Nieregularne notki

Saturday, November 16, 2013

Cześć wszystkim! ;) Znowu niestety zrobiłam sobie przerwę od bloga. Wiem, ze ostatnio zdarza mi się pisać niesystematycznie. Spowodowane jest to brakiem czasu. Co u Was słychać ciekawego? ;)
Mi tydzień minął naprawdę okej, jednak w szkole za to nie najlepiej, aczkolwiek potrafię przymknąć na to oko i się nie przejmować. ;) A weekend zaczęłam za to bardzo nudnie. Obudziłam się około 12 i generalnie nic ciekawego nie zdążyłam zrobić, tylko leżę w łóżku! ;<
Po części mam ochotę przeczytać ponownie książkę, którą wypożyczyłam w czwartek ze szkolnej biblioteki. Właściwie jest to moja lektura. Nienawidzę czytać lektur, dlatego zazwyczaj tego nie robię, ale "Oskar i Pani Róża" naprawdę mnie zaciekawiła, poza tym przed czytaniem zebrałam pełno pozytywnych opinii na jej temat. Rzeczywiście. Książka fantastyczna! Przeczytałam ją tego samego dnia co wypożyczyłam, na lekcjach. Nie ma ona zbyt wielu stron. Jeśli dobrze pamiętam chyba 73.;) Jest to najlepsza lektura, jaką omawiałam od 1 klasy podstawówki. Haha. Jest pisana językiem potocznym, co bardzo mnie cieszy, bo jest to rzadkością w lekturach. :) Hmmm.. a może lepiej obejrzeć jakiś ciekawy film? ;) A może zabrać się za prace na zajęcia artystyczne, na które nienawidzę chodzić... Niestety przymus, a przecież nie każdy musi mieć talent plastyczny i nie każdy lubi się pieścić nad tymi pracami.. Cóż, uroki szkoły. :)
*Poza tym mam do Was pytanko. ;) Czy ktoś z Was zajmuje się już jakiś czas designami i chciałby mi zaprojektować nowy design bloga? Czekam na meile: jessikachincza@o2.pl

Jeszcze zdjęcia z tygodnia. ;) z Bartkiem ;>
Jakby coś oszczędźcie sobie pytań, czy Bartek jest moim chłopakiem :) Z góry dziękuję :**

 Miłej soboty! :) ♥♥♥

You Might Also Like

110 KOMENTARZE

  1. Też ostatnio mam mało czasu :/

    magneticloveme.blogspot.com | zapraaszam + konkurs ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja trochę się gubię w szkolnej rzeczywistości... i nie mam czasu na nic,

      chevval.blogspot.com

      Delete
  2. Śliczne zdjęcia :) Ładnie wyglądacie razem ^^
    Apropos nowego designu to zapraszam na konkurs gdzie będzie można wygrać design! :) ( drugi post )
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. uwielbiam twojego bloga , wiadomo czasem każdy musi zrobić sobię przerwe :)
    cudne zdjęcia ! <3

    zapraszam : iitiismyliife.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjecia, mam nadzieję że zaczniesz pisać regularnie - trzymam kciuki :**

    ReplyDelete
  5. Słodziaki z Was! ;*
    Zaraz napiszę do Ciebie w sprawie designu ;)

    ReplyDelete
  6. Ja wstałam około 13 i do tej pory nie zrobiłam nic ciekawego, ani pożytecznego więc nie jesteś sama, hihi :D
    Aaaaa lektury... jezu, dlaczego musimy czytać najczęściej książki, które nic nie wniosą do naszego życia + są wybitnie nudne? ;c
    Trzymaj się ♥

    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ojej! Kiedy obcielas wlosy ? : D
    Zapraszam do siebie.

    http://mywordola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. U mnie nic ciekawego ;) My teraz przerabiamy Krzyżaków i nie są za ciekawi ... Co do zajęć artystycznych to ja akurat bardzo lubię malować i nie mam nic do tego ;) U nas każdy sam sobie wybierał te zaj. artystyczne

    ReplyDelete
  9. Nie martw się , mi w szkole ostatnio też nic nie wychodzi ;c
    Sobota zawsze szybko mija ! ;3
    Świetny blog ^^
    Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia z Bartkiem , są słodkie !

    Zapraszam też do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/
    Przepraszam za spam ♥

    ReplyDelete
  10. Ja od ponad pół roku zajmuje się robieniem designów bloga :)

    ReplyDelete
  11. śliczne zdjęcia :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ale słodziaki *o* szczęścia <3 wytrwałości :*
    a ja się cieszę, że ten tydzień się skończył ;\ był dość dziwny i jeszcze tyle sprawdzianów ;_;

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja zajecia artystyczne bardzo lubilam bo moglam uzyc wyobrazni. Chociaz nie mam talentu artystycznego to za to mam wyobraznie; ktorej lubie czasem uzyc ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. śliczna z ciebie dziewczyna :)

    ReplyDelete
  15. Hmm ja też dość leniwie zaczęłam weekend ;)
    A tak przy okazji, chyba w ostatnim poście napisałam Ci, że wyślę do Ciebie maila w sprawie paszportu. Nie jestem pewna czy go dostałaś, bo jak go pisałam, to zawiesił mi się laptop a potem wywaliło mnie z poczty ;<

