)
A teraz lecę szybko się ogarnąć, za chwilę przychodzi Bartek! :)
Miłego dnia!

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. Fajne takie coś :) Lubię klasowe wigilie bo zazwyczaj baaardzo dużo się na nich dzieje xD jedyny minus to dużo sprzątania ;)

    ReplyDelete
  2. ja już się nie mogę doczekać wigilii klasowej, mam nadzieję,że będzie udana (i moja i twoja ) :)

    ReplyDelete
  3. o a doradzisz co mogłabym kupić koleżance? :) napewno robisz wspaniale prezenty a ja nie mam pomysłu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy jak bliska jest Ci ta koleżanka ;) Jeżeli znasz ją dobrze to pomyśl co ona lubi, czym się interesuje, jakiego wykonawcy lub zespołu słucha itd.
      Jeśli natomiast jest to koleżanka taka po prostu koleżanka i nic o niej nie wiesz, to najlepszym rozwiązaniem jest zestaw kosmetyków. Zawsze w rossmannie są świetne ;)

      Delete
    2. ja myślę, że tak byłoby najlepiej i to dopiero byłyby prawdziwe "święta" :)
      ale i tak wiadomo, że w szkole to każdy sobie powie i w ogóle ;x w szkole nie da się zachować takich tajeminc, niestety ;}
      Pozdrawiam ;* ♥

      Delete
  4. Uwielbiam twojego bloga ^^
    Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  5. No to gratuluję,ja w tym roku wylosowałam chłopaka,a nigdy nie wiem co im kupić,najlepiej to mieć dziewczynę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  6. My też mamy takie losowanie w klasie, tak samo wszyscy już wiedzą kto kogo ma! ;))

    ReplyDelete
  7. My mieliśmy losowanie karteczek teraz na Mikołajki :) Wylosowałam Wojtka jednak wymieniłam się z kolegą na koleżankę Tosię :) U mnie też tak jest, że każdy się każdego pyta. Nawet ja :D Cóż, co z tego, że wiedzą?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po prostu to jestem ciekawa jakby wyglądała wigilia klasowa, gdyby każdy siedział cicho i jakby dopiero na wigilii dowiedzieli się, kto robił prezent ;)

      Delete
  8. My też dziś mieliśmy losowanie ;)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja jak zobaczyłam jakiś test, który nam pani zrobiła z matmy lub z internetu wzięła to o mało zawału nie dostałam :OO Oby testy nie były trudne :(

    KLIK - KONKURS NA DESIGN BLOGA i nowy post :)

    ReplyDelete
  10. hmm ja jeszcze nie miałam żadnego losowania.Kilka razy o tym przygadywałam, ale skoro klasie się nie śpieszy.....świetny pościk :)

    ReplyDelete
  11. U mnie nie było losowania na wigilie klasową i chyba nie bd:)

    ReplyDelete
  12. My w klasie nie mam losowań :)

    ReplyDelete
  13. oo w tym roku też wylosowałam siebie i musiałam zmieniać :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Udanej wigilii :3
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  15. Aaaale oczy :( oj z tym prezentem to rzeczywiście głupia sprawa.. a my w tym roku w ogóle nie losujemy :(

    ReplyDelete
  16. Hehe skąd ja to znam u mnie też zawsze jak było losowanie karteczek to każdy chciał wiedzieć kogo ma i dochodziło do tego jeszcze wymienianie się ;p

    ReplyDelete
  17. Tak u nas też każdy już po 15 minutach wiedział kto kogo ma, tylko nieliczni nie powiedzieli XD
    Ślicznotka!

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. U nas jeszcze nie było losowania, w sumie to przepada nam 6 lekcja wychowawcza z rzędu, na której powinniśmy właśnie losować;)
    Śliczne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  19. Jeju pamiętam jak 2 lata temu pisałaś o tym że ktoś stłukł ten prezent <3

    ReplyDelete
  20. my dajemy sobie preznety na mikołaja :)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja mam dość wszystkiego. Skrecilam kostkę i nie chodzę do szkoły ;/
    Juz widzę te zaległości.

