Sweterek ombre

Sunday, November 03, 2013

Cześć wszystkim! :) Opowiadajcie! Jak spędziliście długi weekend? ;) 
Ja osobiście nie robiłam nic ciekawego, pogoda też nie za ciekawa. Dzisiaj okropnie lało, ale spotkałam się z Weroniką i wyszłyśmy na szybkie zdjęcia stylizacji. Ja chciałam Was tylko pokazać cudowny sweterek z firmy sheinside.com, który jest u mnie dosyć nowy w szafie. ;) Jest naprawdę bardzo, bardzo fajny. 
A poza tym to są pierwsze zdjęcia, na których możecie zobaczyć moje nowe włosy..
Wiem na pewno, że nie zawsze będę już nosiła przedziałka po środku, bo... no po prostu sama nie wiem co teraz mam zrobić ze swoimi krótkim włosami, czekam aż trochę już odrosną, bo z tą długością odrobinę zaszalałam.. :) Ale jak to się mówi .. włosy nie zęby - odrosną. Na moje szczęście moje włosy rosną dosyć szybko. ;)
Ahh. Od jutra znowu to samo. Szkoła, dom, szkoła, dom. Na szczęście jutro mam całkiem fajne plany. ;>
koszula - KLIK | Sweterek - KLIK 
 I na koniec słit foteczki z moją prywatną Panią fotograf. ;)
Miłego wieczoru!
3majcie się! ;>

You Might Also Like

131 KOMENTARZE

  1. śliczny sweter :)
    mnie martwi to, że na sheinside są małe rozmiary ;/

    ReplyDelete
  2. Sweterek śliczny i pasują ci takie włosy ;)

    ReplyDelete
  3. jakie śliczne zdjęcia <3
    pięknie wyglądasz w takich krótszych włoskach <3

    zapraszam na konkurs u mnie;

    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz cudnie :)

    cristinesart.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  5. dobrze Ci w tych włosach :)

    ReplyDelete
  6. Śliczny sweterek + ładne zdjecia ; )

    ReplyDelete
  7. Tak jak się spodziewałam, dziś już z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że ŚLICZNIE wyglądasz w takich krótkich włoskach :))
    A sweterek też bardzo ładnie się prezentuje :)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ładnemu we wszystkim ładnie.. :0 pewnie jakby zgoliła się na łyso to i tak wyglądałaby ślicznie :*
      zazdroszczę ci urody, Jessiko :*

      Delete
    2. hahha. Bez przesady, ale dziękuję ;*

      Delete
  8. Śliczne zdjęcia,fajny post! :) Podobasz mi się bardziej w tych włoskach :)
    Zapraszam,jeśli chcesz :)
    julieandsophie1.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. slicznie wygladasz:)
    klaudmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Boski sweterek. ;)
    Ładne zdjęcia.

    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. W krótszych włosach wyglądasz na starszą :D
    Pozdrawiam :*

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uważam, że wręcz przeciwnie, bardzo mnie odmładzają ;C

      Delete
    2. Całkowicie odmieniona. *^*
      W sumie, wyglądasz ślicznie, a i włosy nie będą się tak niszczyć. ;)

      Delete
  12. świetne zdjęcia , bardzo ładny sweterek ;*

    ReplyDelete
  13. Taak dokladnie:szkola,dom,szkola,dom -.-
    Ładnie Ci w tych krótkich włoskach.Nie powiem,dziwnie tak patrzyc na Ciebie w nie długich włosach xd Ale sie przyzwyczaić można ;)

    ZAPRASZAM:
    magdas-foto.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ładnie ci w krótkich włosach ;)

    by-magda.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliczny sweterek . Bardzo ładne zdjęcia!! ;3
    Świetny blog

    ReplyDelete
  16. śliczne zdjęcia i włoski ♥
    Szkoda, że mi włosy bardzo wolno rosną :(

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Też zaszalałam z włosami we wrześniu i czekam aż odrosną ^^ Ale pasują Ci takie :)
    Sweterek bardzo ładny : )
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  18. śliczny sweterek i bardzo ładnie ci w tych włosach :)

    ReplyDelete
  19. ślicznie ci w tych krótkich włosach :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. o Matkooooo ścięłaś włosyyyy! Ślicznie wyglądasz...ale tak mi szkoda tamtych :( :))

    ReplyDelete
  21. piękne masz włosy ! zazdroszczę ci ich..