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ślicznie wyglądacie:):):)

    ReplyDelete
  17. Haha słodziaki ;**

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    ReplyDelete
  18. Ja musze teraz przeczytać "Zbrodnie i kare" do końca miesiąca, nie wiem jak to zrobie;/ Śliczna jesteś!;*

    ReplyDelete
  19. ja też nie mam czasu :(. bardzo łądna jesteś:)

    ReplyDelete
  20. Widziałam na asku zdjęcia z Bartkiem, słodziaaaki !! :D

    ReplyDelete
  21. Śliczna z Was para :*

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jakie urocze zdjęcia! Czytałam tę książkę i mam podobne odczucia - bardzo mi się spodobała :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. "Oskar i pani Róża" nie było u mnie lekturą, aczkolwiek chciałabym kiedyś przeczytać :)

    ReplyDelete
  24. Ahh, ale Ci przepiękne w tych włosach <3 Uwielbiam czytać Twojego bloga. Haha, chyba się zakochałam w Twoim blogu ;*

    ReplyDelete
  25. Mam nadzieję, że teraz będziesz regularnie :))

    ReplyDelete
  26. Czytałam tą książkę, jednak nie była ona moją lekturą. :) Przyznam, ciekawa.

    lilianka-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  27. przerabiałam w szkole "Oskara i panią Różę" w ostatnim tygodniu, też mi się podobała :)



    zapraszam do mnie!

    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Nie nawidzę zaj. artystycznych ;P

    ReplyDelete
  29. śliczna zdjęcia ;) ja nienawidzę czytać lektur :c

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. u mnie dokładnie to samo co u Ciebie :)
    śliczne zdjęcia :) pozdrów Bartka ;)

    http://angelika-natasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Przecież lepiej trochę poczekać na posty :)
    Są wtedy lepsze niż te w pośpiechu ;*

    xoxo,
    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. "Oskar i pani Róża" świetna książka :D
    Śliczne zdj. i słodko razem wyglądać :)

    ZAPRASZAM DO MNIE :>

    ReplyDelete
  36. Świetne zdjęcia :D !
    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Pięknie razem wyglądacie<3
    Gdyby to nie był kłopot podałabyś mi bliga twojej przyjaciółki Weroniki?
    ładny sweterek, pozdrawiam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://forever-young--life.blogspot.com/ :)

      Delete
  38. w każdym razie na chłopaka wygląda ;) u mnie też nieład z notkami
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ja też nie lubię plastyki xD
    Pozdrawiam :*

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Masz ideaaalny makijaż kochana :* Przepiękna !

    ReplyDelete
  41. " Oskar i Pani Róża " - też mamy omawiać :) Słyszałam sporo dobrych opinii o niej, więc nie mogę się doczekać omawiania jej. Śliczna jesteś! :)

    ReplyDelete
  42. Też czytałam Oskara i Panią Różę, wzruszająca książka :)

    ReplyDelete
  43. W krótkich włosach wyglądasz bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  44. śliczne zdjęcia <3

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. nie tylko Ty cierpisz na brak czasu...
    fajne zdjęcia!

    pozdrawiam i zapraszam do nas:)
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. aj, ja też piszę nieregularnie bardzo i staram się to zmienić :) oby nam się udało!

    ReplyDelete
  47. super zdjęcia i też mam teraz bardzo mało czasu

    zapraszam do siebie i obserwuję
    http://susan-zuza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. świetne zdjęcia : )
    a co do lektury, też ją przerabiałam.
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. ale ty sie swietnie malujesz :)))

    ReplyDelete
  50. ja rowniez czytalam ta ksiazke, jest genialna *.*

    ReplyDelete
  51. ta ksiazka jest swietna ;d

    ReplyDelete
  52. Masz piękne oczy! *_*
    słodziki z Was :D
    zapraszam http://nacikk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. piękne zdjęcia! ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. łał, obcięłaś włoski :) ładnie!

    ReplyDelete
  55. uwielbiam czytać twojego bloga. :D
    śliczne zdjęcia :) cudownie razem wygladacie <3
    a tak poza tym... Pewnie tysiąc osób o to pytało. :D Jakim aparatem robisz zdjęcia? :)

    ReplyDelete
  56. Dodasz jakiś filmik?

