Wspomnienia z Hiszpanii

Monday, November 11, 2013

Cześć. ;* Właściwie mój długi weekend to totalny niewypał. Tylko w sobotę ruszyłam się z domu, a tak to nie mogłam po prostu nic zrobić, taki leń mnie dorwał.. Dzisiaj ponownie. Siedzę w domu i nie robię nic ciekawego ani pożytecznego. Pooglądałam sobie trochę filmików na yt. zagranicznych vlogerek. Uwielbiam je. Mam na myśli Bethany i StileBabe09 ;)
Teraz nagle zebrało mi się na przeglądnięcie folderu ze zdjęciami z Hiszpanii. Nie ukrywam. Okropnie tęsknię za tamtym miejscem i wszystkimi nowo poznanymi osobami..  
W swoim folderze mam jeszcze trochę niepublikowanych zdjęć, aczkolwiek nie wszystkie nadają się do publikacji. Niestety. :) Poza tym jakoś nie jestem na zbyt wielu zdjęciach. Powiem szczerze, że przez ten upał byłam cały czas wykończona. Czekałam tylko na nieco chłodniejsze dni. Najgorsze były jak dla mnie poranki. Budziłam się równo na zbiórkę i schodziłam w takim stanie jakim byłam. Nie zdążyłam dobrze otworzyć oczu już słońce tak dawało po głowie, że robiło mi się momentalnie słabo. 

Piękne, zdrowe uśmiechy!

Nie wiem czy ktoś z Was pamięta, ale pewnego wieczoru, razem z Arynsą, postanowiłyśmy zrobić dla Was czytelników TinyChat. Może nie było zbyt długo, bo poszłam na miasta (pamiętam!) aczkolwiek mieliście okazję zadania mi kilku pytań, a na resztę czasu była z Wami Paulina, Milena i pewnie jeszcze inne osoby, ponieważ odbywało się to na sofach w holu, więc na pewno było zainteresowanie, haha. Aaa! I pamiętam, ze pokazywaliśmy naszych kochanych opiekunów!
Właśnie w tym miejscu! :)

Pobyt w Lloret de Mar wspominam bardzo dobrze z różnych powodów, o tym że poznałam fantastycznych ludzi pisać chyb nie muszę ponownie! ;) Szczególnie w pamięci utkwiły mi osoby takie jak:
Arynsa, Milena, Karina, Lesiu, Filip, Dawid, Natalia, Klaudia, Pysiu, Szejku, Królik
Obozy sa w tym fajne, że nie trzeba nikogo udawać. Można być sobą, ja nawet nie patrzyłam, nie przejmowałam się swoim wyglądem będąc tam, z tymi ludźmi. W Polsce tak nie potrafię. Tam oderwałam się od rzeczywistości i to chyba było najlepsze w tym wszystkim. :)
Chyba nie potrafiłabym pojechać na taki obóz z kimś ze swojego miasta. Zdecydowanie wolę być w nowym towarzystwie.. ;)
Wiadomo.. na obozach również możliwe są kłótnie. I u mnie bywało różnie, ale podsumowując wszystko razem, nie ma co patrzeć na nieprzyjemne niewspomnienia! Arynsia, tęsknię! ;c

Plaża, plaża, plaża! Naprawdę jest cudowna, aczkolwiek jakoś nie przepadam za tym piaskiem! ;)

Za rok tam wracam! Co prawda chciałam zwiedzić za rok inne miejsce, ale w 2014 wybieram się z Weroniką i wybieramy Hiszpanię, Lloret De Mar + Paryż z DisneyLandem. 
Paryż i DisneyLand to jest moje i chyba nie tylko moje marzenie od dziecka! Wszystko tam jest takie słodkie, bajkowe. Naprawdę chętnie się tam wybiorę. Dodatkowo w tym roku będąc w Hiszpanii pojedziemy do Barcelony i na Camp Nou. :) Nie mam pojęcia czemu w tym roku nie wybrałam tej wycieczki dodatkowej. Żałowałam dopiero po przyjeździe do Polski... 
Jeszcze nie mamy dokładnie zarezerwowanego obozu, ale w razie czego wszystko będę Wam pisać. ;) Może i Was zainteresuje ta oferta i pojedziecie razem ze mną! ;)
W tym roku byłam z jedną czytelniczą na obozie - Kariną. To było również marzenie się z nią spotkać, bo w sumie zaprzyjaźniłyśmy się. ;)