    ReplyDelete
  22. ślicznie Ci w krótkich włosach :)

    ReplyDelete
  23. sprzedałaś już kamizelkę z sheinside? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie. ;)
      Dzisiaj ją akurat pożyczyłam Weronice na zdjęcia. ;)

      Delete
  24. ślicznie ci w tych włosach :)

    ReplyDelete
  25. Sliczny ten sweterek *.*

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  26. W tych włosach wyglądasz fenomenalnie, dużo młodziej i świeżo :) A sweterek śliczny... W ogóle wypiękniałaś ostatnio kochana ;)

    ReplyDelete
  27. pięknie Ci w tych włoskach :)

    ReplyDelete
  28. cudny sweterek :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. pokażesz kiedyś jakiś kosmetyków używasz do pielęgniacji twarzy?
    ślicznie wyglądasz:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, bo nie lubię pisać o kosmetykach ;)

      Delete
  30. Świetny sweterek, w sumie to coś podobnego szukam..:>
    http://nicolee-blogs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Pięknie ♥
    Ja weekend spędziłam ze znajomymi ;)

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcia! Ładnie wyglądasz w tych włosach:)

    ReplyDelete
  33. Super jest ten sweter *.*
    Bardzo fajnie wyglądasz w tych włosach i jestem pełna podziwu że postawiłaś je ściąć *.* Sama bym się nie odważyła :o
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Przecudny jest - ślicznie ci w nowej fryzurce ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  35. Niech włoski odrosną, mi też :(

    ReplyDelete
  36. świetny sweter ;D

    ally-ay.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. JA weekend spędziłąm dosyć nudno :/

    Śliczny sweter jest po prostu cudowny *.*
    I naprawdę Ci ładnie w tych włosach :*

    Zapraszam do mnie :>

    ReplyDelete
  38. Piękny sweterek *-*

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ślicznie Ci w tych włoskach, z przedziałkiem również!
    Buziaki:*

    ReplyDelete
  40. Sweterek cudowny! W takich włoskach również wyglądasz ślicznie, nawet z przedziałkiem na środku ♥
    Ja jutro nie idę do szkoły, bo jestem przeziębiona i tak się cieszę! :D

    Buziaki :*
    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Świetny jest! :) Ogólnie bardzo ładne fotki, nowa fryzurka rewelka *_*

    ReplyDelete
  42. Ładnie ci w takich włosach.

    ReplyDelete
  43. W tych włosach wyglądasz bardzo dobrze, ale uważam, że lepiej Ci w długich! Sweterek jest naprawdę piękny :)

    www.melancholy-october.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Sweterek - cudowny *.* Moim zdaniem prześlicznie ci jest w tej długości włosów. Jak to mówią - ładnemu we wszystkim ładnie :D

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  45. Świetna stylizacja! :)
    Kocham sheinside *.*
    + Wolałam Cię jednak w dłuższych włoskach ;)

    ReplyDelete
  46. Śliczny sweterek. Krótkie włoski baardzo Ci pasują, wyglądasz uroczo <3
    Zapraszam;
    valia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Bardzo sie ucieszylam jak dodalas komentarz na moim blogu. Bardzo dziekuje :*
    Slicznie ci w krotkich wlosach!

