jessikachincza.blogspot.com

Friday, November 08, 2013

** NOWY ADRES BLOGA**
Cześć wszystkim! Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję Wam, że jesteście ze mną. ;) Wspólnymi siłami dobiliśmy do 3 tysięcy obserwujących! Jestem po prostu w szoku, to naprawdę mega dużo! :) W sumie muszę Wam powiedzieć coś ważnego. 
 .
.
.
Podjęłam decyzję zmienienia linku bloga. Wiem, że każdy z Was jest przyzwyczajony. Ja również! Aczkolwiek ta nazwa, bardzo mnie irytuje, ponieważ wymyśliłam ją mając ledwie 12 lat. Wtedy może i wydawała mi się to fajna nazwa, ale teraz dorosłam, mój blog również przeszedł wiele, wiele zmian. Poza tym link bloga jest bardzo, bardzo łatwy do zapamiętania. ;)
Wystarczy, że znacie moje imię i nazwisko, a traficie to bez problemów. 
Wiem, że zmiana linku niesie za sobą wiele strat. Straty w czytelnikach, ponieważ będą musieli się odnaleźć, aczkolwiek każdy kto obserwuje mojego bloga, będzie widział w liście czytelniczej link do bloga, ponieważ specjalnie wpisałam go w tytuł notki. Poza tym poinformuję o zmianie na facebooku i wszędzie gdzie się da.;) Będę spamować, by każdy trafił z powrotem na mojego bloga. ;) Odpowiem na każdego meila, na każdą wiadomość na facebooku, dotyczącą tego, co się stało z moim blogiem?! :)
uff.. właśnie link został zmieniony. Czuję się teraz o niebo lepiej. ;> Przyzwyczaicie się do nowego linka. Spokojnie! ;*
Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za to, że jesteście ze mną. A ta liczba obserwatorów naprawdę mnie szokuje! ;3 Pozytywnie!
3majcie się ciepło. Miłego dnia i udanego długiego weekendu!

You Might Also Like

58 KOMENTARZE

  1. Życzę dalszych sukcesów :) http://forever-xx-young.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jak brzmiał poprzedni link ? :D

    ReplyDelete
  3. :D Mam w obserwacji, więc trafie! :D

    ReplyDelete
  4. Jessika wiesz, że da się ustawić cos takiego, ze jak ktoś wejdzie na twojego bloga przez stary link to od razu zostanie przekierowany na nowy?

    ReplyDelete
  5. Jessika, nawet nie wiesz jak zaczęło mi bić serce, gdy wpisałam adres twojego bloga i pojawił się napis, że jest usunięty... xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojeny! :D
      Nie chcę być odpowiedzialna za zawał :C

      Delete
  6. Cieszę się z Twojego sukcesu :) Oby było nas (czytelników) jeszcze więcej! Gratuluję! :)

    ReplyDelete
  7. Trzeba zacząć coś od nowa :D
    Gratulacje z powodu 3 tysięcy ^^

    Zapraszam :>

    ReplyDelete
  8. Jejku, gratuluję tylu obserwatorów i życzę dalszych sukcesów!!! ♥

    Buziaki :*
    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Lepszy jest ten nowy link ;D

    ReplyDelete
  10. Jessiko świetny blog,fajne posty,które lubie czytać napewno jeszcze będe zaglądać od czasu do czasu na niego :) http://eves-doll.blogspot.com/ a oto mój blog :))) ;D

    ReplyDelete
  11. Obserwujemy? :) http://little-black-cherry.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie obserwuję blogow na takiej mechanicznej zasadzie "obserwujemy". Wolę mieć prawdziwych czytelnikow ;)

      Delete
  12. Gratuluję, Jess! To już 3 tysiące, wow ♥ Nowy adres jest łatwy do zapamiętania, spoko :D

    ReplyDelete
  13. szczerze? zawsze jak chciałam wejść na Twój blog to zaczynałam wpisywać obecny adres, tak jakoś bardziej pasowało haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. ;) Też uważam, że to dobra zmiana ;)

      Delete
  14. Oby obserwatorów przybywało! :)

    ReplyDelete
  15. jejku, jak dużo obserwatorów. z chęcią do nich dołączę, też kiedyś chciałabym mieć tylu :)


    A.j.k.s. - a mówili, że nie dożyję zimy...