Jeżeli macie możliwość, by pojechać na taki obóz, to naprawdę Was zachęcam na biuro podróży funclub.pl.
Jestem pewna, że nie będziecie zawiedzeni! :) 
A tak wgl. wykupując obozy wakacje rodzinne lub ferie, wpisujcie kod, z ktorym otrzymacie zniżkę. ;)
2584 
 Jeżeli nie jesteście przekonani co do tego biura i jeżeli macie jakiekolwiek pytania możecie śmiało pytać.
Więcej ofert na obozy młodzieżowe znajdziecie tutaj:

A więcej notek z mojego pobytu w Lloret de Mar znajdziecie w etykiecie obóz 

You Might Also Like

73 KOMENTARZE

  1. palisz w tym wieku? masakra dziewczyno, zastanów sie co robisz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. ;)
      A Ty zastanów się co Ty mówisz. ;>
      Papierosy nie moje. ;)
      Wystarczyło zapytać. ;)

      Delete
  2. Tym razem też chcę pojechać do Hiszpanii, bo jeszcze nie byłam. ;) Wcześniej Lloret mnie nie zachęcało ze względu na "Pamiętniki z wakacji" xD ale teraz chyba już tam nie nagrywają :3 Jakbyście znalazły jakąś fajną ofertę to dajcie znać :D

    ReplyDelete
  3. Zazdroszczę Ci tych wakacji <3
    Śliczne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  4. Tak bardzo bym chciała pojechać, ale moim największym problemem jest brak paszportu :c
    Zawsze chciałam odwiedzić Hiszpanię, gdyby nie ten problem... :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyrobienie paszportu to nie problem ;)
      Lub dowodu osobistego ;)

      Delete
    2. No właśnie w moim przypadku jest, chętnie bym Ci opowiedziała o co chodzi, ale to już takie bardziej prywatne, więc musiałabym napisać na Twój e-mail, ale masz pewnie zawaloną skrzynkę :c

      Delete
    3. Możesz napisać. ;*
      Odpiszę nie martw się: jessikachincza@o2.pl

      Delete
    4. O, dziękuję :*
      Biorę się za pisanie c:

      Delete
  5. Śliczne zdjęcia, marze żeby jechać do Hiszpanii! <3

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Też dostałam strasznego lenia, zwłaszcza dzisiaj. Jutro mam dwa sprawdziany, muszę jeszcze odrobić zadania domowe, ale oczywiście nic mi się nie chce... ;/

    ReplyDelete
  7. Najlepsze zdjęcia z plaży..! ; >

    ReplyDelete
  8. Też chciałabym pojechać na wakacje do Hiszpanii ;D

    ReplyDelete
  9. Ahh jak oglądałam tą ofertę też byłam najbardziej zainteresowana Hiszpanią+ Disney Land ale boje się bo wyglądam na młodszą i wgl. czy się tam odnajdę jak myślisz :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że się odnajdziesz. ;)
      Na obozach nikt nie jest sam ;*

      Delete
  10. Hmmmm Hiszpania to zapewne piękne miejsce.
    Dla takich chwil warto żyć ;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. aż zapachniało słońcem,plażą i morzem :) W środku jesieni to miła odmiana.
    Paryż i Disneyland polecam. Też byłam kiedyś na koloniach, które wspominam wspaniale! :)
    buziaki

    ReplyDelete
  12. Ja jeżdżę na obozy taneczne z moje szkoły tańce i jest również bardzo sympatycznie ^^ Ludzie są z różnych grup tanecznych, w różnym wieku, że za pierwszym razem prawie nikogo nie znałam ;) Śliczne zdjęciaa ^^

    ReplyDelete
  13. Pojechałabym na taki obóz!!
    Jeździsz z tej strony funclub?

