Majka!

Saturday, November 09, 2013

Cześć kochani! Przepraszam, że zablokowałam bloga na cały dzisiejszy dzień, powodu Wam nie zdradzę, bo jest on błahy generalnie. :D Nie macie się o co martwić! Ale bardzo dziękuję za troskę i zainteresowanie, czy coś się stało. ;) Cały dzisiejszy dzień spędziłam z Majką. Znamy się z podstawówki, generalnie nie utrzymywałyśmy kontaktu żadnego specjalnego, jedynie na facebooku popisałyśmy i na asku. ;) 
Dzień zaliczam jak najbardziej do udanych. Przynajmniej fajnie rozpoczęłam długi weekend. ;> Oczywiście mam dużo, dużo zdjęć! W sumie zawsze robię sobie z kimś zdjęcia. Są one świetną pamiątką! ;)

Drugi plan idealnie się wpasował! hahahah.

Pomijając zdjęcia z aparatu oczywiście nie zabrakło wygłupów na webcamtoy! ;>

Czas na te najgłupsze zdjęcia.. :D
ZDECYDOWANIE MOJE ULUBIONE!!!
Koto-pies :3 Nawet teraz nie mogę przestać sie z tego śmiać, naprawdę!

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się miło oglądało. ;)
A Wy jak rozpoczęliście długi weekend?
Miłego wieczoru i Dobrej nocy! ;>

You Might Also Like

83 KOMENTARZE

  1. uwielbiam tekie zdj :)
    multiagnetic.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. haha mistrzowskie! kot najlepszy!

    ReplyDelete
  3. haha, koto-pies najlepszy XD

    ReplyDelete
  4. Jeju jakie wy obie śliczne pozdrawiam Ciebie i Majkę

    ReplyDelete
  5. Hahah jaki super kot :) ja przez długi weekend nic szczególnego nie robiłam :)
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/
    Przekaż Mai ,że ma ładne imię ;*

    ReplyDelete
  6. hahah ostatnia fotka wyglada jak czarna pantera ! :D
    Zapraszam do mnie KLIK

    ReplyDelete
  7. Maja! Znam ją xd no w końcu z mojej klasy xd

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia :) Widzę że miałyście przy tym dużo zabawy!

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ostatnie zdjęcia najlepsze ;p

    ReplyDelete
  10. Ciekawie, nie powiem :D czwarte od doły- Szalona Jess xd ;*

    Zapraszam
    KLIK- ZAPRASZAM DO MNIE.

    ReplyDelete
  11. kochana Jess♥

    ReplyDelete
  12. piękna, awww <3 ;* ale chyba lepiej ci było w długich włosach........chyba że to kwestia przyzwyczajenia:)

    ReplyDelete
  13. dobre towarzystwo to podstawa :D

    ReplyDelete
  14. Pozytywne zdjęcia dziewczyny.<33

    ReplyDelete
  15. Nie ma to jak WebcamToy xdd + śliczne zdjęcia ; >

    ReplyDelete
  16. Szkoda że tak się odbiła zmiana nazwy na twoich komentarzach :c
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  17. Haha, genialne zdjęcia ^^ ♥

    ReplyDelete
  18. bardzo pozytywne zdjęcia! ;)

    ReplyDelete
  19. jejku, jak pięknie u Ciebie <3
    obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania :)

    ReplyDelete
  20. To zdjęcie kota mi bardziej przypomina jakąś czarną panterę. Zaraziłaś mnie tym, ja też nie mogę przestać się z tego śmiać. ._.

    wikaandwika.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Hahaha, ślicznie wyglądacie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zmieniasz jednak adresu i zostajesz przy tym? :)

      Delete
    2. Tak. Nie chcę robić zamieszania i nie chcę stracić czytelników.