    ReplyDelete
  57. Książka jest piękna, a obejrzyj sobie również film o tym samym tytule - przepiękny :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Bardzo fajny blog i bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :)
    Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego kanału na YT:
    http://www.youtube.com/Susanfashion

    ReplyDelete
  59. Ja teraz muszę czytać Skąpca. Nie jest długi ale jakoś nie mam ochoty żeby go czytać ^^

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. ta książka jest naprawdę cudowna <3! pozdrawiam kochana :*

    ReplyDelete
  61. Kocham tę książkę! Przeczytałam, na końcu płakałam uspokoiłam się i znowu.I tak w kółko prze następne pół godziny. ;C

    ReplyDelete
  62. ślicznie wyglądasz w tych włosach!:)

    ReplyDelete
  63. Ślicznotka*·*
    Powodzenia z pracą na z. artystyczne!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  64. Ale ładne zdjęcia z Bartkiem :))
    nienawidzę lektur -_- a teraz w klasie maturalnej mam lekturę za lekturą i umieram, choć więksości nawet nie czytam, bo nie ma sensu.. moja ulubiona lektura z gimnazjum to Kamienie na szaniec. :)

    ReplyDelete
  65. Fajnie wyglądasz w tych włoskach ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  66. urocze zdjecia :)
    abnormal-susie.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Słodkie zdjątka, ślicznie razem wyglądacie. U mnie też ostatnio pojawiają się nieregularne notki, ale mam na to sposób - w weekend tworzę wersje robocze postów (określam sobie tytuł notki) i dodaję to, co chcę :)

    Pozdrawiam!

    P.S Jeżeli poszukujesz szablonu, na moim blogu trwa właśnie rozdanie. Do wygrania słodki szablon chmurka :)
    http://orasey.blogspot.com/2013/11/rozdanie-free-design-for-you.html

    ReplyDelete
  68. o jejku ale ślicznie ze sobą wyglądacie *.* <3 szczęścia ;**

    ReplyDelete
  69. ładnie wyglądasz :)
    ja wykonuję design od pół roku , kiedy tylko masz czas;) jak jesteś zainteresowana możesz napisać do mnie.

    ReplyDelete
  70. Ja czytam Dziady cz. III :<
    Ładnie wyglądacie ;*
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  71. Nikt nie ma ci za złe nieregularne pisanie, każdy ma swoje życie po za blogiem i ważne jest to, że wgl znajdujesz dla nas czas♥ Zapraszam♥

    ReplyDelete
  72. Piękne masz oczyska ! http://andziaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Ładnie wyglądasz , napisałam Ci meila w sprawie designu.

    WEJDŹ , OBSERWUJ , KOMENTUJ !
    http://dusia-dusiaa.blogspot.com/


    KOMENTUJ , OBSERWUJ !!

    ReplyDelete
  74. Jak sie poznaliście?

    ReplyDelete
  75. Dokładnie xd też nienawidzę robić tych prac ; c swoją już zrobiłam i przyznaje nie wygląda aż tak źle jak na mnie ; P + fajne zdjęcia ; >

    ReplyDelete
  76. śliczna :) szczęscia :* obserwuję już od dłuższego czasu i była bym Ci bardzo wdzięczna, jeśli zaobserwowała byś mojego, ja dopiero zaczynam :D

    http://be-gonee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Jeny, ale Ci ślicznie w tych włosach! :*

    ReplyDelete
  78. śliczne zdjęcia :))

    claudiadariablogspot.com

    ReplyDelete
  79. jesteście przesłodcy <3

    http://viictoria-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Muszę przyznać, że krótsze włosy dodały Ci lat, a wyglądasz wciąż extra:)

    ReplyDelete
  81. ślicznieee wyglądasz <3 <3

    zapraszam do siebie :
    http://photoboook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Hej fajne zdjęcia z Bartkeim Hahah :))

    http://queenfordesign.blogspot.com/
    ZAPRASZAM dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  83. you're crazy and I like it

    ReplyDelete
  84. Jak pójdziesz do liceum to będziesz miała ciekawsze lektury. Oczywiście zdarzały się nudne i wkurzające jak Potop itp, ale o II wojnie są fascynujące i chce się czytać ich jeszcze więcej! :)

    ReplyDelete
  85. szkoła męczy :c
    zapraszam do mnie :
    korlandia.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. śliczne zdjęcia :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. fajny blog, taki klimatyczny, pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  88. Jessika kochanie, czy ta oferta, którą wybrałaś już na wakacje (Hiszpania+ Disneyland) to jest to?
    http://www.obozymlodziezowe.pl/oferty/obozhiszpaniahotel-ze-zwiedzaniem-paryza-i-disneylandu_obozy-mlodziezowe_1000072.html?label=382
    Kurde, sorki, że tak Ci tu zaśmiecam, ale chciałabym wiedzieć, bo bardzo bym chciała się tam z Tobą spotkać, jeśli pojadę :)

    ReplyDelete
  89. Jejciu jaka ty jesteś śliczna *o* Ciągle nie mogę się przyzwyczaić do tego że masz krótkie włosy....<3
    .
    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Jeżeli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj a ja postaram się odwdzięczyć (:

    ReplyDelete
  90. ładnie razem wyglądacie ;)

    ReplyDelete
  91. Slicznie ci w tych nowych wlosach. korci mnie zeby tez cos wymyslec ze swoimi.

    Youngster-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Z każdym dniem piękniejesz! ;)

    ReplyDelete
  93. Szkoła .. XD
    Śliczne zdjęcia : D

    ReplyDelete
  94. Świetne fotki ;)
    Ładnie wyglądasz w tych krócitkich włoskach ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie (dopiero zaczynam)
    moja-codziennosc-i-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. a to jest twoim chłopakiem czy nie ? :D bo nie wiem jak mam interpretować tą twoją wypowiedź :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*