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam Hiszpanię!
    Piękne zdrowe uśmiechy :D

    vickys-life1.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetne wspomnienia <3
    Śliczne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  16. naprawde świetny blog.:) do tego bardzo ładne zdjęcia.
    obserwuję i liczę na revanż.;]]

    malinkaxpp.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja jestem mega zainteresowana, w dodatku strasznie bym Cię chciała poznać !
    A gdzie są oferty na te obozy 2014 i od ilu lat można tam jechać ;*

    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja też kocham jeździć na obozy, zawsze się wtedy poznaje masę cudownych ludzi. <3

    ReplyDelete
  19. Postaram się namówić mamę na tą wycieczkę chciałabym cię poznać ! :)
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. widzę, że dziewczęta świetnie się bawiły na wyjeżdzie :)

    ReplyDelete
  21. Zazdroszczę tego wyjazdu! Piękne miejsce i świetna zabawa :)
    Ja w 2014 najprawdopodobniej stawiaj na Bułgarię :)


    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  22. Fajnie tak sobie jest powspominac ; )
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Mam pytanie jaki termin wybrałaś? :-)

    ReplyDelete
  24. Zazdroszczę tak fajnych wspomnień !!
    Obóz był udany , więć fajne wspomnienia c"nie ?
    Świetny blog ♥
    Zapraszam do mnie jeśli masz czas http://sytuacjabez.blogspot.com/ !
    Dziękuje♥!

    ReplyDelete
  25. Chciałabym pojechac, ale chyba jestem za stara ;d

    ReplyDelete
  26. Naprawdę ciekawy post, bardzo chciałabym odwiedzić kiedyś Hiszpanię.*___________*

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam w wolnym czasie.^^

    ReplyDelete
  27. Strasznie chciałabym tam pojechać :)
    Może kiedyś moje marzenie się spełni :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Obóz to świetna sprawa!Uwielbiam na nie jeździć :D

    ReplyDelete
  29. Bardzo chciałabym jechać do Hiszpanii właśnie z tego biura, bo nasłuchałam się wiele pozytywnych opinii na ich temat. Po części umawiałam się już nawet z koleżanką. Kto wie, może tam pojadę! :)

    ReplyDelete
  30. Warto do takich chwil wracać <3
    piękne zdjęcia<3

    ReplyDelete
  31. chcialabym pojechac do Hiszpani, na tą plaze, ach... :))

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajna notka ;). W sumie długo nic nie wspominałaś, a ta recenzja jest taka bardziej podsumowująca i widać, ze zebrałaś myśli, bo tam było wszystko na spontanie. No i niepublikowane zdjęcia to coś, co bardzo lubię. ;)
    Tymczasem u mnie nowa notka, kontynuacja zdjęć z piękną Martyną, jeśli masz ochotę to wpadnij, może ci się spodoba? http://dreamlloud.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. cudne zdjęcia :)

    ilona8922.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jessika, nie wiem czemu, ale jak tak przeczytałam tego posta, to wróciły do mnie wspomnienia z wakacji. Tak bardzo chciałabym cofnąć czas... :'(

    ReplyDelete
  35. Miło jest powspominać ciepłe, wakacyjne dni. Zwłaszcza gdy na dworze jest szaro i zimno ;)

    ReplyDelete
  36. Disneyland i Hiszpania *.* Sama bardzo bym chciała jechać na taki obóz xD
    Pozdrawiam :)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Świetny post! Też mam zamiar pojechać na taki obóz. A jak jedzenie i hotel?
    www.enjoylifesaga.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hotel nie był luksusowy w którym byłam aczkolwiek nie jestem jakąś damą, żebym musiała wybrzydzać. Było naprawdę super. Każdemu hotel się podobał. ;)
      Jedzenie też pyszne! ;) W postaci szwedzkiego stołu, czyli bierzemy co chcemy i ile chcemy! ;) I zawsze były owoce i lody ;)

      Delete
  38. wakacje z fun clubem są najlepsze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo tak! Zdecydowanie ;>
      Twoją fotorelację też widziałam. ;)

      Delete
  39. oczywiście, że FunClub najlepszy ! :D
    ja już w tym roku będę 3 raz wracać do Lloret ... kocham to miejsce <3

    ii masz racje tam w ogóle nikt się nie przejmuje tym jak wygląda, normalnie mogłam latać no make up cały dzień :D

    ReplyDelete
  40. Czy mogłabyś podać link, którą ofertę wybierasz? Bo są dwie z Paryżem, ale dwa różne hotele. Jejku strasznie bym chciała pojechać, ale moja mama trochę się boi o "towarzystwo" Powiedz, jak tam jest ?

    xoxo
    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Piękne zdjęcia ♥
    Ja w Hiszpanii będę we wrześniu za rok ;)

    Miłego wtorku ;)

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. na ile dni byłaś?

