Dzień pluszowego misia

Monday, November 25, 2013

Cześć wszystkim. Nastał znienawidzony przez wszystkich poniedziałek. O dziwo szybko udało mi się usnąć, co jest u mnie naprawdę rzadkością, szczególnie po weekendzie. ;> Niedzielę spędziłam w połowie nudnie, ale pod wieczór wyszłam do Weroniki. M.in postanowiłyśmy obejrzeć film "Obecność". Już kiedyś obejrzałam go do połowy gdy nocowałam z Marceliną, Klaudią i Natalią, ale wyłączyłyśmy po jakimś czasie, bo dziewczynom nie chciało się go oglądać. Powiem Wam, że słyszałam naprawdę wiele opinii na temat tego filmu i wszystkie komentarze ludzi ostrzegały mnie przed oglądaniem, mówili że jest to naprawdę straszny horror, ale prawdę mówiąc wystraszyłam się tylko przy pierwszej akcji, gdzie ten okropnie brzydki demon skoczył z szafy, haha. Później się przyzwyczaiłam, choć nie ukrywam, że oglądałam ten film z dokładnością, bo chciałam poczuć ten dreszczyk emocji. Nie udało się. Film się skończył no i co? Poszłam do domu i tyle. Nie potrafię powiedzieć, czy film mi się podobał czy nie. Wiem, wiem. Teraz tak mówię, że horror nie był straszny, ale gdyby coś podobnego przytrafiłoby mi się naprawdę, pewnie zesrałabym się w gacie! Wydaje mi się, że nie wczułam się za bardzo w ten film i nie myślałam o tym filmie jak o prawdziwej historii.Ale już zostawmy ten temat w spokoju. Dla ciekawskich powiem, że może i warto obejrzeć ten film, jeśli jeszcze nie oglądaliście ;) 
A w komentarzach chcę zobaczyć Wasze odczucia na temat tego horroru.:)
 A dzisiaj obchodzimy międzynarodowy Dzień Pluszowego Misia. ;) Nigdy nie angażowałam się w takiego typu akcje, ale nasza szkoła wymyśliła, że mamy przynieść swoje pluszaki a dodatkowo zwolni to nas z pytania. Hmmm.. czemu nie? Jak każdy, to każdy. Ja wzięłam ze sobą mojego ulubionego misia, którego jestem pewna już znacie, bo czasem się gdzieś pojawiał, choćby w tle. ;> Nie jest to miś z jakąś specjalną historią i nie jest dla mnie jakiś niezwykle ważny. ;) Dostałam go jakoś kilka lat temu od mamy, bo od zawsze i do teraz uwielbiam pluszaki i naprawdę potrafią mnie one ucieszyć. :)
Poza tym lekcje mijały znacznie weselej, bo każdy się wygłupiał, hmm.. albo mówię z wszystkich. Haha. Ja osobiście na matematyce swojego misia reanimowałam, trochę w drastyczny sposób, haha. ;) 
Co myślicie na temat takiego dnia? ;)
3majcie się ciepło. Przetrwajmy jakoś ten tydzień! Byle do weekendu!

You Might Also Like

89 KOMENTARZE

  1. Obecność moim zdaniem jest naprawdę cudowne. Jak oglądałam z przyjaciółką to ona nie zasnęła dopóki nie zrobiło się widno za oknem ahha

    ReplyDelete
  2. U nas w gimnazjum nie obchodzimy tego dnia xD Co do filmu to nie oglądałam, ale polecę CI inni straszny horror- Sinister, ten to jest naprawdę straszny i pewnie lepiej wczujesz się w akcję ;)

    ReplyDelete
  3. Pamiętam jak dawniej obchodziłam ten dzień :) Nawet robiłam laurki dla mojego misia :))

    carlyyy-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. jakbym wiedziała wcześniej to też może byśmy jakoś namówili szkołę na zrobienie czegoś takiego:)