      Delete
  22. świetne zdjęcia hahahaha ;))))

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia ! Widzę , że dzień bardzo udany ! ^^
    Pozdrowienia;3

    ReplyDelete
  24. Fajnie tak odnowić kontakt ze starą koleżanką :)
    Koto-pies jest rozwalający xD

    ReplyDelete
  25. haha te ostatnie zdjęcia świetne! :D

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. fajne te zdj na webcam toy ;)
    Uwiebiam czytac twojeog bloga :)
    gratuluje tylu obserwujacych
    zapraszam do mnie :) nie mam tylu obserwujacych ,ale może akurat ci sie spodoba
    www.ulko-latki.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ostatnie zdjęcie-świetne hahaha :D
    colorful--wardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. piękne zdjęcia ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Koto pies <3 Mam pytanie do Ciebie Jessiko! Ja jakieś 2 miesiące temu też zmieniłam adres swojego bloga i moi dawni obserwatorzy nie dowiadują się o moich nowych postach, co zrobiłaś, że u ciebie się tak nie zrobiło? Proszę o odpowiedź bardzo mi zależy :)
    Jeśli będziesz miałą czas to wpadnij do mnie :)
    finementesword.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. bardzo fajne zdj heh :D

    ZAPRASZAM !!!!!!!!

    ReplyDelete
  31. Haha mega pozytywne zdjęcia! Pięknie wyglądacie <3

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  32. Super wpis <3


    zapraszam do mnie: http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  33. hahahaha ! Mega zdjęcia ! Się pewnie nieźle usmialyscie :D Drugi plan na pierwszym zdjeciu i koto-pies na ostatnim... MEGA !;d

    ReplyDelete
  34. Ale piękne i zabawne zdjęcia.! :)

    ReplyDelete
  35. Nawet nie wiesz jak się wystraszyłam, a jak to jest z tym nowym adresem, bo jak wpisuje ten nowy link, to pokazuje się odmowa dostępu, a tutaj nowa notka, to w końcu zostawiasz ten adres? Świetne zdjęcia, pozytywne :D

    xoxo
    Simona-simmi.blogspot,com

    ReplyDelete
  36. Nie mogę się napatrzeć na te Twoje śliczne króciutkie włoski <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ;> No racja. Są bardzo krótkie ;c
      ;)

      Delete
  37. Hahahha, pozytywnie :D ♥

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Świetne zdjęcia.^^

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam w wolnej chwili do mnie.:))

    ReplyDelete
  39. Faaajne zdjęcia!
    Świetny blog!
    Uwielbiam <3



    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Słodko! Śliczne zdjęcia <3

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Bardzo fajne, pozytywne zdjęcia :))

    ReplyDelete
  42. obie jesteście bardzo ładne ;)

    ReplyDelete
  43. Promujesz czasami blogi na swoim blogu czy raczej nie uznajesz takich reklam?

    ReplyDelete
  44. Rzeczywiście, ostatnie zdjęcie jest najśmieszniejsze! A poza tym, to widać, że się dobrze bawiłyście :)

    KLIK!!! - ZAPRASZAM DO MNIE!

    ReplyDelete
  45. fantastyczny blog! :) jesteś ciekawą osobą!
    obserwujemy? zaobserwuj, a ja w 100% się odwdzięczę :*
    bejbeli.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. fajne zdjęcia <3

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. dupeczki ;D
    http://schowajmniepodlewepluco.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Mega zdjęcia ♥

    lovely-life-anett.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. No to na prawdę świetnie rozpoczęłaś te wolne dni :3
    A zdjęcia są świetne! :D
    Zapraszam też na mojego bloga! Spodoba Ci się to skomentuj lub dodaj do obserwatorów :)
    http://pamietnik-nastolatkii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. śliczne zdjęcia :)

    http://kingaloveyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam na mojego bloga <3
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. SUper blog!
    juleczka-kuleczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Fajnie tak się spotkać i powspominać stare czasy. ;} Ładne zdjęcia. Dziękuję za komentarz na blogu. :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. ślicznotki :)))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. uwielbiam twojego bloga <3
    zapraszam do siebie :
    photoboook.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. webcamtoy jest najlepsze!! szkoda tylko ze nie wychodzą czyste fotki tylko takie wlasnie nijakie

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*