    ReplyDelete
  16. ja weszłam przez fb, ale dobrze że poinformowałaś o zmienie ^^ bo niestety ale nie pokazuje mi wszystkich blogów w nowych postach blogów które obserwuję ;D

    eliza-zdybel.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. A ja na początku weszłam na stary link i było napisane, że blog został usunięty, a ja zawał. A znalazłam Cię potem przez przypadek, bo skomentowałaś bloga jednej dziewczyny. ;d

    ReplyDelete
  18. Mi niestety nie pokazało, że zmieniłaś adres, a bloga obserwuję :C
    Całe szczęście trafiłam!

    ReplyDelete
  19. Gratuluje 3000 obserwatorów < 3
    Do linku się przyzwyczaimy : D
    Śliczna ;3
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Według mnie ten adres jest o wiele lepszy. Ja trafiłam z Facebook'a (:

    ReplyDelete
  21. Piękne zdjęcia ^^ Gratuluję CI tak dużej liczby obserwatorów ;) Cieszę się, że jestem z Tobą od początku <3

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. ja dowiedziałam się przez fb :)

    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Dowiedziałam się przez fb ;)
    Jakoś się przyzwyczaiłam do starej nazwy.

    ReplyDelete
  26. Jejku! To było coś takiego: Wpisuje Twój adres bloga, a tu mi wyskakuje, że blog został usunięty?! Nie mogłam w to uwierzyć! Po prostu byłam tak zszokowana, że nie wiem co bym zrobiła, gdybyś usunęła tego bloga! :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Nie zrobiłabym tego! ;) :**

      Delete
  27. na pewno ludzie dowiedzą się o nowym adresie bloga :)
    gratuluję Ci tylu obserwatorów i wyświetleń bloga :>
    Dziękuję, że jesteś i starasz się zachować każdego obserwatora!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę bardzo mi zależy na Was, bo wiem ile Wy mi poświęcacie czasu i jakie mam w Was wsparcie. ♥

      Delete
  28. oby tak dalej! :)
    Zapraszam do siebie: stylowkaxd.blogspot.com
    Obserwuję i Licze na to samo! :)

    ReplyDelete
  29. W ustawieniach wyszukiwania masz taką opcję jak niestandardowe przekierowanie możesz to ustawić i wtedy jeśli któryś z twoich czytelników wpisze starą nazwę to automatycznie go przekieruje na bloga pod nową. Tak przynajmniej to rozumiem, możesz poszperać - powinno ułatwić przestawienie się :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach nie mam pojęcia, nie znam się tak dobrze na komputerach i takich bajerach. Trafiłam na to przypadkiem kiedy szukałam zmiany wyświetlania daty i trochę o tym poczytałam. Wiem że są jakieś kody/ sposoby na to żeby po wpisaniu czegoś wyszukiwarka automatycznie przekierowywała do czegoś innego. Trzeba zapytać wujka google albo jesli masz znajomego informatyka. :)

      Delete
  30. dlaczego zmieniłaś linka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie lubiłam swojego poprzedniego linku, a nie zmieniałam tylko dlatego, żeby nie strącić czytelników. ;)

      Delete
  31. ładne zdjęcia:)
    ja też zmianiłam na kilka dni adres bloga, ale okazało się, że prze to straciłam czytelników, komentatorów, wiec stwierdziłam,że wróce do starego:P

    ReplyDelete
  32. gratuluję takiej liczby obserwatorów ;*

    ReplyDelete
  33. Gratuluję tylu obserwatorów:)

    ReplyDelete
  34. ooo,dobrze ze obserwuje twojego bloga

    ReplyDelete
  35. Czasami są potrzebnę zmiany :*

    www.muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Trafimy! ;)
    Śliczne zdjęcia. :*

    ReplyDelete
  37. przepięknie wyglądasz w tych włosach!!
    Napisałam nawet notkę wspominając o tym jak Ty ścięłaś włosy ;) Również mam taką ochotę
    http://stayy-positivee.blogspot.com/2013/11/zmiany.html

    ReplyDelete
  38. To zmienilas ten adres, czy nie?;p bo ja nadal wchodze na "stary", odruchowo, bo mam link w zakladkach.

    ReplyDelete
  39. wspaniałe te zdjęcia, wyszłaś na nich zjawiskowo!

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do siebie. <3 Oferuje ci ciekawe rozdanie z ciekawymi nagrodami. ;3

    ReplyDelete
  40. Tak myslalam, ze w koncu zmienisz ten adres;p
    Mam do wszystkich prośbę, jeśli możecie poklikać mi w linki byłąbym bardzo wdzieczna. Oczywiscie się odwdzięczę i zaobserwuje:D
    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*