    ReplyDelete
  5. świetny post!♥♥♥
    słodkie zdjęcia...
    http://be-angie.blogspot.com/ ;*

    ReplyDelete
  6. Też się wygłupiałam, ale na zastępstwie na angielskim ; ) I kocham takie rzeczy ; p

    ReplyDelete
  7. U mnie w szkole miał być taki dzień i niestety nic z tego nie wyszło, a szkoda. Uroczy misiek :)

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  8. Dla mnie też "Obecność" nie było jakoś specjalnie straszne. Może to dla tego, że ja zazwyczaj przy tych przerażających momentach zaczynam się śmiać, no i oglądaliśmy w piątkę, więc było raźniej :D

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  9. Ja nigdy nie zdecydowałabym się na żaden horror, więc podziwiam! U mnie w gimnazjum też był kiedyś taki dzień, fajna sprawa!

    ReplyDelete
  10. mam takiego samego misiaka ;D

    ReplyDelete
  11. Oglądałam ten film, myślałam, że będzie straszny, a tu nic z tych rzeczy. Nie wiedziałam, że dziś jest dzień Pluszowego Misia. :)

    ReplyDelete
  12. Oglądałam ''Obecność'' . Meegga horror . Miałam oglądać z Bratem , ale usnął w pierwszych minutach , ach..
    Ja wytrwałam do końca , najlepszy w tym miesiącu ;33
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/#_=_

    ReplyDelete
  13. ja nie obchodzę tego święta ale fajnie by było mieć tak w szkole jak ty miałaś dzisiaj

    ReplyDelete
  14. Ja też kocham wszelkiego rodzaju przytulanki ♥

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Nawet nie wiedziałam, że dziś jest taki dzień! Pozytywny ;)

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Nie oglądałam tego filmu. Mam podobnego misia ;3

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia <3
    Już sobie wyobrażam, jak ty reanimowałaś tego misia, hahah :D
    Pozdrawiam, http://carmelovy-blog.blogspot.com/.

    ReplyDelete
  18. swietne sa takie dni! Chociazby ten, przypomina o dziecinstwie i od razu cieplej robi sie na serduchu ;) pozdrawiam ! ;)

    ReplyDelete
  19. Wiedziałam, że dziś ten dzień, ale go nie obchoziłam ! Śłodki ten twój misiek ♥

    nikejla.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajny dzień :)
    Słodkie masz zdjęcie :D


    • Zapraszam na mojego bloga : •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Nie jestem zwolenniczką horrorów >.<. U mnie w szkole takie akcje są jedynie w mikołajki i każdy jest zwolniony, gdy ma na głowie czapkę Mikołaja :)

    ReplyDelete
  22. U nas mieliśmy to w szkole :)
    Wzięłam zielonego krokodyla haha :D
    Mam małą prośbę,mogłabyś poklikać u mnie w banner lub linki Sheinside ?
    Bardzo mi na tym zależy :)
    OBSERWUJĘ :)
    Każdy kto kliknie i mi o tym napisze dołączę do jego obserwatorów .!
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Oo ja na tym filmie z koleżanką w kinie byłam, jest zaje*isty (kulturka, ahah) polecam :D
    Ej jesteś za ładna ;c
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  24. ja nie oglądałam "obecność" ale dzisiaj chyba obejrzę :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Misie są cudowne♥

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Masz przepięknego misiaka<3!

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nie obchodziliśmy tego święta w szkole, szkoda, było by ciekawiej : )
    Według mnie ''Obecność'' nie zasługuje na miano najstraszniejszego horroru 2013 r.