    ReplyDelete
  48. Jessika, Ślicznie Ci zarówno w długich jak i w krótkich, bo wiesz.. Jak to mówią- Ładnemu we Wszystkim Ładnie ;**
    Śliczny sweterek, pozdrawiam Ciebie. Pozdrów Werr. ode mnie ;*

    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Moim zdaniem ładnie wyglądałaś w dlugich włosach ale w krótkich ci jeszcze ładniej! ;). Wygladasz w nich dojrzale i świeżo :) jesli nie podoba ci sie przedziałek na środku to zrób na bok mysle ze bedzie pasować :)

    ReplyDelete
  50. o rajku!
    no po prostu świetnie wyglądasz w tych włosach ! pasują Ci niesamowicie.. aż nie mogę się napatrzeć ;))
    Świetne zdjęcia i ogólem no piękna jesteś!
    buziaki, klaudia ♥

    ReplyDelete
  51. Całkiem inaczej wyglądasz w tych włosach! Pasują Ci! ;)
    śliczny sweterek;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Zrob sobie przedzialek na boku bedziesz fajnie wygladac a z krotkimi jest lepiej

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam tak właśnie. ;)
      Tylko jeszcze zdjęć nie dodałam ;)

      Delete
  53. Właśnie teraz mają idealną długość. Ślicznie w nich wyglądasz. ;) A sweterek jest bardzo fajny. :3

    ReplyDelete
  54. Świetny post! :)

    Pozdrawiam
    http://maciousek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. ślicznie wyglądasz w tej fryzurze:)

    ReplyDelete
  56. Dawno tu nie byłam, ale się zmieniłaś O: Wyglądasz pięknie,zresztą jak zawsze :)

    ReplyDelete
  57. Bardzo fajne zdjęcia:) Zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  58. Świetny sweterek!
    Ślicznie ci w krótkich włosach! :)

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. ładnie ci w tych włosach :)
    ale jednak te dłuższe bardziej do cb pasowały ;p
    ładny sweterek :d

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Świetne fotki ;) sweterek mi sie akurat nei podoba... tamten bordowy np. miałaś ładniejszy moim zdaniem :DD

    ReplyDelete
  61. prywatna pani fotograf robi ładne zdjęcia :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Na 1 zdjeciu widzę że jestes taką samą chudziną jak ja :D
    http://andziaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. włosy mi się bardzo podobają, tylko te brwi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zaczynaj ;)
      Ja je lubię, a Tobie odważniaku nic do tego ;>

      Delete
  64. co do włosów.. również jestem zdania, że wyglądasz w nich bardzo ładnie.. powiem Ci, że chociaż nigdy nie komentowałam Twojego bloga to robię to, by Ci to powiedzieć! nie przejmuj się, naprawdę, naprawdę jest ślicznie oraz poważniej :)

    ReplyDelete
  65. Śliczny sweterek ; )
    Zapraszam do mnie.
    http://cometruee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. ślicznie wyglądasz w takich włosach :) twoje szczęście, że ci szybko rosną. Na moich prawie wgl. nie widać różnicy :/

    ReplyDelete
  67. Śliczny sweterek ♥.♥ Do twarzy Ci z tymi krótkimi włosami. ;)

    ReplyDelete
  68. Obserwujemy? http://little-black-cherry.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  69. naprawdę masz 15 lat ?;) pięknie wyglądasz ! :)

    ReplyDelete
  70. śliczną masz tą panią fotograf :) Nie wiem czemu ,ale zawsze kiedy czytam Twoje posty to mi się od razu humor poprawia :) ,a dzisiaj mam fatalny dzień więc twój post troszkę pomógł :|
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Uwielbiam twojego bloga, świetny post, ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  72. ślicznie ci w takich włoskach :)

    ReplyDelete
  73. Opiszesz jak dbasz o włosy ? Ile je myjesz i co stosujesz do pielęgnacji włosów ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W żaden niezwykły sposób. ;)
      Używam zazwyczaj szamponów firmy Timotei. ;)
      Ale zdarza się też firmy Avon. ;)
      A odżywki używam rożne, ale zawsze z tych:
      https://www.google.pl/search?q=szwarckop&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jyV4UtuSIOHh4QTPooDoAw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1708&bih=801&dpr=0.8#q=spray+gliss+kur&tbm=isch

      + Jedwab
      http://1.bp.blogspot.com/-3pe2A_1PNZk/UKEgkrNreKI/AAAAAAAAAJ8/JOmfyEm8kfM/s1600/farouk-biosilk-silk-therapy-jedwab-do-wlosow-15ml-pakiet-3szt-.jpg