    Bemolie.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Też dziś miałam losowanie karteczek, tylko u mnie oprócz pytań kogo kto ma jeszcze się wymieniają... ;/ U mnie to pierwsza wigilia klasowa w gimnazjum xd
    http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Oj wszystkie trzecie klasy męczą, przecież nauczyciele nie mogą zniszczyć sobie reputacji ._.
    My też losujemy, tylko, że prezenty dostajemy 6 grudnia na Mikołajki ;)
    Miłego c:

    ReplyDelete
  24. śliczne zdjęcia <3

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Hahha ja też lubie angażować sie w klasowe sprawy a raczej jestem w nie wciągana :)) tak jak i w tym roku

    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. U nas prezenty rozdajemy sobie na Mikołajki, nie w Wigilię ☺ Śliczne zdjęcia
    http://weekly-marika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Uroczo Ci w tych krótszych włosach ♥

    zapraszam
    valia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja losowanie miała w tamtym roku :)

    http://lovely-life-anett.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. mam nadzieję, że testy pójdą ci dobrze ;)

    ReplyDelete
  30. zabiłabym tego kolegę :D
    Powodzenia w przygotowaniu tej wigilii, ja też lubię angażować się w takie sprawy :)

    ReplyDelete
  31. u mnie też zawsze było takie zamieszanie, ale teraz kupujemy sobie prezenty bez losowania, kto komu chce :)
    śliczna Jessika :*

    ReplyDelete
  32. my też już losowaliśmy karteczki, jestem zadowolona z tego kogo mam, haha. ;)
    śliczne oczka. ;3

    ReplyDelete
  33. W mojej ,,byłej,, klasie też byli tacy chłopacy , teraz jakoś w nowej klasie tyle o ile nie ma .
    Jeden kolega mówi że chce zostać księdzem XD ciekawe co wymyśli na wigilie klasową . U nas nie ma takich kartek nie każdy chciał .

    zapraszam do mnie
    pauline-rebel.blogspot.com
    dziękuję i odwdzięczam się za obserwację :D

    ReplyDelete
  34. My w tym roku nie robimy niestety czegoś takiego :(
    PIĘKNE to drugie zdjęcie :)

    ReplyDelete
  35. Pamiętam kiedy pisałaś o tym szklanym prezencie, rety kiedy to było haha Ja jestem w twoim wieku i postanowiłam na tą wigilię nie iść ze względu na bardzo ekhem eckhem 'sympatyczną' relację z klasą i wychowawczynią :p ♥

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. I oczywiście mam nadzieję, że uda ci się nie powiedzieć nikomu kogo wylosowałaś, mi nigdy się to nie udało :p

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ja tez mam teraz mnóstwo testów!
    A w przyszłym tygodniu mamy próbne z operonu..

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Super oczy !

    http://wwithmylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. W sumie skoro tylko ty się nie wygadałaś, to idzie się domyśleć :D Ja np. mam kolegę z klasy ;)

    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Też mam rozdawanie na wigilii klasowej :) Też na razie nie mówiłam nikomu, kogo wylosowałam, ale za to chciałabym wiedzieć, kto wylosował mnie ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ale jesteś pięknaa! <3
    Ja w tym roku nie mam losowania :<
    U mnie tez się w tym roku ciekawie zapowiada !



    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Pozdrów Bartka, buziaki. ;*

    ReplyDelete
  43. Dokladnie kazdy musi wiedziec kto kogo ma jakby nie mogli miec niespodzianki na wigilii klasowej ;)

    ReplyDelete
  44. Cześć! ♥
    Jak już zresztą wiesz,powracam do blogowania.
    Tym razem nie sama a z moim chłopakiem,także zapraszam na naszego nowo otwartego bloga: http://paulaifilip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    ReplyDelete
  46. Hahaha głupie cepy, nie dziwię się że wigilia pozostała Ci w pamięci. ^-^
    Dobrze, że angażujesz się w takie rzeczy, to miłe takie. c:
    Trzymaj się <3
    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Szkoda tego prezentu dla pani .. ;c

    ReplyDelete
  48. Ja tez chcialabym zeby nikt nikomu nie mowil kogo wylosowal ;) wtedy byloby naprawde fajnie ! a tak? niby co z tego ze wiedza ale jednak nie ma wtedy niespodzianki ;) Nie ma to jak robienie sobie zdjęć na oknie, zeby zlapac choc troche swiatla ;) skad ja to znam xd
    Szczescia z Bartkiem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) jestescie przesliczna para i zycze wam wiele wspanialych chwil :*

    ReplyDelete
  49. U Mnie też tak jest, że od razu każdy każdemu mówi Kogo ma. :D Ja wylosowałam Moją koleżankę Martę, ale robię drugiej koleżance, ponieważ Mój kolega błagał Mnie na kolanach, żebym się z Nim zamieniła, hahahah. Ale masz rację, też chciałabym chociaż jedną taką wigilię klasową, na której nikt nie wie od Kogo dostał prezent. :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*