    ReplyDelete
  43. Zawsze chciałam jechać na taki obóz, ale zawsze jednak czegoś się obawiałam. Może po Twojej fotorelacji i opinii w końcu się odważę ;)

    ReplyDelete
  44. zazdroszczę, zazdroszczę. W te wakacje postanowiłam że pojadę na kolonię, ale moja siostra ma brać ślub więc nie wiem. ;c

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do siebie. <3 Oferuje ci ciekawe rozdanie z ciekawymi nagrodami. ;3

    ReplyDelete
  45. w tym roku byłam na dokładnie takiej kolonii jak opisujesz ( ale nie z fanclubu) ;D będziesz zadowolona, Paryż Disneyland świetna sprawa ! Tyle atrakcji ! Tyle wszystkiego ! xd Moja rada: w disneylandzie idź na wszystko co ma czerwone trójkąciki na mapie hahahahaha zrozumiesz za kilka miesięcy o co chodzi

    ReplyDelete
  46. Chciałabym w następne wakacje jechac właśnie do Lloret :) Też nie wyobrażam sobie, żebym miała z kimś ze szkoły czy ogólnie ze znajomych jechać na obóz... O nie, tam musi być zupełnie nowe towarzystwo, oderwanie się od tego zwykłego życia ;) Zawsze jeżdżę sama, poznaje niesamowitych ludzi i zawsze sa to niezapomniane obozy ^^

    ReplyDelete
  47. Na pewno takie obozy są najlepsze. ;) Ja w przyszłe wakacje nie pojadę na takowy obóz, gdyż mam już swoje plany, ale w 2015 roku czemu by nie? :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Zazdroszczę. Obozy to naprawdę coś fajnego. A najlepsze są wspomnienia, które zostają do końca życia :)


    http://white-and-black-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Świetne ! :O

    Pozdrawiam:
    http://lookbloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Dobijasz. Tu robi się zimno, a Ty zdjęcia z wakacji pokazujesz. :D
    Od dawna marzę wyjeździe do Hiszpanii. ; ) Sama chętnie wybrałabym się na taki obóz, ale nie wiem czy przekonam rodziców..

    ReplyDelete
  51. chciałabym jechać na wakację tam. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ale fajnieee :D no własnie fajnie jechac znowym towarzystwem, poznac ludzi, a nie ciągle trzymać się ejdnej osoby ;p!

    ReplyDelete
  53. Ale ładne zdjęcia :) Przejechałabym się do Hiszpanii :)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  54. super wpis <33 tez bylam w tym rorku na obozie <3



    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  55. Nie przypominaj o ładnej pogodzie. :c

    ReplyDelete
  56. Bardzo fajne zdjęcia, ciekawy blog, zapraszam do mnie, jestem początkującą blogerką, ale myślę że mój blog ci się spodoba : http://ju1eczk4.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Widać, że się świetnie bawiłaś. Masz rację... w zeszłym roku pojechałam jedynie z moją przyjaciółką i rzeczywiście, super było, nie musiałam nikogo udawać, niczym się przejmować. Natomiast w tym roku pojechałam na obóz harcerski, czyli większość osób znałam i było mnoóstwo kłótni itp. ;/

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. fantastyczny post też chciałabym pojechać do Hiszpanii moje drugie marzenie

    zapraszam do siebie
    http://susan-zuza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:* http://paradiska-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. bardzo fajne zdjęcia i też uwielbiam vlogerke Bethany :)

    ReplyDelete
  61. Widać, że wakacje się udały.:)
    http://julie--juulie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Uwielbiam StileBabe09 :) Wybrałabym się chętnie do Hiszpanii, ale raczej do Madrytu i na Estadio Santiago Bernabeu a nie Camp Nou ;d

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*