      Mimo małego opakowania, starcza naprawdę na długo, ale nie można nakładać go w zbyt dużej ilości, bo jest jak olej tłusty, więc co za tym idzie, można nakładać go tylko na końcówki włosow. ;)
      Ja myję włosy codziennie ;)

      Delete
  74. Bardzo fajna stylizacja;)

    ReplyDelete
  75. śliczna jesteś...a sweterek jest boski:D

    serdecznie zapraszam ----> http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. śliczny sweterek... i cudna ta fryzurka naprawdę ślicznie ci w tych włosach :D http://madzianadmagda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Super blog! Podoba mi się wszystko...
    Zapraszam do mnie ! :P

    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Świetny sweterek a jeszcze lepiej wygladasz w tej fryzurce ♥
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Świetna fryzurka i bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    ReplyDelete
  80. o wiele wiele lepiej ci w takich włoskach i nie przesadziłaś ;)


    olis-oliss.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. podkreślasz brwi? ślicznaaaa <3

    ReplyDelete
  82. cudnie wygladasz<3
    ankagrzanka.tumblr.com

    ReplyDelete
  83. Śliczny sweterek! Bardzo ładnie ci w tych włosach :D

    Jeśli będziesz miała chwilę to wpadnij :)
    http://beautiful-momentss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. wow bardzo ładnie wyszły zdjęcia ;)
    masz śliczne włosy, wyglądają tak zdrowo *.*
    podoba mi się połączenie jeansowej koszuli ze sweterkiem, wygląda tak inaczej, lepiej niż jakby był sam sweterek ;)
    obserwuję, trzymaj się :)
    http://toffi-k.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Ładnie ci w krótszych włosach ,chociaż muszę się trochę przyzwyczaić ^^.Rzeczywiście wyglądasz jakoś tak bardzo sympatycznie ,ale nie wiem co się tak uparłaś na przedziałek na środku :p.
    Śliczne jesteście <3

    ReplyDelete
  86. śliczna koszula <3

    http://catt-catherine.blogspot.com/ <- obserw. za obserw.? napisz na moim blogu.! :)

    ReplyDelete
  87. Śliczny jest ten sweterek! <3

    ReplyDelete
  88. Do twarzy Ci w tych włosach :)

    ReplyDelete
  89. Bardzo ładnie ci w tych nieco krótszych włosach ;)

    libewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. podaj adres bloga tej dziewczyny ze zdjęcia, plosse.

    ReplyDelete
  91. Ładne włosy ^^
    Zapraszam serdecznie :
    kunikk.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Ładnie wyglądasz. ; ) Świetny sweterek!

    ReplyDelete
  93. ale jesteś PIĘĘĘĘĘĘKNA ! Slicznie Ci w tych włoskach :)

    ReplyDelete
  94. śliczny sweterek <3
    piękne zdjęcia :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  95. Cudowny sweter i włosy. Jesteś PRZEPIĘKNA
    http://milaa-live.blogspot.com/

    ReplyDelete
  96. No ładnie łsdnie :) Zapraszam do siebie http://visiblee.bloog.pl/

    ReplyDelete
  97. Ładne zdjęcia :3
    A włosy na prawdę fajne :D

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://julaxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  98. Śliczne zdjęcia;)
    nata-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. coraz bardziej podobaja mi się krótsze włosy, a na tobie wygląda to wręcz rewelacyjnie <3
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  100. Coraz bardziej podobają mi się krótkie włosy. Na tobie wyglądają rewelacyjnie, trzymaj się cieplutko. <3

    ReplyDelete
  101. cudowne włoski masz kochana :* dziękuje za odwiedziny ostatnio :*
    W KRÓTKICH ci lepiej <3

    ReplyDelete
  102. gdzie Twoje piękne długie włosy! :OOO :C

    ReplyDelete
  103. Po 1: myslalam, ze masz z 18 lat:)
    Po 2: jestes taka ladna, ze nie moge sie napatrzyc na Twoje zdjecia:)
    Po 3: kolezanka rownie urocza:)

    Kinga

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*