    Pozdrawiam :*
    juliett-jucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja nie oglądam tego horroru i nie mam zamiaru oglądać,ponieważ mam za słabą psychikę.Szkoda,że u mnie nie było takiego dnia pluszowego misia;3

    ReplyDelete
  29. Też oglądałam "Obecność", akurat w sobotę już 3 raz, ale tym razem z koleżankami. Ogólnie nie był on jakiś mega straszny, choć były momenty takie prosto z zaskoczenia. Co do tego momentu z demonem, który skoczył z szafy to chyba był jedyny, który mnie najbardziej wystraszył. :) U mnie na blogu też go trochę opisywałam. Niby krzyczałam na nim, ale te moje 'wrzaski' przeradzały się później w śmiech. :)

    ~ Pozdrawiam. ^.^

    ReplyDelete
  30. też dzisiaj mieliśmy w szkole taki dzień :D

    ReplyDelete
  31. Zabieram się za ten film od dłuższego czasu i jakoś jeszcze nie miałam okazji go obejrzeć.

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Fajna akcja! :)

    valia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ojej! Jak słodko! Super pomysł z tymi misiami w szkole *___*

    ReplyDelete
  34. fajna akcja...szkoda, że moja szkoła czegoś takiego nie organizuje :P

    ReplyDelete
  35. Nie wiedziałam nawet, że takie święto istnieje, więc w sumie nie wiem, co o nim myśleć. W szkole musiało być fajnie ;)
    __________
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Też mamy dzień pluszowego misia, tylko u nas na innej zasadzie. Od dziś do 4 grudnia zbieramy pluszaki (minimum 15 cm) i przynosimy do szkoły. W zamian za to kazdy kto przyniesie misia dostaje kubek gorącej czekolady. misie zbieramy i potem zanosimy je do domu dziecka, lub do przedszkola. :) Fajna sprawa.
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Boję się oglądać horrory. ;p
    Fajny pomysł z zorganizowaniem takiego dnia. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. U nas w szkole dużo jest takich akcji :) Dzieki nim z chęcią chodze do szkoły w te dni :D
    agadiar.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Jak słodko ♥


    *cristinesart.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja nie oglądałam tego horroru, ale dzięki za opinię :)
    Śliczne zdjęcia, słodko ♥

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Nie oglądałam horroru ale może obejrzę !
    Słodko wyglądasz z tym misiem ;3
    Świetny blog i w ogóle!
    Zapraszam też do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  42. Jaki śliczny miś :) ja osobiście boję się oglądać horrory ;3. Sara

    ReplyDelete
  43. a ja mam 3 dni wolnego od wtorku <333

    ReplyDelete
  44. Fajny pomysł z tym misiem. :) Ja miałam taką akcję w podstawówce i był konkurs na najładniejszego misia. :D Haha. :D

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. nie oglądałam tego horroru, może kiedyś się skuszę ;p

    ReplyDelete
  46. w mojej szkole co roku jest dużo akcji związanych z dniem pluszowego misia, wtedy jest ich mnóstwo w każdej klasie, tak uroczo. :)

    zapraszam i-am-butterfly.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  47. Świetny pomysł z takim dniem. <3



    ReplyDelete
  48. Chciałabym by takie dni byLy w mojej szkole! Słodki miś! <3
    Adzia-Nika.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Moja szkoła niestety nie obchodziła tego dnia, a szkoda, bo lubię takie akcje :)

    ReplyDelete
  50. Jak dla mnie film świetny :)

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Hmm... ależ to słodko brzmi dzień pluszowego misia <3
    Nawet nie wiedziałam ,że dzisiaj jest takie święto ,dowiedziałam się czytając twój post ;)
    A co do filmu to nie miałam jeszcze okazji go oglądać i raczej nie zamierzam w najbliższym czasie.

    Obserwuję i zapraszam do mnie --->Bassia♥

    ReplyDelete
  52. Hah ja ogladalam obecnosc i tez sie balam kiedy ten demon skakal z szafy :D A tak wgl to nie byl az taki straszny :D

    ReplyDelete
  53. Super pomysł z takim dniem.. Niestety u mnie nie ma czegoś takiego. A szkoda, chętnie bym się przyłączyła.

    Urzekły mnie dwa pierwsze zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  54. Ja nie oglądam horrorów, za bardzo się boje i sie wydzieram, że mają to wyłączyć :D
    Ja niestety chora jestem i mnie dziś nie było , ale nasze gimnazjum tez organizuje coś takiego, ale miała być to akcja podaruj misia i mieliśmy przynieść misia dla biednych dzieci na prezent na mikołajki i to miało nam dać nie pytany numerek :D

    xoxo,
    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. moze obserwacja za obserwacje ? dla mnie to bardzo wazne fajny blog http://lina-lina8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Świetny dzień,u nas tez ma byc obchodzony,ale to dopiero gdzieś styczeń-luty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    ReplyDelete
  57. O szkoda , że u nas w szkole tak nie ma. Bo to naprawdę fajny pomysł :)

    ReplyDelete
  58. ale fajnie że macie taki dni w szkole :D

    ReplyDelete
  59. Ślicznie wyglądasz z tym misiem,
    Obserwacja za obserwacje?

    issa-bela.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Fajnie, że w waszej szkole pomyśleli o takim dniu :))
    U mnie niestety nie ma takiego czegoś
    A co do filmu mam zamiar oglądnąć ! :))
    http://hollyshiit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Ja wczoraj (poniedziałek) miałam wycieczkę pociągiem z klasą do kina na Igrzyska Śmierci <3 i shopping w Złotych Tarasach.

    Dzisiaj niestety się rozchorowałam...

    ReplyDelete
  62. ooo jaki cieplutki pościk<3

    zapraszam do sieeebie :
    photoboook.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. tez ogladałam i nie wiem w sumie jakie mam opinie:)

    ReplyDelete
  64. świetny pomysł ze zorganizowaniem takiego dnia :)

    ReplyDelete
  65. świetny blog!

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. U mnie nigdy nie było obchodzone te święto w szkole :/
    Uroczy miś:>
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  67. super post :*
    super blog i wszystko super ^__^
    obserwacja=obserwacja
    ZAPRASZAM *_*
    http://www.victoryblog123.blogspot.com
    ask.fm/viktoriame

    ReplyDelete
  68. Ja kocham pluszowe misie. ! ♥

    ReplyDelete
  69. Cudne :)

    http://amaczamak.blogspot.com/ zapraszam :)

    ReplyDelete
  70. Ja też tak mam w sql, ze jak ktoś przyniósł misia to nie był pytany. ;)
    + ja na pewno nie obejrzę tego horroru, bo się boje, a on jest na faktach, a ja mam słabe nerwy. :/

    ReplyDelete
  71. słodki ;p

    linijkala.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Ale fajny <3
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com/
    ( u mnie zawsze obserwacja za obserwację )

    ReplyDelete
  73. świetne! :)
    http://lofeofflove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. bardzo ciekawy post, jak i cały blog,
    zapraszam do mnie :)
    obserwacja za obserwację? ;3

    ReplyDelete
  75. Nie lubię horrorów. A jeśli już oglądam to najlepiej takie najmniej strasznie.
    Słyszałam o tym dniu i wiem,że był obchodzony w niektórych szkołach w mojej miejscowości, ale nie u mnie.

    ReplyDelete
  76. Nie oglądałam obecności, a od trzech tygodni mam ją na pendrivie. Chyba czas obejrzeć. c:
    Ojej, fajny taki dzień misia. ♥ Słooodki. ^-^
    Trzymaj się!
    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Ja też chciałabym taki dzień u nas w sql ;)
    Zapraszam- zuuzolek.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Pamiętam jak ja obchodziłam ten dzien ;3

    ReplyDelete
  79. Świetny post. ;) Obserwujemy? Zajrzyj na mojego bloga i napisz. ;*
    http://little-black-cherry.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. wszystkiego najlepszego ! :*
    Obserwacja za obserwację ?
    saniaizwierzaki.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Byłam w kinie na obenosci XD

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*